coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

61,629 $

3,728,554,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

2,938 $

177,770,780 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

60,494 تومان

Tether

Tether

usdt

0.7%

595.2 $

36,008,390 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

145.51 $

8,803,355 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9998 $

60,488 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.505 $

30,553 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

2,938 $

177,768,360 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.3%

6.98 $

422,290 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.1%

0.1433 $

8,670 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بیت کوین و اتر کالا محسوب می شوند؛ وضعیت XRP همچنان نامشخص!

27/دی/1398
افزودن به نشان شده ها
بیت کوین و اتر کالا محسوب می شوند؛ وضعیت XRP همچنان نامشخص!
Bitcoin
Ethereum
Ripple
اخبار
3326
دقیقه

رییس کمیسیون معاملات آتی کالاهای آمریکا (CFTC) گفت بیت کوین و اتر کالا محسوب می‌شوند، در حالی که وضعیت XRP مشخص نیست.

هیث تاربرت (Heath Tarbert) رییس CFTC طی مصاحبه ای با خبرگزاری چدار (Cheddar) موضع این نهاد قانونگذاری را در خصوص بیت کوین و اتر تاکید کرد. وی گفت:

در حال حاضر بیت کوین و اتر دو ارز دیجیتالی هستند که تحت قوانین ما قرار می‌گیرند.

در کشور آمریکا، کمیسیون CFTC مسئول قانونگذاری کالاها است در حالی که اوراق بهادار تحت قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) هستند. رییس CFTC برای اولین بار، نظرات خود درباره XRP را بیان کرده است.

صحبت های تاربرت درباره کالا یا اوراق بهادار بودن XRP

بر اساس گفته های تاربرت، علیرغم همکاری CFTC با کمیسیون SEC برای مشخص کردن وضعیت ارزهای دیجیتال مختلف (کالا یا اوراق بهادار بودن آنها) طی یک سال گذشته، وضعیت قانونی XRP هم چنان نامشخص است. تاربرت در این خصوص گفت:

ما طی یک سال گذشته همکاری نزدیکی با کمیسیون SEC داشته ایم تا وضعیت ارزهای دیجیتال مختلف را مشخص کنیم، زیرا به شفافیت کامل نیاز داریم. بدون شفافیت، قانونگذاری بسیار دشوار خواهد شد.

کمیسیون CFTC توسعه بازارهای آتی بر اساس ارزهای دیجیتال را امکان پذیر می‌سازد

علاوه بر این، رییس CFTC هم چنین موضع موافق خود در خصوص بازار دارایی های دیجیتال را بیان و خاطر نشان کرد که این نهاد در بازار حضور فعالی داشته است. تاربرت گفت:

از بسیاری جهات، چیزی که در حال قانونگذاری کردن آن هستیم، ایجاد بازاری برای دارایی های دیجیتال است. دارایی هایی که تحت قوانین ما باشد، که اساسا باید کالا طبقه بندی شده باشند.

تاربرت در ادامه افزود که با اجازه دادن ورود ارزهای دیجیتال به دنیای CFTC، این قانونگذار توسعه بازار آتی بر اساس این محصولات را امکان پذیر ساخته است. طبق سخنان تاربرت، CFTC در حال کمک کردن است تا بازار قانونمند شود و با ارائه ویژگی های بازار آتی نظیر افزایش قیمت، پوشش ریسک، مدیریت ریسک و سایر ویژگی ها، به بازار ارز دیجیتال نقدینگی بیافزاید.

هیث تاربرت که در ماه جولای ۲۰۱۹ جایگزین کریستوفر جیانکارلو (Christopher Giancarlo) شده است برای اولین بار گفت که اتر توسط این نهاد قانونگذاری در ماه اکتبر ۲۰۱۹ به عنوان کالا در نظر گرفته شده است. کمیسیون CFTC در ماه مارس ۲۰۱۸ نیز نظر و بیانیه مشابهی در خصوص بیت کوین ارائه داده بود.

نامشخص بودن وضعیت قانونی XRP

وضعیت قانونی XRP تاکنون نامشخص باقی مانده است، مخصوصا پس از آنکه ریپل با شکایتی مبنی بر فروش بدون مجوز اوراق بهادار مواجه شده است. در این شکایت که در سال ۲۰۱۸ ارائه شد و در ماه آگوست ۲۰۱۹ توجهات را به خود جلب کرد، ادعا شده است که ریپل سرمایه گذاران را فریب داده است و XRP را به عنوان اوراق بهادار بدون مجوز و ثبت نشده فروخته است و قوانین فدرال را نقض کرده است.

پس از آن، در ماه دسامبر ۲۰۱۹ ریپل پاسخی در خصوص رد این شکایت ارائه داد و مدعی شد که این شکایت دارای مطالب ضد و نقیضی است.

ریپل هنوز در خصوص سخنان تاربرت مبنی بر نامشخص بودن وضعیت قانونی XRP پاسخی نداده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!


تحلیل کاربران

وضعیت ارزها(بیت کوین"اتر وریپل)

زارع

27/دی/1398

بیت کوین واتر هردو کال محسوب میشوندوهردوتحت قوانینی قراردارندولی به شفافیت کامل نیاز داریم وانهابایداساساطبقه بندی شوند. دراین بین ریپل وضعیت نامشخصی داردکه گفتنی است که این ارز دیجیتال سرمایه گذاران رافریب داده وان به عنوان اوراقی که بدون مجوزوثبت نشده خریدوفروش شده است وقوانین رانقض کرده است

10

تحت حمایت

soheilstar

27/دی/1398

اینکه بیت کوین و اتر تحت حمایت یکی از کمیسیونهای نظارتی آمریکا قرار گرفته وعلی الخصوص بیت کوین ، میتواند نقطه عطفی باشد برای ارزهای دیجیتال که کم کم دارند جایگاه خود را در سخت ترین شرایط قانونی کشورها پیدا میکنند.

10

ارزدیحیتال

rasoulpourdadashi

28/دی/1398

بدلیل استفاده ارزهای دیحیتال در سایتهای همچون آمازون در فروش کالا و خدمات انتظار آن می رود که در چند سال آینده ارز دیجیتال جای پول رو در خرید وفروشها خواهد گرفت

6

سلطان

majiiid

27/دی/1398

اگر چنین نتیجه گیری شود که بیت کویین کالا باشد پس معامله کردن خرید و فروش راحت تری دارد و همچنان رشد خواهد کرد

11

بیت کوین

Tannaz

27/دی/1398

گردش پولی گسترده‌تری، از جمله پایاپای تراکنشها، و با درجه بالاتری از اعتماد میان هردو مورد ثبات کمی و کیفی پول، برقرار نمود. استانداردهای طلا از انواع مختلف در دو شکل ملی و بین‌المللی به‌کاررفته‌است، و واحدهای پولی استاندارد

7

وضعیت نامشخص ریپل

mkh66

29/دی/1398

با گذشت مدتی از درگیری ها بر سر وضعیت ریپل و علارغم فعالیت اای مثبت این ارز، همچنان باید شاهد برگزاری جلسات و تصمیم گیری دادگاه آمریکا برای نوع فعالیت این ارز دیجیتال محبوب باشیم.

4

ارزهای دیجیتال

sarhangi

27/دی/1398

با پیدایش بیتکویین و رمز ارزها روز به روز بر محبوبیت آنها افزوده میشود وبا تکمیل شدن صنعت بلاکچین قانون جامع و کارآمدی از سوی کشورها بر رمز ارزها تدوین میگردد و در آینده یکی از شاخصه های جدا ناپذیر بشریت خواهد شد

13

بیت کوین و اتر

zahra110

27/دی/1398

این دو ارز مجازی پیشگام هستند و گام جدید و موفقیت را طی کردند که بعنوان دو ارز کالایی پذیرفته شدند و این اقدام به معنی افزایش مجدد قیمت و پایداری این دو ارز در بازار آینده ارزهای دیجیتالی است،سرمایه گذاران و تریدرهای عزیز همچنان به پیش برای سود بیشتر و منافع بهتر.

11

پادشاه های ارز های دیجیتال

hadiclever

27/دی/1398

بیتکوین و اتریوم ارز های به جا وکاملا امن هستند وتکلیف و نابسامانی و بی خبری از آن که چه بر سر لیبرا یا همان ایکس آر پی میافتد نامشخص است

10

کالا به کالا

shanbeh

27/دی/1398

در جهانی که ارزها در حال به قدرت رسیدن هستند پس نتیجه خواهیم گرفت که هرکالا در هر شرکت از ارز دیجیتالی خودش بهره مند میشود تا در تبادل کالا به کالا از این روش سرعت بیشتری در کسب و کار ایجاد شود

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.