coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

67,852 $

3,996,482,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,254 $

191,680,037 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

58,900 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

584 $

34,399,367 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.6%

183.34 $

10,798,726 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

58,900 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

0.5996 $

35,316 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

3,254 $

191,633,506 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.3%

0.1346 $

7,928 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.4%

6.68 $

393,452 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

29/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد
اندرو تیت
اخبار بیت کوین
bitcoin
1536
1 دقیقه

در اظهارات اخیر، Andrew Tate، کیک بوکسور حرفه‌ای سابق و شخصیت معروف رسانه‌ای، به اعتقاد می‌رساند که بیت کوین (BTC) تنها گزینه‌ای است که برای سرمایه‌گذاری قابل‌قبول است. او اعلام کرده که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را به این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهد کرد و به طور کامل از پول فیات دست کشیده است.

تیت ناامیدی خود را از بانک‌های سنتی و روش‌های مالی سنتی ابراز کرده و اعلام کرده است که قصد دارد به طور کامل به بازار بیت کوین مهاجرت کند. او به عنوان یک طرفدار بزرگ امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) شناخته می‌شود و در اواخر ماه آوریل، اعلام کرده بود که اموال اصلی خود را، شامل دلار ایالات متحده و املاک، به بیت کوین تبدیل کرده است.

تیت همچنین بیان کرده که در طول دوره صعودی قبلی، حدود ۸۵ میلیون دلار از بخش دیفای درآمد داشته و از سال ۲۰۱۸، به طور منظم به خرید بیت کوین پرداخته است. این تصمیم‌گیری‌ها را در کنار مخاطراتی که او به آنها اشاره کرده، از جمله امکان توقف دولت‌ها در برابر دارایی‌های سنتی، توجیه می‌کند.

با اعتماد به بیت کوین به عنوان تنها گزینه قابل‌قبول، Andrew Tate نشان می‌دهد که اعتماد به این فضای دیجیتال برای امور مالی، برای او به اولویت تبدیل شده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، ایالات متحده

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، ایالات متحده

شاخص قیمت هش بیت کوین به پایین‌ترین میزان ۵ سال اخیر رسید

شاخص قیمت هش بیت کوین به پایین‌ترین میزان ۵ سال اخیر رسید

آیا بیت‌کوین آماده‌ی پرواز است؟ پیش‌بینی جدید جی‌پی‌مورگان از رالی صعودی قریب‌الوقوع!

آیا بیت‌کوین آماده‌ی پرواز است؟ پیش‌بینی جدید جی‌پی‌مورگان از رالی صعودی قریب‌الوقوع!

حضور دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ تایید شد!

حضور دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ تایید شد!

نهنگ ۱۰ ساله بیت‌کوین فعال شد!

نهنگ ۱۰ ساله بیت‌کوین فعال شد!


تحلیل کاربران

بیو کوین با حرکت رو به جلو

[email protected]

02/خرداد/1403

بیت کویین با حرکت رو به جلو مرزهای ارز دیجیتال را جابجا خواهد کرد .با تصمیم بجا و پیش‌بینی درست با بیت کویین در دنیای مجازی با خواسته‌های خود خود دست خواهیم یافت

14

بیتکویین تنها ارز قابل اعتماد

shabshekan

29/اردیبهشت/1403

با سلام خدمت کاربران عزیز،،،آقای تیت بوکسور سابق سنگین وزن جهان و چهره تلوزیونی آمریکا در جدید ترین نظر اعلام کرده است که بیتکویین تنها گزینه مالی قابل اعتماد است،او از سال 2018مشغول خرید بیتکوون بوده است و از اقتصاد نوین و دیفای نزدیک به 80ملیون دلار سود برداشت کرده است،،،این گونه نظر ها اعتماد بسیار زیادی را به اقتصاد نوین و بیتکویین به ارمغان آورده است،،،پر سود باشید

34

فکروتفکرآدمی

[email protected]

05/خرداد/1403

بهترین تحلیل گران آیندگان هستند ونوابغ باپول مجازی دنیای جدیدراطبقه بندی خواهندکردثروت دراختیارتفکرکنندگان ونوابغ خواهدبود

14

سود دهی بیت کوین و دلایل قابل اعتمادی آن

RimondReddington

09/خرداد/1403

با توجه به قدیمی ترین و اولین ارز دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است و به نوعی به بهترین و پرسود ترین و در این حال گران ترین ارز دیجیتال جهان بوده است . با تشکر فراوان . موفق باشید.

13

تحلیل‌گر معروف: صعود بزرگ بیت‌کوین

mahmood39

02/خرداد/1403

تحلیل‌گر معروف: بیت‌کوین در حال شکل‌گیری یک روند صعودی بزرگ است یک تحلیل‌گر که به دلیل پیش‌بینی‌های دقیق خود در بازار کریپتو شناخته می‌شود، معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است به زودی یک جهش بزرگ را تجربه کند. این تحلیل‌گر با نام مستعار "Dave the Wave" به 146,500 دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X اعلام کرده که بیت‌کوین ممکن است الگوی صعودی خاصی را دنبال کند و در نهایت حدود 50% افزایش قیمت داشته باشد. او در نمودار روزانه‌اش نشان داده که بیت‌کوین الگوی "مگافون صعودی" را تشکیل داده است که شامل دو قله بالاتر و دو دره پایین‌تر است و می‌تواند به حدود 109,500 دلار برسد. این تحلیل‌گر همچنین اشاره کرده که سطوح پایین قیمت بیت‌کوین در بازه‌های معاملاتی، که سطح 0.382 فیبوناچی را شامل می‌شود، یک خط روند را تشکیل داده‌اند که از پایان سال 2023 به عنوان پشتیبانی عمل می‌کند. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین حدود 69,429 دلار است که کمی نسبت به 24 ساعت گذشته کاهش داشته است. این تحلیل‌گر همچنین به نمودار TOTAL2 نگاه می‌کند که کل بازار ارزهای دیجیتال به جز بیت‌کوین و استیبل‌کوین‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. او پیش‌بینی کرده بود که TOTAL2 در ماه ژوئن یک جهش خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد این زمان‌بندی با یک حرکت بزرگ به سمت بالا تسریع شده است. نمودار TOTAL2 در حال حاضر حدود 1.145 تریلیون دلار است که بسیار بالاتر از مقاومت‌های مورب "Dave the Wave" قرار دارد

25

موفقیت

mostafaakbari

15/خرداد/1403

برای همگیتون آرزوی موفقیت دارم تو کل زندگیتون و از خدا براتون سلامتی و خوشی میخوام درضمن هوای همدیگرو تو این روزهای سخت داشته باشیم

7

آندرو تیت

marwan

29/اردیبهشت/1403

به عنوان پادشاه مردانگی سمی شناخته می شود و مردم فکر می کنند که او تهدیدی برای جمعیت مردان جوان است. نفوذ اندرو تیت پس از محرومیت او از بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کاهش یافت. او مفسر مبارزات افراطی در رومانی است. گزارش‌ها حاکی از آن است که «دانشجویان» دانشگاه او در شبکه‌های اجتماعی هجوم می‌آورند تا او را تبلیغ کنند و بحث‌برانگیزترین موضوعات و کلیپ‌ها را برای تقویت انتخاب کنند.

36

سلام

ho3ein6704

16/خرداد/1403

یکی از ویژگی‌های بارز بیت کوین، محدودیت عرضه آن است. تعداد کل بیت کوین‌هایی که می‌توانند استخراج شوند به ۲۱ میلیون واحد محدود شده است. این محدودیت، به نوعی از تورم محافظت می‌کند و بیت کوین را به یک دارایی شبیه به طلا تبدیل می‌کند. بیت کوین اغلب به عنوان طلای دیجیتال شناخته می‌شود، زیرا همانند طلا، یک دارایی کمیاب و با ارزش است.

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.