coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

57,763 $

3,598,634,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

2,926 $

182,260,519 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

62,263 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

549.2 $

34,213,914 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.4%

131.33 $

8,181,859 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.2%

0.5122 $

31,910 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

2,924 $

182,162,708 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.1274 $

7,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2%

4.76 $

296,548 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پایان دوران ماینر های کوچک خانگی و ورود سرمایه های عظیم تر!

08/آذر/1398
افزودن به نشان شده ها
پایان دوران ماینر های کوچک خانگی و ورود سرمایه های عظیم تر!
ماینینگ
استخراج
26189
دقیقه

استخراج بیت کوین در اوایل برای ماینر ها نوعی سرگرمی بود و سرمایه زیادی لازم نداشت. استخراج با کمک سی پی یو (CPU) انجام می شد و خبری از تجهیزات گران قیمت امروزی نبود. اما رفته رفته این صنعت پیشرفت کرد و رقابتی شبیه رقابت طلای موجود در دهه ۱۸۵۰ را ایجاد کرد.

به مرور و با افزایش سختی استخراج بیت کوین برای ماینر ها و عدم سوددهی استخراج فردی، شرکت هایی وارد این فضا شدند و این صنعت را احاطه کردند. این واقعه ظاهرا انقلاب صنعتی بیت کوین نامیده می شود و معادلات را در این فضا اساسا تغییر داد.

استخراج با سی پی یو به مرور منسوخ شد و جای خود را به استخراج با کارت گرافیک داد. بسیاری از ماینر ها به این روش جدید استخراج پیوستند و کم کم استخر های استخراج شکل گرفتند. امروزه دو تا از بزرگترین استخر های استخراج با نام های Antpool و BTC.com به تنهایی ۲۹ درصد از تمامی بازار استخراج بیت کوین را به خود اختصاص داده اند.

امروزه برای سودآوری در این صنعت، نیاز به دستگاه هایی اختصاصی می باشد. این دستگاه های قدرتمند و گران قیمت هرگز برای استخراج از کارت گرافیک استفاده نمی کنند. این دستگاه ها اسیک (ASIC) نام دارند.

بیت مین (Bitmain) که صاحب هر دو استخر Antpool و BTC.com می باشد، یکی از بزرگترین سازندگان تجهیزات استخراج ارز دیجیتال می باشد. در اوایل ماه گذشته بود که این شرکت بزرگ ساخت دو ماینر ایسیک جدید یعنی s17+ و T17+ را اعلام کرد. یکی از بنیان گذاران این شرکت وعده افزایش کارایی قدرت و بهبود میزان هش (hash rate) را با ورود این دستگاه ها داده است. پس از ساخت این دستگاه ها بر محبوبیت استخراج افزوده شد و تنها یک سازمان ماینینگ واقع در بریتانیا با نام Argo Blockchain، تعداد ۱۰۰۰۰ دستگاه T17s را سفارش داده است. مدیر عامل این سازمان در مورد دستگاه های T17s چنین می گوید:

در کل، ما در مورد عملکرد و ثبات ماینر های سری ۱۷ بسیار خوشنودیم و ما بر این باوریم که T17 بهترین ترکیب کارایی و قیمت به ازای هر پتاهش را فراهم می کند.

شاید جای تعجب نباشد که این سازمان بخواهد قدرت استخراج خود را افزایش دهد. در دهه گذشته میزان هش بیت کوین افزایش قابل ملاحظه ای یافته است و حدودا ۲ ماه پیش بود که به نقطه عطف ۱۰۰ اگزاهش (exahash) در ثانیه رسید. به مرور زمان سختی استخراج افزایش می یابد و همزمان میزان هش نیز مرتبا در حال افزایش است. این پروتکل برای مقابله با تورم این چنین طراحی شده است. سختی استخراج میزان سود ماینر ها را کمتر می کند و در نتیجه آنها باید در جستجوی دستگاه هایی قدرتمند تر باشند.

آیا استخراج بیت کوین هنوز هم برای ماینر ها سودآور است؟

مسئله سودآوری در استخراج بیت کوین تنها مربوط به تجهیزات نیست و در این میان هزینه برق و قیمت بیت کوین نیز بسیار مهم هستند. فرضا در جایی که هزینه برق ارزان است، با استفاده از تجهیزات نه چندان قوی هم می توان استخراج سودآوری انجام داد.

بزرگترین مانع در برابر سودآوری استخراج بیت کوین، قیمت همیشه در حال تغییر بیت کوین می باشد. در زمستان خرسی ۲۰۱۸، بسیاری از ماینر ها مجبور به تعطیلی فعالیت های استخراج خود شدند زیرا قیمت بیت کوین پایین رفت و دیگر استخراج آن سودآور نبود. این واقعه، درسی دردناک برای ماینر ها بود.

در آن سال، با پایین رفتن قیمت بیت کوین به زیر ۶۰۰۰ دلار، تعداد زیادی از ماینر ها در حدود ماه نوامبر تسلیم شدند و از این فضا بیرون رفتند. تخمین زده می شود که در حدود ۶۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ ماینر بیت کوین در آن زمان تعطیل شدند و در نتیجه میزان هش نیز با افت ۴۶ درصدی مواجه شد.

استخراج می تواند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کند. استخراج در بازار های صعودی می تواند بسیار سودآور باشد و بر عکس در بازار های نزولی مانند سال ۲۰۱۸ می تواند مصیبت به بار آورد. بیت کوین در حال حاضر در دوران کودکی خود به سر می برد و دارای نوسان های زیادی است و همین قضیه بیت کوین را به عنوان یک طبقه از دارایی ها با ریسک زیادی مواجه کرده است. البته انتظار می رود که در آینده کم کم از این نوسان ها کاسته شود.

ریاست جنسیس (Genesis) معتقد است که درست است که نوسان های بیت کوین می تواند بر سودآوری در ماینینگ تاثیر داشته باشد اما با برنامه ریزی و تحلیل بازار می توان این ریسک ها را تا حدود زیادی کنترل کرد.

بسیاری از افراد در بازار خرسی صدمه می بینند. به عنوان مثال، بیت مین در بازار خرسی ۲۰۱۸ ضربه سختی خورد و ۵۰ درصد از نیروی کار خود را تقلیل داد. پس از این وقایع، کم کم قدرت شبکه بیت کوین و قیمت آن بازیابی شد و ماینر ها دوباره وارد این فضا شدند.

در حال حاضر، استخراج بیت کوین دارای ثبات منطقی است و ماینر ها هم این قضیه را تایید کرده اند و بر سودآوری آن در سال ۲۰۱۹ اقرار کرده اند. انتظار می رود که این سودآوری در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه داشته باشد.

ماینر های خرد هنوز هم رنج می برند

در حالی که اوضاع برای سازمان های استخراج بزرگتر بهبود یافته است اما ماینر های خرد هنوز در عذاب هستند. گزارش ها حاکی از آن هستند که در کل، سودآوری ماینینگ به نسبت اوج خود در ژوئن، ۶۴ درصد افت کرده است و این هم احتمالا نتیجه افزایش سختی استخراج بیت کوین بوده است.

واضح است که به مرور میزان هش افزایش پیدا می کند اما در این میان، سختی استخراج بالا می رود و بسیاری از ماینر های خرد مجبور به خروج از این فضا می باشند. این ماینر ها نمی توانند با شرکت های بزرگ رقابت کنند و پیش بینی می شود که در آینده این شرکت ها حتی سهم بزرگتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

بیت کوین ۸۵ درصد کامل شده است

در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹، بیت کوین هجده میلیونم استخراج شد و تنها ۳ میلیون بیت کوین دیگر برای استخراج باقی ماند. اما این برای سودآوری ماینینگ چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

اگرچه در ظاهر بیت کوین زیادی باقی نمانده است اما این نمی تواند تاثیری بر ماینر ها داشته باشد و این هم به خاطر طراحی خاص بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو و فرآیند هاوینگ (Halving) می باشد. بعد از ماین شدن هر ۲۱۰۰۰۰ بلاک، پاداش استخراج نصف می شود. این عرضه در حال گردش را کنترل می کند و از ایجاد تورم های عظیم جلوگیری می کند.

بیت کوین تا به حال دو بار هاوینگ را تجربه کرده است و هاوینگ بعدی آن نیز قرار است در می ۲۰۲۰ باشد و پاداش استخراج در آن به ۶.۲۵ بیت کوین برسد. اگرچه ایده هاوینگ از منظر عرضه و تقاضا نوعی نبوغ را نشان می دهد اما چندان برای ماینر ها خوشایند نیست و سودآوری آنها را کاهش می دهد، مگر اینکه بیت کوین به قیمت های رضایت بخشی برسد و این مسئله را جبران کند.

بسیاری از ماینر ها با توجه به تجربه سال های گذشته و کمیابی بیت کوین، انتظار افزایش قیمت را دارند. زمانی استخراج بیت کوین به کلی از رونق می افتد که بیت کوین بی ارزش شود و قیمت آن به نزدیک صفر برسد که به دلیل ماهیت غیر متمرکز بیت کوین، این قضیه تقریبا منتفی است. با افزایش تراکنش ها در شبکه بیت کوین، کارمزد های بیشتری توسط ماینر ها کسب می شود و این کم شدن پاداش استخراج را جبران می کند.

پایان بازی نزدیک است

عوامل زیادی در سودآوری بیت کوین تاثیرگذار هستند اما می توان گفت که برای ماینر های خرد، کم شدن پاداش استخراج و عدم افزایش قیمت بیت کوین فلج کننده می باشد. اگر تا می ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین ثابت باقی بماند و یا افت کند، بسیاری از ماینر های خرد مجبور به خروج می شوند و این به معنی تسلط بیشتر شرکت های بزرگ بر ماینینگ و در نتیجه ایجاد تمرکز در فضای بیت کوین می باشد.

اما بدون شک به دلیل معماری هوشمندانه ساتوشی بسیاری از ماینر های کوچک راهی را برای ورود مجدد به این فضا پیدا خواهند کرد. البته ناگفته نماند که ماینر های ضعیف به تدریج باید از این فضا خارج شوند. به مرور زمان مسائلی مانند کاهش پاداش بلاک و کارایی کم رنگ می شود و این مسائل جای خود را به کارمزد های جمع آوری شده از تراکنش های کاربران خواهند داد. پس به نظر می رسد که صنعت ماینینگ همچنان به سودآوری خود ادامه دهد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

خطر تمرکز در استخراج بیت‌کوین در کمین است!

خطر تمرکز در استخراج بیت‌کوین در کمین است!

فروش ماینرها ادامه دارد !

فروش ماینرها ادامه دارد !

آنچه باید در مورد استخراج فلوکی اینو بدانیم!

آنچه باید در مورد استخراج فلوکی اینو بدانیم!

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

سودآورترین دستگاه استخراج بیت کوین چیست؟

سودآورترین دستگاه استخراج بیت کوین چیست؟


تحلیل کاربران

سود آوری ماینرها

f_farhadi

09/فروردین/1399

خوشبختانه همچنان ارزهای دیجیتال سود آوری برای ماینرها دارند حتی با ورود غول پیکارها هم سود آوری ادامه خواهد داشت

66

ثبت کوین منبع سرمایه گذاری در سراسر دنیا

delavarshamoni

02/اسفند/1399

ثبت باز از بهترین های سرمایه گذاری در سراسر دنیا می باشد البته می توان گفت بهترین برای امروز که با آن مواجه هستیم چیزی که از نفت سبقت گرفته

22

ماینر

yamor

24/اردیبهشت/1399

سلام من خودم ماینر داشتم ولی اصلا ایران جای ماینر نیست نتونستم بزنم برق مجبور شد فروختم ظررزیان کردم

68

ماینر

fatima@

13/شهریور/1399

با سختی شبکه بیتکوین و چندین هاوینگ انجام شده ماینر های کوچک ب علت به صرفه نبودن ماین دستگاه های خودشونو خاموش کردن و اکثر فارم ها با دستگاه های قوی این کارو انجام میدن

47

دستگاه ماینر

sadiea323

29/آذر/1400

خرید دستگاه ماینر تولید بیت کوین اگر در جایی که برق ارزان باشه بتونه تولید بیشتر داشته باشه بهتره تا خرید و فروش مخصوصا این دستگاه جدید که کم مصرف و کم صدا و سرعت بیشتری دارن

1

استخراج

asayesh

23/فروردین/1399

یعنی اگر استخراج بیت رو میدادن به جماعت مواد فروش و ساقی تو مملکت بهتر و قوی تر از هر دولتی وارد میشدند ... حالا بشینیم بعدها بخاطر ارزهای دیجیتال تحریم باشیم

67

بیت

hadi@f

17/مهر/1400

به تدریج ارز های دیجیتال وارد دوران بلوغ میشوند و اقتصاد جهانی را در دست میگیرند و این یک تحول بزرگی است و کمک به محیط زیست می باشد

6

طرح صیانت

[email protected]

21/مرداد/1400

من یه سوالی دارم اگه طرح صیانت راه بیفته چی به سر ما میاد؟ یعنی خب اگه اینترنت رو قطع کنن و ملی بشه ما دیگه نمیتونیم استخراج کنیم و تمام کار های مجازی از بین میره

7

ماینر یا نت ورکینگ

subuhumid28

22/آبان/1399

اگر اینگونه که از این خبر پیداست پایان کار استخراج نزدیک باشد بهنظر میرسد که ای افراد به زودی مانند دیگر صاحبان بیتکوین وارد شبکه شده و با روشهای مختلف در اینترنت به ا امه روند دراومد زایی مشغول شوند

33

ساتوشی

arashkh1345

04/مهر/1400

خوب جمع اوری ساتوشی توسط کاربران به این صورت میتونه بازار خورده فروشی رو تقویت کنه ، به هر حال برای هر کاری اول کسب و کارهای خورد هستن که باعث بوجود آمدن قدرت های کلان میشن

9

بیت کوین

shayan.rooz

01/مرداد/1400

بیت کوین استخراجش از سال های پیش شروع شده و تو جهان کلا ۲۱ میلیون بیت کوین وجود داره که تا الان ۱۸ میلیون اون بیت کوین استخراج شده و کلا ۳ میلیون بیت کوین وجود داره که که گفتن تا سال ۲۰۴۰ این مقدار هم استخراج میشه و بیشترین مقدار استخراج بیت کوین تو سال ۲۰۰۹ بوده است که تازه بیت کوین خیلی خیلی راحت تر حتی با سیستم های خانگی ساده هم استخراج میشده اما با گذشت زمان این مراحل سخت تر شده و به حال رسیده که برای استخراج بیشتر مزرعه ی بیت کوین میزنن که درآمدش در ماه به ۱۰۰۰۰ دلار هم میرسه

15

سلام من حدود ۱۳ ساله ک توی این صنعتم

azarshop1900

30/مرداد/1400

من حدود ۱۳ سال هست که توی این صنعتم وبا وسایل ابتدایی شروع کردم و در حال حاضر هم به هیچ عنوان از ماینر استفاده نمیکنم و به لطف خدا در امد قابل توجه ایی از این مجموعه ها با توجه به افزایش رمز ارزهای مختلف دارم فقط باید صبور باشید به در امدهای روزانه جزیی توجه نکنید به درامد فاینال توحه

12

دستگاه ماینر

sina nemati

08/آذر/1398

درسته که دستگاه ها و سخت افزار هایی اومدن که گاها هم سود آور هستن اما به دلیل اینکه هزینه برق مصرف بیشتر از سودی هست که به دست آوردن قطعا طی چند ماه یا شاید چند سال آینده ماینر ها دوباره به آغوش ماین CPU می آیند

90

خریدبیت کوین

bahmankhan

18/اردیبهشت/1400

یکی ازمطمعن ترین ارزهای دنیاوبهترین سرمایه گذاری برای آتیه خودتون وفرزندانتون میتونه باشه.ایکاش بسترخریدوفروشش بصورت قانونی درایران فراهم بشه تاهمه پولداربشن

23

آینده بیت کوین

gh1365

17/آبان/1399

اینجور که معلوم هست بیت کوین برا منافع خودش در مراحل بعدی راهکارهای را پیاده می‌کنه که باعث میشه ماینر های ضعیف از میدان مسابقه با توجه به شرایط استخراجی که طراحی میکنه از این صحنه خارج لسدر

25

امید

m.a.r

28/فروردین/1399

امیدوارم با شرایط موجود در بازار این روش وروش هایی که در آینده باعث استخراج بهتر وافزایش درامد می شودروز به روز افزایش وباسرعت بیشتر روبه جلو در حال حرکت باشد

76

استخراج بیت کوین

khadij.jk

23/مهر/1399

بیت کوین به ویژه برای تازه واردان بسیار مهم است. چون باید هزینه قابل توجهی را چه از لحاظ سخت افزاری و چه میزان برق مصرفی پرداخت کنند. کسانی که تمایل به استخراج بیت کوین دارند، باید با شرکت‌های بین المللی که به منابع نامحدود سخت افزاری دسترسی دارند و روی مزارع استخراج، هزینه زیادی می‌کنند و همچنین صدها استخراج کننده که در قالب استخرهای استخراج گرد هم می‌آیند، رقابت کنند.

31

ترید بهتر از ماین

richmaan

19/خرداد/1399

به نظر من با ترید بهتر از ماین میشه درآمد داشت با توجه به پایین اومدن هش ریت و البته اینکه تو ترید تحلیل درست را یاد بگیریم

66

عقب موندن ایرانی ها

[email protected]

31/اردیبهشت/1400

در. هر کشوری. همه سرمایه گزاری میکنن. روی. ارز ها اما. ایران. از. همه چی. بی خبرن. و نمیتونن سرمایه گزاری کنن. اما. بعضی مردم. ایران کمی. میفعمن ولی. بقیه. براشون. مهم. نیس. و نمیدونن چه. چیز. خوبی رو از دست میدن همچنین. این. تحریم. اینا. ای کاش. تحریم تموم بشه. موافقی لایک کن

12

ماینر وبیت کوین

abolfazl6471

11/اردیبهشت/1400

دیگه بیت کوین به روز شد وبا امکانات بهتر وبرق قوی تری استخراج میشه وماین های خانگی وبرق ضعیف توان پاسخ رو ندارن بنابرین خود به خود از مایورها کاسته میشه

18

بیتکوین

omidmohajri

26/فروردین/1400

بیتکوین دراین کرونا به داد این ملت رسیده است اگع بیتکوین نبود جنگ میشدپس ماهم بیاییم از چیزی جلوراهمون قرارگرفته استفاده کنیم

23

مردم گرایی

alitabatabaei

19/مرداد/1399

به نظر من با توجه به ورود کرونا وسست شدن اقتصاد کشورها و بالاخص افراد جامعه دولتها به جای سنگ اندازی. باید شرایط را مساعد کنند تا شاید راهی برای کسب درآمد مردم هموار گرددوکمکی به اقتصاد خانوادههاودر آخر کشورها گردد

33

قدرت

yazdan.ghatei

24/اردیبهشت/1400

استقبال مردم کشورها از پولهای دیجیتالی باعث خواهد شد که قدرت سیاستگذاران کمتر شود چون آنان با پولهایی که بدون پشتوانه چاپ میشود صاحب قدرت میشوند

10

انرژی خورشیدی

sajad1998official

08/آذر/1399

دولت با قرار دادن انرژی رایگان میتونه باعث یه اشتغال زایی بزرگ بشه ولی متاسفانه کلا محدودیم انرژی خورشید جایگزین بزرگی برای انرژی از دست رفته توسط ماینراست

27

سرمایه گذاری

@yaghoobjafari

23/دی/1400

اقا تو اقتصادم همینه هرکی پولش زیاده درامدشم زیاده من یقین دارم مثال یکی صد دلار داره یکی ۱۰۰۰دلار هردویه اینا بیتو رو صد دلار میخرن کی سرمایه دار میشه؟؟

1

ماینر

sina.md

08/آذر/1398

بنظر من دستگاه های ارزان هم صدای زیادی دارد هم برق زیادی مصرف میکند و درامد کمتری دارد اما اگه دستگاه های گرون استفاده کنیم برق کمتر و صدای کمتری دارد و درامد هم دوبرابر میشود

88

تحول

sajjadmohammadipoor

06/فروردین/1399

این نشان دهنده ی تحول بشر است دارد روز به روز افزایش میابد و به سوی تکامل میرود. سجاد محمدی پور

63

بنگاه اقتصادی

azad6200

17/مهر/1399

حذف بنگاههای اقتصادی کوچک توسط غولهای بزرگ اقتصادی از دیرباز بوده و خواهد بود و این جزء لاینفک بازار ست

37

بیت

abolfzl.n1

19/تیر/1400

الان امروزه به نظر من بیت کویین بهتر راه در آمد برای نو جوانان هست چون که گوشی به دستتند و اکثر جوانان هم گوشی دارند این کار راه در آمد خوبی است

14

ایران و دنیای ارز دیجیتال

nazanin1579

10/اسفند/1400

جالب توی ایران هیچ خبر و آموزش واطلاع و صحبت رسمی راجب همچین مساله مهمی نیست اونم رویدادی جهانی که در صورت آموزش درست در مبحث معمولا و ارزهای دیجیتال کمک شایانی به بالا بردن سطح درآمد جوان‌ها بکنه

1

استخر

ali130

24/بهمن/1399

خب الان در این زمان عصر سرعت و تحلیل هستش و ما باید در این کار دانش مان را افزایش بدیم تا بتوانیم رقابت کنیم

26

از چی بگم دلی که سوخته

king65mmd

18/اردیبهشت/1399

تافته جدا بافته دقیقا به ایران میگن انگار اصلا جزء کره زمین نیست ارز دیجیتالی واسه ایران تعریف نشده

67

سرمایه

[email protected]

18/آبان/1400

تحلیل سرمایه گذاری می تواند در تشخیص عملکرد سرمایه گذاری و اینکه چقدر برای سرمایه گذار مناسب است، کمک کند. عوامل کلیدی در تحلیل سرمایه گذاری شامل قیمت اولیه، مدت زمان مورد انتظار برای حفظ سرمایه گذاری، و نقش سرمایه گذاری در سبد سهام می باشد.

1

مایندرهای خرد

mimik00

19/آذر/1399

با توجه به هزینه‌ی بسیار سنگین برای مایندرهای خرد مخصوصا ایرانی اصلا مقرون به صرفه نیست. البته چین به زودی راه کم هزینه‌ش رو پیدا می‌کنه و مثل باقی چیزها به انحصار خودش درمیاره.

26

پایان نزدیک است

[email protected]

08/آذر/1398

بزودی و درسال دوهزاروبیست فقط خریدوفروش بیت کوین است که سودآور است و ماینینگ آن فقط برای ابرماینرها امکان پذیر خواهد بود

86

دستگاه های ماینر

behzad7769

01/بهمن/1399

واقعا در صورت ارزان شدن دستگاه های ماینر کیفیت بالا میشود از استفاده بیش از حد برق جلوگیری کرد،که البته الان در کشور از دستگاه هایی استفاده میشود که هیچ کجای دنیا به خاطر مصرف زیاد برقشان استفاده نمیشود.

27

تولید یا ترید

[email protected]

10/اردیبهشت/1399

به نظر من هر دو خوبه اگه امکان تولیدش باشه خب سود خوبی رقم مزنی و اگه به ترید کردن هم باشه باز میشه در خد تولید یا بیشتر هم کسب درآمد کرد

54

اینکار استخراجو باید هر روز به مدت طولان

asdfghjkl$$

11/فروردین/1400

۲۰سال باید ادامه دادو ثروتمند شد ودیگه بفکر تحریم وتورم نباشیم.وبه امید خدا اون روزو میسازیم.فقط دلسرد نشید.ادامه وادامه

19

ماینینگ

vahid89

02/اسفند/1398

بنظر میرسه خرید دستگاه ماینر شخصی دیگه به صرفه نیس و باید به دنبال راه های جدیدی برای کسب بیت کوین باشیم.

83

استخراج و ماین کردن

ziyafat59

12/فروردین/1399

ماینر t17 و کلا سری tبهترین مدل های ماینر ها جهت ماین و استخراج کردن ارز دیجیتالی میباشد و مشگل انها کمتر از بقیه دستگاها میباشد .باتشکر لایک قراموش نشه

66

استخراج بیتکوین

[email protected]

21/آبان/1400

چند سال پیش هرگاه صحبت از "جوینده"، "استخراج" و "معدن" به میان می‌آمد، ذهن به سمت طلا می‌پرید و جویندگان این فلز باارزش.

2

پایان ماینر های کوچک و خانگی

Shahla1360

27/مرداد/1400

جامعه داره به سمتی می‌ره که رمز ارزها دارن فراگیر تر میشن و روشهای استخراج اونها هم هروزه داره تغییر می کنه و مدرنتر میشه و همه چی به سمت الکترونیکی شدن میره

9

بیت کوین

Vahidyousefi1043

14/اردیبهشت/1400

کشورهای توسعه یافته با استخراج بیت کوین و فعالیت در عرصه رمزارزها پول در میارن اونوقت ما ایرانی ها باید پاره آجر بندازیم بالا تا یه لقمه نون بهمون بدن تا یه بدبختی هم بخواد ماینر راه اندازی کنه بیت کوین استخراج کنه سریع میگیرنش تازه واسه پیداکردن کسانی که ماینر دارن شرکت برق ۲۰ میلیون جایزه میده به کسایی که لو میدن . شده هالیوود ( تحت تعقیب : زنده یا مرده ۲۰ میلیون )

20

ساتوشی

hamed13699999

14/فروردین/1400

انشالله که ماینر های خرد از رده خارج نشن چون خیلی ها مث ماها از همین ماینر های خرد داریم استفاده میکنیم

23

ماینر خوب هست

mmrtsi

18/شهریور/1399

اگر دولت برق رایگان و دستگاه رایگان دراختیار ما قرار بدهد بسیار موقعیت خوبی ایجاد میشود کویر لوت به تنهایی میتواند برق خورشیدی کل ایران را تامین کند

43

مالیات ها و مقررات دولتی

alikhazaee72

08/شهریور/1401

بیت کوین ارزی رسمی نیست. یعنی بیشتر مراجع قضایی از شما خواهند خواست که مالیات های مربوط به درآمد، فروش، حقوق و بهره سرمایه ای را روی آنچه که ارزش دارد، از جمله بیت کوین، بپردازید. مسئولیت حصول اطمینان از موارد مالیاتی و دیگر احکام قانونی یا مقرراتی که توسط دولت و یا شهرداریهای محلی وضع شده، بر عهده خود شماست.

1

علی کاکویی

[email protected]

17/مرداد/1399

راسته ؟ مگه میشه ، مگه داریم که یک برنامه به این شدت مورد قبول افراد جامعه ما و حتی جهانیان قرار گیرد به نظر من که این برنامه یکی از برنامه های خارق العاده جهان است

46

کم کم باید استخراج رو فراموش کنیم

zakie.khtmi

10/اسفند/1398

استخراج بیت کوین روز به روز سخت تر میشود. قیمت ماینر و کارت گرافیک خیلی بالا رفته و دولت هر روز یک موضع متناقض در مقابل رمزارزها میگیرد که باعث میشود امنیت اقتصادی استخراج پایین بیاد. قبلا استخراج بیت کویم فرصت پبشرفتی برای جوون های بیکار و قشر متوسط بود اما الان اونم مخصوص آقازاده ها و پولدارها شده

85

ماینینگ بیت کوین

alrzw7

08/دی/1399

امروزه استخراج بیت کوین باگوشی هوشمندوکامپیوتراصلابه صرفه نیست واین کاربواسطه دستگاه های ماینینگ قابل انجام است ولی خوداین دستگاه هاهم مزایاومعایبی دارد

30

شاه شطرنج

مجید20123

09/خرداد/1399

بهترین چیزی که میتونه جامعه ما رو بهتر کنه از نظر اقتصادی بیت کوین از نظر من باید تو ایران به بیت کوین بگن تحریم شکن

55

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.