coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.6%

57,925 $

3,608,727,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.7%

2,967 $

184,862,790 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

62,244 تومان

Tether

Tether

usdt

3.8%

557.7 $

34,747,202 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.4%

133.68 $

8,328,264 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

0.5138 $

32,010 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,964 $

184,667,168 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

0.1291 $

8,043 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.3%

4.88 $

304,024 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

25/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟
تحلیل
بیت کوین
کوین کلاب
1525
2 دقیقه

در ماه اپریل، بازار بیت کوین شاهد نوساناتی بود که قیمت‌ها را در محدوده‌ی ۶۰ تا ۷۲ هزار دلار نگه داشت. این نوسانات، که به عنوان اصلاح قیمتی شناخته می‌شوند، در آستانه‌ی رویداد مهم هوینگ رخ داده‌اند، جایی که تاریخ نشان داده است اغلب به دنبال این رویدادها، بازار دچار تحولات قابل توجهی می‌شود.

رویداد هاوینگ و تأثیرات آن بر بازار

هواینگ بیت کوین، که هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد، شامل نصف شدن پاداش بلوک است که به ماینرها برای تایید تراکنش‌ها داده می‌شود. این رویداد به منظور کنترل تورم و محدود کردن عرضه بیت کوین طراحی شده است. تجربه نشان داده است که نزدیک به هر هوینگ، بازار دچار اصلاح می‌شود، اما این اصلاحات معمولاً پیش‌درآمدی برای روند صعودی قوی بعد از کاهش عرضه هستند.

تجربه گذشته و دورنمای آینده

تجزیه و تحلیل سه هاوینگ قبلی نشان می‌دهد که پس از هر کاهش پاداش، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این افزایش به دلیل انتظارات مثبت بازار و کاهش فشار عرضه است. در نتیجه، سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران بازار با دقت فراوان این دوره‌ها را زیر نظر دارند تا بتوانند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری که این رویدادها فراهم می‌کنند، نهایت استفاده را ببرند.

استراتژی‌های سرمایه‌گذاری

برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در این دوره‌ها فعالیت کنند، توصیه می‌شود که استراتژی‌های مدیریت ریسک را با دقت اجرا کنند. همچنین، ممکن است لازم باشد تا سرمایه‌گذاری‌ها را بر اساس تحولات بازار و پیش‌بینی‌های اقتصادی تنظیم کنند. در نهایت، دانش و هوشیاری در مورد نحوه تأثیر هوینگ بر دینامیک‌های بازار می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا در زمان مناسب تصمیم‌گیری کنند و از فرصت‌های بازار به نفع خود استفاده کنند.

این تحلیل نشان می‌دهد که چگونه رویدادهای کلیدی مانند هوینگ می‌توانند بر روندهای بازار تأثیر بگذارند و چه استراتژی‌هایی باید برای موفقیت در این شرایط اتخاذ شود.

این فقط تحلیل و احتمال بازار است و کوینگرام مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آگاهی از محدودیت های فردی در معامله گری

آگاهی از محدودیت های فردی در معامله گری

معرفی و آموزش بهترین صرافی های غیرمتمرکز

معرفی و آموزش بهترین صرافی های غیرمتمرکز

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

تقسیم صحیح سرمایه در بین بازارهای اسپات

تقسیم صحیح سرمایه در بین بازارهای اسپات

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل


تحلیل کاربران

سودآوری

maedehnargesi

26/فروردین/1403

سلام به همراهان عزیز برای بقای بیشتر دراین بازار و ضرر کمتر حتما نگاهی به گزینه نگاه روز بندازین وببینید کدوم ارز سود بیشتری داره همون رو انتخاب کنید برای معاملاتتون .پرسودباشید

9

هاوینگ بیت کوین

marwan

25/فروردین/1403

هاوینگ یا هالوینگ (halving) در لغت به‌معنی «نصف‌شدن» است؛ اما این کلمه در شبکه بیت کوین معنایی بیش از این با خود به همراه دارد. هاوینگ یک اتفاقِ از پیش برنامه‌ریزی‌شده در پروتکل بیت کوین است که بعد از استخراج هر ۲۱۰ هزار بلاک یا تقریباً هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد

23

رشد یا ضرر

nasita7667

25/فروردین/1403

الان در شرایطی هستیم که ریزش بیت کوین فعلن موقتی یا ارزهای دیگه واین یک سیاست کلی اصل ارزش‌هاست اما در حقیقت نوساناتی شاید چند هفته بیشتر نباشه بعداز آرام شدن بازار دوباره صعود بیشتری میکنه

18

یک واقعیت

[email protected]

31/فروردین/1403

بنظرمن با فرارسیدن هاوینگ ارزها سعودی نخواهند شدواگه هم سعودی شوندیک حرکت خرسی وآرامی را طی خواهندکرد،حال ازکاربران محترم میخاهم اگه پیشبینی بنده به واقعیت نزدیک بود لایک کنند.

5

هاوینگ بیت کوین

minister

25/فروردین/1403

هاوینگ بیت کوین یکی از پارامترهای مهم برای افزایش قیمت بیت کوین است .این دوره هاوینگ،پاداش ماینرها بقدری کم میشود که باتوجه به قیمت ماینینگها و محدودیتهای انرژی و.. ،شاید از تعداد ماینرها کاسته شود و فقط مزارع و فارم های بزرگ راغب به استخراج بیت کوین باشد.کاهش ماینرها باعث کاهش تایید بلاک جدید و کاهش استخراج بیت کوین جدید و کم شدن عرضه بیت کوین خواهد شد که میتواند بیت کوین را نایابتر کند و نایابتر شدن بیت کوین یکی از دلایل افزایش قیمت آن خواهد شد.ولی پارامترهایی دیگری مانند نرخ بهره و نرخ تورم آمریکا،نوع برخورد SEC،مسایل اقتصادی و سیاسی جهان،کاهش یا تشدید منازعات منطقه ای و جهانی و.. میتواند هاوینگ را بی اثر و قیمت آنرا کاهش دهد.ولی در شرایط عادی،احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به صدهزار دلار تا پایان سال2024 وجود دارد

11

بهترین زمان برای خریدBTC و ارزها الانه

Shervin2030

26/فروردین/1403

با این جنگی که بین ایران و اسرائیل در گرفته ارزش بیت کوین و دیگر ارزها سقوط وحشتناکی داشته از این رو اسرائیل هم ۱۰۰٪خودش رو واسه انتقام اماده میکنه این امر باعث شده که کل دنیا هواسشون پرت جنگ بشه آیا میدونستید اسراییل بیشترین سرمایه رو در خرید رمز ارزها داره .این حمله موشکی باعث ترس از دست دادن جان و سرمایه،دلیل فروش ارزهایشان شده و کل بازار ریزش کرده و کل داراییهای خود را به تتر یا پوند تبدیل کرده و از اینسو ایرانی ها هم ترس از انتقام و برای خروج از کشور کل ارزهایشان را فروخته و کل داراییشان را تبدیل به USDT, USDC کرده بخاطر همین این دو ارز برعکس مابقی ارزها بالا رفته. من به قدرت کشورم در مقابل اسرائیل اعتماد دارم و میمانم و از این فرصت طلایی ریزش بازار نهایت استفاده رو میکنم پس تا میتونید تو پایین ترین قیمت رمز ارزتو بخر بزار بعد هاوینگ بیتکوین و جنگ خفن بره بالا.

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.