coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

67,546 $

4,380,358,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.5%

2,643 $

171,404,387 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9992 $

64,798 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

598.8 $

38,831,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

168.42 $

10,922,037 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

64,831 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.5442 $

35,291 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

2,642 $

171,355,749 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.1457 $

9,449 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

0.1587 $

10,292 تومان

TRON

TRON

trx

تحلیل وضعیت قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) پس از کاهش قیمت بیت کوین!

18/تیر/1403
افزودن به نشان شده ها
تحلیل وضعیت قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) پس از کاهش قیمت بیت کوین!
pepe
تحلیل pepe
ارز Pepe
553
2 دقیقه

در پی سقوط دوباره قیمت بیت کوین، میم‌کوین پپه (PEPE) نیز تحت تأثیر قرار گرفته و طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۸.۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار رسیده است. با این حال، برخی نشانه‌های صعودی در نمودار قیمت پپه، احتمال رشد در آینده یا حداقل توقف نزول بیشتر آن را نشان می‌دهد.

از زمان سقوط قیمت بیت کوین در یکم جولای ۲۰۲۴، قیمت پپه ۳۰ درصد کاهش یافته است. اما نکته امیدوارکننده این است که قیمت پپه همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار دارد که می‌تواند نشان‌دهنده حمایت قوی در این سطح باشد.

قیمت پپه اکنون در نزدیکی حمایت نسبتاً ضعیف ۰.۰۰۰۰۰۷۷۳ دلار در نوسان است. اگر گاوها کنترل بازار را به دست بگیرند، احتمال افزایش قیمت تا ۲۶ درصد و رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۱۰۸ دلار وجود دارد. از سوی دیگر، اگر خرس‌ها بر بازار غلبه کنند، ممکن است قیمت تا ۲۰ درصد کاهش یافته و به سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۶۵۰ دلار برسد.

قیمت لحظه ای pepe را از اینجا ببینید.

شاخص قدرت نسبی (RSI) ۱۴ روزه نیز در سطح ۳۴ و نزدیک به منطقه اشباع فروش قرار دارد. رسیدن RSI به این سطح می‌تواند نشان‌دهنده تشدید فشار فروش و احتمال سقوط قیمت تا ۰.۰۰۰۰۰۶۵۰ دلار باشد. با این حال، همچنان این احتمال وجود دارد که در صورت بهبود شرایط بازار، قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد.

داده‌های سنتیمنت (Santiment) و اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهند که تعداد دارندگان پپه در ماه گذشته ۵.۷۶ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۰۱ درصد افزایش یافته‌ است. این افزایش تعداد دارندگان نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال استفاده از فرصت کاهش قیمت برای انباشت این ارز دیجیتال هستند و تحلیلگران همچنان دیدگاه مثبتی نسبت به آینده پپه دارند.

با این حال، در حال حاضر و با توجه به شرایط نزولی بیت کوین و تسلط ۵۱ درصدی آن بر بازار، شانس آلت‌کوین‌هایی مانند پپه برای بهبود بسیار پایین است. افزایش قیمت پپه بهبود وضعیت بازار بیت کوین و افزایش تقاضا برای آلت‌کوین‌ها بستگی دارد.

نتیجه‌گیری

در مجموع، قیمت میم‌کوین پپه تحت تأثیر کاهش قیمت بیت کوین دچار افت شده است، اما برخی نشانه‌های فنی نشان‌دهنده احتمال بهبود قیمت در آینده هستند. با این حال، با توجه به شرایط نزولی بیت کوین، معامله‌گران باید با دقت و احتیاط بیشتری به تحلیل و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال بپردازند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ضرر سنگین نهنگ پپه (PEPE) پس از فروش ۲.۵۳ میلیون دلار از دارایی‌هایش

ضرر سنگین نهنگ پپه (PEPE) پس از فروش ۲.۵۳ میلیون دلار از دارایی‌هایش

نهنگ په په در یک حرکت غافلگیرکننده همه‌ی توکن‌های PEPE را به اتریوم تبدیل کرد.

نهنگ په په در یک حرکت غافلگیرکننده همه‌ی توکن‌های PEPE را به اتریوم تبدیل کرد.

رکورد شکنی پپه ادامه دارد، ارزش بازار فراتر از ۷ میلیارد دلار رسید!

رکورد شکنی پپه ادامه دارد، ارزش بازار فراتر از ۷ میلیارد دلار رسید!

رکوردشکنی دوباره پپه: نهنگ‌ها همچنان PEPE می‌خرند!

رکوردشکنی دوباره پپه: نهنگ‌ها همچنان PEPE می‌خرند!

پرواز PEPE تا کجا ادامه دارد!؟

پرواز PEPE تا کجا ادامه دارد!؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

tbahk47

12/شهریور/1403

امیدوارم با این افت و خیزان وحشتناک بیت در ثانیه و دقیقه ،نتیجه ی مثبتی را برای معامله گران داشته باشد،تا انگیزه و ضرر زیادی ننمایند .به امید سود بیشتر برای بزرگوارانی که سرمایه گذاری نموده اند.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.