coingram
کوینگرام

پروژه دابل وی (Double way)؛ کلاهبرداری با طرح پانزی ۲۴ عیار!

24/فروردین/1399
افزودن به نشان شده ها
پروژه دابل وی (Double way)؛ کلاهبرداری با طرح پانزی ۲۴ عیار!
DoubleWay
Ponzi
امنیت
آموزش
7021
زمان مطالعه: دقیقه

با توجه به اینکه خیلی از کاربران عزیز در مورد این پروژه سوال کردند ، بررسی این پروژه را از سایت مهین بلاک چین تقدیم شما می کنیم!

دابل وی (Double way) پروژه ای که اخیرا توجه کاربران ایرانی رو به خودش جلب کرده و مدعی است که کاربران با زیر مجموعه گیری می توانند به لطف قرار داد هوشمند اتریوم پولدار شوند! با توجه به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم که در مورد پروژه دابل وی مطلب بنویسیم و شما رو بیشتر با این پروژه آشنا کنیم. این پروژه برای پیاده سازی طرح هرمی خودش از ماتریس ۸ سطحی به پشتوانه قرارداد هوشمند اتریوم استفاده میکنه و مدعی هستش که کاربرانش میتونن هر دو ماه ۳۵۰۰ اتر یا در سال ۲۰ هزار اتر به دست بیارن، پس اگر شما یکی از کاربران این پروژه هستین یا اسم این پروژه رو شنیدین یا دوست دارین با یک پروژه کلاهبرداری با طرح پانزی ۲۴ عیار آشنا بشین، پیشنهاد میکنم که این مطلب رو از دست ندین.

رویای یک شبه پولدار شدن، بیکاری زیاد و آرزوهایی که شاید هیچ وقت برآورده نشن باعث شده که هر روز شاهد پر رنگ شدن یک پروژه در بین کاربران باشیم. کاربرانی که تازه وارد حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال شدن و قطعا مسیر سختی رو برای پخته شدن در این حوزه باید طی کنن. البته این مسیر سخت با تلاش کاربران تبدیل به مسیر راحت میشه ولی مشکل اینجاست که بعضی از افراد فریب خورده یا خودخواه، موانعی در این مسیر ایجاد میکنن و با وعده های پوچ فراوان باعث میشن که کاربران به جای اینکه اطلاعاتشون رو در این حوزه افزایش بدن، اسیر پروژه های کلاهبرداری بشن.

قبل از اینکه در مورد دابل وی (Double way) صحبت بکنم پیشنهاد میکنم که مطالب طرح پانزی(Ponzi) چیست؛ رو مطالعه کنین. اگه خلاصه بخوام بگم، طرح پانزی یک روش کلاهبردارانه در سرمایه گذاری است که در آن سودهای نامتعارف و تضمینی و همچنین با ریسک بسیار کم، به سرمایه گذاران وعده داده می‌شود، نکته مهمی که باید بهش دقت کنین اینه که طرح های پانزی تا زمانی که سرمایه های جدید واردش بشن، طراح میتونه از سود افراد جدید این طرح را زنده نگه داره ولی زمانی که سرمایه گذاری ها متوقف بشه این طرح نابود میشه و طراح با پول های به جیب زده فرار می کنه.

چرا دابل وی (Double way) طرح پانزی است؟

در طرح های پانزی، با جذب سرمایه از کاربران جدید، سود به کاربران قدیمی می رسد و بازنده اصلی این طرح ها کاربری است که نتوانسته کاربر جدید پیدا کنه که به عنوان سرمایه گذار جدید در این طرح سرمایه گذاری کنه! هر چقدر این طرح ها، کاربر بیشتری داشته باشن و مدت زمان بیشتری فعالیت بکنن در نهایت بازندگان یا مالباختگان (افرادی که نتوانستن کاربر جدیدی را پیدا کنن) بیشتری خواهند داشت.

پروژه دابل وی (Double way)، دقیقا یک طرح پانزی است به شیوه ای که گفتم پول وارد این سیستم میشه و دست به دست به بالا سری میرسه، البته به لطف استفاده از کلماتی همچون قرارداد هوشمند، برنامه غیر متمرکز، غیر قابل هک و تغییر ناپذیر و متن باز بهتره این پروژه رو کلاهبرداری با طرح پانزی ۲۴ عیار در نظر بگیریم. هر کاربر در این پروژه می تونه یک ماتریس ۸ سطحی از زیر مجموعه هاش داشته باشه و اگه از تمامی ظرفیت استفاده بکنه میتونه هر دو ماه ۳۵۰۰ اتر یا ۲۰۰۰۰ اتر در سال به دست بیاره. برای به دست آوردن این مبلغ شما باید زیر مجموعه بگیرین، جالب اینجاست که افرادی که این پروژه رو تبلیغ میکنن، یکی از حربه هاشون اینه که مبلغ سرمایه گذاری اولیه شما ناچیزه و اصلا عددی نیست که بخواین فکر کنین که کارتون درسته یا غلط. بعدشم اشاره میکنن که چند سال پیش اگه بیت کوین میخریدی الان میلیون دلاری پول داشتی! برای خودم هم جالبه که هر پروژه ای از این جمله استفاده میکنه و فقط همینو میگه و نمیگه که بیت کوین چه مشکلی رو حل کرد و چه ارزشی رو خلق کرد.

این نکته رو فراموش نکنید در هر پروژه ای که اسم های عجیب و پیچیده ای مثل بلاکچین و قرارداد هوشمند میشنوید؛ لزوما باعث پیچیده بودن پروژه نیست و ممکن است فقط بازی با کلمات برای پیچیده نشان دادن پروژه باشد تا شما با خودتان تصور کنید: «این اصطلاحات برای من خیلی پیچیده است و چون نمیدانم به چه معناست حتما پروژه خیلی پیشرفته است و ارزش سرمایه گذاری را دارد»

تبلیغ کنندگان Double way از بسترهای درج آگهی استخدام هم دارن استفاده میکنن و جالب اینجاست که خودشون هم میدونن قضیه چیه، کل داستان رو داخل آگهی نمیگن و میگن داخل واتس اپ پیام بدین. این افراد و هر کسی که این پروژه رو تبلیغ میکنه میدونن که این پروژه شبکه ای و هرمی است و نیاز به زیر مجموعه گیری داره ولی به استناد اینکه هیچ لیدری وجود نداره و قرارداد هوشمند اتریوم همه کارارو انجام میده، مدعی هستن که هیچ کلاهبرداری صورت نمیگیره!

جالب تر از اون اینه که در ویدئوهای آموزشی که منتشر کردن، اسمارت کانترکت یا همون قرارداد هوشمند دابل وی (Double way) رو نشون میدن که هیچ پولی داخل نیست و میگن ببینین این یه کد برنامه نویسی هستش و هیچ پولی رو بر نمیداره برای صاحبش!!! ولی نمیگن که همه در نهایت زیر مجموعه صاحب این قرارداد هوشمند هستن و بخشی از پول وارد شده به سیستم به صاحب این پروژه میرسه، البته هر پروژه ای باید درآمد داشته باشه ولی صاحب این پروژه درآمد نداره، مال مردم خوره و پول مردم میاد داخل حسابش. تمامی اشخاصی هم که این پروژه رو تبلیغ میخورن مال مردم خور هستن که در ادامه بیشتر توضیح میدم.

اما قبلش خیلی کوتاه به مفهوم قرارداد هوشمند بپردازیم که این پروژه با سواستفاده از این همین اسم داره کاربر جذب میکنه:

قرارداد هوشمند یک توافق نامه است که توسط کد روی شبکه اتریوم پیاده سازی میشود و میتوان به کمک آن سیستم های سنتی با مدیریت مرکزی را تبدیل به یک سیستم غیرمتمرکز کرد و اصطلاحا این کدها هستند که نقش نهاد مرکزی را بازی میکنند. از این قراردادها برای نوشتن توکن؛ Dapp؛ DEX و … استفاده می شود. گربه های بازی کریپتوکیتیز (بازی محبوب در جامعه کریپتو)؛ ارز دیجیتال BAT در مرورگر Brave؛ پلتفرم وام دهی و وام گیری Compound و صرافی IDEX همگی پروژه های پرطرفدار و موفق دنیای کریپتو هستند که توسط یک قرارداد هوشمند پیاده سازی شدند. همانطور که میبینید این قراردادها کاربرد وسیعی دارند اما در همه این موارد که ذکر شد یک نکته مهم نهفته است: همه آنها کاربرد دارند و برای هدف خاصی نوشته شدند.

از آنجایی که این قراردادها منبع باز هستند و نمونه های تمام قراردادهای معروف اتریوم قابل دسترسی و مشاهده هست؛ یک فرد بدون دانش کدنویسی هم میتواند در مدت زمان مشخصی نوشتن یک قرارداد هوشمند را یاد بگیرد. تمام اینها را توضیح دادم تا به این نتیجه گیری برسم:

داشتن یک قرارداد هوشمند برای یک پروژه باعث موفقیت آن نمیشود و باید با هدف و کاربرد داشتن نوشته شده باشد تا بتواند مشکلی یا مانعی را در پروژه برطرف کند. در غیر اینصورت با توجه به محبوبیت اسم بلاکچین میتواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد! قرارداد هوشمند دابل وی (Double way) یک حربه تبلیغاتی است و اصل این پروژه همان طرح پانزی است که با استفاده از اسم قرارداد هوشمند قصد دارد خود متفاوت نشان دهد.

یه جمله هم دیدم از افرادی که تبلیغ میکردن این پروژه رو، بد نیست که نگاهی بهش بندازین:

دوستان به هیچ وجه نگران زیرمجموعه گیری نباشید به هر شخصی بگید بیا این سیستم با 20 دلار ثبت بزن دو نفر هم بیار 40 دلار پورسانت در لحظه وارد کیف پولت میشه با سر و کله اینکارو میکنه

خب برگردیم به سراغ سوالمون و خلاصه بهش جواب بدیم، چرا این طرح پانزیه؟ ویژگی طرح پانزی این بود که نفر جدید میاد سرمایه وارد سیستم میکنه بعد پول میرسه به نفر قدیم، این دقیقا اتفاقیه که داره داخل پروژه دابل وی صورت میگیره.

پروژه دابل وی صد در صد و به معنای واقعی کلمه اسکم یا کلاهبرداری هستش.

ماجرای اصلی دابل وی (Double Way)

برای شروع سرمایه گذاری در این پروژه شما باید ۰.۰۸ اتر واریز کنین و برای اینکه سود کنین باید دو نفر رو زیر مجموعه خودتون کنین. چی شد ؟! به عبارتی دو نفر جدید ۰.۰۸ با لینک شما واریز میکنن و در مجموع ۰.۱۶ اتر خواهیم داشت و حالا این مقدار اتر به شما میرسه. چه اتفاقی افتاد ؟ جادویی صورت گرفت ؟ غول چراغ جادو یهو پول تولید کرد ؟ نه خیر! پول دوستاتون اومد به حساب شما. ولی صبر کنین، ۰.۰۸ گذاشتین، ۰.۱۶ که پول دوستاتون بود اومد داخل کیف پول شما ولی ۰.۰۸ خودتون چی شد؟!!!!

بله درست فهمیدید، ۰.۰۸ اتر شما به حساب بالا سری شما واریز میشه. این مرحله اول بود. خب برای سود بیشتر و ورود به مرحله دوم شما باید ۰.۱۶ اتر واریز کنین و زیر مجموعه بیشتری بگیرین. این بار بعد از زیر مجموعه گیری پول شما میشه ۰.۳۲ اتر، باز جادویی صورت گرفت؟! خیر، همون مسیر قبلی طی شد، ۰.۱۶ اتر شما به بالا سری نه! به دو تا بالا سری شما رسید و هر آنچه زیر مجموعه های شما واریز کردن به شما رسید. پول شما داره زیاد میشه، پول بالا سری هاتون با سرعت بیشتری زیاد میشه. دوست داری سرعت زیاد شدن پولت به اندازه بالا سری هات بشه ؟ پس زیر مجموعه بیشتری بگیر، خودتو level up کن برو به سطح جدید، سطح ۳، سطح ۴ و …. و سطح ۸.

کالایی تولید شد؟ ارزشی تولید شد؟ پول تولید شد؟ سرمایه ای از دست رفت؟ کسی که زحمت کشیده کار کرده پول در آورده و فریب خورده به نتیجه اعمالش رسید و کسی که هیچ کاری نکرده پول دار شد ؟

در این سیستم هیچ ارزش افزودی ای وجود نداره، هیچ کالایی به وجود نمیاد، اتفاقی که دقیقا داره میفته اینه که پول از کیف پول تازه واردین به کیف پول قدیمی ها واریز میشه.

چه کسی ضرر میکنه؟

در طرح های پانزی معمولا طراح و افرادی که خیلی زود به این طرح وارد میشن، مالباخته نیستن و نه تنها خیلی زود به سرمایه خودشون میرسن بلکه چندین برابر سرمایه خودشون هم به دست میارن. دقت بکنین که این سرمایه چندین برابر در واقع سرمایه زیر مجموعه هاست که با زحمت فراوان به دست آوردن و شما تصاحبش کردی. در واقع شما مال مردم خور هستی و طبق تعریف فرهنگ لغت اسم شما کلاهبرداره. به مرور زمان افرادی که دیرتر با این پروژه آشنا شدن و به این پروژه اضافه میشن دیگه نمیتونن سرمایه کسی رو جذب کنن و فرد جدیدی وارد این سیستم نمیشه و تعداد خیلی زیادی از کاربران به این صورت آخرین برگ این درخت میشن و هیچ وقت به اصل پول خودشون هم نمیرسن.

سخن پایانی

همان طور که مثل همیشه کوینگرام توصیه می کند، راه های زیادی برای کسب درآمد در این حوزه وجود داره که خیلی هاش رو من و شما میدونیم و خیلی هاش رو هم در آینده خواهیم فهمید. فقط کافیه که مطالعاتمون رو در این زمینه بیشتر کنیم و با مفهوم و کاربرد این تکنولوژی بیشتر آشنا بشیم. از تکنولوژی بلاکچین خیلی جا ها میتونیم استفاده بکنیم، هزینه هارو کاهش بدیم، سود بیشتری به دست بیاریم، شفافیت بیشتری داشته باشیم.

هدف اصلی کوینگرام هم آموزش و اطلاع رسانی به شما عزیزان است که بتونید نهایت استفاده و سود را از این تکنولوژی جدید ببرید، مطالب به صورت طبقه بندی شده را در اپلیکیشن می توانید مطالعه کنید.

امیدوارم که سرمایه زندگیتون که وقت شماست رو در راه کسب علم و دانش خرج کنین و اسیر پروژه های پانزی، هرمی و کلاهبرداری نشین.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

هرمی

hajarkhazai

24/فروردین/1399

باسلام این طرح مانند شبکه های هرمی می ماند با این تفاوت که از نوع دیجیتالش می باشد. برای هر کاری اول باید اطلاع لازم در اون باره کسب شود.

10

طرح پانزی

یاسین محمدی

24/فروردین/1399

به قول کوینگرام گفت اینها یه مدت پوله خوبی را بالا میزنن و میرم تو این هفته چندتا از سایت ها که شخصه خودم ثبت نام و ماه ها زحمت کشیده بودم ناپدید شدن. لطفا مواظب باشید پول و وقتتون رو کجا سپری میکنین طعمه کلاهبرداران نشید

15

کلاهبرداری

RF bahar

24/فروردین/1399

اینها باس سو استفاده از اسم بلاکچین تعداد زیادی را به سمت خب میکشاند چرا که با بلاکچین احساس امنیت و قاطعیت در اذهان تداعی میشود لایک یادتون نره؛)

4

ره صد ساله

Reza Mehrdadfar

24/فروردین/1399

یه شبه پولدار شدن شاد اتفاق بیفته مثل اونایی که بیت کوین داشتن و الان پولشون از پارو بالا میره ولی به هر راه و کاری نباید اعتماد کرد و با فکر کردن و طرح و برنامه داشتن میشه بهش رسید

13

بیچارهدبلک چین و اتریوم...

farzad_mh11

24/فروردین/1399

هر کی از ننش قهر میکنه میاد تو بستر بلاک چین و با استفاده از اسم ورسم اتریوم یه دی اپز مینویسه‌..هم یه سریارو بدبخت میکنه هم با شهرت بلاک‌چین و اتریوم بازی میکنه

23

کلاه برداری نیست اما طولانی

mahdi1023

22/خرداد/1399

به منم خیلی گفتن اما من تحقیق کردم قبلش تو این سایت برای این که به سطح ۸ برسی تقریبا ۴۰ هزارتا ادم باید زیر شما درگر باشن . تو خود سایتش زده با وجود ۲۰۰ هزارتا عضو کلا ۳ نفر به سطح ۸ رسیدن خب این خودش توضیح کامل ماجرا هست . البته اینم بگم این سایت واقعا میده و اون چیزی ک گفته رو پرداخت میکنه

0

بلاک چین و اتریوم

munawwar ali

24/فروردین/1399

با عرض سلام هر کس از ننش قهر می کنه میاد شما بیشتر بلاک چین و با استفاده از اسم و رسم اتریوم به دی اپز مینویسه هم به سر یار و بدبخت می کنه هم با شهرت بلاک چین و اتریوم بازی میکنه ...

17

سایت اسکم و طرحهای پانزی

kambizkurd

25/فروردین/1399

دقیقا همینی است که شرح دادین بنده به شخصه چند روزیه یه پیج تو اینستاگرام منو فالو کرده و کلا در مورد چنین سرمایه گذاری های است.عرضم به خدمت دوستان باشه که این طرحها متاسفانه بسیار بیشتر از دابل وی هستش و ما باید حواسمونو جمع کنیم که سرمایه زندگیمونو از دست ندیم.

1

کلان

[email protected]

24/فروردین/1399

سلام درسته هر کسی که وارد هر کاری یا حرفه ای میشه باید تحقیقاتشو تکمیل کنه وصحت ماجرا رو در بیاره که خدایی نکرده کلاه سرش نره

9

کلاهبرداری

saeed23

24/فروردین/1399

دابل وی (Double way) پروژه ای که اخیرا توجه کاربران ایرانی رو به خودش جلب کرده و مدعی است که کاربران با زیر مجموعه گیری می توانند به لطف قرار داد هوشمند اتریوم پولدار شوند! با توجه به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم که در مورد پروژه دابل وی مطلب بنویسیم و شما رو بیشتر با این پروژه آشنا کنیم. این پروژه برای پیاده سازی طرح هرمی خودش از ماتریس ۸ سطحی به پشتوانه قرارداد هوشمند اتریوم استفاده میکنه و مدعی هستش که کاربرانش میتونن هر دو ماه ۳۵۰۰ اتر یا در سال ۲۰ هزار اتر به دست بیارن، پس اگر شما یکی از کاربران این پروژه هستین یا اسم این پروژه رو شنیدین یا دوست دارین با یک پروژه کلاهبرداری با طرح پانزی ۲۴ عیار آشنا بشین، پیشنهاد میکنم که این مطلب رو از دست ندین.

48

ارز برتر

M.moji

24/فروردین/1399

طبق اماری که اعلام شده...درصد سود وارزش بیت کویین..به هیچ عنوان پایین نخواهد امد...الان درحال حاضر5درصد مردم جهان..به گنجی که چندسال آینده نمایان میشه اهمیت میدن... هرچقدر میتونید بیت کویین استخراج یا پس انداز کنید

7

افرادی که به جای تحلیل متن خبر رو کپی میکنند

habib.iman

24/فروردین/1399

سلام دوستان میخواستم به یه موردی اشاره کنم که متاسفانه جدیدا میبینم خیلی زیاد شده ، تقریبا همگی بعد از خواندن مطالب و مقالات ، سری به پیشنهادات و تحلیل بقیه میزنیم تا از تجربیات دیگران استفاده کنیم ، ولی متأسفانه اکثر تحلیل ها شده کپی بخشی از متن مقاله !!!!! چرا ؟ چونکه امتیاز بگیرند و حساب کوینگرام شون شارژ بشه !!! بنظر شما کار غیر حرفه ای سطح پایینی نیست ؟!؟ بقیه تحلیل ها هم اکثرا خیلی سطحیه و کمتر پیش میاد کسی با احساس مسئولیت و با علم و دانش تحلیلی بنویسه که بقیه ازش استفاده کنند ، البته هستند دوستانی که شخصا واقعا از تحلیل و نظرات شون لذت میبرم و انصافا مفید هستند . به هر حال امیدوارم کوینگرام که واقعا مجموعه‌ ی خوبیه و داره خوب رشد میکنه ، این تحلیل ها رو چک کنه و حذفش کنه و با این کاربرهای بی مسئولیت برخورد کنه و بهشون اخطار بده در صورت تکرار حسابشونو رو مسدود میکنه تا اینجوری با خودخواهی و طمع وقت بقیه رو با مطالب چرت یا کپی ، نگیرند ، ممنون از توجه دوستان

6

کلاهبرداری مدرن

hazhir

25/فروردین/1399

برای دریافت پورسانت لول ۸ همه ی لول هشتا باید به لول ۸ اپگرید کنن یعنی باید ۲۵۶×۲۵۶=۶۵۵۳۶ نفر عضو مجموعه شما بشن تعداد نفرات رو لطفانگاه کنین فک میکنین همچین چیزی شدنی هست؟ فرضا بشه اگه تمام اون ۶۵ هزار و خورده ای بخوان لول ۸ بگیرن چند نفر باید عضو بشه؟ ۶۵۵۳۶×۶۵۵۳۶=4,294,967,296 بیش از ۵۰ درصد جمعیت کره ی زمین!!!! حالا بماند اینا بخوان عضو بگیرن و لول ۸ اپگرید کنن ک ما باید بریم تو فضا دنبال موجودات فرازمینی لطفا ساده لوحانه نگاه نکنید اکثر افراد مدام درحال پرداخت اتریون برای اکتیو نگه داشتن جایگاه میشن و ی عده ی کمی هم سود میکنن اما ن اون مبالغی ک وعده داده میشه چون ساختن ی مجموعه ۶۰ هزار نفره چندین سال زمان نیاز داره.اگه فک میکنین چون مبلغ کمه راحت میان سخت در اشتباهین همچین چیزی در شبکه سازی وجود نداره

6

دابل وی

zohre69

25/فروردین/1399

در طرح های پانزی، با جذب سرمایه از کاربران جدید، سود به کاربران قدیمی می رسد و بازنده اصلی این طرح ها کاربری است که نتوانسته کاربر جدید پیدا کنه که به عنوان سرمایه گذار جدید در این طرح سرمایه گذاری کنه! هر چقدر این طرح ها، کاربر بیشتری داشته باشن و مدت زمان بیشتری فعالیت بکنن در نهایت بازندگان یا مالباختگان (افرادی که نتوانستن کاربر جدیدی را پیدا کنن) بیشتری خواهند داشت.

0

♡♡♡♡♡کلاهبرداری اتریومی♡♡♡♡♡

koroush_z1991

24/فروردین/1399

دابل وی یه سایت هرمی بوده و به روش ها جدید سعی در خالی کردن جیب کاربران اینترنتی داشته و با تبلیغات وسوسه انگیز و جذب اتریوم بیشتر از کاربران به فکر اندوختن ثروت برای خود است.

17

معرفی سایتهای کلاهبرداری

km2929

25/فروردین/1399

معرفی سایت‌های کلاهبرداری باعت بالا رفتن آگاهی اعضای گروه در این مورد می شود. و اعضا تا می تواند از عضویت در این سایت ها اجتناب کنن

3

سرمایه‌گذاری

مهدی خوبرو

25/فروردین/1399

لطفاً به حرف یه عده گوش ندید که سایت فلان سایت هایپ (سرمایه گذاری ) هستش خیلی خوبه اون فقط به دنبال اینکه شما رو زیرمجموعه خودش کنه پول دربیاره واقعا به فکر شما نیست هیچ کدوم از این سایت ها پول ساز نیستند همشون نابود میشن چون بخاطر کلاهبرداری درست شدند

4

سرمایه دانش

noor1

24/فروردین/1399

داشتم فکر می کردم چه چیزی میتواند وقت ما را که ارزش طلا دارد ، جبران کند، به این نتیجه رسیدم که کوین گرام هر روز دارد مطالب منظم و طبقه بندی شده ای را در اختیار ما میگذارد که در حقیقت به عنوان سرمایه دانش در مقابل طلای وقت قرار گیرد . و چه خوب که در این مقابله ما را راهنمایی می کند تا فریب هر شرکت پانزی و کلاهبرداری را نخوریم . با سپاس و آرزوی بهترینها

16

مرتضی

mortezaap1368

25/فروردین/1399

متاسفانه از این نوع سایتها و شرکت ها زیاد هستند ک با زیر مجموعه گیری و افزایش جمعیت و به قول ما کار کردن بصورت هرمی اوضاعشون میچرخه و به نوعی سود میدن و در صورتی که دیگه زیر مجموعه اضافه نشه گروهشون قفل میشه و این یعنی کلاهبرداری.

3

طرح هرمی!!!

atena7575

24/فروردین/1399

این طرح دقیقا همانند طرح پنتاگونا ی طرح هرمی هست و جالبه ک کاملاااا مشخصه یعنی حتی با طرح شبه هرمی سعی نکرده این قضیه رو بپوشونه البته با استفاده از ارز دیجیتال و سواستفاده از بلاکچین و استفاده از بستری کمتر آشنا برای مردم خوب از عهده گمراه کردن مردم براومده خیلی جالبه ک بجای استفاده از سیستم بانکی و پول نقد از ارز دیجیتال و بلاکچین استفاده کرده و دوستان به این استناد میکنن و دلیل بر درست بودن طرح میدونن حالا چراشو نمیدونم . اینکه پول بالاسری مستقیما از پول زیر مجموعه بدست بیاد و اون فرصت دوماهه کاملا نشان دهنده طرح هرمی هست هیچ تولید ، سرمایه گذاری و تجارتی وجود نداره.کافیه ی مقدار کم درمورد شرکتهای هرمی مطلب بخونید میفهمید دقیقا تمام معیارهای شرکت هرمی رو داره.و اون هر دوماه صفر شدن باعث طولانی تر شدن پروژه میشه البته احتمالا مثل یونیک فایننس توسط مراجع قضایی باهاش بخورد میشه وقتی به اندازه کافی رشد کنه و تو چشم بیاد .البته بخاطر نبودن قانون مدون در خصوص ارزهای دیجیتال همانند فعالبت گلد کوئست در سالهای ۷۹ تا ۸۴ (ک از خلاء قانونی سو استفاده کرد)فعلا از این خلاء قانونی سواستفاده خواهد کرد.

29

سود اوری برای سرشاخه ها

jmi.ebr

24/فروردین/1399

در این نوع طرحها نفراتی که ابتدا جذب شدن و کمی تلاش دارند به درآمد خوبی می رسند و در عوض زیر شاخه سرمایه های زیادی را از دست می دهند صمن ان که اگر روزانه صدها طرح از این نوع طرح‌ها بیاد باز هم افرادی پیدا میشن که گرفتار بشن و فریب یه شبه پولدار شدن و تبلیغات این طرح ها را بخورند و گرفتار بشوند.

12

کلاهبرداری

muli8523

25/فروردین/1399

هر روز بیشتر از دیروز روش های جدید و فوق تفکری به بازار میاد که برای کلاهبرداری و گول زدن مردم بیچاره طراحی شدند.پول آدم هارو از بین میبره و حیوون هارو آدم میکنه

9

کلاهبرداری بزرگ

yaser.n

25/فروردین/1399

ما ایرانی ها اکثرا با شرکت ها و موسسات هرمی آشنا هستیم ، که با دارا کردن خودشان و 5 درصد عضوهاشون باعث متضرر شدن 95 درصد دیگر یا حتی خانه خراب شدنشان اعضا میشوند.

1

رویای پولدارشدن

ordibehesht

24/فروردین/1399

توجه داشته باشین هر طرح و برنامه با هدف عضوکیری از نوع واریز پول هدفی جز سوداوری نفرات بالاتری رو نخواهد داشت،چرا که با جذب سرمایه زیر مجموعه به سودآوری میرسن

18

کلاهبرداری

saeed23

24/فروردین/1399

قبل از اینکه در مورد دابل وی (Double way) صحبت بکنم پیشنهاد میکنم که مطالب “طرح پانزی(Ponzi) چیست؛ چگونه در دام آن گرفتار نشویم؟” و “پینوکیو؛ سود قطعی و درخت پانزی کوین!” رو مطالعه کنین. اگه خلاصه بخوام بگم، طرح پانزی یک روش کلاهبردارانه در سرمایه گذاری است که در آن سودهای نامتعارف و تضمینی و همچنین با ریسک بسیار کم، به سرمایه گذاران وعده داده می‌شود

45

تازہ واردان

adeel mehdi

25/فروردین/1399

کاربرانی کہ در این طرح تازہ حضور پیدا کردہ اند و حوزہ بلاکچین و ارز ھای دیجیتال شدن و قطعا مسیر سختی رو برای محکم شدن باید تحمل کنند

7

بهترین تعریفی که از این سیستم ها میشد کرد

m207b

25/فروردین/1399

در این سیستم هیچ ارزشی افزودی ای وجود نداره هیچ کالایی به وجود نمیاد اتفاقی که دقیقا داره میفته اینه که پول از کیف پول تازه واردین به کیف پول قدیمی ها واریز میشه.

0

کلاهبرداری

RF bahar

24/فروردین/1399

اینها با سو استفاده از اسم بلاکچین تعداد زیادی را به سمت خود میکشانند چرا که با شنیدن اسم بلاکچین احساس امنیت و قاطعیت در اذهان تداعی میشود

8

♡♡♡♡♡کلاه بزرگ♡♡♡♡♡

eleven

24/فروردین/1399

کلاهبرداری های پانزی همچون کلاهبرااری های هرمی هست با کمی تغییر در ظاهر که باعث شده اکنون افراد زیاد از جهان وارد این کلاه برداری بزرگ بشن و سرمایه گذاری کنند.به زودی شاهد خبرهای بدی خواهند بود

19

کلاهبرداری طرح پانزی 24 عیاری

زارع

24/فروردین/1399

سلام پروژه دابل وی باپیاده کردن طرحی سوداور بر اساس اتریوم شروع بکارکرده وکاربران زیادی را به طرف خودجذب کرده وحامیان زیادی رادراین پروژه وارد شدند این یک طرح هرمی وکلاهبرداری است لطفا قبل ازاینکه وارد این پروژه شوید از این سایت اطلاع واشنایی کامل پیداکنید ودچار شکست وزیان نشوید

18

♡♡♡♡♡پروژه دابل وی طرح پانزی ۲۴ عیار♡♡♡♡♡

mfp1557

25/فروردین/1399

متاسفنه این روزها پروژه دابل وی خیلی تبلیغ می شود و باوعده های درآمدهای خیلی بالا از سادگی افراد کم اطلاع سو استفاده می کنن و باترفند این که بااولین زیرمجموعه پولتون بهتون بر می گرده و..دارن تعداد اعضا رو زیاد می کنن و برای زیادشدن اعضا مجبورن تا یه مدت سر مایه و پول اعضا رو برای جلب اعتماد و اهداف بالاترشون به صورت موقت بر گردونن ووقتی به هدفشون رسیدن دیگه پولا رو بالا میکشن و به هدف اصلیشون که کلاهبرداری هنگفته میرسن و اون موقع معلوم نیست چه کسانی و چه میزان سرشون کلاه رفته.

3

کلاهبرداری

mahdiiiish

25/فروردین/1399

واقعا بعضی ها هنوز هستند که از بی توجهی مردم نهایت سوء استفاده رو میکنن ممنون از کوینگرام که راهنمایی کرد چون منم نزدیک بود گول این افراد رو بخورم

3

♡♡♡♡♡رویای یک شبه پولدار شدن♡♡♡♡♡

reza_mhz80

25/فروردین/1399

برخی افراد رویای پولدار شدن یک شبه رو در ذهنشون دارن ولی این کاملا اشتباهه و فعالیت در این نوع سایت ها اشتباه محض است چرا که در آینده نه چندان دور شاهد کلاهبرداری های عظیم خواهیم شد ممنون از لایک هاتون♡

9

pi network

sanatazin

24/فروردین/1399

پای نتورک فعلا آینده خوبیرمیتونه داشته باشه میتونه هم نداشته باشه چون رایگانه خیلی ه دنبالش میرن و امتحانش میکنن تا در آینده معلوم بشه چه اتفاقی میوفته

6

سایت های پانزی

Farzadmansoori.405

24/فروردین/1399

95 درصد سایت های استخراج ابری پانزی هستند در آنها مقدار زیادی سرمایه گذاری نکنید چون اگر کاربران جدید اضافه نشوند نمیتوانند حتی سرمایه شما را بازگردانند و سایت را می بندند

26

♡♡♡♡♡کلاهبرداری دابل وی♡♡♡♡♡

koroush_z1991

24/فروردین/1399

از چند ماه پیش تبلیغات این سایت کلاهبرداری به صورت گسترده شروع شده بود و متاسفانه خیلی ها گرفتار این حقه تکراری شدن با شاخه برگ دادن به روش هرمی و وعده ثروت کوتاه مدت خیلی ها را فریب می دهند

17

آخر راه یک شبه پولدار شدن

zetarf

24/فروردین/1399

رویای یک شبه پولدار شدن، بیکاری زیاد و آرزوهایی که شاید هیچ وقت برآورده نشن باعث شده که هر روز شاهد پر رنگ شدن یک پروژه در بین کاربران باشیم. کاربرانی که تازه وارد حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال شدن و قطعا مسیر سختی رو برای پخته شدن در این حوزه باید طی کنن. البته این مسیر سخت با تلاش کاربران تبدیل به مسیر راحت میشه ولی مشکل اینجاست که بعضی از افراد فریب خورده یا خودخواه، موانعی در این مسیر ایجاد میکنن و با وعده های پوچ فراوان باعث میشن که کاربران به جای اینکه اطلاعاتشون رو در این حوزه

11

کلاهبرداری ب روز

Bagro

24/فروردین/1399

ی زمانی گلد کوئیست بصورت هرمی سر خیلی از مردم کلاه گذاشت و چون اونموقه مردم با دنیای دیجیتال و کلا تکنولوژی آشنایی کمتری داشتند ب سمت این طرح کلاهبردار رفتند ک متاسفانه فقط سرمایه مردم رو ب جیب زدن.

18

پانزی

سعید سعادت

25/فروردین/1399

روزگاری بود در هر جمعی وارد می‌شدید یکی شما رو برای گلد کوئست پرزنت می‌کرد. گویا دوستان این‌بار به عرصه بلاک چین‌ها نقل مکان کردن. به طور جد از دوستان تقاضا می‌کنم به فکر سرمایه‌گذاری بلند مدت و استفاده از تجارب بزرگترها باشن و طرحهای‌ خلق الساعه رو رها کنن.

5

دابل وی

[email protected]

25/فروردین/1399

به نظر این حرام کلاهبرداری من که این کارو نکردم درست پولدار میشی اما خب ... نه به نظر خودتون بستگی ...

3

♡♡♡♡♡پرژه دابل وی طرح پانزی ۲۴عیار♡♡♡♡♡

mfp1557

25/فروردین/1399

این پروژه خیلی داره تبلیغاتش گسترده میشه روز به روز و با بیان اینکه قرارداد هوشمنده و روی این شبکه بسته شده و امکان نداره بعدا کلاهبرداری بشه و هزار تادلیل اینجوری مردمو دارن فریب می دن و چقدر هم مصرانه همه رو دارن مجبور می کنن که حتما زودتر وارد این طرح شو وتا وارد شی بااولین زیر مجموعه ای که میگیری سرمایت بت بر میگرده و..شروع کار اعضا با وارد کردن سرمایه به سیستمه و این در مراحل بعدی هم دائم ادامه داره در واقع اونا میخوان باپول ما پول دربیارن وبه پول ما نیاز دارن اگه کسی سرمایه ای وارد سیستم نکنه و پول اعضانباشه آیا این طرح می تونست شروع کنه و ادامه داشته باشه؟!

5

ترفند بازی

mosani

24/فروردین/1399

سلام. از نظر من، حالا نظر شما هم قابل احترامه ولی این یک حقه کاملا واقعی است و سرمایه داران بزرگ و مشهور سود هایی به آنها بر میگردد اما سرمایه داران تازه وارد نه و این حقه ای است که میزنند و از نظر من غیرقابل قبول است. پی نوشت: mosani

5

کینگ مانی

Amirrezap

24/فروردین/1399

سلام خیلی عالی بود لطفا راجع به کینگ مانی هم مطلب بزارین من خودم با این پروژه بادران مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید

6

پناهگاه

danesh20

24/فروردین/1399

سلام علت این عبارت این است که بیت کوین و دیگر شرکت ها که اکثرا معامله دیجیتالی انجام می دهند لذا امکان معتبر نبودن قیمت قطعی از این جهت صحیح می باشد

12

بلاک چین و اتریوم

fatima110

25/فروردین/1399

با عرض سلام هر کس از ننش قهر می کنه میاد شما بیشتر بلاک چین و با استفاده از اسم و رسم اتریوم به دی اپز مینویسه هم به سر یار و بدبخت می کنه هم با شهرت بلاک چین و اتریوم بازی میکنه ...

3

کلاهبرداری

saeed23

24/فروردین/1399

جالب تر از اون اینه که در ویدئوهای آموزشی که منتشر کردن، اسمارت کانترکت یا همون قرارداد هوشمند دابل وی (Double way) رو نشون میدن که هیچ پولی داخل نیست و میگن ببینین این یه کد برنامه نویسی هستش و هیچ پولی رو بر نمیداره برای صاحبش!!! ولی نمیگن که همه در نهایت زیر مجموعه صاحب این قرارداد هوشمند هستن و بخشی از پول وارد شده به سیستم به صاحب این پروژه میرسه، البته هر پروژه ای باید درآمد داشته باشه ولی صاحب این پروژه درآمد نداره، مال مردم خوره و پول مردم میاد داخل حسابش. تمامی اشخاصی هم که این پروژه رو تبلیغ میخورن مال مردم خور هستن که در ادامه بیشتر توضیح میدم.

43

کلاهبرداری

saeed23

24/فروردین/1399

این نکته رو فراموش نکنید در هر پروژه ای که اسم های عجیب و پیچیده ای مثل بلاکچین و قرارداد هوشمند میشنوید؛ لزوما باعث پیچیده بودن پروژه نیست و ممکن است فقط بازی با کلمات برای پیچیده نشان دادن پروژه باشد تا شما با خودتان تصور کنید: «این اصطلاحات برای من خیلی پیچیده است و چون نمیدانم به چه معناست حتما پروژه خیلی پیشرفته است و ارزش سرمایه گذاری را دارد

47

mhmdsd6010

09175438231

25/فروردین/1399

پروژه دا بل وی پروژه ای شبکه ای درهمی است که در راس هرم کلاه بردار اصلی قرار دارد که هدفش خوردن سرمایه ادمایی است که خبر ندارند قراراست فقط اعضای بالای شبکه را یه شبه پولدار کنند و خودشون به بدبختی وفلاکت برسند هرکی توی این بازی شرکت کند باید با‌کل اه برداری حاصل زحمات زیر مجموعه های خود را بخورد و همینطور به ثروتمند شدن طراح اصلی این کلاهبرداری کمک کند

10

طرح پانزی دابل وی

sohrab.p

25/فروردین/1399

هر موقع یه سیستم درآمد زایی جدید میاد یه عده شروع به مخالفت می کنند اما تو این وضعیت واقعا پلن خوبیه برای کسب درآمد ضمن اینکه مبلغ ناچیزی هم سرمایه گذاری میشه و یه نکته هم فراموش نکنیم که پشت این پلن صرافی معتبر بایننس هست که همیشه اعتماد مشتری هاشو جلب کرده و زمانی هم که سایتش هک شد پول همه رو بهشون پس داد.

5

دابل وی

mohd askari

25/فروردین/1399

  در طرح های پانزی، با جذب سرمایه از کاربران جدید، سود به کاربران قدیمی می رسد و بازنده اصلی این طرح ها کاربری است که نتوانسته کاربر جدید پیدا کنه که به عنوان سرمایه گذار جدید در این طرح سرمایه گذاری کنه! هر چقدر این طرح ها، کاربر بیشتری داشته باشن و مدت زمان بیشتری فعالیت بکنن در نهایت بازندگان یا مالباختگان (افرادی که نتوانستن کاربر جدیدی را پیدا کنن) بیشتری خواهند داشت.

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.