coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

68,823 $

4,053,674,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,297 $

194,174,452 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

58,882 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

586.3 $

34,531,892 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

183.67 $

10,818,163 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9995 $

58,871 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.6%

0.5991 $

35,287 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

3,295 $

194,085,513 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

0.135 $

7,952 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.7%

6.68 $

393,452 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نیان هیروز چیست؟ کوینکس NYAN را لیست کرد!

19/خرداد/1403
افزودن به نشان شده ها
نیان هیروز چیست؟ کوینکس NYAN را لیست کرد!
بازی نیان هیرزو
nyan heroes
ارز nyan
792
5 دقیقه

توکن بازی نیان هیروز (NYAN) در صرافی کوینکس لیست شد. در مورد این بازی به طور کامل باهم بخوانیم.

ثبت نام در کوینکس با تخفیف ویژه کارمزد

نیان هیروز (NYAN) یک بازی تیراندازی از نوع تیمی است که در آن بازیکنان کنترل گربه‌های کوچکی را دارند که وسیله های بزرگی به نام مک‌ها را رانندگی می‌کنند. این مک‌ها با انواع مختلفی از اسلحه‌ها و توانایی‌ها مجهز شده‌اند که به بازیکنان امکان مبارزه استراتژیک با یکدیگر را می‌دهد. این بازی در یک دنیای خیالی به نام نیو نکوویا قرار دارد.

بازی نیان هیروز (NYAN) چگونه کار میکند

پذیرش فناوری روز:

نیان هیروز با استفاده از موتور Unreal 5 توسعه یافته است که گرافیک‌های خیره کننده و بازی‌پذیری آسان را فراهم می‌کند. به علاوه، این بازی از فناوری زنجیره بلوک استفاده می‌کند تا مالکیت واقعی دارایی‌ها را پشتیبانی کند. این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های داخل بازی را مالک شوند و تجارت کنند، که یک اقتصاد رو به رشد را تحت پوشش محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) و هوش مصنوعی فراهم می‌کند.

سایت نیان هیروز

مکانیزم گیم پلی

  • اهداف مبتنی بر تیم:

  • بازیکنان به دو تیم تقسیم می‌شوند. هر تیم در یک نقشه با اهداف منحصر به فردی که باید انجام دهند ظاهر می‌شود. این اهداف می‌تواند شامل گرفتن یک نقطه، دفاع از یک منطقه یا جمع آوری موارد خاص باشد. تیمی که اولین اهداف را انجام دهد، دوره را برنده می‌شود.

  • حرکت و مبارزه:

  • بازی شامل مبارزات سریع است که توسط توانایی‌های عبور از موقعیت‌های بازی توسط شخصیت‌ها تقویت شده است. گربه‌ها یا نگهبانان حرکاتی با توانایی‌های بالای گربه را دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بر ساختمان‌ها بالا بروند، در میان میدان‌های نبرد حرکت کنند و موانع را پشت سر بگذارند. این سیستم حرکت پویا بازی را جذاب‌تر و استراتژیک‌تر می‌کند.

  • رانندگان گربه و مک‌ها:

  • بازیکنان می‌توانند بین کنترل مک‌های نگهبان و گربه‌های خود تغییر دهند. حتی اگر یک مک در نبرد از بین برود، راننده گربه می‌تواند با استفاده از مهارت‌های منحصر به فرد خود در مبارزه ادامه دهد که می‌تواند به برگرداندن جریان نبرد کمک کند.

  • شخصیت های فانتزی:

  • هر شخصیت در نیان هیروز هویت و سبک بازی منحصر به فردی دارد که با توانایی‌های ویژه‌ای که آن‌ها را تعریف می‌کند. بازیکنان می‌توانند از بین قهرمان‌های مختلف انتخاب کنند، هرکدام با نقاط قوت و ضعف خود.

  • شخصی سازی:

  • در حالی که هویت اصلی هر نگهبان ثابت است، بازیکنان می‌توانند بارگذاری‌های مک خود را با استفاده از اسلحه‌ها و مد های مختلفی سفارشی‌سازی یا همان کاستوم کنند. این مد‌ها را می‌توان از طریق بازی جمع‌آوری و ساخت، که این امکان را برای انتخاب‌های استراتژیک گسترده‌تر فراهم می‌کند. هیچ یک از مد‌ها

به طور ذاتی قدرتمندتر از دیگری نیست؛ به جای آن، کارایی آن‌ها به این بستگی دارد که بازیکنان چگونه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

  • نگهبانان:

  • نگهبانان مک‌هایی هستند که توسط گربه‌ها، به نام نکویان، راننده می‌شوند. هر نگهبان توانایی‌های منحصر به فردی دارد که سبک بازی‌اش را تعیین می‌کند، که هرکدام ویژگی‌های خود را دارند. در ابتدا، هشت کلاس نگهبان وجود دارد، هرکدام با مجموعه ای از توانایی‌های خود. بازیکنان می‌توانند نگهبانان خود را با مد‌ها بهبود بخشند تا عملکرد آن‌ها را در حالات مختلف مبارزه تقویت کنند.

    ان اف تی های Nyan Heroes Pass

پس‌ورد نیان هیروز یک مجموعه از ۱۱,۱۱۱ NFT منحصر به فرد است که نمایانگر آخرین نگهبانان جنیسیس در مبارزه برای نکوویا هستند. این NFT ها بیشتر از یک مجموعه از مجموعه‌های دیجیتالی نیستند؛ آن‌ها به ارزش‌های مختلفی مانند دسترسی به محتوای اختصاصی، حق ایجاد یک داستان منشأ جنیسیس و شرکت در NyanDAO، یک فعالیت مبتنی بر انجمن، دسترسی دارند.

بازار درون برنامه ای

در بازار نیان هیروز، بازیکنان می‌توانند از طریق ارزش CATNIP، ارزش داخل بازی، اقلام تجارت کنند. این سیستم معاملاتی پایه اقتصاد مبتنی بر بازیکن است. بازیکنان همچنین می‌توانند اقلام خود را به دیگران اجاره دهند و سهم درآمد اجاره‌دهنده را به دست آورند. این توافقات اجاره در بازی مدیریت می‌شوند، که برای بازیکنان آسان می‌شود تا در فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنند بدون این که به زیرساخت‌های گسترده نیاز داشته باشند.

برنامه های آینده بازی

نیان هیروز فقط درباره بازی رقابتی نیست؛ این همچنین حالت PvE (بازیکن در برابر محیط) غنی به نام حالت ماجراجویی را ارائه می‌دهد. در این حالت، بازیکنان می‌توانند در ماجراجویی‌های تک‌نفره یا همکاری‌ای شرکت کرده و در مقابل دشمنان خطرناک برای بازپس‌گیری کنترل مرز نکوویا مبارزه کنند. این حالت دارای یک داستان جذاب با انواع قهرمانان و شرور است که راه دیگری برای ارتقای شخصیت‌ها و بازکردن توانایی‌های جدید ارائه می‌دهد.

این بازی همچنین دارای یک دنیای مجازی است، یک مرکز اجتماعی که در آن بازیکنان می‌توانند هویت‌های دیجیتالی خود را ایجاد کنند، دارایی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشند. این مرکز به عنوان پایگاهی عمل می‌کند که بازیکنان می‌توانند از آن شروع به ماجراجویی‌های PvE خود کنند و در فعالیت‌های مختلف شرکت کنند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع


تحلیل کاربران

کاربرد اصلی

behrouzdesign

20/خرداد/1403

کاربرد اصلی توکن NYAN در داخل بازی Nyan Heroes هستش. بازیکنان می‌توانن از این توکن واسه خرید آیتم‌های درون بازی، ارتقاء هیروها، و انجام تراکنش‌های مختلف استفاده کنن علاوه بر این،NYAN به عنوان یک سرمایه‌گذاری دیجیتال نیز مطرح هستش، زیرا با توجه به رشد بازار بازی‌های بلاک چینی، ارزش این توکن ممکنه در آینده افزایش پیدا کنه و زیاد بشه این توکن قابلیت معامله در صرافی‌ها و سایر بازارهای ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه میده. البته قبلش حتما تحقیق کنید، تحلیل کنید بعد بخرید و نگهداری. مخلص گوینگرامی ها

18

نیان هیروز

marwan

19/خرداد/1403

یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال نیان هیروز دارای رتبه 957 در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.