coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

68,127 $

4,012,680,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,275 $

192,872,173 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

58,900 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

587.9 $

34,627,899 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.1%

186.56 $

10,988,384 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

58,882 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.6014 $

35,422 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,273 $

192,795,014 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.2%

0.1352 $

7,963 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

6.73 $

396,397 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

راهنمای تخصصی کسب درآمد از بازی Pixels

21/خرداد/1403
افزودن به نشان شده ها
راهنمای تخصصی کسب درآمد از بازی Pixels
بازی پیکسلز
آموزش بازی پیکسل
بازی pixels
درآمد از بازی پیکسل
802
7 دقیقه

بازی Pixels، با الهام از عناوین محبوبی همچون Stardew Valley و Runescape، یک بازی کشاورزی مبتنی بر بلاک چین است که تاکنون موفق شده بیش از 100 هزار کیف پول فعال ماهانه و 20 هزار کاربر فعال روزانه را به دست آورده است. یکی از جذابیت‌های این بازی در گیم‌پلی فوق‌العاده جذاب و اقتصاد مشترک آن است که به شما اجازه می‌دهد با NFT های خود در بازی بازی کنید.

این بازی با مکانیزم بازی برای کسب درآمد رایگان است و برای هر کسی که علاقه‌مند به ایجاد کشاورزی مجازی خود است، قابلیت کسب درآمد را داراست. تمرکز اصلی بازی بر روی کشاورزی، جمع‌آوری منابع و هنرهای دستی است و به بازیکنان فرصتی برای تعامل و کسب پاداش می‌دهد.

برای شروع، می‌توانید با ورود به پورتال بازی زنده، ثبت‌نام خود را آغاز کنید. می‌توانید از طریق کیف پول MetaMask خود وصل شوید یا با استفاده از تلفن یا ایمیل خود وارد شوید. اگر از MetaMask استفاده می‌کنید، می‌توانید از دارایی‌های NFT خود در بازی بهره ببرید.

معرفی بازی بلاکچینی pixels ; ماهی ۴۵ دلار درآمد کسب کنید!

اگر هنوز NFT ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید یک شخصیت رایگان را سفارشی کنید و از آن لذت ببرید. همچنین، با بیش از 50 مجموعه NFT مختلف، همکاری‌هایی برای افزایش استعداد وجود دارد که به شما امکان تجربه‌ی منحصر به فردی در بازی می‌دهد.

سایت بازی پیکسلز

آموزش کامل بازی Pixels

وقتی وارد بازی می‌شوید، اولین چیزی که می‌بینید، آموزش‌ها و ماموریت‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند تا بهتر بازی کنید.

شخصیت کشاورز به نام بارنی، شروع به آموزش کشاورزی می‌کند. او به شما یاد می‌دهد چگونه محصولات را کشت و مراقبت کنید، از وسایل کوله پشتی استفاده کنید و انرژی خود را مدیریت کنید.

همچنین، با انجام ماموریت‌ها و آموزش‌ها، شما به طور تدریجی امتیازها و پاداش‌هایی مانند ۱۰ دلار جایزه BERRY و ۶ دانه پاپ‌بری دریافت می‌کنید که می‌تواند در باز کردن آموزش‌های بیشتر مانند آموزش Plot توسط Ranger Dale به شما کمک کند.

یکی از اقداماتی که می‌توانید در بازی انجام دهید، کاشت دانه‌های پاپ‌بری در Infiniportal در دفتر دیل است. این کار به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را افزایش دهید و بهبود زمین کشاورزی‌تان را تجربه کنید.

با برداشت محصولات خود پس از کاشت، باید چند ثانیه صبر کنید تا آنها آبیاری شوند و سپس از مزایای آنها بهره‌مند شوید.

برای پیمایش در جهان پیکسلز، می‌توانید از گزینه "زمین و نشانک‌ها" > "برو به Terravilla" استفاده کنید. این گزینه به شما امکان سفر در بازی را می‌دهد و به جاهای مختلفی از دنیای بازی دسترسی دارید.

این تنها یک توصیف اجمالی از آموزش‌های درون بازی Pixels است. اکتشاف بیشتر و پیشرفت در بازی با انجام ماموریت‌ها و آموزش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

برای اولین بار به فارسی; معرفی و آموزش کامل بازی پیکسل! با بازی پیکسل دلاری درآمد کسب کنید.

راهنمای کسب اولین درآمد دلاری از بازی Pixels: شروع ماجراجویی در شهر Terravilla

بازی Pixels یک دنیای مجازی جذاب است که شهر Terravilla در آن مرکز فعالیت‌های اصلی شماست. این شهر پر از فرصت‌های کسب درآمد و امکانات مختلف است که برای کسب درآمد اولیه و رشد شخصیت خود می‌توانید بهره ببرید."

برای شروع، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از صفحه نمایش 'مشاهده نقشه' استفاده کنید تا به مقصد Buck’s Galore در ضلع شرقی میدان شهر برسید.
  1. در Buck’s Galore، با Hazel ملاقات کرده و پاپ‌بری‌های خود را به قیمت 3 دلار بری هر کدام بفروشید. این فرآیند به شما امکان می‌دهد که BERRY، ارز داخلی بازی، به دست آورید که می‌توانید از آن برای خرید دانه‌های بیشتر یا باز کردن ویژگی‌های جدید استفاده کنید.
  1. این فرآیند را تا زمانی که به اندازه کافی BERRY برای خرید موارد مورد نیاز مانند مرغ یا مته برای جمع آوری منابع به دست آورید، تکرار کنید.
  1. همچنین، از طریق باکز مارکت می‌توانید با بازیکنان دیگر معامله کنید و درآمد خود را افزایش دهید.
  1. برای بهبود مهارت‌ها و کسب درآمد بیشتر، آموزش‌های دیگر مانند خرد کردن چوب، آشپزی و کاردستی را کامل کنید و به دنبال دست‌یافتن به حداقل سطح 5 برای جوایز بهتر بگردید.

با اجرای این مراحل، شما می‌توانید در بازی Pixels اولین درآمد دلاری خود را به دست آورید و در دنیای مجازی این بازی موفقیت‌های بزرگی را تجربه کنید.

نمودارها در بازی ارز دیجیتال پیکسل

این بازی سه نوع زمین کشاورزی را ارائه می دهد:

  • قطعه های مجانی (نقطه): فرصت های کشاورزی اولیه برای هر عدد 100 دلار بری.
  • زمین های اجاره ای: آزادی بیشتر، بازدهی بیشتر و فضای تزئینی. با این حال، سود با مالک زمین تقسیم می شود.
  • زمین های متعلق به (NFT ها): فضای ممتاز، عملکرد برتر و بالاترین بازده. تنها 5000 سرزمین NFT وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. روی کسانی که دارای رتبه‌بندی بالا، آسیاب بادی و تراکم درخت هستند تمرکز کنید.

انرژی خود را شارژ کنید

 

قبل از غواصی در فعالیت های درون بازی، انرژی خود را پر کنید.

از مزرعه شماره 3056 بازدید و به دنبال پورتال سونا بگردید، جایی که می توانید انرژی را به صورت رایگان با نرخ 4 انرژی در دقیقه بازسازی کنید.

روش دیگر، از نوشیدنی های انرژی زا برای تازه کردن سطح انرژی خود استفاده کنید.

توکنومیک بازی Pixels بر پایه دو توکن اصلی، یعنی BERRY و PIXEL، ساخته شده است:

  1. BERRY: این توکن اولیه درون بازی است که از طریق کشاورزی و فروش منابع به دست می‌آید. BERRY برای خریدهای داخل بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توکن برای ارتباط با اقتصاد داخلی بازی و ایجاد ارتباط بین بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  2. PIXEL: این توکن ممتاز، که هنوز در دسترس نیست ولی برای ارائه پاداش به بازیکنان فعال طراحی شده است، روزانه به بازیکنان اهدا خواهد شد. این پاداش‌ها از طریق انجام ماموریت‌های روزانه و مشارکت در محتوای تولید شده توسط کاربران کسب می‌شود.

هر دو توکن BERRY و PIXEL دارای عرضه بدون سقف هستند، اما در بازی PIXEL محدودیتی وجود دارد که روزانه تنها 100 هزار دلار از این توکن به بازیکنان پاداش داده می‌شود.

در سپتامبر 2023، بازی Pixels از شبکه Polygon به شبکه Ronin مهاجرت کرد. این مهاجرت به منظور بهبود عملکرد بازی و ارائه فرصت‌های بیشتر برای بازیکنان انجام شد. این تغییر به بازیکنان امکان تعویض BERRY خود را با USDC (Stablecoin دلاری) در صرافی غیرمتمرکز Ronin، با نام Katana، می‌دهد، که این امر به ایجاد ارتباط بین اقتصاد داخلی بازی و بازارهای خارج از بازی کمک می‌کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

توکن بازی Pixels در کوینکس لیست شد.

توکن بازی Pixels در کوینکس لیست شد.

کاوش در دنیای بازی‌های بلاکچینی: فرصت‌های نوین در گیمینگ کریپتو

کاوش در دنیای بازی‌های بلاکچینی: فرصت‌های نوین در گیمینگ کریپتو

توکن PIXEL بازی پیکسلز (Pixels): نوآوری در دنیای بازی‌های بلاکچینی

توکن PIXEL بازی پیکسلز (Pixels): نوآوری در دنیای بازی‌های بلاکچینی

برای اولین بار به فارسی;
معرفی و آموزش کامل بازی پیکسل! با بازی پیکسل دلاری درآمد کسب کنید.

برای اولین بار به فارسی; معرفی و آموزش کامل بازی پیکسل! با بازی پیکسل دلاری درآمد کسب کنید.

معرفی بازی بلاکچینی pixels ; ماهی ۴۵ دلار درآمد کسب کنید!

معرفی بازی بلاکچینی pixels ; ماهی ۴۵ دلار درآمد کسب کنید!


تحلیل کاربران

پیکسل

amirshabani2000

21/خرداد/1403

در کل بازی سرگرم کننده ای هست و فضای فانتزی نپستالژی و همچنین حالت های بازی جالبی رو در خودش جا داده اما فکر نمیکنم با این وجود کار به جایی ببرد

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.