coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.5%

59,211 $

3,688,845,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.6%

2,996 $

186,631,487 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.5%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.9%

564.9 $

35,195,762 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

14.4%

139.82 $

8,710,786 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.4%

0.5204 $

32,421 تومان

XRP

XRP

xrp

4%

2,993 $

186,478,852 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

8.3%

0.133 $

8,286 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.6%

4.94 $

307,762 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صعود چشمگیر تن کوین در بازار رمزارزها و عبور از کاردانو

21/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
صعود چشمگیر تن کوین در بازار رمزارزها و عبور از کاردانو
the-open-network
ارز تلگرام
تن کوین
ارز ton
1177
3 دقیقه

در تازه‌ترین تحولات بازار رمزارزها، تن کوین (TON)، یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو، توانسته است با رشد قیمت قابل توجهی، از کاردانو (ADA) پیشی گیرد و به رتبه نهم در بازار رمزارزها صعود کند. این پیشرفت همزمان با ثبت رکورد جدید قیمتی برای توکن TON رخ داده است.

در روز سه‌شنبه 9 آوریل، تن کوین با قیمتی در حدود 6.98 دلار به اوج جدیدی دست یافت، اگرچه قیمت آن اندکی به 6.90 دلار کاهش یافته است، اما همچنان شاهد یک رشد بیش از 25 درصدی در یک بازه روزانه هستیم.

ارزش بازار تن کوین نیز با افزایش به 23 میلیارد دلار، از کاردانو پیشی گرفته است. این افزایش قابل توجه ارزش بازار و قیمت توکن TON، نشان‌دهنده پتانسیل و اعتماد فزاینده سرمایه‌گذاران به این پروژه است.

قیمت لحظه ای تن کوین را از اینجا ببینید.

عوامل موثر بر رشد تن کوین

این رشد قابل توجه تن کوین مرهون چندین عامل اساسی است. ابتدا، اقدامات اخیر تلگرام برای پذیرش توکن TON به عنوان روش پرداخت در پلتفرم خود، از جمله انتخاب آن به جای یورو برای تبلیغ‌کنندگان و تولیدکنندگان محتوا، موجب افزایش فعالیت در شبکه اوپن نتورک شده است.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم TonStat، تعداد حساب‌های فعال در اوپن نتورک در ماه گذشته تقریباً دو برابر شده و به حدود 12 میلیون رسیده است. همچنین، تعداد کیف پول‌های فعال در این شبکه با 77 درصد افزایش، به حدود 3 میلیون رسیده است.

علاوه بر این، حرکت اوپن نتورک به سمت هوش مصنوعی و تشویق کاربران تلگرام به احراز هویت با استفاده از فناوری اسکن کف دست، با اختصاص 5 میلیون دلار از توکن‌های TON، به عنوان علت اصلی رشد اخیر تن کوین شناخته شده است.

چشم‌انداز آینده

توسعه و پیشرفت‌های اخیر در اوپن نتورک و پذیرش گسترده توکن TON به عنوان یک واحد پرداختی معتبر، زمینه را برای رشد بیشتر و افزایش پذیرش این ارز دیجیتال فراهم کرده است. با توجه به روند فعلی و سیگنال‌های مثبت از بازار، انتظار می‌رود که تن کوین همچنان مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد و به عنوان یک بازیگر مهم در عرصه رمزارزها مطرح باشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

نات کوین انقلابی در دنیای بازی: هر توکن، جایزه‌ای برای بازیکنان!

نات کوین انقلابی در دنیای بازی: هر توکن، جایزه‌ای برای بازیکنان!

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

آیا نات‌کوین می‌تواند ثروتمندمان کند؟

آیا نات‌کوین می‌تواند ثروتمندمان کند؟

تلگرام کیف پول ارز دیجیتال خود را برای ۸۰۰ میلیون کاربر فعال کرد؛ رشد ۱۵ درصدی قیمت تون‌کوین

تلگرام کیف پول ارز دیجیتال خود را برای ۸۰۰ میلیون کاربر فعال کرد؛ رشد ۱۵ درصدی قیمت تون‌کوین


تحلیل کاربران

صعود قیمت تون کویین

shabshekan

22/فروردین/1403

با سلام و وقت بخیر به کاربران گرامی،،در تحول جدید بازار توکن TON با صعود قیمت به حدود 6.98دلار آمریکا رسید و حدودا ۲۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از رمزارز سولانا پیشی گرفت ،،،این افزایش قیمت که قبل از رویداد هاوینگ بیتکویین صورت گرفته نشان از اعتماد جامعه هدف به این توکن و برنامه آن یعنی پلتفرم تلگرام دارد،، طبق اعلام شبکه بلومبرگ ،برنامه تلگرام جزو 5پلتفرم محبوب دنیا قرار گرفته است ، ،با تشکر

14

نات کوین

پرسپولیسم

21/فروردین/1403

سلام. . .واقعا صعود چشمگیری داشت امیدواریم این صعود ادامه دار باشه..... و امیدواریم که نات کوین هم همین اندازه پیشرفت داشته باشه...

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.