coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.8%

62,783 $

3,911,380,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.2%

3,110 $

193,771,690 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

4%

585.7 $

36,489,110 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2%

143.27 $

8,925,721 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.3%

0.5332 $

33,218 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

3,102 $

193,226,565 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

8.6%

0.1451 $

9,040 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

10.1%

5.74 $

357,602 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

04/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!
Ripple
اخبار ریپل
اخبار xrp
دادگاه ریپل
985
1 دقیقه

شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) به تازگی به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای پرداخت جریمه‌ای ۲ میلیارد دلاری پاسخ داده و اعلام کرده که جریمه منصفانه باید حدود ۱۰ میلیون دلار باشد. استوارت آلدورتی، مدیر حقوقی ریپل، با ارائه دادخواستی در دفاع از شرکت، عنوان کرده است که هیچ مدرکی دال بر بی‌احتیاطی یا تقلب در فعالیت‌های ریپل وجود ندارد و این شرکت در تمام دعاوی مهم پیروز شده است.

آلدورتی در بیانیه‌ای تأکید کرده است که تلاش‌های SEC برای وضع جریمه‌ای به این سنگینی، صرفاً با هدف ایجاد فشار و ارعاب علیه صنعت رمزارزها صورت گرفته است. این اظهارات پس از آن مطرح شده‌اند که ماه گذشته SEC اعلام کرد ریپل باید به دلیل فروش غیرقانونی ارز دیجیتال XRP به سرمایه‌گذاران نهادی محکوم شود.

قیمت لحظه ای ریپل را از اینجا ببینید.

ریپل همچنین اعلام کرده است که پس از رأی دادگاه، رویه‌های فروش ارز دیجیتال خود را تغییر داده و به دنبال رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه است. این اقدامات نشان‌دهنده تلاش ریپل برای تطابق با الزامات قانونی و جلب اعتماد عمومی و سرمایه‌گذاران است.

ریپل اکنون در انتظار نتیجه نهایی دادگاه است که تعیین‌کننده میزان جریمه نهایی و آینده فعالیت‌های آن در بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

احتمال صعود بیشتر XRP در دسامبر.

احتمال صعود بیشتر XRP در دسامبر.

انتقال ۶۶ میلیون ریپل از صرافی بایننس به یک کیف پول ناشناس

انتقال ۶۶ میلیون ریپل از صرافی بایننس به یک کیف پول ناشناس


تحلیل کاربران

شرط رشد ریپل

saeed.1182

07/اردیبهشت/1403

با درود به همه دوستان و طرفداران و هولدرای ریپل .متاسفانه یکی از بزرگترین چالش و اخبار علیه مارکت ریپل همین دعوای زرگری SEC با اکثر پروژهای کریپتو منجمله ریپل بود. جالب اینجاست خود SEC باعث افت پروژه و ضرر اکثر هولدرای ریپل شد و باعث سفته بازی در پشت پرده شده .الانم ک علنن اعلام کرد ۲ ملیارد دلار پول مفت بابت خوش خدمتی ب عوامل پشت پرده ک باعث خروج سرمایه از کریپتو و برگشتش به نهادهای دولتی و بانگها شده از ریپل این رقم رو طلب کرده .و از همه جالبتر اینه ک خودشون باعث خروج سرمایه و ضرر خیلی از سرمایه گزارای کریپتو منجمله ریپل شدن‌.اومدن مدعی عموم هم شدن ک ریپل به مردم ضرر زده و ۲ ملیارد دلار پول هن طلب کردن. در اخر دم وکلای ریپل گرم باز ۲۰ ملیون دلار حاضر شدن بندازن جلوشون.من اگه تصمیم گیرنده در ریپل بودم همین ۲۰ ملیون دلار رو روی پرونده هزینه میکردم و SEC رو محکوم میکردم. یک ریال بهشون نمیدادم هیچ .طلب خسارت هم ازشون میکردم. تمام این بازیا جنگ زرگری بانگها ونهادهای دولتی علیه کریپتو برا انداخته شد ک جلوی خروج پول ملت از جیب این بانگها و نهادهای دولتی گرفته بشه. جمله اخر من نمیخام بگم مارکت کریپتو سلامت بدون اشکال بلکه برعکس کلی باگ و کلاهبرداری درش هست و قانونمندی وشفافیت خیلی هم خوبه .اما روباه مکار و گربه نره وقتی مدعی عموم شدن یجای کار میلنگه و باید عمیقتر به قضیه نگاه بشه.

8

ریپل

amin74

05/اردیبهشت/1403

ریپل به زودی در دادگاه پیروز خواهد شد و شاهد رشد ریپل خواهیم بود،زود تر هم میتونست پیروز بشه،گذاشته خبر پیروزیش رو زمانی اعلام کنه که مارکت در شرایط خوبی هست و شاهد پرواز ریپل باشیم

16

freshtt

fresh78

04/اردیبهشت/1403

درود خومت همراهان همیشگی..ریپل اکنون درانتظارنتیجه نهایی دادگاه است که تعیین کننده میزان جریمه نهایی وآینده فعالیت های آن دربازار ارزهای دیجیتال خواهد بود...

21

ارززز

[email protected]

04/اردیبهشت/1403

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که می‌توان از آن برای انتقال ارزش به‌صورت همتابه‌همتا استفاده کرد. بیت کوین به‌صورت غیرمتمرکز و با استفاده از فناوری بلاکچین کار می‌کند. به‌جای نهادهای واسط و متمرکز مانند بانک‌ها، تعداد زیادی پردازندهٔ کامپیوتری در سراسر دنیا که به آن‌ها ماینر هم گفته می‌شود، تراکنش‌های بیت کوین را پردازش و رمزنگاری کرده و بلاک‌های جدید را تولید و به بلاک چین اضافه می‌کنند. 

18

جریمه ریپل

hassansafari11

04/اردیبهشت/1403

مقاومت بی فایده است باید جریمه بدی تا دیگه درس عبرت بشه واسه بقیه ریپل کی می خواد رشدکنه درست و حسابی.همه بتونم ضررهاشونو جبران کنن

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.