coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

64,401 $

4,198,945,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,139 $

204,654,976 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

609.2 $

39,721,796 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

143.74 $

9,371,848 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

3,136 $

204,464,592 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.5306 $

34,595 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

0.1505 $

9,813 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2%

5.39 $

351,428 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صرافی دیجیتال OKex ، کوین Tezos در ازای بیت کوین و‌تتر‌را لیست میکند

14/آبان/1398
افزودن به نشان شده ها
صرافی دیجیتال OKex ، کوین Tezos در ازای بیت کوین و‌تتر‌را لیست میکند
Tezos
Okex
اخبار
3761
دقیقه

سومین صرافی بزرگ رمزارز ها ،OKEx، اعلام کرد که در اواخر هفته ی جاری Tezos(XTZ) لیست خواهد شد.

OKeX در اطلاعیه ای که با Cointelegraph در 4 نوامبر به اشتراک گذاشت ، اعلام کرد که سپرده های XTZ از ۰۹.۰۰۰ UTC (ساعت جهانی)در تاریخ ۶ نوامبر در دسترس است ، و معاملات نقطه ای XTZ در برابر بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) در ساعت ۹:۰۰ UTC در ۷ نوامبر آغاز می شود.

XTZ از ساعت ۹:۰۰ UTC در تاریخ ۸ نوامبر قابل برداشت خواهد بود.

راهبرد مشارکت

Tezos که توسط تحلیلگر سابق شرکت Morgan Stanley، Arthur Breitman ، و Kathleen Breitman تاسیس شده است یک بستر چند منظوره بلاک چین است که از برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.

پروتکل متن باز از یک الگوریتم مبتنی بر گواه اثبات سهام (PoS) استفاده می کند ، که سهامداران قادر به ارتقاء پروتکل اصلی و ساختارهای حاکم هستند به گونه ای که مانع از ایجاد اختلال جدی در پروتکل میشود.ظاهرا این اصول انعطاف پذیری،پایدار ، با قابلیت مشارکت درنظر گرفته شده است تا بتواند موجب همه گیر شدن این فناوری شود.

رئیس عملیاتی OKex، Andy cheung در بیانیه ای گفت:

“ Tezos یک پروژه قابل اعتماد با جامعه ای محکم است ، و ما خوشحالیم که می توانیم XTZ را به سیستم OKEx اضافه کنیم.”

حرکات پیشین Binance

نام نویسی OKex با نام Tezos به دنبال اعلامیه اخیر خود در مورد برنامه های انجام معاملات آتی Tether ، پیشنهاد قرارداد خطی با اهرم حداکثر ۱۰۰ برابر را ارائه می دهد. قراردادهای معاملات آتی USDT از ۱۴ نوامبر آغاز می شود ، و معاملات دائمی USDT هم برای ۳۰ نوامبر اضافه خواهد شد.

پاییز امسال ، OKEx ادعاهای اخیرموسسه شفافیت حوزه بلاک چین مبنی بر وجود شایع پولشویی در این پلتفرم را به سرعت رد کرد.

در اواخر ماه سپتامبر ، Binance معاملات Tezos در ازای Tether ، Bitcoin و بایننس کوین (BNB) را ثبت کرد. این مبادله به سرعت در فهرست قرار گرفت و یک سیستم عامل اختصاصی نگهداری کوین را در اختیار کاربران خود قرار داد تا بتوانند هولدینگ های خود را (در کیف پولها) نگهداری کنند و بدون نیاز به تنظیم نود، به سود برسند.

در ماه اکتبر ، بازوی تحقیقاتی Binance این پرونده را برای تأثیر تحول آمیز که سیستم نگهداری کوین ها(staking )در صنعت رمزنگاری دارد ، استدلال کرد ، و پیشنهاد داد که تغییرجریان اتریوم به این الگوریتم باعث تسریع روند خواهد شد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

okex

jamal solin

15/آبان/1398

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از این صرافی، ارزهای دیجیتال با ثبات (Stable Coins) پشتیبانی شده که براساس دلار آمریکا ارزش‌گذاری می‌شوند شامل این ارزها است: (TrueUSD (TUSD از TrustToken (USDCoin (USDC از Circle (the Gemini Dollar (GUSD از صرافی Gemini برادران وینکلواس (PAX) از Pax Standard Token

5

صرافی okex

saeedj22

14/آبان/1398

اخیرا دسترسی های غیرعادی به چند حساب صرافی OKEx انجام شده است. به دلیل سیستم امنیتی صرافی OKEx، تمام برداشت ها ناموفق بودند. هرچند تراکنش ها پرهرج و مرج بودند و منجر به ضرر قابل توجهی شدند.

13

صرافی رمز ارزها

fatemeh.delrooz

15/آبان/1398

صرافی رمزارز ( Cryptocurrency exchange)یا صرافی ارز دیجیتال (به انگلیسی digital currency exchange (DCE)) کسب وکاری است که به مشتریان امکان می‌دهد که رمز ارز یا ارز های دیجیتال را با دارایی‌های دیگر همچون پول های بی پشتوانه متعارف یا دیگر ارزهای دیجیتال معاوضه کنند. صرافی رمزارز می‌تواند یک بازار گردان باشد که معمولاً شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش را به عنوان کمیسیون تراکنش به ازای خدمت یا هزینه خدمات می‌گیرد.

5

هودل

msoltani

14/آبان/1398

یکی از اعضای بیتکوین تاک به اسم GameKyuubi به عنوان اولین کسی که از کلمه هودل استفاده کرد شناخته می شود. این کلمه به طور جهانی به عنوان اشاره به نفروختن دارایی های دیجیتال در زمان های ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) به کار برده می‌شود.

19

پیشرفت همیشه مثبت

hasan1334

15/آبان/1398

وقتی صحبت از ارز می شود پیشرفت و ارتقا از لازمه های آن است پس هر مرکز یا صنفی با هدف درست شامل پیشرفت و طرقی خود و سایرین می شود.

5

گام مهم tezos

mkh66

15/آبان/1398

ورود tezos به لیست سومین صرافی بزرگ رمز ارزها okex ،گام مهمی برای این ارز در جهت ارتقاء، حمایت شدن و معاملات خواهد داشت.

7

صرافىokex

marwan

18/بهمن/1402

OKEx یکی از محبوب‌ترین هاست که به‌طور مرتب به بیش از ۱ میلیارد دلار حجم معاملات روزانه می‌رسد و انواع مختلفی از کوین‌ها، معاملات مارجین (margine)، جفت معاملات فیات و حتی معاملات آتی را در کنار سایر خدمات به کاربران ارائه می‌دهد. صرافی اوکی اکس اکنون یکی از صرافی‌های غالب در جهان و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال است

1

افزایش قیمت تزوس

rsamino604

15/آبان/1398

با ورود تزوس در لیست این صرافی باید منتظر رشد قیمت این ارز باشیم. صرافی ها مرجع قیمت گذاری ارزها هستند.

12

صرافی ارز دیجیتال

میثم

14/آبان/1398

صرافی‌های ارز دیجیتال مکانی مجازی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.نرخ و قیمت یک ارز دیجیتال توسط همین عرضه و تقاضا در صرافی‌ها به دست می‌آید. بدیهی‌ست هر چقدر تقاضای خرید یک ارز بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد و بالعکس. که okex نیز بدلیل رتبه بالای صرافی های دیجیتال در قیمت گذاری این ارزها تاثیرگذار است

20

صرافی‌دیجیتال

tarahom

14/آبان/1398

مهمترین بخش یک بازار ارز دیجتال صرافیهای آن است. در این مقاله قصد داریم نحوه فعالیت صرافیهای ارز دیجتال را به طور کلی و خلاصه توضیح دهیم تا با این مقوله آشنایی پیدا کنید. پس با ما همراه باشید. صرافی ارز دیجیتال در واقع محلی است که در آن به خرید و فروش انواع کوینها پرداخته می شود

13

okex

leila-shah

14/آبان/1398

صرافی OKEx در سال ۲۰۱۴ در چین تاسیس شد و دومین صرافی ارز دیجیتال در جهان از لحاظ حجم معاملات می‌باشد. فقط حجم معاملات روزانه بخش معاملات آتی بیت کوین این صرافی حدود ۱.۵ میلیارد دلار است. صرافی OKEx همانند بایننس، اخیرا به مالت جزیره حامی کریپتو نقل مکان کرده است.

13

خرید Tezoz

Aydin1986

15/آبان/1398

با وجود این خبر مهم خرید توکن Tezoz عالی است برای سرمایه گذاری ورشد سرمایه چون همه توجه هادمعطوف به بیت کوین واتریوم میباشد به نظرم از خرید ورشد اینگونه توکن ها نباید غافل شد

7

صرافی ها

younes2790

15/آبان/1398

صرافی ها مکان تبادل ارز هستند.به همین دلیل هر صرافی امکانات بیشتر دهد جزو مافیایی ترین صرافی ها بوده چون مشتری زیادی دارد و با تبلیغ و فروش ارزی که بیشترین تقاضا را دارد قیمت آن ارز بیشتر می شود.

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.