coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

64,028 $

3,988,944,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,138 $

195,491,793 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

591.9 $

36,874,124 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.2%

145.86 $

9,087,078 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,135 $

195,327,321 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0%

0.5296 $

32,994 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

0.161 $

10,030 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.9%

5.97 $

371,931 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط وحشتناک Matic و آلت کوین‌ ها در بایننس؛ علت چه بود؟

19/آذر/1398
افزودن به نشان شده ها
سقوط وحشتناک Matic و آلت کوین‌ ها در بایننس؛ علت چه بود؟
اخبار
Altcoin
Matic
3733
دقیقه

صرافی بایننس چند ساعت قبل شاهد ریزش وحشتناک تعدادی از آلت کوین‌هایش بود. در این میان توکن ماتیک نتورک (Matic) که در روزهای گذشته با افزایش قیمت خیره‌کننده‌اش توجهات را جلب کرده بود، در کمتر از یک ساعت سقوط ۶۵ درصدی را تجربه کرد تا تمام رشد هفته‌های گذشته‌اش را یک شبه به باد دهد.

سقوط شدید ماتیک در حالی رخ داد که حمام خون آلت کوین‌ها در صرافی بایننس به راه افتاده بود و تعدادی دیگر از آن‌ها مانند ریون کوین (RVN)، هارمونی (ONE) و پرلین (PERL) نیز در این میان شاهد کاهش‌های چشمگیری بودند.

به نقل از اتریوم‌ورلد‌نیوز، یکی از تریدرهای توییتر به نام moon با انتشار تصویری از نمودار قیمت MATIC گفت:

دارندگان توکن MATIC تقریبا هر ۱۵ ثانیه یک درصد ضرر کردند و این ماجرا تا ۳۰ دقیقه ادامه داشت.

نمودار قیمت MATIC

در زمان نگارش این خبر ماتیک نتورک نسبت به روز گذشته بیش از ۴۹ درصد کاهش یافته است و حدود ۰.۰۱۹۴ دلار خرید و فروش می‌شود.

کاربر دیگری در توییتر با نام lowstrife در توضیح اتفاقی که در بایننس رخ داد گفت:

اگر بخواهم اتفاقی که برای ماتیک رخ داد را در مقیاس بزرگتر توضیح دهم،‌ مثل این بود که یک نفر ۷۵۰ هزار بیت کوین را در ۳۰ دقیقه بفروشد و قیمت را تا ۲,۵۰۰ دلار پایین بیاورد.

این در حالی است که قیمت بیت کوین نوسان قابل توجهی از خود نشان نداده و در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۱.۸ درصد کاهش یافته و در حال حاضر حدود ۷,۳۴۲ دلار خرید و فروش می‌شود.

علت این ریزش چه بود؟

هنوز علت دقیق حجم فروش شدیدی که برای ماتیک اتفاق افتاد، مشخص نیست اما چنین ریزش‌های وحشتناکی برای آلت کوین‌های با ارزش بازار پایین تاکنون چندین بار مشاهده شده است.

با این حال چند تئوری برای ریزش شکل گرفته وجود دارد.

فعال شدن حد ضرر (استاپ‌لاس) معامله‌گران یکی از تئوری‌هایی است که معمولا پس از وقوع چنین کاهش‌های شدیدی بیشتر افراد سراغش می‌روند. این سفارش‌ها در صورتی که حجم فروش شدیدی در بازار اتفاق بیفتد، فعال می‌شوند و به صورت دومینو وار می‌توانند سفارش‌های حدضرر پایین‌تر را هم فعال کنند تا این چرخه به یک ریزش شدید منجر شود.

یکی دیگر از کاربران توییتر به نام Samuel JJ Gosling در توضیح این ریزش نوشت که میلیون‌ها دلار توکن ماتیک از سوی کیف پول‌های بنیاد ماتیک نتورک به بایننس و دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال ارسال شده و گویا بنیان‌گذاران این پروژه در صدد فروش مقداری از توکن‌هایشان بوده‌اند.

تراکنش‌های بنیاد ماتیک نتورک در اتراسکن – این بنیاد حدود ۱.۵ میلیارد توکن در ۵۰ روز اخیر فرستاده است.

ماه گذشته آماری از سوی ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر توییتری، منتشر شد که در آن به دارایی‌های دیجیتالی اشاره کرده بود که به خاطر مسئله کمبود نقدینگی برای سرمایه‌گذاری مناسب نیستند.

طبق بررسی‌های ویلی وو، حدود ۹۹.۵ درصد از کل ارزهای دیجیتال مشکل کمبود نقدینگی دارند که سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها را با چالش مواجه می‌کند. مشکل کمبود نقدینگی و ارزش بازار پایین آلت کوین‌ها مهمترین دلایل وقوع افزایش‌ها و کاهش‌های نجومی در بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ماتیک

asen

06/آبان/1399

معمولا بنیانگذاران این ارز ها میاند و توکن های خود را بعد از اینکه به قیمت لالایی رساندند یهو همه را اب می گنند و همه را شوک وارد می کنند

3

یکی از دلایل ریزش، اگه خوشتون اومد لایک کنید

amiran.24

19/آذر/1398

از تاریخ ۲۴ سپتامبر و پس از کاهش قیمت بیت کوین از ۹۵۰۰ دلار، قیمت این ارز دیجیتال طی ۸ بار متفاوت به کمتر از ۷۸۰۰ دلار رسیده بود و کاهش قیمت امروز را می‌توان نهمین بار به حساب آورد. بنابراین از لحاظ تکنیکال، بیت کوین متمایل به روند نزولی در کوتاه مدت بود و این تمایل در بلندمدت به طور تدریجی افزایش یافت

4

شمشیر دو لبه

varash

20/آذر/1398

الکس کروگر (Alex Krüger) در توییتر نوشت: ارز دیجیتال. ابزار رویاها و کابوس ها. قیمت MATIC طی دو هفته شاهد رشد ۱۸۰ درصدی و سپس در یک ساعت شاهد سقوط ۷۰ درصدی بود.

7

افت بازار

saeed111s

20/آذر/1398

مهمترین دلیل سقوط کمبود نقدینگی و باعث افت بازار میشود ولی هیچ کاری برای بهتر شدن بازار نمیشه کرد غیر از دریافت پول الکترونیکی

5

سقوط

nasserghi

19/آذر/1398

این آلتکوین محبوب که طی هفته های گذشته در فروم های آنلاین به طور مرتب در خصوص آن صبحت شده است، طی چند دقیقه ۷۰ درصد ارزش خود را از دست داد و به سمت نابودی پیش رفت.

7

سقوط آزاد

zefreh

19/آذر/1398

. این کاهش به رغم افزایش قوانین جهت سهولت سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال انجام می شود. اخیرا نیز قوانینی برای سهولت و امنیت ورود نهادها به بازار ارزهای دیجیتال وضع شده است. با ورود نهادها و صنایع به بازار ارزهای دیجیتال افزایش قیمت قطعی است.

14

افت آلت کوین

silent_hill

20/آذر/1398

بازار پر فروش طلا و ارز دیجیتال و وجود قدرت های جهانی مث بیت کوین و افت چند روزه این ارزها با توجه به وضعیت سیاسی منطقه شکل میگیره.اعتراض ها و وضعیت حال حاظر خاورمیانه به خصوص عراق و ایران تاثیر خودش رو روی قیمت طلا و مخصوصا ارز دیجیتال میزاره و کمتر کسی توجه به الت کوین ها داره .این روند باعث نزول چشمگیر الت کوین هستش

4

سقوط

Bist1234

19/آذر/1398

بارها و بارها چنین اتفاقاتی میوفته، نمیتوان همیشه به اعداد و ارقام وجداول اعتمادکرد.البته باکمی تأمل میتوان دریافت که سعود رویایی این ارز احتمالا یک ریزشی نیز درپی خواهدداشت،درچنین مواقعی است که فرق بین تریدرحرفه ای وغیرحرفه ای مشخص میشود

15

سقوط وحشتناک ماتیک

marwan

16/بهمن/1402

صرافی بایننس چند ساعت قبل شاهد ریزش وحشتناک تعدادی از آلت کوین‌هایش بود. در این میان توکن ماتیک نتورک (Matic) که در روزهای گذشته با افزایش قیمت خیره‌کننده‌اش توجهات را جلب کرده بود، در کمتر از یک ساعت سقوط ۶۵ درصدی را تجربه کرد تا تمام رشد هفته‌های گذشته‌اش را یک شبه به باد دهد.

1

حمام خون

arsk1225

19/آذر/1398

ورود به آلت کوین ها امروزه باید با تحقیق و مطالعه فراوان صورت گیرد و در صورت وجود حد ضرر در صرافی مورد استفاده فعال شود و گرنه مثل این چنین مواردی حمام خون راه می افتد

7

سوقط وحشتناک matic

mina456

20/آذر/1398

هنوز علت دقیق حجم فروش شدیدی که برای ماتیک اتفاق افتاد، مشخص نیست اما چنین ریزش‌های وحشتناکی برای آلت کوین‌های با ارزش بازار پایین تاکنون چندین بار مشاهده شده است.

4

سقوط الت کوین

alikoohkan

19/آذر/1398

مهم ترین دلیلی که سقوط کرده کمبود نقدینگی و ارزش پایین بازار الت کوین هاست و اگر این دو موردم رفع بشه شاهد بتوانه رشد دوباره داشته باشه

12

ارز

m136868

20/آذر/1398

این اتفاقات زیاد می افته پس خواهشا به این اعداد وارقام توجه نکنید همه چیز دست سیاست های دولتمردهاست...

7

سقوط آلت کویین

missezzati

19/آذر/1398

اگر مشکل کمبود نقدینگی برای ارزهای دیجیتال از بین نره سرمایه گذاری روی این ارزها رو با ریسک و چالش مواجه میکنه

10

سقوط

fatemeh13771998

20/آذر/1398

سقوط ارزش این ارزها به علت تفاوت میان عرضه و تقاضا هست و این بی برنامگی مدیران این ارزها رو می رسونه.

7

تحلیل

masoud.e203

20/آذر/1398

بازار ارز های دیجیتال همواره بازار پر ریسکی بوده و هست و پیشنهاد میکنم بدون اگاهی کامل نسبت به بازار برای سرمایه گذاری و ترید کردن وارد بازار نشن دوستان با حداقل ارزهای معتبر رو انتخاب کنن که نوسان کمتری دارن

7

ریزش

نیما21

29/تیر/1402

علت تمام ریزش ها نقدینگی هستش همیشه بعدازچنین ریزشهای بزرگی معمولا صعود وافزایش در پی داره پس زیاد نگران نباشید

1

بیت کوین

jafar1646

19/آذر/1398

درآینده ای نزدیک شاهدافزایش قیمت بیت کوین خواهیم خواهیم بود. همچنان هم که قبلا شاهد بودیم بیت کوین هنوز بیت کوین قیمت اصلی خودشو ثابت نکرده پس نوسانات زیادی داشته وهمچنان هم تا ثبات قیمت اصلی شاهد همچین نوساناتی خواهیم بودبه عبارتی دیگر بازار ارزهای دیجیتال همیشه شاهد نوسانات چشمگیری بوده است انتظارمیره بازهم ارزبیت کوین سیرصعودی چشمگیری پیداکنه .

7

سقوط

baran20

19/آذر/1398

بیت کوین یکی از چند ارزی است که بین قیمت آن و تراکنش های صورت گرفته بر روی زنجیره بیت کوین ارتباط مستقیم و قوی مشاهده می شود. شاخص های فعلی مطابق انتظارات برای بازار افزایشی نیستند. با این وجود، این شاخص ها هر لحظه قابل تغییر هستند.

11

ماتیک

Shekal

20/آذر/1398

ماتیک ارز خوبی بود و من همیشه و هرروز تحلیل میکردم یه دو روز تحلیل نکردم و یهو همچین اتفاقی براش افتاد و ریزش شدیدی داشت همچین چیزی رو اصلا نمی تونستم حدس بزنم ولی به زودی رشد میکنه

5

سقوط

Farshad

19/آذر/1398

واقعا عجیب غریبه. در عرض چند ساعت اکثر آلت ها سقوط سنگینی کردن. واقعا که بازار اصلا قابل پیش بینی نیست

18

کاهش شدید قیمت

h.gh.mcoin

19/آذر/1398

مهمترین علت میتواند کمبود نقدینگی دربازار ارزهای دیجیتال باشد اما به برابری عرضه و تقاضا نیز باید توجه داشت که وقتی عرضه زیاد باشد و تقاضا کم سقوط قیمت را خواهیم داشت

7

بایننس‌چیست

tarahom

19/آذر/1398

بایننس نام یک اکسچینج چینی هست که با عضویت تو سایتش میتونید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و یک traderبشید. خوشبختانه بایننس برخلاف اکثر اکسچینج های دیگر با ایرانی ها مشکلی نداره ( تا الان که نداشته و امیدواریم این روند ادامه پیدا کنه ). همچنین تعداد ارزهایی که توی بایننس پشتیبانی میشه خیلی زیاده و دایره انتخاب وسیعی خواهید داشت.

13

علت پیشی گرفتن سایر ارزها

soni3168

20/آذر/1398

در این امر وجود کیفیت و قیمت مناسب و پاداش استخراج به صرفه سایر ارزها باعث پیشی گرفتن ارزها از این ارزهای نامبرده میشه .

6

توکن ماتیک نتروک

mahdimohammadian2020

19/آذر/1398

ارزش این به شدت به شرایط بازار بستگی دارد شرایط بازار بستگی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که ماتیک همزمان با بیت کوین و آلت کوین‌ها به اوج برسد.

6

علت خودم

مهدی خوش نژاد

19/آذر/1398

یکی از علت های سقوط و صعود ارز های دیجیتال خود صرافی هستند و علت دوم و ضعیف تر تجارت و خرید وفروش وسوزاندن ها می باشد. یاحق

5

علت سقوط آلت کوین ها

mkh66

19/آذر/1398

با وجود آلت کوین های فراوان مانند matic و حجم معاملات در بایننس دلیلی که برای آن می توان متصور شد، فروش حجم عظیمی از هر کدام آلت کوین ها و بازار هیجانی آن ها است که البته در نمودار قیمتی آلت کوین هایی با ارزش پایین و در مقایسه با بیتکوین قبلا اتفاق افتاده است.

9

سقوط بعصی ارزها

mohsensmt04

19/آذر/1398

دوستان حداقل ۶۰درصد هرزهای دیجیتالی ک الان وجود داره و فعاله چن سال ایینده کلا از بین خواهد رفت .اما نگران نباشین ارزهای مص بیت کویین یا اتریوم چون سرمایه گزاری هنگفتی واردش شده حداقل تا ۲۰سال ایینده از بین نخواهد رفت.اما بعضی از الت های کویین یا ب زبان ساده تر بعضی از زیرمجموعه های بیت کویین .مص اونهای ک در تحلیل برنامه گزاشته از اعتباری برخوردار نیستنو تا چن سال ایینده از بین میرن

19

ارز

[email protected]

20/آذر/1398

جای نگرانی نیست..این بالا و پایین هاست که باعث پیشرفت میشه.سعود چشم گیری خواهد داشت.. به هر حال یک سری افراد با سرمایه وسیع میتونن بازار بالا پایین کنن

5

تحلیل

cryptoidea

20/آذر/1398

درمورد سعود وسقوط بازار نباید صرافیها ونهنگها رو دست کم بگیریم.بازار سرمایه بسیار بزرگ وپیچیده هست که سیاستهای خاص خودش رو درهردوره زمانی داره

5

نظر

rahil7

19/آذر/1398

همین مقداری که بیت کوین پله ای تو این چند ماه از ۱۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ ریزش داشته این بنده خدا چون تو یه شب ریخته داد همه در اومده رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود(سعدی)

15

سقوط

abolfazll.delrooz

19/آذر/1398

مهمترين دلیل سقوط کمبود نقدینگی و ارزش پایین بازار آلت کوین هاست و اگر این دو مورد رفع بشه شاهد رشد دوباره خواهیم بود

18

سقوط matic??

fereshte456

20/آذر/1398

اسپنسر بوگارت سرمایه گذار در زمینه بلاک چین به CNBC گفت بیت کوین با وجود کاهش قیمت اخیر آن، همچنان فروش بالایی دارد. وی افزود قیمت بیت کوین تا پایان سال حداقل به بیش از 10 هزار دلار خواهد رسید. بوگارت از شرکای بزرگ شرکت Blockchain Capital است و اولین تحلیلگر وال استریت در زمینه پوشش و تحلیل بازار بلاک چین و بیت کوین بوده است.

6

سقوط ارز Matic

varash

19/آذر/1398

Matic Network با نماد اختصاری MATIC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 49.14 میلیون دلار، در رتبه 83 بازار قرار داشته و سهم 0.02 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از Matic Network در این لحظه با قیمت 0.02 دلار، با احتساب نرخ دلار 13,551 تومان معادل 272 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 311.08 میلیون دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %-53.16 کاهش یافته است. 

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.