coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

61,684 $

3,775,060,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

2,998 $

183,483,720 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

61,176 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

596.3 $

36,492,948 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.3%

143.89 $

8,806,068 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9998 $

61,188 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5217 $

31,928 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

2,997 $

183,442,716 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.5%

0.1476 $

9,033 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.7%

5.92 $

362,304 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تهدید جدی برای اتر؛ پیشتازی توکن های ERC-20 در بلاکچین اتریوم

11/خرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
تهدید جدی برای اتر؛ پیشتازی توکن های ERC-20 در بلاکچین اتریوم
Ethereum
Erc20
تحلیل
اخبار
4498
4 دقیقه

تحقیقات جدید نشان می‌دهد ارزش اترهای مسدود شده در بلاک چین اتریوم طی یک سال گذشته دائما کاهش یافته است. اگرچه توکن های ERC-20 بسیار زیادی در این شبکه فعال هستند اما رشد استیبل کوین ها، جدی ترین تهدید برای اتر می‌باشد.

کاهش نقش اتر در بلاک چین اتریوم

طبق تحقیق انجام شده توسط رایان واتکینز از شرکت مساری، توکن های ERC-20 به سرعت در حال نزدیک شدن به ۵۰ درصد کل ارزش ذخیره شده در شبکه اتریو‌م هستند.

توکن های ERC20 در بلاکچین اتریوم

تا اواسط سال ۲۰۱۶، توکن اتر ۱۰۰ درصد ارزش ذخیره شده در بلاک چین اتریو‌م را تشکیل می‌داد. از آن زمان تاکنون، این پلتفرم به طور خاص در زمینه ایجاد قراردادهای هوشمند، پروژه های مبتنی بر توکن های ERC-20 بسیار زیادی را مورد پذیرش قرار داده است.

با افزایش تعداد و ارزش این پروژه ها، جایگاه ارز دیجیتال اصلی اتریو‌م به تدریج کاهش یافت. واتکینز خاطرنشان کرده است که اتر به سرعت در حال از دست دادن جایگاه در بلاک چین خود است.

ارزش توکن های ERC20 و اتر در بلاکچین اتریوم

همانطور که نمودار فوق نشان می‌دهد، ارزش کل اتر در بلاک چین اتریوم ۲۲.۷ میلیارد دلار است، در حالی که ارزش سایر توکن های ERC-20 بر روی ۱۸.۷ میلیارد دلار قرار دارد.

طی دو سال گذشته، جامعه ارز دیجیتال شاهد رشد چشمگیر استیبل کوین ها و نقش آنها در بازار بوده است و بسیاری از این استیبل کوین ها بر بستر شبکه اتریو‌م فعال هستند. در نتیجه، با پیشی گرفتن ارزش استیبل کوین ها نسبت به اتر در بلاک چین اتریوم، شاهد کاهش بیشتر جایگاه این ارز دیجیتال خواهیم بود.

از آن زمان تاکنون، شکاف بین این دو در حال افزایش است. مساری در نمودار زیر این موضوع را بیان کرده است. نمودار زیر نشان می‌دهد که اتریو‌م در مسیر انجام تراکنش ها به ارزش ۵۳۰ میلیارد دلار در سال جاری است، اما فقط ۱۳۳ میلیارد دلار آن مربوط به اتر و ۳۷۵ میلیارد دلار دیگر مربوط به استیبل کوین ها می‌باشد.

انتقال تمام توکن های ERC-20 بر بستر بلاک چین اخیرا از لحاظ ارزش انتقال یافته شده به بیت کوین رسیده است.

استفاده بیش از پیش از اتریوم

در این تحقیق بیان شده است که اتریوم بیش از پیش استفاده می‌شود. طی دو سال اخیر، اتریوم از یک شبکه ساده به مجموعه ای از ارزش و کاربردهای جدید و مختلف تبدیل شده است.

با وجود تعداد بسیار زیاد توسعه ها و رشد در چند سال گذشته، مساری بحث قیمت اتر را نیز پیش کشیده است.

نسبت اتر به بیت کوین

نوسان قیمت اتر در مقیاس کلان تقریبا پس از رسیدن به رکورد قیمت ۱۴۰۰ دلار در اوایل سال ۲۰۱۸، نزولی بوده است. اتر که از لحاظ ارزش بازار، دومین ارز دیجیتال بزرگ است تقریبا ۸۵ درصد قیمت خود را طی دو سال از دست داده است.

گزارش دیگری که اخیرا منتشر شده، اذعان کرده است که قیمت اتر برای مدت بسیار زیادی کمتر از ارزش آن بوده است. این گزارش مجددا به توسعه های اخیر، ذهنیت هودل کردن سرمایه گذاران و ماینرها و افزایش استفاده از گس اشاره کرده است.

در آخر، این تحقیق بیان کرده است که پیشرفت و رشد اتریوم و چندین اندیکاتور دیگر برای آینده این شبکه و قیمت اتر بسیار نویدبخش هستند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟


تحلیل کاربران

افت قیمت با اتر ۲ جبران میشه

rezasofi

12/خرداد/1399

در طی دوسال اتر نوسانات زیادی داشته و۸۵ درصد افت قیمت داشته که امیدوارم با امدن اتر ۲ این افت قیمت را جبران کنه که حتما هم جبران خواهد شد

12

اتریوم

Mohammad_wmr

12/خرداد/1399

دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن. دنیا هر لحظه به سمت دیجیتال شدن واستفاده از ارز های دیجیتال در تموم زمینه ها داره پیش میره و قطعا اونایی که همیشه پیشتازن همیشه موفقن.

13

تهدید جدی اتر

ro_Hosin

12/خرداد/1399

از قرار نوسانات قیمت روی همه چیز اثر گذاشته ارز دیجیتال گرفته تا طلا و بازارهای سنتی .و ارز و دلار و این ماشین های قوی پراید ...

18

جایگاه اتریوم

sepehrizahra

12/خرداد/1399

اتریوم با وجود نوسانات جایگاه دوم خودشو در ارز دیجیتال حفظ خواهد کرد و کاربردهای خودشو افزایش خواهد داد

8

اتریوم

majidfeyzi

12/خرداد/1399

این‌ روزها مردم‌ بیشتر بیت کوین را به اتریوم ترجیح میدن . من خودم بیت کوین رو انتخاب کردم تا اتریوم

8

بین کوین

masoudshok

12/خرداد/1399

دنیای دیجیتال ب سرعت در حال گسترشه و ما نباید از اون عقب بمونیم ..ب،با تلاش تو این زمینه میتونیم اینده ای بهتر داشته باشیم ، به امید موفقیت همه

4

تهدیدجدی برای اتر

زارع

11/خرداد/1399

به نظر من جایگاه اتریوم دررده دوم ارزهای دیجینال همیشه محفوظ خواهد ماند واین ارز دیجیتال درست است که ارزش ERC-20دربلاک چین بیشتر وروبه رشد است وبطور تقریبی ارزش اتر33% براورد شده ولی این بلاک چین اتریوم است که همه رادرخود گنجانده است ارزش اتر در بلاک چین اتریوم به هیچ وجه قابل مقایسه باتوکن ERC-20نیست زیراجایگاه اصلی بلاک چین اتریوم برپایه اتر است

24

ارزش اتر

saeidyazan

11/خرداد/1399

اتر از لحاظ ارزش بازار دومین ارز دیجیتال بزرگ است که تقریبا ۸۵ درصد قیمت خود را طی دو سال از دست داده است

21

تھدید جدی

adeel mehdi

11/خرداد/1399

نوسان قیمت در اتر کہ لحاظ ارزش بازار دومین ارز دیجیتال بزرگ است تقریبا ۸۵درصد قیمت خود را طی دو سال از دست دادہ است

42

تهدید

mir bahman39

11/خرداد/1399

hi h.mhjhg bhbbbb vbthb cfgjk. ujkhfd hhfddsgsdsd thhjjj hhjjjhb. hhjijhtg. uuijgfesv itr hjjkll gdsdgu hhbjiinbgfdsj

30

جایگاه اتر

hossein_com

12/خرداد/1399

اتریوم با وجود نوسانات به مدت طولانی جایگاه دوم بودن خود را حفظ خواهد کرد و کاربرد آن افزایش پیدا خواهد کرد

14

این شرایط میتواند برعکس نوید بخش باشد

amintony

11/خرداد/1399

به نظر من اسنبل کوین ها مثل تتر هرچقدر هم پیشرفت کنن نمیتونن جای کوینی که خودشون وجود خودشون رو مدیون بلاکچین اون هستن بگیرن شما فکر کنید ایا چیزی میتونه جای اینترنت رو بگیری با اینکه بزرگترین سایت ها دنیا رو بستر اون ایجاد شدن به نظر من این یک تحقیق از پایه غلط هست هنوز برای دوران طلایی اتریوم مونده اتریوم سرنوشتی مانند بیت کوین خواهد داشت بعدم اتریوم نابود بشه به نظر من پروژه های مربوط به اون هم محکوم به فنا هستن از نظر من در سال های اینده شاهد توانایی خرید توسط بیت کوین و اتریوم به صورت عمومی تر خواهیم بود که اون موقع ارزش اصلی این کوین ها به نمایش درمیاد به نظر من اتریوم جز بیت کوین رقیبی نداره

32

بیت کوین ارز دیجیتال

ایمان۱۹۹۶

11/خرداد/1399

به همه کوینگرامیا خسته نباشید میگم بخاطر فعالیتشون.پشتیبانی‌۲۴ساعته باعث شده فعالیت کاربرا بالاتر بره

19

تهدیداتر

Bist1234

11/خرداد/1399

تحقیقات جدید نشان داده ارزش آن های مسدود شده دربلاک چین اتریوم دریک ساله گذشته به سرعت کم شده وله حدود 50درصد ارزش اولیه خود رسیدند،اما در مقابل ارزش استیبل کویین ها ارزشمندترشدند

31

اتریوم

[email protected]

13/خرداد/1399

با وجود بودن ارزهای دیگه توبازار اما مدتی طول میکشه که جایگاه خود شو اثبات کنه اما جایگاهش رو بعد از بیت پیدا می‌کند ودوم میشه

2

تحدید جدی اتریوم

ilmli

12/خرداد/1399

نوسان قیمت در اتر که لحاظ ارزش بازار دومین ارز دیجیتال بزرگ است تقریبا ۸۵درصد قیمت خود را طی دو سال از دست داده است و این تحدیدی بسیار جدی برای اتریوم است

13

اتریوم

mahdishayegi

11/خرداد/1399

اتریوم جایگاهشو به سختی از دست میده. یکی از با برنامه ترین تیم هایی هست که تاحالا دیدم فکر نکنم به این زودی ها رتبه دوم خودشو از دست بده در بازار

36

مطالب ارزشمندی هستش

Dreamh

19/خرداد/1399

باب سلیقه هرکس نیست به جز کسانی که در مورد اقتصادی علاقه مند هستند و اینکه متن مفیدی است و بقیه می‌توانند ازش استفاده کنند

3

اِتر بی اتر

omid01

12/خرداد/1399

شبکه بلاکچین اتریوم فرصتی داده که خیلیا برای پایه شبکه اتریم فعالیت کنند و رشد کنند،این پشتوانه که اتر رده دومین ارز دیجیتال رو داره درسته اما ممکنه از دل اتر یه ارز دیگه به وجود بیاد که اتر رو پشت سر بذاره.

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.