coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.6%

68,402 $

3,946,795,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.3%

3,141 $

181,233,969 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

578.3 $

33,369,064 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.3%

180.3 $

10,403,310 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9991 $

57,648 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

3,143 $

181,322,827 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.1%

0.5215 $

30,091 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

6.5 $

375,050 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2%

0.153 $

8,828 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کاهش شدید قیمت ترون در پی شایعات کلاهبرداری

18/تیر/1398
افزودن به نشان شده ها
کاهش شدید قیمت ترون در پی شایعات کلاهبرداری
Tron
TRX
اخبار
3513
دقیقه
کاهش شدید قیمت ترون در پی شایعات کلاهبرداری

پس‌ از آنکه روز گذشته، شایعاتی مبنی بر یورش پلیس به مقر اصلی شرکت ترون در شهر پکن چین منتشر شد، قیمت ارز دیجیتال ترون به‌شدت افت پیدا کرد. اما داستان از چه قرار بود؟

به گزارش خبرگزاری کوین تلگراف، پلیس به‌منظور حمایت و محافظت از کارکنان شرکت در مقابل افرادی که توسط گروهی با عنوان «Wave Field Super Community» فریب‌ خورده بودند، حضور پیدا کرده بود. این گروه با سو استفاده از نام چینی ترون، سعی در فریب سرمایه‌گذاران داشتند.

قربانیان این اتفاق، ترون را کلاهبرداری خطاب کرده و آن را عامل خودکشی یکی از سرمایه‌گذاران Wave Field می‌دانند. بنیاد ترون در ارتباط با این مسئله اعلام کرد:

با سو استفاده از نام ترون (TRON)، بیت تورنت (BitTorrent) و یوتورنت (uTorrent)، وعده‌ی سودهای هنگفت و بازگشت سرمایه به این افراد داده شده بود.

به گفته‌ی این شرکت، قربانیان، محل اشتباهی را برای اعتراض‌های خود انتخاب کردند. هم‌چنین، این افراد به دفتر شرکت ریبو تکنالجیز (Raybo Technologies)، یکی از شرکت‌های وابسته به ترون که در ثبت چندین نشان تجاری‌ آمریکایی از عبارات Tron استفاده کرده بود، مراجعه کردند. ترون در ادامه اعلام کرد:

مقامات اجرایی ترون عمیقاً با قربانیان و افراد فریب‌خورده همدردی می‌کنند. به‌علاوه، این شرکت به‌شدت اعمال خشونت‌آمیزی که احتمال دارد به اتفاقات ناخوشایند و غیر قابل کنترل منجر شود را محکوم می‌کند.

بنا بر اخبار به دست آمده، در این طرح پانزی، حدود ۱۴۵ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران اخاذی شده است. روز گذشته یکی از کاربران توییتر با انتشار ویدیویی از حضور پلیس در مقر ترون، از جاستین سان، مدیرعامل ترون خواست تا در خصوص ارتباط خود با این ماجرا شفاف‌سازی کند.

 

توییت یکی از کاربران در خصوص حضور پلیس در بنیاد ترون

سان در واکنش به این توییت نوشت:

روند کار در دفتر شریک تجاری ترون پس از حضور معترضان Wave Field Community و ماموران پلیس، به حالت عادی برگشت. ترون همچنان با قربانیان این کلاهبرداری همدردی کرده و برای حل این موضوع، با پلیس همکاری خواهد کرد.

شرکت Wave Field Super Community، فعالیت‌ خود را از ژانویه‌ی سال ۲۰۱۹ آغاز کرده و به دلیل آن که عبارت Wave Field در زبان چینی با عبارت‌های به‌کار رفته توسط ترون شباهت دارد، توانسته با ارائه یک طرح پانزی و سو استفاده از نام‌های ترون، بیت تورنت و یو تورنت و دادن وعده‌ی سود هنگفت، افراد زیادی را فریب دهد.

باید گفت که علی‌رغم تکذیب شایعات، قیمت ترون همچنان به حالت اولیه‌ی خود بازنگشته است.

 

این گروه ادعا کرده بودند که از نمایندگان عالی (نودهای اصلی شبکه ترون) هستند اما این ادعا هیچ‌گاه توسط ترون تأیید نشد. وب‌سایت آنها نیز به‌صورت ناگهانی در تاریخ اول جولای بسته شد و این اتفاق، موجی از سردرگمی‌ها را در پی داشت.

کاربران وب‌سایت چینی ویبو (Weibo) نامه‌ای که به نظر می‌رسید به خودکشی زنی به نام ژیا بینگ (Xia Bing) مربوط باشد را در فضای مجازی منتشر کردند. طبق این نامه، وی برای انجام این سرمایه‌گذاری، مجبور به قرض شده بود. این نامه را اولین بار، وب‌سایت خبری نوکلیر فاینس (Nuclear Finance) منتشر کرد.

منبع: ارزدیجیتال

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ترون (TRX) با رویداد توکن‌سوزی بزرگ، نقشه راه جدیدی را ترسیم می‌کند!

ترون (TRX) با رویداد توکن‌سوزی بزرگ، نقشه راه جدیدی را ترسیم می‌کند!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

رفابت شرکت ها

sina.abouei

18/آذر/1398

اولین شرکتی که ارز دیجیتال وارد کرد بیت کوین بود خوب معلومه شرکت های دیگر برای وارد شدن به رقابت با بیت کوین دست به هر کاری می زنند

5

ترون

mao

05/مهر/1398

سقوط قیمت ترون به دلیل شایعات به وجود آمده در بازار هست، البته در صورت درست بودن چنین قضیه ای احتمال سقوط دوباره این ارزرمز وجود داره

4

ترون ارزی با آینده ی شگفت انگیز

NIMA_HADINEZHAD

25/مرداد/1399

این فقط یه شایعه ای پیش نیس.. پیش بینی میشه تا سال ۲۰۲۱ قیمت ترون برابر با یه دلار بشه که خیلی عالیه و بهترین موقعیت الانه که روش سرمایه گذاری کنیم.. و اینم بگم هرچی با ریسک بالا تر و طولانی مدت رو ترون سرمایه گذاری کنید بیشتر سود میکنید... چون با سرمایه گذاری شما د حقیقت به پیشرفت ترون و بالا رفتن قیمت ترون کمک میشه.. و دارایی هاتون ارزش پیدا میکنه

5

سرمایه داران نترسن

coinmt

11/بهمن/1398

از این موضوعات و داستان ها نترسید و عقب نکشید چون ترون جزو برترین ارز دیجیتال،از این حرفا زیاد هست عزیزان

5

کلاهبرداری

mshmsh

02/دی/1398

همیشه برای ارز های دیجیتال این شایعات وجود داره چون مردم آشنایی زیادی از ارز های دیجیتال ندارند......

5

خرید ترون

mhnaderi

20/آذر/1398

ترون برای سرمایه گذاری یک ساله خوبه به نظرتون؟ کیف خوب چی پیشنهاد میکنید؟ هرچی تحلیل خوندیم مثبت بوده درباره ترون میخوام یکم بخرم

4

نوسان

amirali rahimi

29/شهریور/1398

به احتمال ۹۹ درصد بعد از این کاهش شدید قیمت افزایش قیمت خوبی دارد و میتوان سرمایه گذاری خوبی انجام داد

6

کلاهبرداری

09034294571

07/مهر/1398

کلاهبرداری معضلیه که در جامعه وجود داره و کلاهبرداری اینترنتی هم از اون مستثنا نیست

6

شایعات

iman soli

31/شهریور/1398

متاسفانه یکی از،عواملی ک باعث از بین رفتن شرایط کاری،و شغلی بسیاری از،کارها میشه متاسفانه همین شایعه سازی هست ک باعث افت سنگینی در کار یا ارز دیجیتال میشود.

5

مهدی

[email protected]

07/اردیبهشت/1400

بنظر من ترون یکی از بهترین ارزهای دیجیتال هست ودر اینده نه چندان دور رشد چشمگیری خواهد سرمایه گذاری کنید وبه این شایعات زیاد توجه نکنید.پشت سر ادمهای بزرگ حرف زیاد میزنن.موفق باشید

1

موارد دیگر کلاهبرداری

hadi1986

24/شهریور/1398

از جمله موارد مهم دیگر می توان به بیت کانکت (Bitconnect) و وان کوین(OneCoin) اشاره کرد که احتمالا از مشهورترین کلاهبرداری ها در تمام دوران آلت کوین ها هستند هر یک از این ارزها بیش از 3 میلیارد دلار سرمایه را از سرمایه گذاران ساده لوح کلاهبرداری کردند. توکن بیت کانکت با نماد BCC، حتی توانست به یکی از 10 ارز برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

5

ترون

meysamshakor72

26/مرداد/1399

ترون سومین ارز دیجیتال خرید فروش دنیا تو لیست ارز های دیجیتال میشه.‌و‌ قیمتش‌تا ۲۰۲۵ به شکل باور نکردنیی بالا میره‌

4

ترون

kargar

02/مهر/1398

یکی از ارزهای دیجیتال خوب همین ترون هست که نمی‌دونم چرا همش حرفای بی اساسی در موردش گفته میشه حس من میگه با این اتفاقات و شایعات ترون یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال خواهد شد

8

ترون

mehzad

14/اردیبهشت/1399

به ادعای تیم ترون این شبکه بسیار مقیاس‌پذیر، دارای توان اجرایی بالا بوده و قادر است تا طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز را پشتیبانی کند. به برنامه‌هایی که روی بلاک چین و با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می‌شوند، برنامه غیرمتمرکز یا دی‌‌اپ (Dapp) می‌گویند. این برنامه‌ها پس از اجرا بدون نیاز به واسطه‌ها و بدون احتمال از کار افتادن، به حیات خود ادامه می‌دهند.

7

جاستین سان

navidkg

24/دی/1398

با توجه به تویت جاستین سان ک خبر از پیشرفت وافزایش سرمایه ترون داده و با توجه به انتشار خود این خبرر میبینیم که این ارز افزایش داده و احتمال اینکه به مرور افزایشش هم بیشتر بشه خیلی بالاست

7

کاهش

Farshad

02/مهر/1398

الان که قیمتش خوبه ولی بنظر میاد ارز آینده داری هست با توجه به ارزهای دیگه رشد خیلی خوبی داره

7

دلیل کاهش ترون؟

khodae75

28/شهریور/1398

قطعا دلیل اصلی کاهش قیمت ارز ترون شایعه است، هرچند حرفهای غلط (شایعه) بی ارزش باشند ولی این شایعات بدلیل و بی اساس فکر و ذهن مردم را درگیر کرده و همه به یک طرف سوق دهند. نتیجه گیری: باعث و بانی افزایش و کاهش قیمت نه ترون بلکه همه رمز ارزها مردم هستند.

7

کلاهبرداری..

hekmat62

24/شهریور/1398

ترون با تکذیب این خبر قصد آرام کردن بازار.وبه تبع حفظ ارزش ارز خود را دارد..ولی متأسفانه با این بد افزار ها هیچ کدام در امان نیستند

5

ارز خوب

امین آسیا

29/مهر/1398

به نظرم ارز خوبیه برای سرمایه گزاری بلند مدت . رشد میکنه و میترکونه . بیت تورنتم رشد خوبی میکنه .

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.