coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

62,185 $

3,805,722,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

2,997 $

183,418,236 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

585.9 $

35,855,244 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.7%

145.44 $

8,900,928 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,261 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

0.5249 $

32,124 تومان

XRP

XRP

xrp

1.9%

2,994 $

183,254,220 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.2%

0.1471 $

9,003 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.7%

5.77 $

353,124 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

02/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟
قیمت لحظه ای پنکیک سواپ
قیمت لحظه ای کیک
تحلیل کیک
توکن سوزی کیک
1252
2 دقیقه

پنکیک سواپ یک طرح تازه‌ای را عرضه کرده است که، اگر به اجرا درآید، سقف کلی تعداد توکن‌های بومی خود، یعنی CAKE، را از 750 میلیون به 450 میلیون کاهش خواهد داد. در حال حاضر، تعداد توکن‌های CAKE در گردش حدود 388 میلیون است.

قیمت لحظه ای کیک را از اینجا ببینید!

بنابر بیانیه پنکیک سواپ، دلایل قانع‌کننده‌ای برای پیشبرد این طرح وجود دارد:

۱) زمانی که پنکیک سواپ در سال 2021 آغاز به کار کرد، عرضه اولیه بر پایه ارائه مزایای وسیع تنظیم شده بود. اکنون پس از گذشت تقریباً سه سال از توسعه، تیم به ارزیابی‌های دقیق‌تری در مورد نیازمندی‌های مشوقی برای رسیدن به اهداف خود دست یافته است.

۲) کاهش حجم کلی عرضه به منظور دوری از یک ساختار اقتصادی با تورم بالا حیاتی است.

۳) سقف جدید 450 میلیونی، منابع کافی برای توسعه آینده، مانند کسب سهم بیشتر در بازار و دنبال کردن فرصت‌های جدید، در اختیار قرار خواهد داد.

پیشنهاد مذکور با استقبال بازار رو‌به‌رو شده و به دنبال آن، قیمت توکن دیجیتال CAKE از 2.22 دلار به 2.70 دلار افزایش یافته، که نشان‌دهنده رشد چشمگیری بیش از 21 درصدی است. در زمان تدوین این مطلب، قیمت توکن پنکیک سواپ حوالی 2.52 دلار ثابت شده است.

این طرح نوین، تنها چندی پس از آنکه پنکیک سواپ از از بین بردن بیش از نه میلیون توکن کیک خود خبر داد، مطرح شده است. این اقدام که در جهت کاهش تعداد توکن‌های CAKE در گردش صورت گرفته، بالغ بر 19 میلیون دلار از توکن‌های موجود را نابود کرده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

عرضه توکن پنکیک سواپ به ۷۵۰ میلیون CAKE محدود می‌شود

عرضه توکن پنکیک سواپ به ۷۵۰ میلیون CAKE محدود می‌شود

سپرده‌گذاران در پنکیک‌ سواپ به نسخه جدید مهاجرت کنند

سپرده‌گذاران در پنکیک‌ سواپ به نسخه جدید مهاجرت کنند

یک همکاری سرنوشت‌ساز که می‌تواند باعث جهش قیمت پنکیک سواپ شود

یک همکاری سرنوشت‌ساز که می‌تواند باعث جهش قیمت پنکیک سواپ شود

آیا کاربران ایرانی همچنان می‌توانند از پنکیک سواپ استفاده کنند؟

آیا کاربران ایرانی همچنان می‌توانند از پنکیک سواپ استفاده کنند؟

صرافی پنکیک سواپ نیز ایران را تحریم کرد !

صرافی پنکیک سواپ نیز ایران را تحریم کرد !


تحلیل کاربران

رشد کیک

omidhp

03/دی/1402

بنظرم مردم ایران مزاجشون به سمت شیرینی و ترشی رفته و و جزو مردم کم تحرک دنیا محسوب میشن البته برای نون درآوردن زیاد کار میکنیم ولی تحرک مفید مخصوصاً در بانوان خیلی کمتره و شیرینی دوسدارن و استقبال از شیرینی های خانگی زیاد شده بنظرم همین باعث افزایش قیمت کیک شده که نگران کننده هست چون بیماری و هزاران گرفتاری در پی داره!!!!

4

خابت

moslemmm

03/دی/1402

بیت ‌کوین (BTC) به‌عنوان اولین ارز دیجیتال رسمی جهان شناخته می‌شود. تاریخچه عملکرد این رمزارز نشان داده که مستعد نوسانات شدیدی است

7

ارز دیجیتال پنیک سواپ

smyri

03/دی/1402

صرافی پنکیک سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) می باشد که از توکن‌های BEP-20 مانند توکن ارز کیک پشتیبانی می کند. صرافی پنکیک سواپ از لحاظ عمکرد مشابه پلتفرم های سوشی سواپ (SushiSwap) و یونی سواپ (Uniswap) می باشد. صرافی پنکیک سواپ از این لحاظ که مبتنی بر بلاک چین اتریوم نمی باشد، با سایر پلتفرم ها متفاوت است. این صرافی تامین نقدینگی معامله گران را از طریق مدل بازارساز خودکار (AMM) انجام می دهد. همچنین افراد می توانند در این صرافی برای کسب توکن LP، توکن های BEP-20 را به استخر نقدینگی اضافه کنند.

0

پنکیک سواپ وطرح تازه عرضه توکن

hakim_768

02/دی/1402

پنکیک سواپ یک طرح تازه ای راعرضه کرده که اگربه اجرا دراید سقف کلی توکنهای بومی خودیعنی cake را از 750ملیون به 450ملیون کاهش میدهد

10

تدب

mosljv

03/دی/1402

بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، بیت کوین هنگام نگارش این متن در سطح ۴۲,۹۲۴ دلار معامله می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۴.۲۶ درصد رشد قیمت داشته است.

7

توکن کیک

marwan

02/دی/1402

ارز دیجیتال کیک (Cake)، یک ارز دیجیتال با استاندارد BEP-20 و مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است که به عنوان توکن بومی و اختصاصی پلتفرم پنکیک سواپ شناخته شده و صرافی پنکیک سواپ آن را ارائه کرده است. ارز دیجیتال Cake با هدف ایجاد انگیزه برای تامین نقدینگی در پلتفرم پنکیک سواپ PancakeSwap، ایجاد شده است.

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.