coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.9%

65,888 $

3,907,158,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.5%

3,014 $

178,724,863 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

59,294 تومان

Tether

Tether

usdt

2.8%

581.6 $

34,491,252 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

12.2%

160.25 $

9,502,825 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

59,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.4%

0.5168 $

30,646 تومان

XRP

XRP

xrp

4.5%

3,012 $

178,586,101 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

7.01 $

415,693 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.2%

0.1542 $

9,144 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

رشد ۲۶٪ کاردانو؛ لیست شدن ADA در صرافی Coinbase Pro

27/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
رشد ۲۶٪ کاردانو؛ لیست شدن ADA در صرافی Coinbase Pro
Cardano
CoinBase
تحلیل
اخبار
2846
2 دقیقه

بعد از اعلام خبر اضافه شدن ADA ارز دیجیتال بومی شبکه کاردانو به صرافی Coinbase Pro، قیمت این ارز حدود ۲۶٪ افزایش پیدا کرد. این صرافی در خبری اعلام کرد اگر شرایط نقدینگی مساعد فراهم آید رمز ارز ADA را به لیست ارزهای خود اضافه می‌کند.

صرافی Coinabse بزرگ‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در آمریکا اعلام کرد که کوین ADA را به نسخه Coinbase Pro اضافه خواهد کرد. قابلیت واریز این رمز ارز به پلتفرم راه‌اندازی شده است و امکان معامله آن از روز ۱۸ مارس وجود دارد.

معاملات در این صرافی به شرطی آغاز می‌شود که شرایط نقدینگی فراهم باشد. به این معنا که ارز دیجیتال ADA به اندازه کافی در این پلتفرم عرضه شود. زمانیکه این شرایط فراهم باشد، Coinbase Pro جفت ارزهای معاملاتی ADA/USD, ADA/BTC, ADA/EUR و ADA/GBP را عرضه می‌کند. دفتر سفارشات نیز در سه مرحله post only و Limit only و full trading راه‌اندازی می‌شود.

صرافی Coinbase اعلام کرده است که اگر هرکدام از این دفتر سفارشات، شرایط لازم برای انجام معاملات سالم و منظم را نداشته باشد، شرکت اختیارات لازم برای ادامه دادن آن بازار و یا تعلیق معاملات آن را در اختیار دارد.

لازم به یادآوری است که ارز دیجیتال ADA تنها در Coinbase Pro در دسترس خواهد بود و این ارز در Coinbase.com و سایر نرم‌افزارهای موبایلی آن عرضه نشده است.

علاوه بر این صرافی Coinbase Pro در ابتدا برای برداشت ارز دیجیتال ADA تنها از آدرس‌های Shelley پشتیبانی می‌کند. این آدرس‌ها با addr1 شروع می‌شوند. به زودی پشتیبانی کامل از تمام آدرس‌ها فراهم می‌شود.

اگرچه لیست شدن ADA با محدودیت‌هایی همراه بود، با این حال این خبر تاثیر بسزایی در قیمت این ارز دیجیتال داشت. روز گذشته هر واحد کوین ADA به قیمت ۱.۰۲ الی ۱.۰۷ دلار معامله می‌شد که پس از اعلام این خبر قیمت آن حدود ۲۶٪ رشد پیدا کرد. در زمان نگارش این خبر قیمت ارز دیجیتال ADA معادل ۱.۲۹ دلار است.

ارز دیجیتال ADA در حال حاضر در جایگاه سوم بزرگ‌ترین ارزهای بازار بر اساس ارزش بازار قرار دارد. این رمز ارز به تازگی به سرویس نرم‌افزاری ترمینال بلومبرگ نیز اضافه شده است و در دسترس تریدرهای حرفه‌ای قرار گرفته است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

آدا کاردانو

minister

27/اسفند/1399

هرچند دادن پیشنهاد برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال ،کار زیاد متعارفی نیست ولی دوستانی که به دنبال کسب سود ،چه در کوتاه مدت،چه در میان مدت و چه در بلند مدت هستند،ارز دیجیتال آدا را خریداری کنند.آدا کاردانو در نقطه آغاز صعود خود قرار دارد و بزودی قیمت آن مانند راکت بالا میرود،بخاطر کارمزد تراکنش بسیار پایین‌تر از اتریوم ،بزودی بسیاری از برنامه ها از اتریوم کوچ و روی شبکه کاردانو قرار میگیرند.قیمت آدا کاردانو هنوز بسیار پایین است ،در چند صرافی ایرانی آدا لیست شده است و شما با ریال میتوانید آدا خریدو فروش کنید.پس برای هموطنان ایرانی بهترین ارزهای دیجیتال برای خریدوفروش،آدا کاردانو است

29

09305251575

hamed1227

28/اسفند/1399

من مدتی منتظر بودم تا صرافی های آنلاین ایرانی ارز هایی مثل کاردانو رو بیارن ولی به شما توصیه میکنم اشتباه نکنید و همین الان توی بایننس ثبت نام کنید. راهنمایی خواستید توی واتساپ پیام بدید

17

کاردانو ولیست شدن در صرافی کوین بیس

arminaka71

27/اسفند/1399

کاردانو به نظر من مثل پولکاد جایگاه رشد خوبی داره درآینده نزدیک کاردانو به 10 دلار والاتر میرسه وپولکاد به 50 دلار این که باید به بعضی رمز ازها فضا داد اجازه نشون دادن سطح معاملات داد نشان بده چقدر خوبه ورشد میکنه اون وقت پیشرفت میکنن

32

عرضه کاردانودرصرافی کوین بیس

زارع

27/اسفند/1399

با عرضه این ارزدیجینال درصرافی کوین بیس قیمت این ارزیاب 26%افزایش پیدا کرد وسومین ارز دررتبه بندی ارزهای دیجیتال قرارگرفت هرچند شرایط برداشتومعامله این ارزدراین صرافی کمی سخت شده است

34

کاردانو

kar98765

27/اسفند/1399

کاردانوباقبول شدن درصرافی کوین باینسس که نشان دهنده ثبات این ارز دیجیتال میباشد. دراینده رشد خوبی خواهد داشت

9

کاردانو

samyarr407

27/اسفند/1399

هر روزه ارز ها و توکن های زیادی در دنیایی دیجیتالی به این بازار اضافه و معرفی می‌شود که کاردانو هم از این جمله آنهاست که امروزه رشد خوبی داشته.

26

رشد کاردانو

marwan

25/شهریور/1402

علی‌رغم عملکرد ضعیف قیمت کاردانو، این شبکه موفق شده است گام‌های بزرگی را در زمینه دیفای بردارد. در سه ماهه گذشته ارزش کل سرمایه قفل‌شده در شبکه کاردانو ۵۱ درصد رشد کرده است. به نظر می‌رسد که هرچند صرافی‌های غیرمتمرکز متزلزل شده‌اند اما پروتکل‌های وام‌دهی در شرایط خوبی قرار دارند.

3

آدا کاردانو

alireza1214

27/اسفند/1399

با عرض سلام ارز کاردانو طی ماه های اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است و می تواند قیمت های بالاتری را نیز ببیند و میتوان در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری بلند مدتی کرد.

48

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.