coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

68,152 $

4,014,152,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,275 $

192,885,720 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

58,900 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

588.1 $

34,640,857 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.8%

186.5 $

10,984,850 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

58,900 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.6013 $

35,417 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,275 $

192,919,293 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.1%

0.1353 $

7,969 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

6.74 $

396,986 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

افزایش قابل توجه قیمت تن کوین پس از راه‌اندازی تلگرام استارز!

19/خرداد/1403
افزودن به نشان شده ها
افزایش قابل توجه قیمت تن کوین پس از راه‌اندازی تلگرام استارز!
the-open-network
اخبار تن کوین
تلگرام استارز
1752
2 دقیقه

پلتفرم پیام‌رسانی تلگرام، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های ارتباط جهانی، از راه‌اندازی "تلگرام استارز" خبر داده است، توکن جدید درون برنامه‌ای که امکان خرید کالاها و پرداخت هزینه خدمات دیجیتال را در این پلتفرم فراهم می‌کند. پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، اعلام کرده که این توکن جدید، روش پرداخت را برای مینی اپلیکیشن‌های موجود در تلگرام تسهیل خواهد بخشید.

کاربرد و فواید تلگرام استارز

تلگرام استارز به عنوان یک ابزار پرداخت درون برنامه‌ای، طراحی شده است تا توسعه‌دهندگان بتوانند با استفاده از ساده‌ترین روش‌های پرداخت موجود در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، هزینه خدمات دیجیتال خود را دریافت کنند. این توکن همچنین امکان تبلیغ برنامه‌های کاربردی در تلگرام را به توسعه‌دهندگان می‌دهد، که می‌تواند به افزایش دید و استفاده از این برنامه‌ها کمک کند.

قیمت لحظه ای تن کوین را از اینجا ببینید.

تأثیر تلگرام استارز بر قیمت تن کوین

در پی این اخبار، قیمت تن کوین، ارز دیجیتال بومی شبکه باز تلگرام، به شدت افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۷٫۷۸ دلار رسید. تاکنون، تن کوین شاهد رشد ۵٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بوده و با قیمت ۷٫۶۷ دلار معامله می‌شود. این رشد قیمتی در یک هفته به ۲۰ درصد و در یک ماه به ۳۵ درصد رسیده است، که نشان‌دهنده تأثیر مثبت این توکن جدید بر ارزش بازار تن کوین است. با ارزش بازاری برابر با ۱۸٫۶۵ میلیارد دلار، تن کوین اکنون به عنوان نهمین ارز برتر بازار شناخته می‌شود.

نتیجه‌گیری

راه‌اندازی تلگرام استارز نه تنها تسهیلات جدیدی برای کاربران و توسعه‌دهندگان فراهم آورده، بلکه به عنوان یک نیروی محرکه برای افزایش ارزش تن کوین عمل کرده است. این رویداد نشان‌دهنده پتانسیل بالای تلگرام برای نوآوری و تأثیرگذاری در بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رشد حجم معاملات تون‌کوین: آیا بازار در حال تغییر است؟

رشد حجم معاملات تون‌کوین: آیا بازار در حال تغییر است؟

صعود چشمگیر تن کوین در بازار رمزارزها و عبور از کاردانو

صعود چشمگیر تن کوین در بازار رمزارزها و عبور از کاردانو

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟


تحلیل کاربران

تن کوین

محمدجانفشار

20/خرداد/1403

سلام خسته نباشید دوستان دم همشون گرم برنامه خوبی ساختن آیا کسی از همستر خبر داره قیمت گذاری کردن یا نه تاپ سوآپ هم همینجور ممنون

11

تن کوین

marwan

19/خرداد/1403

تون‌ کوین با نماد اختصاری TON یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۷.۳۹ میلیارد دلار، در رتبه ۹ بازار قرار داشته و دامیننس تون‌ کوین در حال حاضر ۰.۶۸ درصد است. هر واحد از تون‌ کوین در این لحظه با قیمت ۷.۱۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۸,۹۷۸ تومان معادل ۴۲۱,۹۲۱ تومان معامله می شو

22

تون کوین

allihjm

20/خرداد/1403

سلام دوستان تلگرام به دلیل کمبود درآمد این ارز های تون کوین و نات کوین رو لیست کرده همه هم آینده دار هستند انصافا صاحب ۲ جفت ار

13

نظر دهی

shariati54

28/خرداد/1403

سلام وعرض ادب خدمت دوستان وهمراهان کرامی ، نظر بنده نیز مثبت میباشد وانقلاب نوینی در این کار میباشدباتوسعه وباز کردن برنامه های ارز دیجی تال باعث میشه طرفداران ومعامله گران بیشتری روبه این کاربیارند واطلاعات بیشتری به همه برساند ومردم بیشتر آشنا شوند

3

تلگرام

anis11

23/خرداد/1403

به نظر میرسه تلگرام با استفاده از این ارزها تونسته تعداد کاربرای خودش را چند برابر کند و درامد درصدی از درامد را بین این کاربران به عنوان پاداش بنابر تلاش هر کاربر تقسیم کند ..

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.