coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,880 $

3,845,600,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,116 $

179,166,550 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

577.6 $

33,210,275 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

171.78 $

9,877,350 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

3,113 $

179,007,275 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5207 $

29,940 تومان

XRP

XRP

xrp

2.5%

6.44 $

370,300 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.6%

0.1528 $

8,786 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

پی پال چیست و چگونه کار می‌کند؟

03/دی/1398
افزودن به نشان شده ها
پی پال چیست و چگونه کار می‌کند؟
PayPal
اخبار
معرفی
5418
دقیقه

پی پال (PayPal) یا پی پل، یکی از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین دنیا است. انتقال و دریافت پول از سراسر جهان، انجام تراکنش‌های بین‌المللی، خریدهای اینترنتی و … از جمله کاربردهای پی‌پال است. در ادامه نحوه کار این سیستم پرداخت را شرح می‌دهیم.

پی پال چیست؟

پی پال یک سیستم پرداخت جهانی است که در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه تقریبا تمام سایت‌های فروشگاهی آنلاین بزرگ از پی‌پال پشتیبانی می‌کنند.

کاربران پی پال می‌توانند پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهند و به نقاط مختلف دنیا پول بفرستند. همچنین امکان دریافت پول هم به راحتی دریافت یک ایمیل در پی پال وجود دارد. این روش پرداخت یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های خرید اینترنتی و دریافت و ارسال تراکنش‌هاست.

به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده مستقیم از پی پال در ایران و چند کشور دیگر وجود ندارد. البته به صورت غیرمستقیم و با واسطه‌ها می‌توان در ایران هم از خدمات پی پال استفاده کرد.

استفاده از خدمات پرداخت پی‌پال برای اشخاص حقیقی و حقوقی (مثل شرکت‌ها) مهیاست. در هنگام استفاده از این روش پرداخت، الزامی برای وارد کردن اطلاعات مالی و اقتصادی خود ندارید. هماهنگی با کسب و کارهای کوچک در عین پشتیبانی از کسب‌وکارهای بزرگ از جمله ویژگی‌هایی است که پی‌پال را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند.

پی‌پال همچنین از سیستم ضد کلاهبرداری بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد و از همین رو امنیت آن تضمین شده است. سرعت انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم بسیار بالاست و راحتی استفاده از آن، محبوبیتش را دو چندان کرده است.

پی‌پل به صورت رسمی در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک سرویس انتقال پول منتشر شد. دو سال بعد و با عرضه عمومی سهام پی پال، ای‌بی (eBay) آن را تصاحب کرد.

در حال حاضر شراکت پی‌پال با مسترکارت باعث شده تا طیف خدمات پلتفرمش به نسبت سال‌های گذشته از تنوع بسیار بیشتری برخوردار باشد.

طبق آمارها، تا سال ۲۰۱۰، کاربران پی‌پال از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت و در ۱۹۰ بازار و با ۲۵ ارز مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در حال حاضر این سیستم ۲۶۷ میلیون کاربر فعال دارد و از ۱۰۰ ارز ملی مختلف پشتیبانی می‌کند. حجم تراکنش‌های سال گذشته این پلتفرم ۹.۹ میلیارد تراکنش عنوان شده بود.

تلفظ صحیح عبارت «PayPal»، پِی پَل است اما بیشتر فارسی‌زبانان برای تسهیل در گفتار از تلفظ پی پال استفاده می‌کنند.

کاربرد پی پل چیست؟

این سیستم در بسیاری از کسب‌وکارهای مختلف، چه فیزیکی و چه مجازی، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از همین طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها، از کسب درآمد گرفته تا خریدهای اینترنتی را شامل می‌شود.

انتقال وجه بین‌المللی

دانشجوها، مهاجرین و حتی مسافرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، می‌توانند به راحتی تراکنش‌های بین‌المللی خود را با استفاده از یک حساب پی پال انجام دهند.

کسب درآمد

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که به کسب درآمد ارزی و در خارج از کشور علاقه دارید، حساب پی پال می‌تواند گزینه مناسبی برای دریافت هزینه‌ها و دستمزدهایتان باشد. پی پال یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت برای فریلنسرهاست. تولید محتوا، کارهای گرافیکی، طراحی وب‌سایت و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها را می‌توان به صورت «از راه دور» صورت داد. اگر با دریافت دستمزد چنین فعالیت‌هایی مشکل دارید، پی‌پال گزینه بسیار مناسبی است.

خریدهای اینترنتی

همانطور که پیش‌تر گفته شد، پی‌ پال به عنوان روش پرداخت در فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای زیادی پشتیبانی می‌شود. با داشتن یک حساب پی‌پال و شارژ کردن آن می‌توان خریدهای اینترنتی خود را به سرعت انجام داد. صد البته این خریدها بیشتر به صورت مجازی بوده و خریدهای فیزیکی تنها در صورتی امکان پذیر است که:

  • یک: وب‌سایت پذیرنده از پی‌پال پشتیبانی کند.
  • دو: وب‌سایت پذیرنده امکان ارسال مستقیم به ایران را داشته باشد.

سایر کاربردها

پی‌پال امکانات دیگری را نیز در اختیار دارندگان حساب‌هایش قرار می‌دهد. صدور آنی صورتحساب، اهدای پول به بنیادهای خیریه، تبدیل ارزهای مختلف و پرداخت تلفنی از جمله این امکانات است.

هر کدام از قابلیت‌های ذکر شده دارای نرخ کارمزد به خصوصی است که در هنگام استفاده از کاربر دریافت خواهد شد.

حساب‌های پرسونال پی‌پال (Personal Account) مخصوص کاربران عادی و اشخاص حقیقی‌ای طراحی شده که از پی پال برای پرداخت‌ و دریافت پول و همچنین خریدهای اینترنتی استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر اگر برای ارسال پول به خارج از کشور نیاز به پلتفرمی سریع و قابل اطمینان دارید، این نوع حساب‌ها برای شما بسیار مناسب است.

پی پال چگونه کار می‌کند؟

سازوکار پی‌پال بسیار ساده است. اگر یک کاربر مقیم خارج از کشور باشید، تنها کافی است یک حساب کاربری رایگان در وب‌سایت PayPal.com ایجاد نموده و سپس حساب پی‌پل خود را به بانک یا کارت اعتباری خود وصل کنید تا اکانت شما تایید شود. همچنین می‌توانید جدای از بانک، حساب خود را از طریق وب‌سایت‌های واسطه شارژ نمایید.

البته اگر در ایران باشید، امکان استفاده از پی پل برای شما بسیار مشکل خواهد بود. طبق قوانین پی پل کاربران ساکن ایران و چند کشور تحت تحریم حق هیچ‌گونه استفاده از خدمات این شرکت را ندارند و در صورتی که سیستم متوجه تخطی از قوانین شود، حساب را با تمام دارایی‌هایش مسدود می‌کند.

به عبارتی می‌توان گفت که پی‌پال همانند یک کیف پول عمل می‌کند، با این تفاوت که امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد. به محض اینکه حساب خود را شارژ کرده و اعتبار آن را بالا ببرید، همانند یک سیستم پرداخت تمام عیار برای شما عمل خواهد کرد و به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید تراکنش‌های خود را انجام دهید، پول دریافت و ارسال کنید و خریدهای اینترنتی خود را با استفاده از درگاه‌های پی‌پال تکمیل کنید.

تراکنش‌های پی‌پال بر خلاف تراکنش‌های بین بانکی، به صورت یکپارچه و از طریق سیستم مخصوصش انجام می‌گیرد؛ به همین دلیل است که در کسری از ثانیه تراکنش شما انجام شده و موجودی حساب‌تان تغییر می‌کند.

به یاد داشته باشید، در صورت اتصال حساب بانکی به حساب پی‌پال، تسهیلات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد؛ پلتفرم اعطای وام پی پال یکی از این موارد است که در برخی کشورها به کاربران ارائه می‌شود. شارژ مستقیم حساب پی‌پال و تایید آسان حساب کاربری از جمله این امکانات است.

انواع حساب‌های پی پال

حساب‌های این پلتفرم به دو صورت حساب‌های پرسونال (شخصی) و بیزینس (تجاری) در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در ادامه به تشریح ویژگی‌های هر کدام از این حساب‌های می‌پردازیم.

حساب‌های پرسونال (شخصی)

حساب‌های پرسونال پی‌پال (Personal Account) مخصوص کاربران عادی و اشخاص حقیقی‌ای طراحی شده که از پی پال برای پرداخت‌ و دریافت پول و همچنین خریدهای اینترنتی استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر اگر برای ارسال پول به خارج از کشور نیاز به پلتفرمی سریع و قابل اطمینان دارید، این نوع حساب‌ها برای شما بسیار مناسب است.

حساب‌های بیزینس (تجاری)

حساب‌های بیزینس پی پال (Business Account) دارای امکاناتی بیشتر از حساب‌های شخصی هستند. امکان دریافت تراکنش‌ها با مبالغ بالاتر و دریافت درگاه پرداخت به صورت پی‌پال در وب‌سایت خود از جمله امکاناتی است که حساب‌های تجاری در اختیارتان قرار می‌دهد.

کارمزدهای تراکنش‌های پی پال

پی‌پال برای تراکنش‌های داخلی مبغلی به عنوان کارمزد دریافت نمی‌کند. تراکنش‌های داخلی، تراکنش‌هایی هستند که در آن تغییر ارز صورت نمی‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما قصد ارسال دلار به کشوری با واحد پولی دلار را داشته باشید، پی‌پال کارمزدی از شما دریافت نخواهد کرد. به علاوه ارسال تراکنش‌ها به حوزه یورو و کرون سوئد نیز رایگان خواهد بود.

کارمزد ارسال تراکنش‌های برون مرزی برای کاربران بریتانیا، جرسی، جبل‌الطارق، جزیره من و گانزی، پنج درصد کل تراکنش خواهد بود. لازم به ذکر است که حداقل میزان کارمزد ۰.۹۹ پوند و حداکثر آن ۲.۹۹ پوند است.

ارسال تراکنش‌های برون مرزیِ شخصی، در صورتی که گیرنده در کشورهای آمریکا، کانادا، شمال اروپا، و حوزه‌های یک و دو اروپا ساکن باشد، میزان کارمزد ۱.۹۹ یورو است. ارسال تراکنش به دیگر کشورهایی که نام‌شان در این فهرست نیست کارمزدی ۳.۹۹ یورویی برای شما به همراه خواهد داشت.

پی‌پال برای تراکنش‌های تجاری و مبالغی که از سطح تعیین شده خود بالاتر هستند، نرخ کارمزدی جداگانه را در نظر می‌گیرد که در هنگام انجام تراکنش، برای شما به نمایش در خواهد آمد.

پی پال برای کاربران ایران؛ هفت خوان رستم

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، اگر ساکن ایران باشید، استفاده از پی‌پل به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود و می‌تواند خطرات زیادی برای کاربر داشته باشد.

تحریم کشور ایران توسط پی‌پال به مدت‌ها قبل باز می‌گردد. سال‌های گذشته و به واسطه تحریم‌های ایالات‌متحده، شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت از سرویس‌دهی به کاربرانی ایرانی منع شدند. مسترکارت، ویزا و پی پال نیز جزو همین ارائه‌دهندگان بودند که کاربران ایرانی را نسبت به استفاده از خدماتشان منع کردند.

از طرف دیگر سیستم امنیتی پی‌پال بسیار قدرتمند است و این احتمال وجود دارد که در صورت مغایرت آی‌پی (IP)، حساب شما دچار محدودیت شود. به علاوه اگر قصد خریدهای فیزیکی (دارای ارسال به آدرسی در ایران) را با استفاده از پی‌ پال داشته باشید، ممکن است تراکنش شما با محدودیت رو به رو شده و در حالت «در انتظار تایید» (On-hold) قرار گیرد.

تاکنون هزاران حساب کاربران ایرانی در داخل پی پل با تمام موجودی مسدود شده است و سیستم‌های احراز هویت پی پل روز به روز قوی‌تر می‌شوند.

اگر با آی‌پی ایران وارد حساب پی‌پل شوید، تراکنش شما به هر نوعی با ایران مرتبط باشد یا حساب خود را با مشخصات جعلی ساخته باشید، هر لحظه امکان مسدود شدن حسابتان وجود دارد.

بنابراین اغلب کاربران ایرانی برای ساخت حساب پی پل به ناچار از واسطه‌ها استفاده می‌کنند.

شرکت‌ها و سایت‌های زیادی در داخل ایران امکان افتتاح حساب پی پل، خرید با پی پل یا نقد کردن درآمدهای ارزی را برای ایرانیان فراهم کرده‌اند. این سایت‌ها حساب‌های تایید شده پی‌پال ایجاد و در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برخی دیگر مستقیما خودشان خریدهای مورد نیاز کاربر را با کمی کارمزد انجام می‌دهند یا درآمد ارزی کاربر را در حساب پی پل خودشان دریافت می‌کنند و مبلغ ریالی آن را به کارت کاربر واریز می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا ساخت چنین حساب‌هایی، کافی است عبارت «افتتاح حساب پی پال» یا «خرید با پی پل» را در گوگل جستجو کنید.

با تمام این اقدامات بازهم ریسک‌ها به صفر نمی‌رسند و همواره خطر وجود دارد.

از آنجایی که ساکنین ایران به کارت‌های بانکی بین‌المللی دسترسی ندارند و پی پال نیز به بانک‌های ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند، کاربران مجبورند تا از طریق شارژ حساب‌های خود، موجودی پی پال خود را افزایش دهند.

قیمت دلار پی پال دارای دو نرخ «خرید» و «فروش» است. نرخ خرید دلار پی پال معمولا از نرخ دلار عادی بالاتر است و قیمت فروش آن نیز به مراتب پایین‌تر از نرخی است که در صرافی‌ها اعلام می‌شود. برای شارژ حساب پی پال خود می‌توانید به یکی از سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه نمایید. در چنین وب‌سایت‌هایی، نرخ مورد نظر به ریال از شما دریافت شده و واریز به صورت ارز مورد نظرتان، برای شما صورت می‌گیرد.

سوالات متداول

آیا با پی پال می‌توان ارزهای دیجیتال خرید؟

چندین صرافی و بازار فروش بیت کوین وجود دارند که پی پال را به عنوان یک روش پرداخت مورد استفاده قرار می‌دهند.

آیا پی پال برای کاربران ایرانی تحریم است؟

بله؛ پی پال مدت‌هاست که کاربران ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

آیا وارد کردن حساب بانکی در پی پال الزامی است؟

در خصوص حساب‌های عادی خیر؛ در صورتی که تمایل به اتصال حساب بانکی خود به پی‌پال داشته باشید، نیاز به حساب بانکی معتبر خواهید داشت. در صورتی که حساب بانکی شما به پی‌ پال متصل نباشد، باید از طریق سایت‌های واسطه پی‌پل خود را شارژ کنید. حساب‌های تجاری پی‌پال نیز نیازمند حساب بانکی معتبر است.

حساب محدود شده (Limit) پی پال به چه معناست؟

در صورتی که پی پال متوجه فعالیت‌های مشکوک در حساب کاربری شما شود، آن را به حالت محدود در می‌آورد و مبالغ داخل آن را بلوکه می‌کند. آزادسازی حساب منوط به ارائه مدارک هویتی است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️


تحلیل کاربران

پی پال

imandim

19/دی/1398

پی پال با سادگی و سرعت در ارائه خدمات توانسته است بازار خود را روز به روز گسترش دهد. بازاری که با وجود تحریم ایران، به داخل مرزهای کشور نیز کشیده شده است.

18

پی بال

soni3168

03/دی/1398

پی بال یکی از مهمترین کیف پولها در جهان است که نقل و انتقالات بین المللی اینترنتی مجازی انجام میگیرد ولی متاسفانه با تحریم هایی که ایران متحملش شده این کیف پول بسیار مهم در ایران قابل استفاده نیست که این نشان از عقب افتادگی ایران از سایر کشورها میشه.

16

پی پال و مشابهش

Dr.COiNs

03/دی/1398

من خودم سالیان ساله که خساب پی پال رو دارم ولی در کل جز دفعات معدودی فقط بدرد ولاس اومدن خورده فقط که منم دارم ولی در کل در ایران کاربری نداره

16

بی پال

sarhangi

03/دی/1398

یکی از بهترین سیستم های کردش مالی در حوزه الکترونیک بی پال هست گردش مالی دادوستد های بین‌المللی همه با بی پال انجام می‌گیرد

17

پی پال

elmira3030

07/بهمن/1398

حساب پی پال در واقع یک حساب بانکی اما از نوع اینترنتی است که دارای قابلیت دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت می باشد

8

پی‌پال

Amir.na

05/دی/1398

 پی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است.

13

پی پال

nader186

08/دی/1398

پی پال یکی از بزرگترین سیستم های آنلاین دنیاست انتقال و دریافت پول از سراسر جهان انجام تراکنش های بین المللی خرید های اینترنتی و .... از جمله کاربردهای پی پال است.

11

پی پال

carilho

27/خرداد/1399

یک سیستم پرداخت انلاین بسیار قوی و امن که متاسفانه در کشور ما نمیشه ایجاد حساب کرد و ازش استفاده کرد.

7

پی پال

baghery

05/بهمن/1399

حساب پی پال یک برنامه ای برای پرداخت های اینترنتی است که در سراسر جهان این حساب قابل کار است ولی در ایران تحریم است.

3

پی پال

fatima@

27/خرداد/1399

سیستم پرداخت انلاین پی پال که تقریبا سراسر دنیا ازش استفاده میکنن و یک سیستم بسیار امن و قوی است متاسفانه در ایران نمیتوان ازش استفاده کرد.

5

پی پال

yasin139527

20/دی/1398

پی پال یا سیستم پرداخت جهانی است که در 200کشور دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمام سایتهای فروشگاهی آنلاین ازپی پال پشتیبانی میکنند

13

پی بال در ایران

sajjadghezel

03/دی/1398

با وجود تحریم‌های بانکی و مالی آمریکا علیه کشور عزیزمان و با وجود اینکه پی پال به طور رسمی به ایرانیان ساکن ایران خدمات ارائه نمی‌کند، اما یک شرکت ایرانی به نام «ایرانیکارت» توانسته است استفاده خدمات پی پال را در ایران به راحتی برای شهروندان مقدور کند. با استفاده از خدمات این شرکت که تماما اینترنتی انجام است، می‌توانید از خدماتی مانند افتتاح حساب پی پال، شارژ اکانت پی پال و خرید و پرداخت ارزی به وسیله پی پال بهره ببرید. ایرانیکارت که هشت سالی می‌شود در این زمینه فعالیت می‌کند، در شهر های مختلف ایران نمایندگی داشته و می‌توانید با مراجعه حضوری نیز از مشاوره‌های کارشناسان آن بهره ببرید. همچنین کارشناسان ایرانیکارت در ساعات کاری پاسخ‌گوی سوالات تلفنی شما خواهند بود.

21

امنیت

omidhp

04/دی/1398

از اونجایی که هر کاربر در صورتی که یه فضای امن و قابل اعتماد واسه انجام تراکنشهای بانکی و اینترنتی اعم از خرید و انتقاد و فروش و .... داشته باشه که در نهایت با امنیت کامل انجام بشه استقبال میکنه و خیلی هم میتونه در نوع خودش جذاب باشه...امیدوارم این فضا ایجاد بشه و همه هموطنان بتونیم از این دستاورد استفاده عمومی کنیم.

32

PayPal چیست

mani,fh

11/بهمن/1398

به زبان ساده و با چشم پوشی می توان گفت پی پال نقل و انتقال امن پول بوسیله ایمیل است. این جمله به همان اندازه که درست به نظر می رسد می تواند نادرست باشد اما تردیدی نیست که همین ایده ساده، پی پال را به یک قطب مالی نه تنها در اینترنت بلکه در جهان خارج تبدیل کرده است. شرکتی که با وجود رقبای بزرگ و قدرتمند، طی چند سال توانست به یکی از بزرگترین شرکت های بین‌المللی تبدیل شود. به بیانی دقیق تر، پی پال یک سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد حساب‌های مجازی یا الکترونیکی ایجاد کنند و از طریق این حسابها در شبکه ای بسیار ایمن، سریع و با کاربری آسان، به نقل و انقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز از در شبکه اینترنت بپردازند.

8

الله کریمه

dw

03/دی/1398

این سیستمها صرفا جهت اسان کردن کار ما هست واقعا دست سازندشون درد نکنه اگه نبودن وجودشونو احساس میگردیم

11

خطر حمله فیشینگ

roozbeh_br

14/دی/1398

با توجه به محاسن و قابلیت های پی پال بعضی مطالب رو نمیشه کتمان کرد و بر روش سرپوش گذاشت و اون ، این مطلبه که این سایت یکی از معمول ترین هدف های حملات فیشینگ است. گزارش های زیادی از کاربران پی پال رسیده است که ایمیل های تقلبی از هکرهایی دریافت کرده اند، که تظاهر می کرده اند فردی دیگر یا شرکتی دیگر هستند.در این حملات، هکر ها اطلاعات پی پال قربانی را از او درخواست می کنند. هر چند که تشخیص این حملات فیشینگ معمولا کار سختی نیست.

8

دنیای کلاهبردارها

shanbeh

05/دی/1398

زمانی این دنیای دیجیتالی زیباتر از قبل تر خواهد شد که به هرکدام از ما که سابقه طولانی مدت در ایول کردن نظرات داریم یک کیف پول دیجیتالی با صد بیت کوین هدیه دهند

12

پی پال

samira3890

09/دی/1398

در واقع یک حساب بانکی اما از نوع اینترنتی است که دارای قابلیت دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت می باشد.

10

مزایای پی پال

neda72

20/بهمن/1398

پی پال یک سیستم امنیتی انتقال و دریافت پول است و از پرداختها و سرمایه گذاریهای بزرگ پشتیبانی میکند و این امکان را به مسافران خادجی میدهد که از یک حساب پس پال بتوانند استفاده کنند

12

پی پال چیست

Bist1234

03/دی/1398

پال یک سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد حساب‌های مجازی یا الکترونیکی ایجاد کنند و از طریق این حسابها در شبکه ای بسیار ایمن، سریع و با کاربری آسان، به نقل و انقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز از در شبکه اینترنت بپردازند.

13

پی پال چیست وچگونه کارمی کند

ali.90

23/دی/1398

به زبان ساده و با چشم پوشی می توان گفت پی پال نقل و انتقال امن پول بوسیله ایمیل است. این جمله به همان اندازه که درست به نظر می رسد می تواند نادرست باشد اما تردیدی نیست که همین ایده ساده، پی پال را به یک قطب مالی نه تنها در اینترنت بلکه در جهان خارج تبدیل کرده است. شرکتی که با وجود رقبای بزرگ و قدرتمند، طی چند سال توانست به یکی از بزرگترین شرکت های بین‌المللی تبدیل شود. به بیانی دقیق تر، پی پال یک سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد حساب‌های مجازی یا الکترونیکی ایجاد کنند و از طریق این حسابها در شبکه ای بسیار ایمن، سریع و با کاربری آسان، به نقل و انقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز از در شبکه اینترنت بپردازند.

10

pay pall

abola

26/مرداد/1399

چرا باید برنامه ای به این خوبی که تقریبا همه کشور ها دارن ازش استفاده می کنند و خیلی از برنامه های دیگه هم از اعتبار آن استفاده می کنند خیلی از سایتهای تبلیغاتی از این برنامه حمایت میکنند آنوقت تو کشور ما مورد تحریم و نمی تونی ازش استفاده کنی چون اطلا آی پی ایران رو قبول نمی کنه مگر واسطه داشته باشی

5

پی پال

elmira3030

03/دی/1398

به زبان ساده و با چشم پوشی می توان گفت پی پال نقل و انتقال امن پول بوسیله ایمیل است. این جمله به همان اندازه که درست به نظر می رسد می تواند نادرست باشد اما تردیدی نیست که همین ایده ساده، پی پال را به یک قطب مالی نه تنها در اینترنت بلکه در جهان خارج تبدیل کرده است.

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.