coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

61,060 $

3,736,872,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

2,929 $

179,283,564 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

61,169 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

590.4 $

36,130,644 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.5%

145.55 $

8,907,660 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

61,194 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.506 $

30,967 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

2,926 $

179,040,600 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

6.84 $

418,608 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.5%

0.1445 $

8,843 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کره جنوبی مالیاتی ۲۰ درصدی بر درآمد حاصله از ارز‌های دیجیتال تحمیل می‌کند

01/بهمن/1398
افزودن به نشان شده ها
کره جنوبی مالیاتی ۲۰ درصدی بر درآمد حاصله از ارز‌های دیجیتال تحمیل می‌کند
Southkorea
اخبار
مالیات
2666
دقیقه

وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی در نظر دارد ۲۰ درصد مالیات بر درآمد حاصل از معاملات رمز‌ارز‌ها اعمال کند. بر اساس گزارشی که در تاریخ ۲۰ ژانویه توسط پایگاه خبری انگلیسی زبان کره تایم منتشر شد؛ این وزارتخانه به اداره درآمد خود دستور داده بود که مالیات ارز‌های رمز‌نگاری شده را بررسی کند. کره تایم به نقل از مقامی ناشناس اعلام کرد که وزارت‌خانه تصمیم خود را نهایی نکرده است. اما متذکر شد که ممکن است دولت بر درآمد رمز‌ارز‌ها ۲۰ درصد مالیات وضع کند. اخبار نرخ پیشنهادی مالیات مبنی بر این که کره جنوبی در حال تهیه پیش نویس یک سیستم مالیاتی برای سود حاصل از تجارت رمز‌ارزها است در اوایل این ماه منتشر شده بود. شفافیت مالیات رمز‌ارزها امری حیاتی است برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که دولت ممکن است سود‌های حاصل از تجارت ارز‌های دیجیتال را نه در دسته سود سرمایه بلکه در دسته سایر درامد‌ها دسته بندی کند. سایر درامد‌ها نیز دسته‌ای شامل درامد‌های حاصل از سخنرانی، لاتاری و جایزه است. ایجاد یک طرح واضح و روشن مالیاتی برای تجارت رمز‌ارز‌ها در کره جنوبی بسیار ضروری است. این امر به خصوص زمانی آشکار شد که در اواخر ماه دسامبر، شرکت بزرگ تجارت ارز‌های دیجیتالی، بیت هامب، اعلام کرد که در حال بررسی شکایت روی یک لایحه مالیاتی ۶۸.۹ میلیون دلاری است که اعتقاد دارد هیچ اساس قانونی ندارد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم دارد مقامات مالیاتی را پیگیری کرده و به دادگاه ببرد. همانطور که کوین تلگراف پیش از این در یک مقاله اختصاصی نشان داد؛ قوانین و مقررات رمزنگاری در کره جنوبی، از زمانی که پارک یونگ جین – عضو کمیته سیاست ملی حزب حاکم دموکرات – اولین سیاست‌های مالیاتی برای رمز‌ارز‌ها را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد؛ دست خوش تحولات مهم و قابل توجهی بوده است. کمیته سیاست ملی مجلس شورای ملی در سال ۲۰۱۹ لایحه‌ای را تصویب کرد که با قرار دادن معاملات رمز‌ارز‌ها تحت نظارت دولتی؛ مشروعیت بیشتری به دارایی‌های دیجیتال می‌داد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

اینو دولت ما حتما اجرایی می کنه!!

supervisor

02/بهمن/1398

دولت ما حتما این موضوع و در دستور کار قرار می ده، مخصوصا این دولت که دست بگیر داره و نه دست بده، در این سالها دولت بارها قیمت ها را اصلاح کرده،کنترل و نظارت قیمت ها را رها کرده، قیمت سوخت را سه برابر کرده، به کرات با سو مدیریت باعث کمبود و گرانی اقلام خوراکی مثل گوجه حتی در فصل تابستان شده است!!! با دادن ارز دولتی به دلالان و آشنایان گوشت گرم ارزان را از کشورهایی مثل ارمنستان وارد و مجددا به کشورهایی مثل عراق صادر می کنند؛ یا افزایش چند برابری عوارض خروج از کشور و دهها مثال دیگر را می شود اضافه کرد...اما آیا خدمات دولت روحانی به گرد احمدی نژاد می رسد؟ در اون زمان هم در اوج تحریم ها به سر می بردیم، اما ساخت و ساز مسکن در جای جای ایران رونق داشت... و نرخ بیکاری پایین و رکود تورمی نداشتیم!! کلید دولت برای بیگانه بود و قفل آن برای ملت ایران از هسته ای تا اقتصاد ...!!!

8

مالیات

masome

01/بهمن/1398

خب اولین و مهم ترین چیز برای کره جنوبی مالیات چون داره از ارز ها و مالیاتی ک میگیره پول درمیاره و سود زیادی برای خودش جذاب میکند و عالیه برای اقتصاد کره

8

مالیات ۲۰ درصدی!!!

soni3168

02/بهمن/1398

این مالیات بسیار سنگین و زیاد است مگر آن که سران کشور برای ماینرها گزینه های خوبی برای پیشرفت انتخاب نموده باشد وگر نه با این مالیات سنگین سودی برای استخراج نمیماند.

9

مالیات ارزهای دیجیتال

mkh66

01/بهمن/1398

کشورهای مختلف با وضع قوانین در رابطه با ارزهای دیجیتال به دنبتل کنترل بلاکچین ها بوده اند که کره جنوبی نیز با وضع چنین قوانینی هم به دنبال کنترل و هم بهره برداری از ماینینگ به روش غیر مستقیم است.

12

مالیات

galal

31/فروردین/1399

این مالیات بسار سنگینه خیلم زیاده شاید دولت ما حتمن این کارا انجمام میده ماکه همه چیز داریم بنزین ۳تومنی وغیرهههه

2

مالیات رمز ارز در کره جنوبی

gh.kh

01/بهمن/1398

کره جنوبی که بر ارزهای دیجیتالی مالیات بیست درصدی می خواهد وضع کند حتما برای ماینر هایش هم فکر خاصی را کرده است که از برق صادراتی استفاده نکنند، نه این که مثل ایران هنوز هیچی نشده بلافاصله استفاده ا زبرق برای ماینینگ تعرفه صادراتی در نظر گرفته پس هنوز اولا قانونی وصع نشده‌ که قطعیت داشته باشد ثانیا حتما برای مردمش فکر بکری را کرده که چنین مالیاتی را به ان بسته است.

13

مالیات بر ارز دیجیتالی =به رسمیت شناختن ان

[email protected]

02/بهمن/1398

در کشوری مثل کره که بیشترین درآمد کشورش از مالیات هستش، بیست درصد مالیات به ارز دیجیتالی بستند این یعنی به رسمیت شناختن ارز دیجیتالی، خدا کنه ایران هم زود بره به این سمن

7

ارزدیجیتال ایران

Bist1234

01/بهمن/1398

خبره خوبیه،فقط خداکنه باتحقیقو برنامه‌ریزی و پیش‌بینی تمام جوانب این کار صورت بگیره ومثله تجربه ای که یارانه داشتیم نشود.به هرحال این کارمزایای زیادی خواهدداشت

14

مالیات و کاهش سرمایه گذاری

zahra110

01/بهمن/1398

اگر دولت ها همانند کره جنوبی تصمیم بگیرند بر ارز های مجازی مالیات وضع کنند سرمایه گذاران سرمایه های خود را به سمت کسب و کار هایی می برند که مالیات کمتری بپردازند یا فرار مالیاتی داشته باشند حتی تریدرها هم ممکن است بدنبال کار دیگری بروند زیرا ۲۰ درصد مالیات رقم نسبتا بالایی است که برای این نوع کسب و کار منظور می کنند.

18

مالیات بر ارزها

sarhangi

01/بهمن/1398

بسیاری از کشورها رمز ارزها را به رسمیت شناخته و آنرا بعنوان یک صنعت مینگرند و قوانینی بر آن وضع نموده اند که یکی از این قوانین ایجاد مالیات بررمز آرزهاست که کره جنوبی یکی از این کشورهاست

19

مالیات معادل است با شفافیت

S.MaTiin

08/بهمن/1398

با اعلام دولت کره مبنی تهیه مقدمات اخذ مالیات به وزارت دارایی چند نکته مهم و در خور توجه وجود دارد. ۱. به رسمیت شناختن اررهای دیجیتاذغغغّ۵۵

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.