coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

7.7%

66,260 $

3,929,218,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5%

3,026 $

179,416,894 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3%

583.1 $

34,579,609 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

11.5%

158.45 $

9,396,085 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.9%

0.5191 $

30,783 تومان

XRP

XRP

xrp

5%

3,022 $

179,205,786 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.3%

7 $

415,100 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

7.8%

0.1562 $

9,263 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

صرافی کوین‌بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند؛ کاهش ۱۹ درصدی قیمت XRP

09/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
صرافی کوین‌بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند؛ کاهش ۱۹ درصدی قیمت XRP
XRP
CoinBase
اخبار
تحلیل
3504
3 دقیقه

کوین‌بیس (Coinbase) قصد دارد معاملات توکن XRP را در ۳۰ دی ۱۳۹۹ متوقف کند اما همچنین اضافه کرد، ممکن است در صورت لزوم زودتر از این تاریخ نیز متوقف شود.

یکی از بزرگترین صرافی‌ها رمز ارزها یعنی کوین‌بیس در پاسخ به اقدامات قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل، معاملات توکن XRP را متوقف می‌کند. صرافی OKCoin نیز گفته است از تاریخ ۱۵ دی ماه تمامی معماملات XRP خود را به حالت تعلیق در می‌آورد.

خروج توکن XRP از صرافی‌ها

طبق یک پست وبلاگی که توسط پل گروال مدیر حقوقی Coinbase، منتشر شد، این صرافی مبادله توکن XRP را از تاریخ ۳۰ دی به طور کامل متوقف می‌کند. کوین‌بیس تصریح کرد که برای حفظ معیارهای سلامت بازار این صرافی، ممکن است در صورت لزوم معاملات رپپل زودتر نیز متوقف شود. البته، گزارش شده است که این سیستم تعلیق معاملات XRP، تاثیری در مورد شبکه Flare و ایردراپ آن که از طریق ریپل پشتیبانی شده بود، نخواهد داشت.

گروال اما توضیح داده که تعلیق معاملات تأثیری در دسترسی مشتریان به کیف پول‌های XRP نخواهد داشت و قابلیت برداشت در دسترس خواهند ماند. همچنین از XRP در Coinbase Custody و کیف‌پول Coinbase پشتیبانی خواهیم کرد.

قبل از اعلامیه ۲۲ دسامبر SEC علیه ریپل و مدیر عامل شرکت یعنی برد گارلینگهاوس و بنیانگذار آن کریس لارسن که آنها را برای انجام “ارائه اوراق بهادار دارایی‌های دیجیتالی ثبت نشده” متهم کرده بود، کوین‌بیس این صرافی مستقر در ایالات متحده بزرگترین بازار معاملاتی برای توکن XRP به حساب می‌آمد.

توقف معاملات XRP در صرافی OKCoin

صرافی ارزهای دیجیتال OKCoin نیز اعلام کرد که معاملات توکن XRP و سپرده‌های خود را از ۱۵ دی متوقف می‌کند. این صرافی در تاریخ جدول زمانی تعلیق خود دو تاریخ اصلی را مشخص کرد. اولی از ۱۵ دی برای کاربران صرافی که از جفت‌های XRP/‌USD وام گرفته‌اند. لازم است مقدار قرض گرفته شده را قبل از این تاریخ بازگردانند. تأخیرها باعث تسویه حساب توسط سیستم‌های صرافی و بستن قراردادهای وام می‌شود. در تاریخ ۱۶ دی، معاملات اسپات، معاملات مارجین و سپرده‌های XRP تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می‌آید.

Bitstamp نیز اعلام کرد که معاملات XRP را برای ساکنان ایالات متحده متوقف می‌کند، در حالی که صرافی‌های کوچکتر از جمله OSL ، Beaxy و CrossTower نیز اعلام کردند که اقدامات مشابهی را در برابر ریپل انجام خواهند داد.

برخی از کاربران کریپتو پیش بینی می‌کنند که اکنون که یک بازیگر مهم مانند Coinbase در‌باره این توکن موضع گرفته است، صرافی‌های دیگر مانند دومینو برای حذف یا توقف معاملات توکن XRP عمل خواهند کرد. کاربری در توییتر با نام PratikKala گفت:

شما به زودی شاهد خروج Kraken ، Bittrex ، Genesis ، Grayscale و سایر اعضای شورای رتبه بندی Crypto در مورد ریپل خواهید بود و در نتیجه نقدینگی توکن XRP از بین خواهد رفت و سازندگان بازار باقیمانده در آسیا نیز باید از آن خارج شوند.

شرکت سرمایه‌گذاری Grayscale نیز ممکن است از XRP فاصله گرفته باشد. به گفته کاربر توییتر “ShardiB2″، گزارش شده است که این شرکت با اعلام اینکه دیگر اشتراک‌های جدید را قبول نمی‌کند و اشتراک‌های در صف انتظار را هم پردازش نمی‌کند‌، به اشتراک‌های XRP Trust خود پایان می‌دهد. وب‌سایت Grayscale اعلام کرده است که Grayscale XRP Trust در حال حاضر بسته است.

پس از اعلامیه Coinbase، قیمت XRP بلافاصله بیش از ۱۹ درصد ریزش داشت و از ۰.۲۸ دلار به ۰.۲۲ دلار کاهش یافت. این آخرین مورد از روند نزولی توکن XRP است که از زمان اعلام SEC تاکنون ۶۰٪ کاهش یافته است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!


تحلیل کاربران

سقوط ریپل

sajjadstar

10/دی/1399

خبرهای بد یکی پس از دیگری برای ریپل سبب شده است که این رمز ارز بر خلاف حرکت صعودی بازار با رکود و افت روبرو باشد و شاهد سقوط آن در این برهه زمانی باشیم.

8

روز های تاریک برای ریپل

fatemeh13771998

09/دی/1399

پس از به دادگاه رفتن ریپل و کاهش ارزش آن، و پس از اظهارات مانی گرام در باره این رمز ،حالا نوبت صرافی هایی مثل کوین بیس رسیده تا آن را از چرخه ی معاملات خود خارج کنند.

18

متوقف شدن معاملات xRP ریپل

zendehdel

09/دی/1399

کوین بیس قرار شده معاملات توکن ریپل را تا سی دیماه ۹۹ وحتی زودتر از این تاریخ متوقف کند کوین بیس یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارزها میباشد که مقرر شده علیه ریپل باشد وتمام معاملات توکنی انرا متوقف کند وصرافی okcoin نیز گفته از تاریخ ۱۵ دیماه معاملات دیپل را به حالت تعلیق در میاورد البته قابلیت برداشت در دسترس خواهد بود وکیف پول coinbase پشتیبانی خواهد شد ولی ضربه بزرگی به این نوع ارز ریپل وارد خواهد شد وکسانی که دراین مورد سرمایه گذاری کرده اند در دودلی وشک فرو خواهند رفت واین نوع ارز باشرایط موجود اعتبار خود را تا حد زیادی ازدست خواهد داد.مگر اینکه اتفاقات وتصمیمات دیگری به نفع این نوع ارز گرفته شود

17

خیلی بد

[email protected]

09/دی/1399

اوضاع ریپل خیلی بده واقعا هیچی مشخص نیست احتمال داره سرمایه گذارایی که توش سرمایه گذاری کردن به یه صورت کلا منحل بشه . همه چی از توکن ایر دراپی که قرار بود رایگان به دارندگان ریپل داده بشه شروع شد الان نه تنها قیمتش بالا نرفته بلکه اوضاع اصلا خوبی نداره فقط تا وقت دادگاه ریپل باید صبر کرد .هرچند سرمایه گذارا بازم دارن این توکنو میخرن

11

توقف یا توافق

ایمان۷۸

09/دی/1399

این امر باعث بی قانونی های هست که در این زمینه شده هست و این امر مستلزم بی رعایتی هایی هست که بتواند سودی بیشتر بدست آوردن و اینجاست که ضربه می خوردند

31

نزول ریپل و تاثیر بر بازار

soheilstar

09/دی/1399

اینطور که مشخص است داستان ریپل ادامه دارد و خارج شدن ریپل از لیست صرافی ها این موضوع را سخت تر کرده است. نگرانی از این بابت است که این مورد تاثیر بدی بر بازار ارزهای دیجیتال نگذارد.

18

فرصت خرید عالی

farshiid

09/دی/1399

دوستان بسیار واضحه ک ریپل دوباره رشد میکنه چرا؟ چون از‌همه ارزهای دیجیتال شکایت شده تابحال از همشون بدون استثنا و این شکایتا باعث میشه قیمتا افت کنه و پس از مدتی دوباره طبق روال بشه فقط کافیه نوسانات بیت کویین کم بشه هروقت نوسان بیت کویین کم شده ریپل رشد داشته هرکسم فکر خریده نگران نباشه الان فرصت خریده خوبیه

15

ریپل و نابودی

bejarkoly

09/دی/1399

با اعلام صرافی کوین بیس مبنی بر تعلیق معاملات ریپل بار دیگر شاهد نزول افسارگسیخته رمز ارز ریپل بودیم.

14

صرافی کوین بینی وریپل

marwan

18/فروردین/1402

کوین بیس، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، از ریپل در دادخواست XRP حمایت کرد. این صرافی درخواستی را در دفاع از اطلاعیه منصفانه ریپل به دادگاه ارسال کرد. لازم به ذکر است Coinbase یکی از اولین پلتفرم هایی بود که پس از طرح دعوی SEC ایالات متحده علیه ریپل، تجارت XRP را متوقف کرد.

2

کوین بیس

mohd askari

09/دی/1399

به‌منظور تثبیت شاخصه‌های سلامت بازار صرافی، معاملات ممکن است زودتر از موعد مقرر متوقف شوند. منع معاملات تأثیری در دسترسی کاربران به کیف پول‌های XRP نخواهد داشت و می‌توانند پس از توقف معاملات هم از خدمات واریز و برداشت استفاده کنند. پشتیبانی ما از XRP در کوین بیس کاستودی (Coinbase Custody) و کوین بیست والت (Coinbase Wallet) تغییر نخواهد کرد و ادامه خواهد داشت

16

ارزدیجیتال ریپل

زارع

09/دی/1399

پس ازشکایت کمیسیون امریکا ازریپل ومتمرکز خواندن این ارزدیجیتال که سبب کاهش ریپل شد نوبت به صرافی هارسید که ریپل راازلیست ارزهای دیجیتال خود خارج کنند صرافی کوین بیس نیز تصمیم به خارج کردن ارزدیجیتال ریپل رااز صرافی خود گرفت. همین امر باعث کاهش زیاد این ارزدیجیتال شدوضعیت این ارزدراینده چیست

18

روزهای ریپل

mohavalis

09/دی/1399

روزگاری ریپل قیمت 3 دلاری داشت اما امروز به این قیمت ها رسیده و حال ناخوشی دارد به نظر میرسه با حذف ریپل در این صرافی اصلی و مهم ضربه شدیدی به این ارز خواهد خورد و شاید آغازی برای ضربه های شدیدتر باشد

17

کوبیس دومین صرافی xpr متوقف میکند

arminaka71

09/دی/1399

میشه گفت بزرگترین بازار معاملاتی از نظر صرافی ایالت متحده کوبیس معاملات ایکس پی آر به تعلیق در واردمیشه گفت دیگر راهی ب ای این رمز ارز وجود ندارد بختی برای این توکن نمانده شاید دیگر از رمز ارزها اخراج بشه و دیگر اسم این رمز ارز نباشه

22

ریپل

ماهور

09/دی/1399

با خبرهایی که پیرامون ریپل به وجود امده هرروز شاهد یک خبر بد برای ریپل هستیم و حالا صرافی کوین بیس میخواهد معاملات ریپل را متوقف کند و این خبر در کنار خبر به تعلیق در اومدن معاملات ریپل در صرافی اوکی کوین، تاثیر زیادی بر قیمت ریپل داشت و با ریزش زیادی مواجه شد.

31

ریپل

azad6200

10/دی/1399

با توقف معاملات ریپل بایننس قیمت این ارز سیر نزولی بخود گرفته و روزبروز ارزانتر میشود و احتمال دارد کلا از رده خارج شه

7

کوین‌ بیس

mtpanah

09/دی/1399

کوین‌ بیس‌ یک کارگزار ارز دیجیتال است که در آن می توانید به خرید‌ فروش‌ بیت‌ کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بپردازید این بستر با مبادلات سنتی ارز دیجیتال متفاوت است زیرا به شما امکان می دهد ارز دیجیتال را با استفاده از ارزهای فیات خریداری کنید

17

کوین بیس معاملات ریپل را متوقف می کند

dors@1

09/دی/1399

با شرایطی که برای ریپل بوجود امده منتظر عکس العمل صرافی ها و حتی سرمایه گذاران بودیم و حالا کوین بیس با توجه به اخبار وارده حول ریپل، واکنش خود را نشان داد و معاملات ریپل رو متوقف می کند.

29

آینده ی مبهم

kamezjan

09/دی/1399

اتفاقات اخیر ریپل باعث شد قیمت ریپل تا ۶۰ درصد کاهش داشته باشد...آینده ی مبهمی برای دارندگان ریپل رقم خورده ..ولی با توجه به حفظ جایگاه ریپل احتمال برگشتنش به حالت عادی زیاده فقط دارندگان ریپل صبور باشن..اگر از این گرداب بتونه بیرون بیاد قیمت ریپل به شدت افزایش پیدا میکند

18

ریپل

rhm18

10/دی/1399

مشکلی نیست الان نباید هول کنیم و بفروشیم بر عکس به نفعمون هست چون قیمت خیلی میاد پایین ولی با اومدن بایدن قیمت چند برابر میشه و سود زیادی میکنیم

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.