coingram
کوینگرام

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱- قسمت اول

30/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱- قسمت اول
آموزش
سرمایه گذاری
ارز دیجیتال
37191
زمان مطالعه: 5 دقیقه

سال گذشته که مقاله «بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۰» را منتشر کردیم، اصلاً تصور نمی‌کردیم چنین استقبال بی‌نظیری از آن شود. خوشبختانه ارزهای معرفی‌شده در آن مقاله کم‌وبیش موفق بودند و سرمایه‌گذاری بلندمدت در آنها کسی را ناراضی نکرد. به‌دلیل درخواست‌های بی‌شمار برای انتشار مقاله در سال جدید تصمیم گرفتیم این رویه را ادامه دهیم. در این مقاله، از میان بیش از ۸,۴۰۰ ارز دیجیتال موجود در بازار، بهترین گزینه‌ها را برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌کنیم.

اختیار و مسئولیت نهایی با شماست

همان طور که در مقاله سال گذشته اشاره کردم، این بار هم تأکید می‌کنم که این مقاله با ساعت‌ها تحقیق و بررسی نوشته شده است و تمام آنچه که می‌خوانید صرفاً نتیجه‌گیری و نظر شخصی نویسنده است.

مطالب این مقاله به هیچ عنوان نباید به‌عنوان یک توصیه برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود. طبق قاعده سرمایه‌گذاری، خودتان وظیفه دارید قبل از به خطر انداختن پول خود به‌طور کامل تحقیق کنید. بنابراین من و وب‌سایت ارزدیجیتال و کوینگرام هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان‌های احتمالی شما نداریم.

خوشبختانه ارزهایی که در مقاله سال گذشته معرفی کردم طی یک سال سود بسیار چشم‌گیری داشتند، اما نباید فراموش کرد بازار همیشه روی خوش به ما نشان نمی‌دهد. مثلاً اگر مقاله سال گذشته را در اواخر ۲۰۱۷ منتشر می‌کردم، احتمالاً سال بعد سرمایه‌گذاران بیش از ۵۰ درصد در ضرر بودند، چون تمام بازار در سال ۲۰۱۸ به‌شدت نزولی بود و احتمالاً هر چه می‌خردید به ضرر ختم می‌شد.

حتماً این موضوع را در نظر داشته باشید که اکنون در زمان نگارش این مقاله (اوایل ۲۰۲۱)، ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی چند ماه بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است و بازارها همیشه صعودی نخواهند بود.

چه ارزهایی را معرفی می‌کنم؟

در نظرات مقاله سال گذشته تعدادی از کاربران پرسیده بودند که چرا ارزهایی مانند چین لینک را معرفی نکردم که اتفاقاً رشد بسیار فوق‌العاده‌ای هم داشت. در پاسخ باید گفت که برای حفظ کیفیت مقاله، تعداد ارزهایی که معرفی می‌کنم محدود است و قرار نیست ۵۰ یا ۱۰۰ ارز دیجیتال را معرفی کنم تا بالاخره برخی از آنها عملکرد خوبی داشته باشند.

حقیقت این است که بسیاری از جهش‌ها را نمی‌توان حدس زد و حتی خوش‌بین‌ترین طرفدار چین لینک هم فکر نمی‌کرد که این ارز دیجیتال در یک سال ۷۰۰٪ رشد کند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که اگرچه چین لینک در کوتاه‌مدت توانست چند هزار درصد رشد کند، اما تا حد زیادی هم اصلاح شد و در زمان نگارش این مقاله، عملکرد سالانه اتر و چین لینک تقریباً برابر بوده است.

همچنین هدف من در درجه اول این است که در بازار پرریسک ارزهای دیجیتال، کمترین ریسک ممکن متوجه سرمایه‌گذاران باشد. به‌عنوان مثال، دوج کوین از سال گذشته تا اکنون بیش از ۱,۵۰۰ درصد رشد داشته است که عاملی جز حواشی مربوط به حمایت ایلان ماسک و حمایت قوی از آن در شبکه‌های اجتماعی ندارد. قطعاً دوج‌ کوین یک ارز دیجیتال جذاب است، اما من نمی‌توانستم در مقاله‌ام ارزی را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت معرفی کنم که توسعه چندانی رو آن انجام نمی‌شود و برنامه‌ای برای آینده ندارد.

فرض این است که ارزهای معرفی‌شده حداقل برای یک‌سال سرمایه‌گذاری شوند و تا پایان یک سال به فروش نرسند.

همچنین برای اینکه تمام موارد این مقاله در یک سطح نباشند و فرصتی هم برای ارزهای دیجیتال کوچک‌تر باشد، سعی کردم ارزهای معرفی‌شده فقط متعلق به رده‌های اول بازار نباشند. بدیهی است هر چه پایین‌تر می‌رویم، پتانسیل رشد بیشتر می‌شود و ریسک افزایش می‌یابد.

با در نظر گرفتن تمام نکات فوق، بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱ عبارت‌اند از:

۱. بیت کوین (BTC)

  • قیمت در زمان نگارش مقاله: 52000 دلار
  • رتبه برحسب ارزش بازار در زمان نگارش مقاله: ۱

نمی‌توان به سبد سرمایه‌گذاری‌ای که بیت کوین در آن وجود ندارد صفت «خوب» را نسبت داد. پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان گزینه اول فعالان این حوزه است و انصافاً طی این سالها هیچ سرمایه‌گذاری نبوده است که پاداش صبرش را نگرفته باشد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با داشتن سلطه 64 درصدی بر بازار (نسبت ارزش کل بیت کوین به تمام بازار) با اقتدار در صدر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و قیمت‌ها اغلب اوقات همگام با بیت کوین جابه‌جا می‌شوند.

اولین‌بودن بیت کوین، محبوبیت بی‌نظیر، امنیت فوق‌العاده بالا (بیشترین قدرت پردازش که از سمت ماینرها تأمین می‌شود)، جامعه گسترده و حامیان مشهور از جمله مواردی هستند که باعث شده‌اند کسب جایگاه بیت کوین برای سایر ارزهای دیجیتال یک رویا باشد.

در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ دنیا بیت کوین خریداری کردند؛ آرزویی که بعد از ۱۲ سال محقق شد. همچنین مسترکارت، پی پل و ویزا، دو غول پرداخت‌های اینترنتی که زمانی بیت کوین را به تمسخر می‌گرفتند، اعلام کردند قصد دارند ارائه خدمات مربوط به بیت کوین را آغاز کنند. از طرف دیگر،‌ حامیان این ارز دیجیتال به‌شدت افزایش پیدا کردند تا جایی که ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، نام بیت کوین را به بیوی توییتر خود اضافه کرد و شرکت او یعنی تسلا، ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد.

اگر قرار باشد فقط یک ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت انتخاب کنید، از نظر من آن ارز باید بیت کوین باشد.

۲. اتر (ETH)

  • قیمت در زمان نگارش مقاله: ۱,۷۴۷ دلار
  • رتبه برحسب ارزش بازار در زمان نگارش مقاله: ۲

اتریوم همچنان با اختلاف محبوب‌ترین پلتفرم برای اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز است.

با توجه به نقش پررنگ قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز در حوزه بلاک چین،‌ اگر بخواهیم بین تمام میزبانان قرارداد هوشمند (مانند پولکادات، ایاس، ترون و …) یکی را انتخاب کنیم، کم‌ریسک‌ترین گزینه اتریوم است. همچنان بیش از ۸۰٪ از توکن‌های بازار روی اتریوم منتقل می‌شوند و تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم نسبت به سایر پلتفرم‌ها بسیار بیشتر است. به‌طور کلی دیگر پلتفرم‌ها در مقابل اتریوم از نظر مقبولیت همچنان حرفی برای گفتن ندارند.

در سال ۲۰۲۰ اتریوم بسیار موفق بود. مطابق انتظار فاز صفر به‌زورسانی مهم این شبکه یعنی اتریوم ۲.۰ پیاده‌سازی شد و با صعودی‌شدن تمام بازار، عملکرد اتر از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر بهتر بود. قیمت هر واحد اتر با بیش از ۷۰۰٪ رشد سالانه در زمان نگارش این مقاله بیش از ۱,۷۰۰ دلار است و رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده است.

اگرچه در زمان نگارش این مطلب تحلیل‌گران زیادی انتظار دارند قیمت اتر پس از رشد شدیدی که داشته است کاهش پیدا کند، برخی دیگر از کارشناسان معتقدند این برای اتریوم تازه ابتدای راه است.

اتریوم، ارز دیجیتال شماره دو بازار، جایگاه دوم این فهرست را هم به خود اختصاص می‌دهد.

۳. بایننس کوین (BNB)

  • قیمت در زمان نگارش مقاله: 175 دلار
  • رتبه برحسب ارزش بازار در زمان نگارش مقاله: ۷

این رتبه می‌توانست متعلق به پولکادات یا کاردانو باشد. پولکادات به‌عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای اتریوم با قدرت وارد میدان شده است و کاردانو هم طی دو سال اخیر با یک دوره ثبات کم‌نظیر به راه خود ادامه داده است. با این حال، همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم،‌ قصد ندارم به قولی چشم بسته غیب بگویم و ده‌ها ارز دیجیتال را وارد مقاله کنم تا بالاخره یکی از آنها به سوددهی برسد. از نظر من، پولکادات و کاردانو برای سرمایه‌گذاری انتخاب‌های خوبی هستند، اما ترجیح دادم که با وجود اتریوم از دسته‌بندی «میزبانان قراردادهای هوشمند»، بقیه موارد را به پروژه‌های دیگر اختصاص دهم. بنابراین بایننس کوین، ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس، انتخاب سوم من است.

همچنان هیچ ‌کس جلودار بایننس نیست. در سال ۲۰۲۰ ادامه موفقیت این شرکت (که حالا دیگر به صرافی محدود نمی‌شود) موجب شد قیمت BNB با رکوردشکنی تاریخی به بالای ۱۰۰ دلار برسد.

صرافی بایننس بزرگترین صرافی حال حاضر جهان است و مدام فاصله خود را با رقبای دیگر خود بیشتر می‌کند. این شرکت خدمات خود را در حوزه‌های دیگر از جمله استخر استخراج، استخر سهام‌گذاری، پرداخت‌ها، کیف پول و … گسترش داده است و حالا دیگر نه تنها در میان صرافی‌ها بلکه در تمام این صنعت یک شرکت غول‌پیکر محسوب می‌شود.

بلاک چین اختصاصی بایننس (که ارز دیجیتال اصلی آن BNB است) با سرعت زیادی در حال محبوبیت است و توکن‌های زیادی روی آن عرضه شده است. حالا دیگر کاربرد BNB فقط محدود به داخل صرافی بایننس و دریافت تخفیف معاملات نیست. علاوه بر این، اغلب برنامه‌های سوزاندن کوین که با هدف تنظیم بازار این ارز دیجیتال انجام می‌شود،‌ سر موقع انجام شده است.

طبق شواهد، بایننس کوین در میان ارزهای دیجیتال طبقه «صرافی» بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است، اما نباید فراموش کرد که این ارز دیجیتال به‌شدت وابسته به صرافی بایننس است و اگر اتفاق بدی برای این صرافی رخ دهد،‌ می‌تواند برای بایننس کوین هم فاجعه‌بار باشد. اگر به آینده بایننس امیدوار نیستید،‌ می‌توانید سرمایه‌گذاری روی توکن Uniswap را در نظر بگیرید که در حال حاضر بزرگترین صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال است.

۴. استلار (XLM)

  • قیمت در زمان نگارش مقاله: 0.50 دلار
  • رتبه برحسب ارزش بازار در زمان نگارش مقاله: ۱۰

پس از ناکامی XRP به‌دلیل شکایت کمیسیون بورس آمریکا (SEC)، همه نگاه‌ها به استلار، رقیب قدیمی ریپل، دوخته شده است.

در سال ۲۰۱۴،‌ جد مک‌کالب که خودش یکی از بنیان‌گذاران اصلی ریپل بود و در موفقیت این شرکت نقش مهمی داشت، به‌دلیل اختلافات بر سر آینده این شرکت، از آن خارج شد و به سراغ توسعه استلار رفت. از آن زمان تاکنون استلار همواره رقیب جدی ریپل بوده است.

استلار سازوکاری مشابه با ریپل دارد، اما تمرکززدایی در آن بیشتر است و اختیارعمل بیشتری را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی می‌گذارد. با استفاده از این شبکه اشخاص، کسب‌وکارها و حتی دولت‌ها می‌توانند دارایی دیجیتال خود را ایجاد و مدیریت کنند.

خیلی زود پس از اعلام خبر شکایت SEC از ریپل و حذف‌شدن XRP از فهرست بسیاری از صرافی‌های بزرگ آمریکایی، قیمت استلار (XLM) فقط طی یک هفته حدود ۱۹۰٪ جهش را تجربه کرد و این موضوع دوباره همبستگی منفی استلار و ریپل را نشان داد.

روند شکایت SEC از ریپل احتمالاً بسیار طولانی خواهد بود،‌ اما اگر سرانجام کمیسیون بورس آمریکا پیروز شود که احتمال خیلی زیادی هم دارد،‌ می‌توانیم شاهد اوج‌گیری استلار باشیم.

۵. فایل کوین (FIL)

  • قیمت در زمان نگارش مقاله: 42 دلار
  • رتبه برحسب ارزش بازار در زمان نگارش مقاله: ۳۷

ایده ذخیره‌سازی فایل‌ها روی بلاک چین مدت‌هاست که توسعه‌دهندگان زیادی را درگیر خودش کرده است. فایل کوین در حال حاضر بزرگترین پروژه برای تحقق این ایده است.

به‌بیان ساده فایل کوین قرار است ذخیره‌سازی غیرمتمرکز داده را برای افراد و کسب‌وکارها ممکن سازد. در حقیقت در فایل کوین اعتبارسنج‌ها یا همان ماینرها، به سیستم فضای ذخیره‌سازی (هارد) اختصاص می‌دهند تا از آنها برای ذخیره داده استفاده شود.

پروژه فایل کوین در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و با جذب ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه، یکی از موفق‌ترین پیش‌فروش‌های توکن (ICO) در تاریخ ارزهای دیجیتال شد. تا سال ۲۰۲۰ همه‌چیز بر وفق مراد این پروژه بود و در همان سال هم راه‌اندازی شد. در ابتدای راه‌اندازی شبکه اصلی فایل کوین قیمت FIL، ارز دیجیتال شبکه فایل کوین، به‌شدت افزایش پیدا کرد که ناگهان یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد. کناره‌گیری بسیاری از ماینرها به‌دلیل منطقی‌نبودن فعالیت در این سیستم باعث شد قیمت این ارز دیجیتال کاهش شدیدی را تجربه کند.

حالا توسعه‌دهندگان فایل کوین در تلاش هستند مشکلات فنی قبلی این پروژه را بهبود بخشند. بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال درباره آینده فایل کوین بسیار خوش‌بین هستند و معتقدند قیمت آن بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی آن است.

با توجه به افزایش روزافزون اهمیت ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل و وضعیت فعلی فایل کوین، این پروژه در رده پنجم فهرست ما قرار گرفته است.

ادامه دارد

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!


تحلیل کاربران

بهتر ارز

mihdi16

12/شهریور/1400

به نظر من نمیشه پیش بینی کرد که کدوم ارز از اون یکی بهتر هست یا نیست ولی میشه گفت که بیت کوین اتر از بقیه طرفدار بیشتری داشته

13

رمز ارز

sam93

23/تیر/1400

اقتصاد پایه واساس کار آن با توجهبه پیش بینی های بانکداران اصلی با بیشترین درامد وذخیره هست که این میتواند به نوبه خود باعث ایجاد عرضه وتقاضا شده ونتیجه نهایی ان سبب صعود ارز خواهد شد

19

کدوم ارز بیشتر شناخته شدست

maryam69

01/مرداد/1400

ب نظرم همه مردم بیشتر ب سمت ارزی میرن که اسمش بیشتر ب گوششون خورده باشه و چیزی که پرواضح الان تقریبا ۷۰درصد مردم ب سمت بیت کویین کشیده شدن چون این روزا فکرمیکنم بخاطر ماینرهای استخراج بیت کویین حرف زیاد شنیده میشه

10

دوج و کاردانو

morteza.gheybi1367

17/اردیبهشت/1400

من فکر میکنم در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری بلند مدت بر روی یک ارز ارزان و در حال رشد دوج و کاردانو است باید دید بلند مدت داشت اصلا نباید هیجان زده عمل کرد دوج و کاردانو عالی هستند

30

بهترین برنامه آموزشی دیدگاه کاربران است

mosayebQanbari

10/دی/1400

کاربرانی که تجربه بیشتری دارند آموخته های خود را با کاربران تازه کار به اشتراک بگذارند تا چراغ راه دیگران برای دستیابی به موفقیت باشند چرا که این شیوه اطمینان و اعتماد بیشتری برای ادامه کار در میان گروه پدید می‌آورد

5

.

omid_p_78

30/بهمن/1399

بیت کوین اتریوم و دوج کوین بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری هستند و فعلا مسیر زیادی برای بالاترین قیمت دارند

98

بهترین ارز

raRa

12/مهر/1400

به نظر من بهترین ارز سولانا که تازه شروع به رشد کرده مثل بیت کوین و اتریوم نیست که رشدشون کردنه. وهر چند روز یکبار یه پله صعود میکنه

5

ارزدیجیتال

09177743827

26/آذر/1400

احساس میشه رشد خوبی داشته باشه وپیشرفتشروبه افزون وترقی وباعث افزایش سرمایه برای دراز مدت وحتی کوتاه مدت میشه

2

سرمایه گذاری پرریسک

MortezaHaghi

22/مهر/1400

بنظرم توی وضعیت کنونی که مردم دچار مشکلات مختلف اقتصادی هستند بهتره قبل از سرمایه گذاری خوب تحقیق کنن و یاد بگیرن، بخصوص اونهایی که تازه وارد این کار شدن

6

قرار نیست همیشه یک چیز شناخته شده باشه

Fatima731370

06/مرداد/1400

اگه ما فقط روی بیت کوین تمرکز کنیم از پیشرفت ارزهای دیگه عقب میمونیم قرار نیس همیشه از یک چیز شناخته شده استفاده کنیم و بهره ببریم اقای ایلان ماسک رو تا چند سال پیش هیچکسی نمیشناختش و یکهو مثل بمب صدا کرد بهتره از هرکدوم از ارزها استفاده ب اندازه ای برد

16

ارز دیجیتال

mohamadi88

04/فروردین/1400

اتریوم این ظرفیت و داره تاج گذاری کنه آینده ازان اتریوم هست واین روزی محقق خواهد شد فقط باید صبور بود وب نظاره نسشست.

44

با سلام.پیشنهاد سرمایه گذاری

p.nariman

27/فروردین/1400

بنده بشخصه ارزهای ارزان قیمت رو که بر پایه بیت کویین وارد بازار ارز دیجیتال شده اند رو پیشنهاد میکنم من 6ماه پیش بیت تورنت به قیمت 9ریال خریداری کردم که امروز با رشد حدودا 40 برابری به قیمت 380 تومان رسیده است.

36

[email protected]

GafarMatoghi

11/آبان/1400

برای تازه کارا ومحتاط کاراخیلی عالیه حداقل میدونی رمزارزکلاهبرداری رومعرفی نمکنه همشون مطمعا هستن.

1

بهترین ارز های دیجیتال

ماهور

30/بهمن/1399

سال ۲۰۲۱ برای ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین و اتریوم توفانی شروع شده و از همین اول رشد زیادی داشته اند و میتونه خبر خوبی برای این دو ارز باشد

79

خوب

yaserp

27/آبان/1400

به نظرم همین که به ارزهای کمتر شناخته شده توجه شده میتونه راهکارهای مناسبی برای افراد اهل فرصت داشته باشه

2

ارزهای دیجیتالی

[email protected]

28/مرداد/1400

سلام ودرودیکی از بهترین خدمتی که به بشریت شده همین ارز دیجیتالیه چون توخونه خودت نشستی بدون اینکه کوچکترین فشار فیزیکی به خودت بیاری میتونی کسب درآمد میلیونی کنی البته نه از هرطریقی اقدام کنی عاقلانه بگردی اون برنامه ای که خیلیا قبولش دارندرو پیدا کنی وبا اون برنامه تلاش کنی تو مسابقاتش شرکت کنی خلاصه اینکه این برنامه جزیی از مشغله زندگیت باشه به امید روزی که بهترین درآمد زندگیمون همین ارز دیجیتالی باشه به همه کاربران برنامه هم خسته نباشید میگم.

14

اتریوم

نوید

30/بهمن/1399

در مورد اتریوم هم باید بگم که این ارز تا حدودی وابسته به بیت کوینه ولی خودش هم یه استراتژی هایی داره .ولی هر چقدر هم خود کفا باشه بازهم وابسته به بیتکونیه

75

.

aydin_v15

14/آبان/1400

بهترین ارز از نظر من برای آینده و تازه واردان کاردانو دوج کوین هست اگه میخواین وارد بازار بشین لطفا اول کاملا تحقیق و آموزش ببینید مگر نه کل پولتون هوا میرع

4

ارز

[email protected]

13/اسفند/1399

عالی بودو بظرم در آینده چنين اتفاقی خواهد افتاد.من امسال از پیش بینی هاتون سود زیادی بدست آوردم واقعا دمتون گرم

42

پیشنهاد شخصی من

hosein3648

20/فروردین/1400

پیشنهاد شخصی من اینه که بیت کوبین وکاردانو رو به دوستان عزیزمون معرفی میکنم ازقبیل اینکه کاردانو تو طی ماه های اخیر 300درصد رشدکرده حتما حتما دوستان گلم تحقیق بیشتری کنید.تشکر

40

ریپل

[email protected]

19/فروردین/1400

ریپل درسته تو جدول دسته بندی ۸تمین ارز حساب میشه ولی تو سرمایه گزاری و منفعت خیلی عالی هستش و خیلی خوب بهره میده کاهشاشم پایینه

37

لایک شود

nima niknam

17/تیر/1400

با سلام و عرض ادب.باید کشور ما هم از مرز ارز پشتیبانی کند تا با استفاده از بیت کوین تحریم ها رو دور بزنیم.

24

زیاد جالب نبود

karamm

30/اسفند/1399

تنها دلیل این نیست که رو تحلیل خرید کرد . بنظر من برنده کسیه که صبر پیشه کنه چند سال اون موقع است که باید به خودت بگی دمتگرم اگه لیست اولین رمز ارز تا 70 دومین رمز ارز نگاه کنی قدم آهسته دارن رشد می کنند. دنیای امروز باید با تصمیمات درست برای ی زندگی بهتر رقم زد پس نترسید حتی شده ی دونه رمز ارز هم شده بخرید ومنتظر رشد باشید ی زمانی تو کوچیکی میگفتن پول بکار زیاد میشه پول بیشتری برداشت کرد . ولی به این نتیجه رسیدم که اون زمان شاید علم اینو نداشتند. ولی الان رمز دیجیتال همون کاشت پوله و باید منتظر شکوفا شدن درختد باشی لطفاً صبر صبر صبر صبر صبر صبر صبر

47

ادامه قبلی

نوید

30/بهمن/1399

دلیل این حرفم هم اینه که بیت کوین نشان داده که از چند سال پیش تا الان بسیار پیشرفت داشته است و پیشرفتش هم متوقف نشده است

73

ارزش دیجیتال

mamad.amin96

07/شهریور/1400

وافعا ارزش دیجیتال جای سرمایه گذاری هست، هیچ وقت دیر نیست، قطعا آینده درخشانی خواهید داشت. پنج ارزش اول واقعا خیلی خوبن هرکی ارز خریده فکر کنم تا الان سود کرده و اگر هم ضرر کرده خیلی کم هستش.

10

بهترین رمز ارزها

fatemeh13771998

30/بهمن/1399

به نظر من بهترین رمز ارز اون رمز ارزی است که جایگاهش رو همیشه حفظ می کند و برای رسیدن به سطح های بالا تر تلاش می کند.

83

سامان

Saman136942

28/اردیبهشت/1400

به نظر من تحلیل درستی گفت و خوب و بدش رو گفت و با تجزیه و تحلیل درست خود شخص می‌تونه ورود یا خروج بزنه ارزهای معرفی شده تو بازه زمانی بلند مدت سود خوبی میدن

35

شیبا کوین

reza26farokhi

24/آبان/1400

به نظر من شیبا بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدته به گفته بزرگ ترین تریدر های جهان پتانسیل رسیدن به یک دلار هم داره

3

ممنون

most@fa

03/فروردین/1400

البته رمز ارزها واقعا رموزی داخل خودشون دارن که قابل پیش بینی نیستن ولی چیزی که اعتقاد فراوانی بهش دارم اینه که آینده تو مشت ماست

34

ماین

mahdiya

02/اسفند/1399

این معنا است که ارز دیجیتالرا در پیش گرفته این بهاستخراج ملی راگردش بازار افزوده میشودکیلک خوردن رشد نزولی ارز دیجیتال ماینر ها ده برابرشدن وهر

54

سال2022

a.z.i.m

29/آذر/1400

نزدیک اغاز 2022میلادی هستیم انشالا که همه تو هر زمینی که شاغلن موفق باشن ..من زیاد بلد نیستم تحلیل کنم چون ابتدای راهم ...نوسانات قیمتها تو ایران مردم کلافه کرده بخصوص قشر کم درامد ...خدا کنه همه به انچه ارزوش هستن برسن ...نمیدونم با دیدن چند تبلیغ بازی و برنامه و نظر سنجی به جای میرسم یا نه ..فعلا فقط شارژ میخرم ....خدا بزرگه ...با ارزوی موفقیت برای تمام عزیزان

4

استلار بیتکوینی ارزان

heshmat.mahmoudi

01/اسفند/1399

مشاهده کنید که در میان همه ی ارز های دیجیتال استلار از روندی صعودی و تکاملی برخوردار است اما باید رقبایش هم مورد توجه قرار گیرند مانند ریپل که همهی تلاشش را میکند که خود را در رقابت با استلار بالا بکشد پس اگر استلار خریدید نگران نباشید که این رقابت حداکثر بعد از یک ماه سرمایه شما دو یا حتی سه و چهار برابر میکند. پس استلار بیتکوینی ارزان است.

59

بایننس بهترین ارز

Amirh4322

05/اسفند/1399

ب نظرم بایننس واقعا ارز خوبی برای سرمایه گذاری هستش چون الان 99 درصد کسانی ک ارز های دیجیتال و رمز ارز هارا میشناسند حداقل یکبار اسم صرافی بایننس را شنیدند و تعداد بسیاار زیادی از این صرافی خرید و فروش میکنند و اگر دیده باشید در این صرافی اگر ارز بایینس داشته باشید هزینه کارمزد تراکنش کم میشود بخواطر همین موضوع بایننس همیشه فروشش را دارد و همین فروش باعث رشد است

54

معرفی ارزهای برتر سال2021

زارع

30/بهمن/1399

باتوجه به اینکه ازسال 2020ارزهای دیجیتال باشدت روبه افزایش است ولی بعضی ارزیاب ارزهای دیجیتال بارشد حداکثری خود رابه بالای جدول رساندندومهمترین این ارزها بیت کو ین واتریوم وبایننس کوین ،فایل کوین هستند وسرمایه گذاری دراین ارزها بد نیست ولی بعضی ازارزها بااینکه رشد زیادی داشتند دراثر کوچکترین نقص با کاهش شدیدی روبه رو شدند

99

reza

reza234

22/آذر/1400

بهترین ارز توی رمزها هست بخدا ولی باید بلد باشی چطور کار کنی باش عزیزم یکم تاقت وحوصله وصبر میخواد همیشه باید صبر داشته باشی

4

کوین گرام

محسنی

24/فروردین/1400

به نظرم کوین گرام بهترین ارزهای دیجیتال رو معرفی میکنه برای سرمایه گذاری و دیگر ارز ها بماند حتماً اگر روی این ارز های دیجیتال که کوینگرام به ما گفت سرمایه گذاری کنیم به نتیجه خوبی خارجی و سودا و خواهد بود

42

لایک

amir187

10/خرداد/1400

باید کشور ما هم از رمز ارز پشتیبانی کنه تا با استفاده از بیت کوین تحریم ها رو دور بزنیم لایک کنید دمتون گرم

9

سلام وعرض خسته نباشید

[email protected]

17/اردیبهشت/1400

این مقاله برای من تازه کارخیلی آموزنده بودواینکه میخواستم بدونم توی کدوم یک از ارزهاسرمایه گذاری کنم واینکه حداقل چقدر... امیدوارم همیشه موفق باشین

29

بیت کوین

himan.f

06/مرداد/1400

به نظر من ارز دیجیتال خوبی هست واسه سرمایه گذاری چون هم شناخته شده و هم طی این مدت روند صعودی خوبی داشته و بی شک یکی از ارزهایی خواهد بود که رشد چند برابر خواهد داشت

13

123456

afshin7171

23/اردیبهشت/1400

به نظر من ارزهای دیجیتال در اینده خیلی چیزهارو تغییر میده هرکس بتونه تو هر ارزی سرمایه گزاری بلن مدت کنه اصلا ضرر نمیکنه

25

استیبل کوین ها

نوید

30/بهمن/1399

در این خبر اسمی از استیبل کوینها آورده نشده چون در جامعه جهانی سرمایه گذاری روی استیبل کوینها خریته ولی برای ما ایرانی ها خرید استیبل کوین مثل خرید دلاره

77

بیت کوین ارز برتر

AmirFathi

22/مرداد/1400

قطعاً در هر سبد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بیت کوین حرف اول رو میزنه و چون ارز اول محسوب میشه میتونه با اطمینان بیشتر و امنیت بهتر سرمایه گذاری کرد بیت کوین یجورایی ارز مادر محسوب میشه و پایه و اساس سرمایه گذاری در این بازار میتونه باشه.

15

سرمایه گذاری

abedini.vali

02/اردیبهشت/1400

بهترین سرمایه گذاری با حوصله و صبر به دست میاد. بیت کوین بهترین سرمایه گذاری بلند مدت است. سرمایه گذاری ارز های دیجیتال عالی هستن

42

همشون عالی ان

sepehrad

09/آذر/1400

به طور کلی دنیای کریپتو و ارز دیجیتال بهترین بازار و گزینه برای سرمایه گذاری هشتش و تک تک ارزها هم همینطور،اینکه کدوم ارز برای سرمایه گذاری خوب هستش بستگی به سرمایه گذار و استراتژی هاش و نوع دیدگاهش به این بازار بزرگ و بینظیر هستش آرزو میکنم همتون کیف ولت هاتون پر از کوین ها و توکن های عالی و پرسود باشه.موفق باشین

3

بهترین ارز

ehsankaitooli

17/اسفند/1399

برای سال 2021 بهترین ارز میتونه بیت کوین باشه با بهترین رشد میتوان برای بهترین ارز از چین لینک هم نام برد

53

بهترین ارز دیجیتال

mohsen313

08/مهر/1400

با توجه به شناخته شدن این ارزها برای عموم مردم و بالا رفتن اطلاعات عمومی به نظر من ارزهای ارزان که بیشتر مردم توان خرید اونا رو دارن پتانسیل رشد بهتری دارن نسبت به غول هایی مثل ...

6

عامل پنهان..

drmansoor

05/اردیبهشت/1400

علی رغم همه دانش تکنیکال در حوزه رمز ار زها در دنیای پر آشوب که به مدد فن اوری های ارتباطات سیطره اگاهی و دانش جهانی صبغه ای آنی گرفته است نقش رخدادهای جهانی یا فندامنتال را نباید دست کم گرفت چه بسا تجربه اندک ظهور ارزهای دیجیتال نشان داده است که گاه حرکتها و نوسانات غیر قابل پیش بینی تمامی تحلیلهای تجربی و تکنیکال را ممکن است با مخاطره جدی مواجه سازد.

32

اقتصاد

09192110430

10/اردیبهشت/1400

وقتی که اقتصاد بیمار دامن گیر کشوری میگیرد اقتصاد دانها دست به کار می‌شوند که در ایران جوابگو نیست ارزی که با برداشتن ۳صفر ان نیز رتبه یکی به اخر دنیاست چرا این فرصت ارزهای دیجیتال و استخراج و بهره برداری از ان را مانند سایر کشورهای پیشرفته از دست بدهیم یک بارهم با ذهن باز و دور از سنتها بیاندیشیم

40

کوین گرام

[email protected]

05/آبان/1400

برنامه خیلی خوبیه کیف پولش مال خودش هست این خیلی مطمعن هست تبلیغات محدودیت داره باید زیاد باشه درکل ولی درآمد خیلی خوبی داره

8

منم با این اخبار موافقم

ایلیافلاحی

12/آبان/1400

هرچیز وقتی ارزش دارد که کمیاب باشد والان بیتکوین واتر نییون بهترین ها هستند وسرمایه گزاری تا یک سال خوب است

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.