coingram
کوینگرام

پروژه کلاهبرداری وان کوین؛ تحقیقات همچنان ادامه دارد

14/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
پروژه کلاهبرداری وان کوین؛ تحقیقات همچنان ادامه دارد
امنیت
اخبار
OneCoin
Ponzi
4751
زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاضی پرونده مرتبط با کلاهبرداری اعضای طرح پانزی وان کوین (OneCoin) حکم بر ادامه روند رسیدگی به این پرونده داده است.

به گزارش کوین تلگراف، قاضی والری کاپرونی (Valerie Caproni)، مسئول رسیدگی به پرونده مرتبط با طرح وان کوین، دستور داده است که روند رسیدگی به این پرونده ادامه داشته باشد. این پرونده سال گذشته بر علیه وان کوین به جریان افتاد.

قاضی ناحیه‌ای نیویورک، دستور داده است که تمام طرفین باید زمانی را برای حضور مدعی علیه تعیین نمایند. مدعی علیه نیز ملزم است تا پیش از ۹ می (۲۰ اردیبهشت) خود را به دادگاه معرفی کند. در بخشی از این حکم می‌خوانیم:

تا پایان روز ۸ می (۱۹ اردیبهشت)، طرفین باید مشترکاً زمانی را برای حضور مدعی علیه‌ها تعیین کنند؛ طرفین ملزم به تغییر در شکایت خود خواهند بود؛ در غیر این صورت پرونده مختومه اعلام خواهد شد.

۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت)، دیوید پایک (David Pike) و مارک اسکات (Mark Scott)، به عنوان مدعیان علیه، نسبت ادامه روند رسیدگی به پرونده اعتراض کردند و خواستار متوقف ماندن روند رسیدگی شدند. در حال حاضر، روند رسیدگی این پرونده منتظر اعلام رای دادگاه برای اتهامات وارده به آنهاست.

پایک با اتهام کلاهبرداری بانکی رو به رو است و اسکات به پول‌شویی حدود ۴۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های روجا ایگناتووا (Ruja Ignatova) متهم شده است. ایگناتووا به عنوان یکی از بنیان‌گذاران طرح وان کوین، فراری است.

توقف روند رسیدگی پس از ادامه عدم تسلیم گزارش‌های ماهیانه در موعد مقرر توسط دونالد بردوکس (Donald Berdeaux)، شاکی اصلی پرونده ایجاد شد.

این گزارش‌های ماهیانه در خصوص تلاش‌ها جهت ابلاغ احکام و دستورات دادگاه به مسئولین اجرایی طرح وان کوین به دادگاه تسلیم می‌شده‌اند. در ماه فوریه (بهمن)، شاکی اصلی پرونده اعلام کرد که روند دادگاه و طرح شکایت به وسیله آخرین ایمیل در دسترس از ایگناتووا و وان کوین، به آنها ابلاغ شده است و به دلیل نبود شواهد کافی، دو مدعی علیه دیگر از پرونده خط خواهند خورد.

تا ۱۲ آوریل، هیچ گونه پاسخی به دادگاه تسلیم نشد و قاضی پرونده تهدید کرد که در صورت ادامه این روند، پرونده بسته خواهد شد.

ده روز بعد و در روز ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت)، شرکت حقوقی لوی و کورسینسکی (Levi and Korsinsky)، وکیلِ طرف شاکی از دادگاه درخواست کرد تا توقف رسیدگی به پرونده را رفع کند. به گفته وکلای بردوکس، شاکیان پرونده آمادگی رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده را دارند.

ماه آوریل گزارش‌هایی مبنی بر راه‌اندای طرحی با نام وان لینک (OneLink) بودیم که شباهت‌های زیادی به طرح‌های کلاهبرداری دارد. گفته می‌شود که این طرح توسط لی کیوک هانگ (Le Quoc-Hung)، یکی از اعضای کلیدی طرح وان کوین، راه‌اندازی شده است.

کیوک هانگ با نام سایمون لی (Simon Le) نیز شناخته می‌شود، پس از دستگیری یا فرار بنیان‌گذاران وان کوین، به عنوان یکی از اعضای کلیدی این طرح به فعالیتش ادامه داد. از زمان ناپدید شدن مدیران وان کوین، لی از پلتفرم این طرح برای تبلیغ طرح خود استفاده می‌کند. گفته می‌شود که لی در دبی یا ویتنام مخفی شده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

وان کوین

ro_Hosin

15/اردیبهشت/1399

وان کوین ارز دیجیتال که توسط خانم ایل ینگنا معرفی گردید و ادعا داشت بالاتر از بیت کوین ...ولی مدتی افشا کردند در روسیه دیده شده و بعد ...خلاصه پول قدرت میاره ولی اخیرا قاضی پرونده پیگیر هست و تا ۱۹ اردیبهشت وقت تعیین کرده وگرنه پرونده را مختومه اعلام میکند

14

وان کوین

Faramarzdavoodi

14/اردیبهشت/1399

در دنیای مجازی وارز الکترونیکی هکرها منتظر یک اشتباه از سوی سرمایه‌گذاران هستند بنابراین باید مواظب این کلاه برداران بود تابدام آنها نیفتید.

6

ارز وان کوین

mohi.soltan

15/اردیبهشت/1399

مشارکت در ارزهای دیجیتالی که ریشه و هویت انچنانی ندارن ، باور و کار غلطی ست، چون با استفاده از ادعایی که میشه مردم رو سوق به خرید این گونه ارزها میکنن و سرمایه هنگمفتی رو با بیرون کشیدن دارایی های مردم میکنند.

7

دیکتاتور

mir bahman39

15/اردیبهشت/1399

همه تواین دنیا دیکتاتور هستیم که رحم بر خودمان یا هم وطن خود را نداریم انسانیت کم شده ولی از بین نرفته بای دودمان مواظب خودمان باشیم این دولتها مواظب نیستند

18

تلاش بیهوده

bihamta

15/اردیبهشت/1399

بعضی وقتا برنامه ها پیدا میشن ک هم کلاهبرداری هست و هم خرج نتش زیاد ب گوشیم تاثیر منفی نیزاره واقعا متاسفم واسه این نوع ادما ک حاضر برای ریسک کردن دست بهرکاری میزنن

15

کلاهبرداری

af1358

15/اردیبهشت/1399

با سلام و آرزوی سلامتی.وان کوین ارز دیجیتالی بود که توسط خانم دکتر روجا ایگناتووا در ابتدای ماه ژوئن 2016 به عموم مردم معرفی شد و قرار بود جای بیت کوین را بگیرد. این خانم بازرگان با پوششی بسیار مجلل در سالن ومبلی لندن در پیش جمع زیادی از حضار ادعا کرد که برای رقابت با ارز بیت‌کوین ، ارز جدیدی به نام وان کوین اختراع کرده که به زودی به بزرگترین ارز دیجیتال جهان تبدیل شده و بیت کوین را به زمین خواهد زد.  

14

کلاهبرداری

aa70707070

14/اردیبهشت/1399

این کلاهبرداری ها همه کار اقا زاده ها هستند واونهایی که دستشون باز وحرفشون خریدار داره کار من وافرادی مثل من یا یه تعداد ادم بدبخت نیست که کسی این کار کلابرداری ها را می‌کنه که مطمئن هست بعدش کسی کاری به کارش نداره متاسفانه توی دولت ما هم از این نوع ادم ها زیاد هستند

8

پانزی و کلاهبرداری

nima99n

14/اردیبهشت/1399

دوستان لطفا با بررسی های بیشتر وارد طرح هایی از جمله کسب در آمد بشید ؛ یک نمونه از طرح پانری و کلاهبرداری که مجوز دانش بنیان الکی هم دارند شرکت ایده پردازان توسعه وب هست که برای عضویت از شما مبلغ 30 هزار تومان میگیرند و با دروغ و فریب به شما وعده کسب در آمد میدن ! با اینکه بعد ها فقط تنها راه کسب پول فقط و فقط جذب زیر مجموعه هست ! و پول شما هم داده نخواهد شد ! متاسفانه خیلی ها فریب این افراد رو خوردن ؛ تا جایی که در توانتان هست از آگهی های قلابی و فریبانه این افراد جلوگیری کنید و نزارید پول عزیزان زیادی تو جیب یه مشت حروم خور بره ! سلامت و موفق باشید ...

18

کلاهبرداری وان کوین

زارع

14/اردیبهشت/1399

قاضی دادگاه این کلاهبرداری رادوباره به جریان انداخت واز طرفین خواست که دوباره برای رای نهایی اماده باشند با پی گیری این پرونده این کلاهبرداری بزرگ از وان کوین ومشخص شدن از مدعیان جهت حل این معضلات وهمچنین جلوگیری از تکرار چنین مواردی یاری می طلبند

39

قرتر داد آتی چیست؟

rozhinsohrabi

15/اردیبهشت/1399

✅قرارداد آتـی قراردادی است که براساس آن، فروشنده متعهد می شود تعداد معینی از يک دارايی (مانند سهام) را در تاريخ مشخصی در آينده، با قيمت معين به خريـدار تحويل نمايد؛ در مقابل خريدار قرارداد آتی هم متعهد می شود دارايی مورد نظر را در تاريخ تعيين شده، با قيمت معين از فروشنده اوراق، خريداری نمايد.

13

کلاهبرداری

Anti Venom

14/اردیبهشت/1399

تازگیا از طریق شارژ و اینترنت رایگان برای جبران خسارات کرونا به مردم وعده داده میشه که کل موبایل رو هک میکنن و اطلاعات بانکی و خصوصی رو هک میکنن لطفا قبل از پرداخت ها و خرید شارژ از فضای مجازی به نشان shaparak.ir توجه داشته باشین

5

پرده وان کوین

rezasofi

14/اردیبهشت/1399

وان کوین ارز دیجیتالی بود که توسط خانم دکتر روجا ایگناتووا در ابتدای ماه ژوئن 2016 به عموم مردم معرفی شد و قرار بود جای بیت کوین را بگیرد. این خانم بازرگان با پوششی بسیار مجلل در سالن ومبلی لندن در پیش جمع زیادی از حضار ادعا کرد که برای رقابت با ارز بیت‌کوین ، ارز جدیدی به نام وان کوین اختراع کرده که به زودی به بزرگترین ارز دیجیتال جهان تبدیل شده و بیت کوین را به زمین خواهد زد.

38

پاسخ

awli

15/اردیبهشت/1399

هیچکس مواظب کس دیگه ای نمیشه هر گرسنه ای اول خودش غذا میخوره بعد به یکی دیگه تعارف میکنه هیچوقت نباید به وعده های الکی گوش داد چون ادمو از پا در میارن ادم باید خودش برای خودش راه چاره باشه

6

ارزهای دیجیتال

نوید

05/اردیبهشت/1400

هر روز یک ارز دیجیتالی میاد تو بازار و هر روز هم یه دونه دیگه از بین میره بعضی هاشون هم مثل این مشکل قانونی دارند

2

کلاهبرداری وقانون بیمار

ali60

20/تیر/1399

همیشه ازضعف قوانین کلاهبرداران شکل میگیرن،اگرقانونی درست حامیه مردم باشه هیچ کلاهبرداریی پیش نمیاد.بازاونطرف پی گیری میشه،اینجاکه اصلافکرنکنم

2

نظروتحلیل

aiy man.s 95

14/اردیبهشت/1399

چراوقتی میدونند شرکتها وبنیانگذارارز ها دردنیا که همیشه کلاهبرداری ودزدی درکمین هستش چرا امنیت این شرکتها وبازارها،سهام ها،بازاربورس رابالا نمیبرندکه فرضا من کاربرویا سرمایه گذار شک وتردید به دل راه میدهم وازهرگونه برنامه وسرمایه گذاری وشرکت دربازارهای دیجیتال صرف نظرکنم.چون درصد کلاهبرداری بالا هست واطمینان کاربر وسرمایه گذار راپایین میآورد لطفا به این مشکل بایداساسی برخوردورسیدگی شودنه که فقط نکات دیگررادرنظرگرفت.ممنون ازتمام اخبارهای شفاف شما مدیربرنامه.

26

عالی

awli

15/اردیبهشت/1399

امنیت نسبتا بالاست فقط ادمای سودجو و هکرها غیر قابل پیشبینی هستند نمیتوان گفت که کی و چجوری هک میکنند امنیت هر چقدر هم بالا باشه امکان هک هست چون هر قفلی یجوری باز میشه بلاخره ما خودمون باید بیشتر دقت کنیم

5

کلاهبرداری

bihamta

15/اردیبهشت/1399

خیلی بدم میاد تو برنامه ای کار کنم بعدش بفهمم کلاهبرداری همیشه سعی میکنم ازین نوع برنامه ها مواظب باشم

10

ارزهای تقلبی

yaser.n

15/اردیبهشت/1399

این کلاهبرداری ها در زمینه ارزهای دیجیتال از من در آوردی ادامه خواهد داشت تا زمانی که مردم بدون تحلیل و تحقیق دست به خریداری و حمایت از یه ارز تقلبی بزنند.

4

کلاهبرداری درباره ی ارز های دیجیتالی

benatashi

15/اردیبهشت/1399

هر ساله تعداد زیادی کلاهبرداری بااستفاده از ارز های دیجیتالی اتفاق می افتاد و نمی توان کاری کرد ولی اگه افرادی که می خواهند بروند دنبال کار با ارزهای دیجیتالی باید درباره ی آن به اندازه ی کافی اطلاعات جمع کنیم

5

کلاهبرداری

neda72

14/اردیبهشت/1399

قاضی ناحیه ای نیویورک دستور داده است که تمام طرفین باید زمانی را برای حضور مدعی علیه تعیین نمایند.مدعی علیه نیز ملزم است تا بیست اردیبهشت خود را به دادگاه معرفی کند.

30

بیتکوین قدرتمندترین

lida.sb

14/اردیبهشت/1399

مشخصه بیت کوین غیرمتمرکز بودن آن است. همانطور که گفته شد بیت کوین توسط هیچ فرد حقیقی، گروه، سازمان، بانک و یا هیچ دولتی کنترل نمی‌شود. ویژگی غیرمتمرکز بودن بیت کوین به این معنی است که قدرت در شبکه بین افراد توزیع شده است. این قدرت می‌تواند همان قدرت خلق و توزیع پول باشد که از دست بانک‌ها خارج شده و به مردم برگشته است. 

25

دکتر ایگناتووا

Bagro

14/اردیبهشت/1399

چندی پیش عنوان شد ک خانم ایگناتووا در روسیه شناسایی و تحویل مقامات امنیتی داده شده اما جو حاکم بر فضای ارزهای دیجیتال باعث همچی شایعه ای شد و بعدا این خبر تکذیب شد.

24

ریسک

bihamta

15/اردیبهشت/1399

میان برنامه های کلاهبرداری بر دوش مردم میزارن اونا هم کار میکنن بعدش دل همه میشکنه ک اینهمه زحمت کشیدن

12

لایک کنید بچه ها تا امتیاز بیشتر

mir bahman39

15/اردیبهشت/1399

لایک کنید تحلیل ها را تا بیشتر کوین ببریم موافق هستید من که هستم ..........فقط لایک کنید تا به یک نوایی برسیم همیشه پیروز باشید

13

به گزارش کوین تلگراف

zetarf

15/اردیبهشت/1399

پایک با اتهام کلاهبرداری بانکی روبه‌رو است و اسکات به پول‌شویی حدود ۴۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های روجا ایگناتووا (Ruja Ignatova) متهم شده است. ایگناتووا به عنوان یکی از بنیان‌گذاران طرح وان کوین، فراری است.

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.