coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

57,656 $

3,591,968,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.5%

2,924 $

182,153,363 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9993 $

62,256 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

549.3 $

34,221,390 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.8%

131.59 $

8,198,057 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.2%

0.5129 $

31,954 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

2,923 $

182,082,964 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.7%

0.127 $

7,912 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.2%

4.77 $

297,171 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شبکه مبتنی بر بلاک چین Theta همکاری با گوگل را تأیید کرد

08/خرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
شبکه مبتنی بر بلاک چین Theta همکاری با گوگل را تأیید کرد
Theta
Google
اخبار
ارز دیجیتال
4957
2 دقیقه

در مراسم رونمایی از نسخه دوم شبکه اصلی (Mainnet) شبکه تتا (Theta)، شرکت‌های گوگل کلاود (Google Cloud)، بایننس (Binance)، بلاک چین ونچرز (Blockchian Ventures) و گومی کریپتوز (Gumi Cryptos) به‌عنوان اعتبارسنج‌های سازمانی این شبکه معرفی شدند.

به گزارش کوین تلگراف، پلتفرم پخش زنده کنفرانس‌های ارزهای دیجیتال و ورزش‌های الکترونیک تتا شایعات مربوط به قرارداد همکاری این شرکت با گوگل را تأیید و گوگل کلاود را به عنوان یکی از اعتبارسنج‌های سازمانی و همچنین شریک راه‌اندازی نسخه دوم شبکه اصلی خود، معرفی کرد.

برنامه اعتبارسنج‌های سازمانی تتا شرکت‌هایی مانند بایننس، صرافی برتر ارزهای دیجیتال، شرکت ژاپنی گومی کریپتوز و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر بلاک چین ونچرز را نیز شامل می‌شود. اعتبارسنج‌های سازمانی، تراکنش‌ها را در سراسر شبکه تتا تأیید می‌کنند.

این بیانیه، با رویداد رونمایی از نسخه دوم شبکه اصلی تتا هم‌زمان شده است.

گوگل علاوه بر این، به‌عنوان تأمین‌کننده موردعلاقه فضای ابری تتا هم معرفی شده است و کاربران تتا از تاریخ ۷ خرداد به بعد می‌توانند نودهای خود را به‌طور مستقیم از طریق فروشگاه گوگل کلاود اجرا و پیاده‌سازی کنند.

آلن دی (Allen Day)، یکی از توسعه‌دهندگان طرفدار گوگل کلاود، اعلام کرد:

تکنولوژی پلتفرم توزیع‌شده، مدل کسب و کار جدیدی را عرضه می‌کند که می‌تواند اقتصاد دیجیتال جهانی از جمله رسانه‌ها و صنعت سرگرمی را متحول کند.

او در ادامه افزود:

ما از مشارکت (در این پروژه) به‌عنوان اعتبارسنج سازمانی و ارائه زیرساخت گوگل کلاود برای پشتیبانی از ماموریت بلندمدت و همچنین رشد آینده تتا، استقبال می‌کنیم.

گوگل کلاود همچنین زیرساخت ابری (موردنیاز) زیربنای پلتفرم ویدیویی Theta.tv را نیز تأمین خواهد کرد.

میچ لیو (Mitch Liu)، مدیر ارشد اجرایی و از موسسین این شرکت اعلام کرد:

ما به شدت از عمیق‌تر شدن همکاری‌مان با گوگل کلاود در بسیاری از زمینه‌های راهبردی مهم با هدف تسریع پذیرش تتا در میان صنایع مختلف،‌ بسیار خوشحال هستیم.

شبکه Theta.tv یک سرویس پخش زنده بیست‌وچهار ساعته مبتنی بر ارزهای دیجیتال است که به پخش ورزش‌های الکترونیک، تورنمنت‌های پوکر و همچنین پخش کنفرانس‌های مهم ارزهای دیجیتال و بلاک چین مثل کنفرانس کانسنسوس (Consensus) و اجلاس آسیا کریپتو (Crypto Asia Summit) می‌پردازد. پاداش مشارکت‌های کاربران در این پلتفرم با استفاده از توکن پاداش‌های اختصاصی تتا یعنی توکن «G Fuel» به آن‌ها پرداخت می‌شود.

راه‌اندازی نسخه دوم شبکه اصلی تتا با سیلی از قراردادهای همکاری ارزشمند در طی هفته‌های گذشته مواجه شد که از جمله آنها می‌توان به قرارداد همکاری با شرکت سامسونگ برای عرضه اپلیکیشن تتا روی ۷۵ میلیون تلفن هوشمند اندرویدی در سراسر دنیا اشاره کرد. هم‌زمانی این همکاری‌ها و رکوردشکنی قیمت این توکن باعث شده است که شاهد افزایش ۴ رقمی درصد ارزش آن پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال در «سه‌شنبه سیاه» اواخر ماه اسفند سال ۱۳۹۸ باشیم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

همکاری تتا با گوگل

زارع

08/خرداد/1399

تتا همکاری خود را باتتا تاییدکرد وبا بروزرسانی تتا حمایت چشمگیری ازطرف شرکته وسایت ها مواجه شد فعالان حوزه ارزهای دیجیتال باپشتیبانی ازتتا وبروزرسانی ان به جذب کاربران وسرمایه گذاران زیادی پرداخته است

23

شبکه

fatikolaei

08/خرداد/1399

شب گذشته روی شبکه بیتکوین و از طریق 145 آدرس قدیمی مربوط به سال های 2009 و 2010، پیامی امضا شد که در اولین جمله کریگ رایت، بیتکوینر مشهور استرالیایی را یک دروغگو و کلاهبردار خطاب کرده بود.

23

تتا

kiarsah

08/خرداد/1399

شبکه تتا عالیه حتی دانشگاها و دانشکده ها هم میتونن ازش استفاده کنن برای تبادل اطلاعات و داده ها که بسیار تتا کارآمده

11

گوگل

Saoilorozil

09/خرداد/1399

گوگل وبلاکچین اگه باهم کارکنند کارشون به نتیجه میرسه ومردم دست رسی اسان تر به شبکه بلاک چین پیدا می کنند و امنیت در شبکه بوجود میاید

8

تامیین کننده

amirsam.hakhamanesh1992

08/خرداد/1399

شرکت گوگل تامینن کننده ی مورد علاقه ی theta هیت که باعث میشه بوتونی اعتبار سنجی کنی و این باعث میشه مدل کسب و کار جدیدی عرضه بشه... یکی دیگه از خوبیاش اینه که باعث میشه رسانه ها و صنعت سرگرمی 《کسایی که برنامه هایی میسازنند که بشه توش کویین کسب کرد》را متحول میکند ... تِتا سرویس پخش زنده ی ۲۴ ساعته مبتنی بر ارزهای دیجیتال هس

26

شبکه نوین

af1358

08/خرداد/1399

با سلام و آرزوی سلامتی.کاربران شبکه‌ی ابری گوگل از این پس می‌توانند به عنوان یک گره‌‌ی اعتبارسنجی در شبکه‌ی بلاکچینی تتا لبز فعالیت کنند

21

استفاده از بلاکچین در مدیریت زنجیره تامین

alfereddo

08/خرداد/1399

مدیریت زنجیره تامین درحال‌حاضر استارتآپ‌هایی ایجاد شده‌اند که در زمینه زنجیره تامین فعالیت می کنند. برای مدیریت زنجیره‌ تامین، فناوری بلاکچین مزیت‌های قابلیت ردیابی و به‌صرفه‌بودن را بهمراه دارد. بلاکچین می‌تواند برای دنبال‌کردن حرکت کالاها، مبدا آن‌ها، تعداد و … به کار رود. در نتیجه سطح جدیدی از شفافیت را با خود به ارمغان می‌آورد. همچنین ساده‌‎کردن فرآیند‌هایی مانند انتقال مالکیت، بیمه، فرآیند تولید و پرداخت از دیگر مزایای این کار است.

22

بیت کوین

mtpoacher10

08/خرداد/1399

طبق اعلام آژانس رتبه‌بندی ویس، محققان پس از بررسی صرافی‌های مبادله‌ی رمزارز متوجه شده‌اند که بیش از ۲۱ میلیون واحد BTC در چرخه‌ی بازار وجود دارد

20

همکاری

RezaHadipour

08/خرداد/1399

در مراسم رونمایی از نسخه دوم شبکه اصلی (Mainnet) شبکه تتا (Theta)، شرکت‌های گوگل کلاود (Google Cloud)، بایننس (Binance)، بلاک چین ونچرز (Blockchian Ventures) و گومی کریپتوز (Gumi Cryptos) به‌عنوان اعتبارسنج‌های سازمانی این شبکه معرفی شدند. به گزارش کوین تلگراف، پلتفرم پخش زنده کنفرانس‌های ارزهای دیجیتال و ورزش‌های الکترونیک تتا شایعات مربوط به قرارداد همکاری این شرکت با گوگل را تأیید و گوگل کلاود را به عنوان یکی از اعتبارسنج‌های سازمانی و همچنین شریک راه‌اندازی نسخه دوم شبکه اصلی خود، معرفی کرد. برنامه اعتبارسنج‌های سازمانی تتا شرکت‌هایی مانند بایننس، صرافی برتر ارزهای دیجیتال، شرکت ژاپنی گومی کریپتوز و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر بلاک چین ونچرز را نیز شامل می‌شود. اعتبارسنج‌های سازمانی، تراکنش‌ها را در سراسر شبکه تتا تأیید می‌کنند. این بیانیه، با رویداد رونمایی از نسخه دوم شبکه اصلی تتا هم‌زمان شده است. گوگل علاوه بر این، به‌عنوان تأمین‌کننده موردعلاقه فضای ابری تتا هم معرفی شده است و کاربران تتا از تاریخ ۷ خرداد به بعد می‌توانند نودهای خود را به‌طور مستقیم از طریق فروشگاه گوگل کلاود اجرا و پیاده‌سازی کنند. آلن دی (Allen Day)، یکی از توسعه‌دهندگان طرفدار گوگل کلاود، اعلام کرد:

23

سرمایه

redbquud

08/خرداد/1399

سرمایه کافی در اختیار داره و خود و مشتریان خود را به سود دهی می رسونه و باعث افزایش سرمایه خود می شود و برای مشتریان نیز سود دهی بالا دارد

9

همکاری تتا با گوگل

neda72

08/خرداد/1399

بی شک این همکاری اقتصاد دیجیتال جهانی از جمله رسانه ها و صنعت سرگرمی را متحول میکند و سبب پشتیبانی و حمایت بلند مدت گوگل از تتا ورشد آینده تتا تواهد شد.

20

دیتا بلاک چین

Mohammad_wmr

08/خرداد/1399

ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن. ظاهرا مخالفتهای ژان با هیت مدیره سبب اخراجش شده واین همه زحمت و ساخت دستگاه های استخراج نیمه کاره گذاشته ولی بیکار هم نمیشینه هرکار بخوان بکنن.

26

استفاده از بلاکچین در نظر سنجی

alfereddo

08/خرداد/1399

نظرسنجی  با بلاکچین می‌توان یک سیستم نظرسنجی پیاده کرد. ولی مهمترین و اصلی‌ترین تفاوت در نظرسنجی بلاکچینی با نظرسنجی‌های رایج، در «معتبر بودن داده‌های» آن است زیرا در بلاکچین قابلیت تغییر و دستکاری داده‌ها وجود ندارد و مثلاً اگر ۷۰ درصد مردم بگویند گزینه یک بهتر از دو است، هیچ‌کس نمی تواند این ۷۰ درصد را به ۶۹ درصد تبدیل کند. این در حالی است که در سیستم‌های معمولی نظرسنجی، امکان تقلب وجود دارد! اعتبارسنجی و جلوگیری از تقلب در انتخابات الکترونیکی که به وسیله بلاکچین صورت می‌گیرد هم به جای خود قابل تامل است

20

تتا

meysammomeni

08/خرداد/1399

تتا ارز دیجیتال ۲۸م هست و در این روزها به شدت روند افزایشی داشته و بسیاری از سرمایه گذاران به سمت اون شیفت کردن، احتمال دامپ کردن وجود داره ولی درحال حاضر برای سرمایه گذاری قابل اعتماد بنظر میرسه

26

همکاری شرکت های تتا با گوگل

[email protected]

08/خرداد/1399

خوبه ک همکاری های دوطرفه شرکت تتا با گوگل وجود داره. با توجه ب مطالعه متن... ما و مردم در دنیای دیجیتال و ارز ها فعلا مادر اندر خم ی کوچه این ب امید ترقی لایک یادتون نره

19

استفاده از بلاکجین در ثبت املاک

alfereddo

08/خرداد/1399

 ثبت املاک بلاک چین موجب افزایش قبل توجه کارایی در ثبت هر نوع اطلاعاتی می‌شود و در‌عین‌حال، اطلاعات ثبت‌شده کاملا شفاف بوده و در معرض دید همگان قرار می‌گیرد. از آنجا که املاک جزو مواردی است که احتمال کلاهبرداری در آن بالاست و فرآیند ثبت املاک نیز بسیار پرهزینه است، می‌توان از این فناوری برای بهبود عملکرد آن استفاده کرد. تاکنون چندین کشور از جمله روسیه، هندوراس (سال ۲۰۱۵) و گرجستان (سال ۲۰۱۷) به استفاده از بلاکچین برای ثبت املاک روی آورده‌است.

26

استفاده از بلاکچین در ارزهای دیجیتال

alfereddo

08/خرداد/1399

ارزهای دیجیتال رشد ناگهانی بیت‌کوین و بازار ارزهای دیجیتال بی‌دلیل و بدون شایستگی نبوده است. این ارزها انتقال سریع، امن و ارزان مبالغ را در سراسر جهان ممکن می‌سازند. درحالی که سرویس‌های مالی مختلفی مثل PayPal که تراکنش‌های بین‌المللی را انجام می‌دهد، وجود دارد، اما آن‌ها درخواست کارمزد‌های زیادی را در ازای هر تراکنش می‌کنند. دیگر روش‌های پرداخت نقطه به نقطه نیز معمولا محدودیت‌های خاصی دارند. مثل محدودیت‌های مکانی و حداقل مقدار انتقالی. به همین دلیل است که کسب و کار‌ها مانند کاربران عادی در حال گرویدن به استفاده از ارزهای دیجیتالی هستند. نه فقط به دلیل امن‌تر بودن آن‌ها، بلکه به دلیل ایجاد آزادی و نبود قدرت مرکزی در کنترل حساب‌ها.

23

بلاک‌چین

samankhalifa238

08/خرداد/1399

با سلام کاربران عزیز از این به بعد میتونید از این استفاده کنید و براحتی دسترسی پیا کنید ممنون لایک کنید

9

مزایای بلاک چین

morygold

08/خرداد/1399

بیت کوین و ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز، مهم‌ترین و موفق‌ترین کاربرد فناوری بلاک چین هستند. به عنوان مثال، در بیت کوین با استفاده از این فناوری امکان تقلب، دوبار خرج کردن پول و برگشت تراکنش‌ها از بین می‌رود.

29

دست واسطه‌ها از درآمد کوتاه با بلاک‌چین theta

behrouzdesign

08/خرداد/1399

شبکه Theta مخصوص بارگذاری و استریم ویدئوها طراحی شده است؛ اما بلاکچین Theta برای تامین امنیت و توزیع پاداش‌ها به وجود آمده است. در بلاک‌چین Theta بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت مستقیم به تولیدکنندگان ویدئو‌ها توکن ارسال کرده و آن‌ها را حمایت مالی کنند. در این سیستم دست واسطه‌ها از درآمد کوتاه است و تولیدکنندگان محتوا پول بیشتری را دریافت خواهند کرد...

22

همکاری شرکت تتا با گوگل

ro_Hosin

08/خرداد/1399

خوبه که همکاری ها دوطرفه شرکت تتا با گوگل وجود داره .با توجه به مطالعه متن ...ما و مردم در دنیای دیجیتال و ارزها فعلا ما در اندر خم یه کوچه ایم به امید ترقی

27

گوگل

hamidkiani

08/خرداد/1399

حتم بدانید با وارد شدن گوگل و سهیم شدن وشراکتش این شبکه از وجاهت و اعتبار دو چندان بهره میبرد و شاید بتوان گفت در جهان آینده بتواند بدون رقیب به عنوان پرقدرت ترین فعالیت کند

18

همکاری با گوگل

incomnet

08/خرداد/1399

گوگل علاوه بر این به عنوان تامیک کننده مورد علاقه فضای ابری تتا هم معرفی شده است و کاربران تتا از تاریخ ۷ خرداد به بعد می توانند نودهای خود را بطور مستقیم از طریق فروشگاه گوگل کلاود اجرا و پیاده سازی کنند.

20

درامد باtheta

hosein8133

08/خرداد/1399

در بلاک چین thetaبازدیدکنندگان میتوانند ب صورت مستقیم ب تولید کنندگان ویدئو ها توکن ارسال کرده و انهارا حمایت مالی کنند

19

همکاری تتا با گوگل

kavous_35

08/خرداد/1399

تتا همکاری خود را با گوگل تاییدکرد وبا بروزرسانی تتا حمایت چشمگیری ازطرف شرکت وسایت ها مواجه شد فعالان حوزه ارزهای دیجیتال باپشتیبانی ازتتا وبروزرسانی ان به جذب کاربران وسرمایه گذاران زیادی پرداخته است.

24

استفاده از بلاکچین در صنایع غذایی

alfereddo

08/خرداد/1399

صنایع غذایی تقلب غذایی، به یک معضل فراگیر در صنعت مواد غذایی جهانی تبدیل شده است. درست است که یک تعریف مشترک جهانی برای تقلب غذایی وجود ندارد، ولی در حالت کلی می‌توان گفت: هر اقدامی در راستای دستکاری غذا، ارائه‌ی تبلیغات غلط از طریق برچسب‌ها و افزودن مکمل‌های مضر غذایی با هدف کسب سود مالی، در حیطه‌ی تقلب غذایی جای می‌گیرند. بلاکچین به ارتقای شفافیت زنجیره‌ی تامین مواد غذایی کمک می‌کند. زمانی‌که یک آیتم غذایی مورد حمل‌ونقل قرار می‌گیرد، داده‌های مربوط به آن بر روی بلاکچین افزوده می‌شود. این عمل برای فرآیند تغییر یا افزودن مواد جدید به آن آیتم غذایی نیز تکرار می‌شود و بدین ترتیب، زمانی که محصول نهایی بر روی قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گرفت، تمامی نقاط موجود در زنجیره‌ی تامین مربوط به آن، بروزرسانی و کامل شده‌اند. داده‌ها، به صورت یکسان هم برای رگولاتورها و هم برای مصرف‌کنندگان در دسترس خواهد بود و همین امر، سطح بالایی را از شفافیت را فراهم می‌کند

23

بهترین امتیاز

sol

08/خرداد/1399

تمام رمزنگارها هر روز در پی افزایش تعداد حامی و مشتریان خود دست به اقداماتی از بالا بردن سطح امنیت گرفته تا تغییر ورژن و غیره. به تازگی هم تتا در 1 عمل ناگهانی تتا2 را عرضه نمود.ولی در 1اقدام جدید توانست بهترین امتیاز را برای خود بدست آورد و ان اعلام همکاری با گوگل کلاو میباشد.در روزهای اتی به نظر میرسه تتا2 خبرسازترین ارز دیجیتال شود

9

متحول کردن اقتصاد دیجیتال

nima.aghaei

08/خرداد/1399

فناوری پلتفرم توزیع‌شده، مدل کسب و کار جدیدی را عرضه می‌کند که می‌تواند اقتصاد دیجیتال جهانی از جمله رسانه‌ها و صنعت سرگرمی را متحول کند.

18

شبکه مبتنی بربلاک چین همکاری باتتا

aminbehrozi

08/خرداد/1399

رونمایی از نسخه دوم شبکه اصلی شبکه تتا ،شرکتهای گوگل کااود،بایننس،بلاک چین ونچرز، وگومی کریپتوزبه عنوان اعتبار سنج های سازمانی این شبکه معرفی شدند.

19

استفاده از بلاکچین در آموزش

alfereddo

08/خرداد/1399

آموزش مؤسسات آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس می‌توانند از بلاکچین برای ذخیره‌سازی داده‌های مربوط به آزمون‌های ارزیابی، ثبت و ارائه مدارک و گواهی تحصیلی، تأیید انتقال دانشجویان و همچنین تبادل علم و تکنولوژی‌ استفاده کنند.

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.