coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

67,159 $

3,875,074,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,107 $

179,284,863 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,758 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

574.6 $

33,152,689 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

177.93 $

10,266,561 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

3,105 $

179,157,923 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.5134 $

29,623 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

6.37 $

367,549 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.8%

0.1521 $

8,776 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

اوندو فایننس: پلی نوین میان مالی سنتی و دنیای دیجیتال!

12/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
اوندو فایننس: پلی نوین میان مالی سنتی و دنیای دیجیتال!
ارزهای RWA
ارز ONDO
معرفی رمزارز
ONDO-FINANCE
1372
3 دقیقه

اوندو چیست؟

اوندو، یا اوندو فایننس، یک ناشر اوراق بهادار توکنیزه شده مستقر در آمریکا است که در سال ۲۰۲۱ با هدف دموکراتیزه کردن دسترسی به محصولات و خدمات مالی با کیفیت بالا از طریق فناوری بلاکچین تاسیس شد. اوندو نمایانگر ترکیبی از دانش مالی سنتی و کاربردهای نوآورانه بلاکچین است که با هدف بهبود زیرساخت و دسترسی به محصولات مالی پا به عرصه گذاشته است. این شرکت فناوری مستقر در آمریکا در توکنیزه کردن اوراق بهادار و توسعه پروتکل‌های غیرمتمرکز برای افزایش کاربرد و توزیع این توکن‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

قیمت لحظه ای اوندو را از اینجا ببینید.

با تیم رهبری که شامل اعضای سابق تیم دارایی‌های دیجیتال گلدمن ساکس و همکاری‌هایی با غول‌های موسساتی مانند بلک‌راک و مورگان استنلی است، اوندو در خط مقدم ادغام دارایی‌های مالی واقعی با فناوری بلاکچین قرار دارد.

گسترش این شرکت به منطقه آسیا-اقیانوسیه با افتتاح اولین دفتر خود در هنگ کنگ مشخص شد. اوندو محصولات توکنیزه‌ای مانند OUSG (قرار گرفتن در معرض خزانه‌داری آمریکا)، OMMF (قرار گرفتن در معرض صندوق‌های بازار پول آمریکا) و USDY (یک جایگزین با بازده برای استیبل کوین‌های معمولی) را ارائه می‌دهد که این امکان را به سرمایه‌گذاران در سراسر جهان می‌دهد تا به کلاس‌های دارایی مهم مبتنی بر آمریکا به صورت توکنیزه دسترسی پیدا کنند. این حرکت استراتژیک با جامعه کریپتو در آسیا-اقیانوسیه و تمایل منطقه برای دسترسی باکیفیت بالا به دارایی‌های آمریکایی هماهنگ است و موقعیت اوندو را به عنوان یک رهبر در بازار اوراق بهادار توکنیزه تثبیت می‌کند.

اوندو چگونه کار می‌کند؟

اوندو در تقاطع مالی سنتی (TradFi) و مالی غیرمتمرکز (DeFi) عمل می‌کند و محصولات و خدمات منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. در هسته خود، اوندو فرآیند توکنیزه کردن اوراق بهادار مانند خزانه‌داری‌های آمریکا و صندوق‌های بازار پول را تسهیل می‌کند، بدین ترتیب پلی بین دارایی‌های مالی سنتی و دنیای بلاکچین می‌زند. این فرآیند توکنیزه کردن شامل تبدیل دارایی‌های مالی به توکن‌های بلاکچینی می‌شود، که آن‌ها را در پلتفرم‌های غیرمتمرکز قابل دسترسی و قابل معامله می‌کند.

علاوه بر توکنیزه کردن اوراق بهادار، اوندو پروتکل‌های غیرمتمرکزی را برای بهبود توزیع و کاربرد این توکن‌ها توسعه داده است. یکی از این پروتکل‌ها، فلوکس فایننس، یک پلتفرم غیرمتمرکز است که از اوراق بهادار توکنیزه شده آمریکا پشتیبانی می‌کند. با بهره‌گیری از فناوری بلاکچین، اوندو اطمینان حاصل می‌کند که این پروتکل‌ها به صورت مستقل عمل کنند و توسط نهادهای جداگانه اداره شوند، بدین ترتیب استاندارد بالایی از امنیت و اعتماد را حفظ می‌کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع


تحلیل کاربران

حمایت

alirezabex

12/فروردین/1403

راه درستی رو برائه آموزش برایه افزارد تازه کار راهنمایی های خلاصه مفید و تحلیل امتحانات اشتراک گذاشته می‌شود

7

اوندو فابننس

marwan

12/فروردین/1403

عرضه کل ارز دیجیتال اوندو فایننس، معادل 10,000,000,000 ONDO است که از این مقدار تاکنون 1,443,764,728 ONDO به گردش درآمده است

34

امتیاز به ارزهای جدید

[email protected]

12/فروردین/1403

با سلام ب نظرم اگه از هر ارزی ذخیره داشته باشیم و خوبه و د اینده میتونه غافلگیرمون کنه مثه بیت کوین یا اتریوم و دش کوین و غیره و ارزای شرکت استارلینگ و هوش مصنوعی

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.