coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

64,389 $

4,198,162,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,147 $

205,158,320 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

65,193 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

611.2 $

39,851,544 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

143.77 $

9,373,804 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

3,143 $

204,950,332 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0%

0.5273 $

34,380 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

0.1509 $

9,839 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.3%

5.36 $

349,472 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نظر کارشناسان حوزه بلاک چین و رمزارزها در مورد امور مالی غیرمتمرکز !- قسمت سوم

10/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
نظر کارشناسان حوزه بلاک چین و رمزارزها در مورد امور مالی غیرمتمرکز !- قسمت سوم
بلاک چین
اخبار
آموزش
ارز دیجیتال
6180
7 دقیقه

قسمت اول

قسمت دوم

ConsenSys هنگامی شروع به کار کرد که هیچ اکوسیستمی به معنای حقیقی، هیچ زیرساختی و هیچ ابزاری برای توسعه‌دهندگان وجود نداشت. امروزه ابزار توسعه ما مثل Truffle به میلیون‌ها توسعه‌دهنده که می‌خواهند برنامه‌های خود را بسازند کمک می‌کنند. Infura با فراهم کردن زیرساخت ابری مبتنی بر نود از بیش از ۱۳۰۰۰۰ نفر از توسعه‌دهندگان حمایت می‌کند تا بتوانند برنامه‌های خود را بدون اجرای زیرساخت اصلی به صورت آسان‌تری مستقر کنند. با توجه به اینکه میلیون‌ها دلار در این بستر در گردش است، تیم حسابرسی ما تحت عنوان ConsenSys Diligence در حال اطمینان حاصل کردن از این هستند تا قراردادهای هوشمند حتما مورد آزمایش قرار بگیرند و پیش از اینکه در بستر مورد نظر مستقر شوند ایمن باشند. همه این‌ها در ظهور درخشان‌تر دیفای موثر هستند زیرا برای یک توسعه‌دهنده آسان‌تر است تا یک پروژه را مبتنی بر یک اکوسیستم پویا و متن باز بنیان‌گذاری کند.

یکی از روندهایی که من پیش‌بینی می‌کنم این است که در سال ۲۰۲۱ پول موسساتی و تبادل‌کنندگان حرفه‌ای به صورت روزافزون خواهان ارائه کامل دیفای هستند. به همین دلیل، ما نسخه موسساتی MetaMask را ساختیم و در حال آغاز کردن فعالیتمان در رابطه با متصدیان و تریدرهای حرفه‌ای هستیم تا MetaMask را در تکنولوژی خود ادغام کنند و بتوانند به صورت کامل محصول خود را در معرض نمایش قرار دهند.

من فکر می‌کنم که روندهای اقتصادی کلان با نرخ سوددهی جهانی پایین (و حتی منفی) در آینده به این معنی خواهند بود که امور مالی غیرمتمرکز به صورت روزافزون برای افراد عادی معقول‌تر به نظر می‌رسد. این تنها افراد غرق شده در امور مالی و تکنولوژی نیستند که چنین مقوله‌ای را جذاب به حساب می‌آورند. اگر حساب‌های بانکی خصوصیت‌های زیاد و مختلفی را در راستای آسان‌تر کردن وام‌دهی و وام گرفتن ارائه کنند، افراد بیشتری قادر به شرکت کردن در بازارهای صعودی می‌شوند و حتی یلد بیشتری نیز فراهم می‌شود و حتی شاهد حرکت کردن افراد بیشتری به سوی مسیرهای امور مالی غیرمتمرکز خواهیم بود. تا زمانی که دنیای مالی سنتی ما به شکست خوردن در زمینه‌های مختلف ادامه دهد، مردم بیشتری به سوی مسیر مورد بحث ما هدایت می‌شوند.

همچنین بنده در حال بررسی کردن رفتاری که دنیای بازی به عنوان یک کاتالیزور برای معرفی NFT های مبتنی بر اتریوم در قبال مشتریان خود نشان می‌دهد نیز هستم.

منس هارمن (Mance Harmon)، بنیانگذار و مدیرعامل هدرا هش گراف و Swirlds Inc.

ظهور امور مالی غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۰ زمینه‌ای را برای کسب و کارها فراهم کرد تا بدون واسطه، سرمایه‌گذاری متناسب با این حیطه را در پردازش‌های شغلی و تجاری خود جای بدهند. با وجود اینکه حباب دیفای در سال ۲۰۲۰ از بسیاری از جهات شبیه به استقبال دیوانه‌وار افراد از ICO در سال ۲۰۱۷ است اما اصول بنیادی یا فاندامنتال جنبش دیفای می‌تواند چهره امور مالی را در آینده تغییر دهد.

دیفای در آینده می‌تواند عملیات سنتی امور مالی را سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر، در گستره شرکت‌های مختلف، دولت‌ها و برای اشخاص فراهم کند. امور مالی غیرمتمرکز تمامی معاملات مالی که امروزه ما به عنوان سازمان‌های گوناگون و همچنین در زندگی‌های شخصی خود به انجام می‌رسانیم را متحول می‌کند.

ملتم دمیررز (Meltem Demirors)، مدیر ارشد استراتژی در CoinShares

بخش عظیمی از صنعت امور مالی بر روی دو ایده اصلی بنیانگذاری شده است، ضمانت ایمنی و وام‌دهی. صنعت رمزارز از روزهای ابتدایی شروع به کار خود با مقوله ضمانت ایمنی و وام‌دهی درگیر بوده است. با ظهور کوین های گوناگونی که مبتنی بر بیت کوین بودند و استاندارد ERC-20 که موجب دسترسی بیشتر ما به ایمنی شد و از طریق توکنیزه کردن توانست ضمانت ایمنی را فراهم کند، و همچنین با رشد بازارهای وام‌دهی که با پشتوانه دارایی‌ها کار می‌کردند و در بستر آنها هولدرهای بیت کوین و نگهدارندگان سایر ارزهای دیجیتالی که از نقدینگی بالایی برخوردار بودند، می‌توانستند از دارایی هولد شده خود استفاده کنند تا به پول نقد و اهرم های دیگر دسترسی داشته باشند. در سال ۲۰۲۰، ایمن سازی و اهرم یا همان لوریج به واسطه‌های جدید در فرم و اشل‌بندی امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای دست یافتند که به صورت موثر می‌توانست این قابلیت‌ها را که پیش از این به صورت سنتی و به کمک واسطه‌هایی مثل بانک‌ها، کارگزاران و مدیریت‌کنندگان دارایی ارائه می‌شدند را فراهم کند. همچنین امور مالی غیرمتمرکز موجب انتقال یافتن این مقوله‌ها به یک بستر همتا به همتا و واسطه مبتنی بر بلاک چین بومی شد که به شکل تاثیرگذاری جایگاه واسطه‌های معتمد را با استفاده از تکنولوژی قابل تایید خود در فرم کد متن باز متزلزل کرد. به عنوان مثال می‌توان به قراردادهایی اشاره کرد که پرو‌ژه‌های دیفای را مدیریت و حلاجی می‌کنند.

امور مالی غیرمتمرکز گامی در مسیر سفر ما به سوی آینده است که خیلی از ما وقوع آن را غیرقابل اجتناب به حساب می‌آوریم. از طریق امور مالی غیرمتمرکز می‌توانیم ایمن‌سازی، وام‌دهی و بسیاری از عملکردهای اصلی امور مالی که توسط بانک‌ها صورت می‌گیرند را به واسطه‌های بدون نیاز به وجود فضای اعتماد مبتنی بر شیوه‌های مختلف حوزه رمزارز منتقل کنیم. با وجود میلیون‌ها نفر در سراسر جهان که میلیاردها دلار از دارایی خود را به دارایی‌های رمزارز اختصاص داده‌اند، توسعه یافتن یک بازار حول محور بهره‌وری از این دارایی‌ها امری غیرقابل اجتناب است. تا به امروز بسیاری از ما وقت، انرژی و سرمایه خود را در فضای دیفای پس‌انداز کرده‌ایم و دور نگاه ما به آینده اینطور است که در سال ۲۰۲۱ نیز به این کار ادامه می‌دهیم.

هنوز موسسات آماده پذیرش دیفای نیستند اما اشتباه نکنید زیرا آنها به حتم به دنبال راهی برای جایگزینی مدل‌های تجاری خود (و درآمد حاصل از آن) با استفاده از رمزارز به عنوان وثیقه هستند. ما انتظار داریم تا فشار قوانین بیشتری را در این حوزه ببینیم و به دنبال آن نیز منتظر ظهور پروژه‌های ناشناس بیشتر و همچنین ضرورت استیبل کوین های بیشتری که نقطه کنترل ثابتی ندارند مثل (Empty Set Dollar (ESD یا (Basis Cash (BAC یعنی دو مورد از پیشگامان این زمینه هستیم. ما انتظار این را داریم تا دارایی‌های بیشتری Wrapped و یا در اصطلاح بسته‌بندی شوند برای مثال می‌توان به ایمن‌سازی و تبدیل دارایی‌ها به اوراق بهادار اشاره کرد، و در این صورت چنین دارایی‌هایی به صورت وثیقه در زنجیره‌های در دسترسی قرار می‌گیرند و امیدواریم که بازاری با نرخ قدرتمندتر را ببینیم که آماده قیمت‌گذاری و ارزیابی خطرهای احتمالی و زمان‌بندی در گستره فضای امور مالی غیرمتمرکز است.

در پایان این ماجرا، اهرم یا لوریج به عنوان یک داروی مخدر عمل می‌کند و این صنعت می‌تواند به نوآوری‌های خود ادامه دهد و سرمایه در گردش را بدون قید و شرط حفظ کند. بدون دسترسی داشتن به پرینتر چاپ پول، نوآوری می‌تواند به هدایت کردن نقدینگی در اکوسیستم تبادلات و تریدینگ ادامه دهد یعنی محیطی که در آن تقاضای پول نقد و اهرم می‌تواند به روند پیشگام بودن خود در برابر ذخایر مالی تداوم ببخشد. این امر می‌تواند موجب بیشتر شدن میزان تبدیل دارایی به اوراق بهادار و در نتیجه ایمن‌سازی آن و توکنیزه کردن آن شود زیرا شرکت‌ها در همین راستا شروع به جستجو کردن انواع مختلف وثیقه‌های بنیادی و زیر مجموعه‌های قابل وثیقه‌گذاری می‌کنند و حتی به صورت بالقوه به دنبال وام‌دهی بدون ضمانت و ناامن می‌روند.

مایکل زوچاوسکی (Michael Zochowski)، سرپرست دیفای در Ripple

شاید سال ۲۰۲۰ سال دیفای نبوده باشد اما به حتم این سال به گونه‌ای رقم خورد تا دیفای به صورت کامل در آینده عرضه شود. در جامعه رمزارز ، دیفای به عنوان مقوله‌ای که بیشترین میزان توجه را به عنوان بستری پر پتانسیل به خود جلب کرد اما هنوز هم راه زیادی برای ورود امور مالی غیرمتمرکز به جریان اصلی خود داریم زیرا بیشتر کاربران فعلی آن افرادی هستند که پیش از این نیز در زمینه رمزارز فعالیت داشتند. برای اینکه دیفای از حباب خود بیرون بیاید باید شاهد همکاری استراتژیک آن با یکی از فعالان عادی مثل یک موسسه مالی و یا فینتک (Fintech) باشیم.

تاریخ تکرار می‌شود؛ همانطور که در رابطه با انفجار هجوم افراد به سوی آلتکوین در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ بودیم دور از ذهن نیست که بسیاری از پروژه‌ها از بین بروند و یا با پروژه‌های دیگر ادغام بشوند و حتی مالکیت آنها تغییر کند. این شامل برخی از ایده‌های دوست داشتنی سال ۲۰۲۰ نیز می‌شود و هم‌اکنون نیز شاهد این امر هستیم. پروژه‌هایی که از قابلیت‌های حقیقی برخوردار هستند جایگاه خود را در فضای رمزارز به دست می‌آورند. موفق‌ترین آنها نیز احتمالا برنامه‌های ساده‌تری هستند که از خدمات مالی ساده تقلید می‌کنند مثل دارایی‌های بسته‌بندی شده و صرافی های غیرمتمرکز.

با آشکار شدن این امر که عملکرد و هزینه‌ها نیاز به بهبود بخشیدن قابل توجهی دارند پروژه‌های نوین دیفای نیز در معرض توجه بیشتری قرار می‌گیرند. منتظر پروژه‌های جانبی، پل‌های بین شبکه‌ای و ساخت قراردادهای هوشمند بیشتری در شبکه‌های جدید باشید زیرا چنین سیستم‌هایی با دارا بودن قابلیت همکاری و کارآمدی بالا شروع به کار می‌کنند و از اهمیت بالایی برخوردارند. با توجه به اینکه Eth2 هنوز سال‌ها از اهداف خود دور است، من پیش‌بینی می‌کنم که حداقل ۲۵ درصد ارزش مستقر شده در دیفای تا پایان سال ۲۰۲۱ بر روی شبکه‌هایی در کنار اتریوم خواهد بود و در صورتی که اتریوم بیشتر از این از برنامه‌های به روزرسانی خود عقب بماند، دیفای با قدرت بیشتری وارد سال ۲۰۲۲ می‌شود.

مایک بلشه (Mike Belshe)، مدیرعامل BitGo

سال ۲۰۲۰ سالی بود که در طول آن DeFi به یک نام آشنا تبدیل شد و یا حداقل به مفهومی شناخته شده در بسیاری از محافل مالی مبدل شد. BitGo به مدت طولانی با مقوله امور مالی غیرمتمرکز سروکار داشته است و یکی از محصولات ما تحت عنوان Wrapped Bitcoin (WBTC) در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ پا به صحنه ظهور گذاشت و اکنون به صورت گسترده در سراسر بخش‌های مختلف دیفای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کمتر از یک سال، میزان ارزش بازار WBTC به میزان ۱.۶ میلیارد دلار رسید.

BitGo در نقش تنها متولی WBTC فعالیت می‌کند. این بدان معناست که ما هر بیت کوینی که در WBTC سپرده‌گذاری می‌شود را ایمن‌سازی می‌کنیم. به ازای هر WBTC یک بیت کوین در خزانه BitGo وجود دارد که به صورت ایمن ذخیره‌سازی می‌شود.

نقطه قوت WBTC شفافیت و قابل تایید بودن این سیستم است که با سابقه امنیت BitGo ادغام شده است. این موارد اجازه می‌دهند تا کاربران موسسه‌ها و خرده‌پای دیفای را جذب کنیم و میزان قابل توجهی از نقدینگی را در مجموع ارزش بازار جمع‌آوری کنیم و به رشد این بازار تداوم ببخشیم.

ما اطمینان داریم که برنامه‌های دیفای و کاربردهای آنها به پیشرفت پرسرعت خود در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه می‌دهد. ما شاهد نوآوری‌هایی از وام‌دهی غیرمتمرکز تا وثیقه‌سازی و بیمه خواهیم بود که می‌توانند حتی بدون دخالت ما، در بستر زیرساخت دیفای ایجاد شوند. جامعه پرتنوع بلاک چین موارد استفاده جذاب راحتی فراتر از چیزی که این تکنولوژی برای آن طراحی شده است شناسایی می‌کند. این پتانسیل بی‌حد و مرز برای پیشرفت‌های نوین دلیل اصلی علاقه‌مندی ما به ایجاد بسترهای جدید در این فضا است.

پل برودی (Paul Brody)، سرپرست و پیشگام نوآوری تکنولوژی بلاک چین در Ernst & Young

امور مالی غیرمتمرکز بسیار جالب توجه و مهیج است زیرا حقیقت اینجاست که قراردادهای هوشمند معمولا آنقدرها هم هوشمند نیستند. از نقطه نظر تاریخی، این قراردادها تنها کمی بیشتر از ثبت حق مالکیت دارایی هستند. با از راه رسیدن امور مالی غیرمتمرکز ما از قالب داشتن چیزهای مختلف به انجام کارهای مختلف منتقل شدیم بنابراین ما در حال نزدیک شدن روزافزون به تکمیل کردن هدف اصلی قراردادهای هوشمند هستیم.

در حال حاضر ما در حال وارد شدن به عصر هیجان‌انگیز و ترسناک قراردادهای هوشمند هستیم و در حال انتقال دادن دارایی‌ها و پول با استفاده از شیوه‌های اتوماسیون شده هستیم. قرار است که این شیوه‌ها هک بشوند و مورد سواستفاده قرار بگیرند و ما باید در آینده این خطرها را بشناسیم و راه‌های مقابله کردن با آنها را مدیریت کرده و در عین حال ارزش‌سازی کنیم. در حال حاضر ما در حال دیدن کمی از این فرایند هستیم اما در سال ۲۰۲۱ به حتم این راه حل‌ها پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

امیدواری من در رابطه با سال ۲۰۲۱ تنها شامل این نیست که قراردادهای هوشمند پخته‌تر شده و به بلوغ خود نزدیک‌تر شوند بلکه ما شاهد انتقال از برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps به سوی چیزی که آن را Zapps می‌نامیم خواهیم بود که کسب و کارها می‌توانند از آنها استفاده کنند. من فکر می‌کنم که در راستای پیشرفت، حرکت قابل توجهی به سوی رویکردهای بسیار جدی‌تری در زمینه حسابرسی و امنیت نیز پیش روی ماست.

در پایان، امیدوارم که در سال ۲۰۲۱ شاهد ظهور برنامه‌های غیرمتمرکز فراتر از امور مالی عادی باشیم. عملکردهای غیرمتمرکز، سیستم‌های تجاری و زیرساخت‌ها همگی پیش روی ما هستند و با استفاده از مفاهیمی که در وهله اول در زمینه دیفای مستقر شدند و اعمال کردن این مفاهیم در گستره عظیم‌تری از خدمات و سیستم‌ها، از خزانه‌داری تا تولید و تهیه همگی از جمله موارد مورد استفاده ما هستند.

راجر ور (Roger Ver)، مدیر اجرایی در Bitcoin.com

مانند ارز دیجیتال به صورت کلی، دیفای تنها در حال شروع کردن کاری خود است. این یکی دیگر از مناطقی است که اختراع ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) فعال کرده است.

ارز دیجیتال، توکن ها، سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز جمعی مثل Flipstarter، ICO ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر نیز هم‌اکنون امکان‌پذیر هستند. این اکوسیستم در حال حاضر تازه شروع به کار کرده است و همه ما خوش شانس هستیم که عضو بخشی از آن باشیم.

سامسون ماو (Samson Mow)، مدیر ارشد استراتژی در Blockstream

سال ۲۰۲۰ در صورتی سال امور مالی غیرمتمرکز به حساب می‌آید که ما بخواهیم سالی را میتنی بر میزان هک شدن‌ها و شکست‌ها توصیف کنیم. دیفای درست شبیه به اتریوم به ثروتمند شدن بسیاری از فعالان داخل این بستر کمک کرده و موجب از دست رفتن پول بسیاری دیگر از افراد شده است. من انتظار دارم که سال ۲۰۲۱ نیز همین روند را داشته باشد.

اسکات فریمن (Scott Freeman)، بنیانگذار و شریک فعال در JST Capital

سال ۲۰۲۰ سالی قابل توجه برای کل فضای رمزارز بود نه فقط برای دیفای. با در نظر داشتن این موضوع، ما رشد موسساتی در زمینه دیفای را نسبت به پذیرش موسساتی بیت کوین قابل توجه‌تر دیدیم. همچنین شاهد بهبود میزان رشد نقدینگی در گردش در صرافی های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های وام‌دهی بودیم.

ما انتظار داریم که سال ۲۰۲۱ به رشد خود در زمینه امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای ادامه دهد زیرا بیشتر از اینکه شاهد تکنولوژی‌های جالب برای جستجوی راه حل مشکلات پیش‌رو باشیم، نظاره‌گر پروژه‌های راه حل محور هستیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

آیا برگشت روند ب آسانی قابل تشخیص است؟

zibakarimi

10/اسفند/1399

اگر برگشت‌ها به‌آسانی قابل تشخیص بود و به‌آسانی از اصلاح ها یا پول بک‌های کوچک قابل‌تشخیص بودند، معامله‌گری کار بسیار آسانی بود؛ اما این‌گونه نیست. فرقی نمی‌کند که از پرایس اکشن یا اندیکاتور استفاده کنید، سیگنال‌های اشتباه زیادی روی می‌دهند و گاهی برگشت‌ها به‌قدری سریع اتفاق می‌افتند که معامله گران نمی‌توانند سرعت عمل کافی برای جلوگیری از ضرری بزرگ از خود نشان دهند.

15

امور مالی غیر متمرکز دیجیتال

[email protected]

10/اسفند/1399

با روی کار امدن ارزهای دیجیتال و فرایند اشنایی اشخاص و افراد زیادی از مردم دنیا به نحوه عمل کرد و نوع سرمایه گذاری جدید و به وجود آمدن دنیای ارتباطات نسل آینده نسلی خواهد بود که اقتصاد ان بر پایه ارزهای دیجیتال پایه گذاری میشود.

18

امورمال غیرمتمرکز

ماهور

10/اسفند/1399

امورمالی غیرمتمرکز فواید زیادی داره و مورد توجه افراد زیادی قرار میگیرد ولی تا اطلاع کافی دراین مورد ندارید نباید اقدامی انجام دهید

20

بلاک چین

zahra7400

10/اسفند/1399

این مقاله افزایشی که محتوی مطالب جالب اموزنده ای از ارزهای دیجیتال و اصطلاحات مرتبط با آن بود برایم خیلی مفید و عالی بودی

13

پسر

[email protected]

01/اردیبهشت/1400

پسر ها باید به فکر مخارج خود باشند واینکه کارهای که بد است انجام ندهند و نماز بخوانند وهمیشه در راه حق باشند

4

برگشت روند

zibakarimi

10/اسفند/1399

برگشت روند تغییر جهت قیمت یک دارایی است. برگشت روند می‌تواند در جهت صعودی یا نزولی باشد. پس از یک‌روند صعودی شاهد برگشت روند نزولی خواهیم بود؛ و پس از یک روند نزولی شاهد برگشت روند صعودی خواهیم بود. برگشت روند بر اساس جهت کلی قیمت صورت می‌گیرد و معمولا بر اساس یک یا دو دوره یا کندل بر روی نمودار تعریف نمی‌شود.

13

امور مالی غیرمتمرکز

hastiiii

10/اسفند/1399

امور مالی غیرمتمرکز نیاز به اطلاعات کافی دارد و باید همه جوانب رو از قبل دانست تا بتوان موفق عمل کرد. در کل فواید و مضرات این امور تقریبا برابر است

23

درعصر فعلی

اکبر۴۲

11/اسفند/1399

درپیشرفت انسان هیچگونه محدویتی نیست هرچقدر فعالیت بیشتر سودبیشتر بس تلاش کردن بهتر است نباید زمان راازدست داد

4

بلاکچین

mehdi.azizi.67

10/اسفند/1399

از مزایای حوضه بلاکچین میشه ب این اشاره کرد ک این حوضه توسط هیچ شخص یا سازمانی اداره نمیشه و امور مالی این حوضه را ماینر ها انجام میدن و ب این ترتیب عامه مردم از این روند سود میبرن.

4

بازار ارز دیجیتال

mahdiya

10/اسفند/1399

بله راجع به نظر کارشناسان بگم از وقت استارت ریزش نزولی ارز دیجتال استارت خورد بعد خلی از شرکتهای بزرگ دونیا زیرساخت سازی عالی برای بتوین انجام دادن به نظرم در چند سال آینده بتکوین جایگاهی دلار رو غسب خواهد کرد،

2

سال 2021 سال رشدامورمالی غیر متمرکز

زارع

10/اسفند/1399

باتوجه به نظریات وعقایدکارشناسان سالی که دران هستیم باید بتوانیم هک هاوشکست هاواعتماد افرادیاکاربران رابه حوزه دیفای را چندین برابر کنیم سال 2021 سال شکوفایی همراه باامنیت حریم خصوصی افراد درحوزه دیفای وامورمالی غیرمتمرکز وهچنین وام دهی غیرمتمرکزتاوثیقه سازی ،وبیمه که بدون دخالت کاربراندربستردیفای انجام گیردتاسرعت توسعه ورشددیفای را فراهم کند

14

مقاله

azad6200

10/اسفند/1399

این مقاله که محتوی مطالب ارزشمند و اگاهی و اطلاعات جامع و خوب در حوزه ارزهای دیجیتال بود برایم جالب و خیلی اموزنده بود

20

یلاک.چین

azad6200

11/اسفند/1399

این مقاله اموزشی که محتوی مطالب جالب اموزنده ای از ارزهای دیجیتال و اصطلاحات مرتبط با آن بود برایم خیلی مفید و عالی بودی

13

رهایی بشر از هر محدودیت

Noor2

10/اسفند/1399

خداوند اراده کرده که بشر را از هر گونه بند و محدودیتی برهاند . این امر با پیشرفت سیستم بلاک چین و فضای مجازی و دیجیتال در آستانه انجام است.

33

مقاله و محتوا

Mehrana1367

10/اسفند/1399

مقاله از لحاظ محتوا بسیار کامل و کاربردی بود. آگاهی ما را درباره ی ارزها افزایش داد. به درد من که خیلی خورد.

4

سیگنال های اشتباه

zibakarimi

10/اسفند/1399

سیگنال‌های اشتباه نیز واقعیتی انکارناپذیر هستند. ممکن است با استفاده از یک اندیکاتور یا حرکات قیمت، برگشت شناسایی شود، اما پس از آن قیمت مجدداً به جهت حرکت پیشین خود برگردد و روند قبلی ادامه یابد.

22

آینده

Missr20

10/اسفند/1399

اینده مال ارزهای دیجیتاله و خیلی راحت همه کشورها میتونن بجای دلار، بیت جابجا کنن خیلی راحت و ساده، دور تحریم و جنگ و فقر و این پایان سلطه قدرتهای مثل آمریکا و اروپاست

3

روند صعودی ونزولی

zibakarimi

10/اسفند/1399

یک روند صعودی که مجموعه‌ای از سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر است با تغییر به مجموعه‌ای از سقف‌های پایین‌تر و کف‌های پایین‌تر، به یک روند نزولی تبدیل می‌شود. یک روند نزولی که مجموعه‌ای از سقف‌های پایین‌تر و کف‌های پایین‌تر است با تغییر به مجموعه‌ای از سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر به یک روند صعودی تبدیل می‌شود

18

تشخیص برگشت روند

zibakarimi

10/اسفند/1399

از خطوط روند برای تشخیص برگشت‌ روند نیز می‌توان استفاده کرد. ازآنجایی‌که یک روند صعودی کف‌های بالاتر ایجاد می‌کند، خط روند را می‌توان همراه با این کف‌های بالاتر کشید. زمانی که قیمت به زیر خط روند کاهش می‌یابد، این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی برگشت روند باشد

16

نظر کارشناسان امور مالی غیر متمرکز

aghaeih

10/اسفند/1399

نظر کارشناسان امور مالی غیر متمرکز بیشتر مواردی که در بازار های سنتی منجر به شکست شدند، پس از نیافتن راه حلی مفیدتر ، گرایش به دیفای را راه چاره دانسته و وارد آن شدند. فراهم کردن زمینه های لازم در کسب و کار نیز با فناوری بروز خود با ورود به دیفای سرمایه گذاری بدون واسطه را به کار بستند، دیفای در اصل با شرکت های مختلف در اکثر کشورها و موسسات ، عملیات سنتی را سریعتر و با هزینه کم انجام می دهند و مقبولیت دیفای نیز بغیر از ضمانت ایمنی در سرمایه گذاری و سیستم وام دهی با تکنولوژی همتا به همتا مسیر را هموارتر کرد...

17

بایننس

azad6200

10/اسفند/1399

هر قدر تعداد صرافان رسمی و معتبر,در شبکه.هوشمند بایننس,افزایش,یاید با ایجاد رقابت بین صرافها نرخ کارمزد کمتر و کیفیت امورات بیشتر می شود

13

نظر کارشناسان امور مالی غیر متمرکز

aghaeih

10/اسفند/1399

حوزه ارز دیجیتال زیرساخت هر تکنولوژی که در عصر حاضر با آن مواجه هستیم با توجه به ابزارهای بروز و توسعه دهندگان موفق که رو به پیشرفت می رود، دو عرصه که هرکدام بستری مناسب و پر فراز و نشیب از ابتدا راه ها و روش های آزمون و خطا بسیاری انجام دادند.ظهور دیفای در واقع در بازار مالی موثر هستند، هر محصولی برای فروش و عرضه در این گستره مستلزم داشتن تکنولوژی قدرتمند هستند. امروزه دیفای برای افراد عادی هم قابل فهم و قابل پذیرش هستند. سیستم بانکی با داشتن ویژگی های متنوع و رضایت بخش برای کاربران خود به دنبال وام دهی و وام گیری مطمئن هستند که حوزه دیفای جوابگوی آنهاست و ....

20

صرافی

azad6200

10/اسفند/1399

پیوستن این صرافی به شبکه هوشمند بایننس بی شک موجب تسریع در خرید و فروش,و نقد شدن ارزهای دیجبتال در دست مردم.می شود

10

معنای برگشت روند

zibakarimi

10/اسفند/1399

برگشت‌روند اغلب در معاملات روزانه (درون روز) روی می‌دهد و نسبتاً سریع اتفاق می‌افتد، اما می‌تواند طی روزها، هفته‌ها و سال‌ها نیز روی دهد. برگشت روند در بازه‌های زمانی مختلف روی می‌دهد. یک برگشت روند روزانه در یک نمودار ۵ دقیقه‌ای برای یک سرمایه‌گذار طولانی‌مدت که منتظر یک برگشت در نمودارهای روزانه یا هفتگی است اهمیتی ندارد. بااین‌وجود یک برگشت در نمودار ۵ دقیقه‌ای برای معامله‌گر روزانه بسیار اهمیت دارد.

16

دنیای دیجیتال

kamezjan

09/اسفند/1399

کاملا مشخصه اگر دنیای تجارت صددرصد در قالب ارزهای دیجیتال انجام شود به مراتب بهتر از الان میشود ...البته شاید امروز یا فردا به این مهم نرسیم ولی حداکثر تا سه سال آینده ارزهای دیجیتال کل اقتصاد کره ی زمین رو در اختیار خودشون خواهد گرفت

32

تراکنش های غیر متمرکز

kiamuradian

10/اسفند/1399

تراکنش های غیر متمرکز باعث پولشویی و کلاهبرداری هم میشه چون محلی واسه حسابرسی وجود نداره و واسه دور زدن تحریم عالیه و یک فرصت استثنایی میشه

3

مضرات و فواید غیرمتمرکز

fatemeh13771998

10/اسفند/1399

یکی از مضرات تراکنش های غیر متمرکز این است که پول شویی و کلاهبرداری در آن راحت انجام میشه و از فواید آن دور زدن تحریم و اقتصاد بدون مرز خواهد بود.

18

امور مالی غیر متمرکز

rezarostam2453

09/اسفند/1399

با هوشمند شدن تجارت ، امور مال هم که جز لاینفک اقتصاد و در حقیقت بدنه اصلی تجارت و اقتصاد هست قالب جدیدی به خود می گیرد و بدیهی است که با توجه به غیرمتمرکز شدن تجارت و مخصوصا پا به عرصه گذاشتن ارزهای دیجیتال شکل نوینی هم‌در بحث امور مالی شکل می گیرد

29

تفاوت برگشت و پولبک

zibakarimi

10/اسفند/1399

برگشت، تغییر روند در قیمت یک دارایی است. منظور از پولبک حرکت در خلاف جهت روند تا جایی است که روند را معکوس نمی‌کند. یک روند صعودی به‌وسیله سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر ایجاد می‌شود و طی آن پول بک‌ به مواقعی می‌گویند که کف ایجادشده بالاتر از کف پیشین باشد. ازاین‌رو، در یک روند صعودی تا زمانی که قیمت کف پایین‌تری در بازه زمانی موردنظر معامله‌گر نسازد، برگشت روند محسوب نمی‌شود. برگشت‌ روند در آغاز ممکن است به عنوان پولبک برداشت شوند؛ بنابراین زمانی که آغاز می‌شوند مشخص نیست که آیا برگشت روند خواهد بود یا نه.

13

بلاک چین

shahla67

11/اسفند/1399

این مقاله اموزشی که محتوی مطالب جالب اموزنده ای از ارزهای دیجیتال و اصطلاحات مرتبط با آن بود برایم خیلی مفید و عالی بودی

14

ارز مالی غیرمتمرکز

shahla67

10/اسفند/1399

این مقاله که محتوی مطالب ارزشمند و اگاهی و اطلاعات جامع و خوب در حوزه ارزهای دیجیتال بود برایم جالب و خیلی اموزنده بود

21

تغییر دنیا

ali.a.m.z

10/اسفند/1399

قطعا دنیا بعد از پیروزی ارزهای دیجیتال بر ارزهای فیات کانلا تغییر خواهد کرد چون دنیایی که ما میشناختیم بر مبنای کنترل تعدادی سرمایه دار مثل اقای بافت و بیل گیت و کلا سیستم بانک داری امریکا بنا شده بود و بعد از ایجاد ارزهای دیجیتال توسط ساتوشی دیگر دنیا در اختیار این افراد باقی نخواهد ماند و دیگر نمیتوانند کنترلی بر دارایی مردم داشته باشند و البته قطعا جلو این داستان مقابله هم خواهند کرد مثل صحبت های بیل گیت و وارن بافت که اومدن و کمی جلوی پیشرفت بازار رو گرفتند ولی مطمعنا بازنده دلار و ارزهای فیات هستند

17

نظر کارشناسان امور مالی غیر متمرکز

aghaeih

10/اسفند/1399

نظر کارشناسان امور مالی غیر متمرکز در این راستا رمز ارزها به صورت وثیقه، و تبدیل دارایی ها به اوراق بهادار در دسترس خواهد بود، با وجود نوآوری که منجر به حفظ سرمایه است، گردش مالی بدون قید و شرط را برای تبدیل پول به اکوسیستم تبادلات و کاردرست داستانسرا بیشتری بر بستر دیفای نقش ایفا خواهد کرد. قراردادهای هوشمند پس از تکامل خود، به ناچار به دنبال فناوری و تکنولوژیهای برتر و کاملتر ارائه خواهد شد که در این دنیای حجیم با وجود امتیاز های بسیاری فضا را برای نکات منفی که هک شدن و شکست پروژه از جمله ی آنهاست و در نتیجه هرچه مشکلات در این حوزه زیاد باشد ، راه حل ها چند صدبرابری نیز خلق خواهد شد

17

مقاله

zahra7400

10/اسفند/1399

این مقاله که محتوی مطالب ارزشمند و اگاهی و اطلاعات جامع و خوب در حوزه ارزهای دیجیتال بود برایم جالب و خیلی اموزنده بود

18

امور مالی غیر متمرکز

fatemeh13771998

10/اسفند/1399

امور مالی غیر متمرکز فواید و مضراتی دارد که می توان به استفاده ی پولشویی و قاچاقچیان از آن نام برد و فوایدش سرعت بالا و غیر قابل رهگیری بودن تراکنش هاست.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.