coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

66,968 $

3,850,660,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.5%

3,102 $

178,348,325 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,557 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

580.4 $

33,370,125 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.7%

172.93 $

9,943,475 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,557 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.7%

3,098 $

178,113,725 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5231 $

30,078 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

0.1549 $

8,907 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.8%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کشور هند در حال بررسی مجدد ممنوعیت ارزهای دیجیتال است

29/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
کشور هند در حال بررسی مجدد ممنوعیت ارزهای دیجیتال است
India
ارز دیجیتال
قوانین
اخبار
3942
3 دقیقه

گزارشات حاکی از آن هستند که دولت کشور هند با تشکیل پنل قانونگذاری جدید، در حال بررسی مجدد موضع خود در قبال ممنوعیت ارزهای دیجیتال است.

طبق گفته اکونومیک تایمز هدف این پنل، قانونگذاری معاملات ارزهای دیجیتال در کشور هند است.

این اقدام در بحبوحه افزایش پشتیبانی از توصیه‌های کمیته‌ای به ریاست سوباش گارگ (Subhash Garg) در سال ۲۰۱۹ مبنی بر ممنوعیت سراسری ارزهای دیجیتال انجام شده است.

در این گزارش‌ از قول مقام ناشناسی که در خصوص این موضوع اطلاعات کافی دارد گفته شده است:

این نگرش در دولت وجود دارد که توصیه‌های سوباش گارگ قدیمی شده‌اند و چشم‌انداز جدیدی در خصوص استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز است.

این پنل جدید به منظور بررسی استفاده از بلاک چین برای بهبودهای فناوری و پیشنهاد روش‌هایی برای قانونگذاری ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پنل می‌تواند با بانک ذخیره هند در پروژه‌های روپیه دیجیتال همکاری داشته باشد.

طبق این گزارش ممکن است آنوراگ تاکور (Anurag Thakur) وزیر امور دارایی هند در حال بررسی پیوستن به این کمیته جدید باشد. تاکور و نیرمالا سیتارامان (Nirmala Sitharaman) وزیر اقتصاد هند بیان کرده بودند که دولت ترجیح می‌دهد تا رویکرد دیگری را در خصوص قانونگذاری ارزهای دیجیتال اتخاذ کند، نه اعمال ممنوعیت کلی.

بانک ذخیره هند در سال ۲۰۱۸ تمام بانک‌ها را از ارائه خدمات به مشتریان برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال منع کرده بود. هرچند این ممنوعیت در ماه فوریه ۲۰۲۰ و پس از ارائه درخواست از جانب کارآفرینان و متخصصان فناوری امور مالی کشور هند، توسط دیوان عالی لغو شد.

اوایل سال جاری گزارشات مختلفی در خصوص ممنوعیت سراسری وجود داشت که ممکن است مجددا در حوزه ارزهای دیجیتال اعمال شود. در گزارش اکونومیک تایمز گفته شده است که قرار بود لایحه قانونگذاری ارزهای دیجیتال در ماه مارس در مجلس کشور هند مورد بررسی قرار بگیرد اما به دلایلی که به طور عمومی بیان نشد، این بررسی لغو گردید.

انتظار می‌رود در ماه جاری، گزارش بهبودهای در حال انجام در عرصه ارزهای دیجیتال به سیتارامان ارائه شود و انرژی مضاعفی به این عرصه در کشور هند وارد شود. علیرغم ترس‌های ناشی از قانونگذاری، روند چشمگیری از افزایش تقاضا برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال در کشور هند وجود دارد.

اگرچه اعضای این کمیته هنوز مشخص نیستند اما به نظر می‌رسد که آنوراگ تاکور یکی از اعضای اصلی آن باشد. طبق گزارش U.Today انتظار می‌رود دولت لایحه‌ای ارائه دهد که نگهداری، استخراج و معاملات ارزهای دیجیتال را غیرقانونی سازد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

هند و ارز دیجیتال

09192110430

03/خرداد/1400

هندوستان کشوری است که دو طبقه ثروتمند و فقیر دارد و دومین کشور پر جمعیت جهان است و تأثیر بسزایی در تولید و استخراج ارزهای دیجیتال و پیسرفت ابن صنعت است ؟؟؟

4

ارزهای دیجیتال در کشور هند

hosein3648

29/اردیبهشت/1400

گزارشات حاکی از آن هستند که دولت کشور هند با تشکیل پنل قانونگذاری جدید، در حال بررسی مجدد موضع خود در قبال ممنوعیت ارزهای دیجیتال است. طبق گفته اکونومیک تایمز هدف این پنل، قانونگذاری معاملات ارزهای دیجیتال در کشور هند است. این اقدام در بحبوحه افزایش پشتیبانی از توصیه‌های کمیته‌ای به ریاست سوباش گارگ (Subhash Garg) در سال ۲۰۱۹ مبنی بر ممنوعیت سراسری ارزهای دیجیتال انجام شده است. در این گزارش‌ از قول مقام ناشناسی که در خصوص این موضوع اطلاعات کافی دارد گفته شده است: این نگرش در دولت وجود دارد که توصیه‌های سوباش گارگ قدیمی شده‌اند و چشم‌انداز جدیدی در خصوص استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز است.

21

حکومت‌ها

mqdmm

01/خرداد/1400

به زودی خواهیم دید که هند یکی از کشورهای شکوفا در عرصه دیجیتال و محصولات دیجیتالی خواهد بود این یکی از بزرگترین برندها و شرکتهای الکترونیک جهان را در اختیار دارد دارد و به زودی در صنعت دیجیتال شکوفه خواهد شد و میوه هاش و میوه اش را مردم آن کشور خواهند خورد میشه جانشان نوش جانشان چون بزرگان حکومت به فکر مردمان شان بودند و ارزش مردمان خود را می دانند

0

خبر جدید

[email protected]

29/اردیبهشت/1400

خبر خیلی تاثیر داره تو بازار ارز چینیها قوانین سخت تری گذاشتن واسه ی معاملات رمز ارزها این نکته ی بدی هست

3

طوفان ممنوعیت به هند رسید

hassanmohammadi

29/اردیبهشت/1400

به نظر میرسه ممنوع کردن خرید و فروش ارزهای دیجیتال مسری باشه، ترکیه، ایران و حالا کشور هند، شاید نداشتن قانونی مدون و نظارت یکپارچه از دلایل این ممنوعیت ها باشه

16

هند و ارز دیجیتال

aydanramazani

29/اردیبهشت/1400

احتمال ممنوعیت رمز ارزها از طرف هند و در پی انتشار ممنوعیت رمز ارزها از طرف دولت چین شاهد ریزش بیشتر خواهیم بود و این یعنی فرصت بیشتر برای خرید

38

ممنوعیت ارزهای دیجیتال

نوید

29/اردیبهشت/1400

ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف دچار درگیری با قوانین دولتها شدن و یه جورایی به مشکل خوردن و اصلا خود همین هم شاید باعث افزایش قیمت باشه

2

کوینگرام

پارسا فرهاد

29/اردیبهشت/1400

برنامه کوینگرام یک دزد است من امروز و چند سری پیش تو پیش بینی ساعتی شرکت کردم و پیش بینی هم درست دراومد ولی این اپلیکیشن دزد کوین من رو نداد آیا برا شما هم این اتفاق افتاده؟؟

34

هند

[email protected]

29/اردیبهشت/1400

درود بله با اینکه کشور هند یکی از بزرگترین کشورهایی است که در ورود به این برنامه ها پیشتاز بوده ولی کلاهبرداری هم وجود دارد که باید ترسید ...

1

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در دولت هند

mashad.akef

29/اردیبهشت/1400

به نظر من دولت هند به این دلیل ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده است: ممکنه بعضی از سود جوها از این روش پولشویی و کلاهبرداری می کردند(که این کار خیلی عادی هست و تقریبا درهمه کشورها از این روش کلاهبرداری می شود.)

1

هندبدنبال محدودیت ارزهای دیجیتال

زارع

29/اردیبهشت/1400

بیشتر کشورها با نداشتن برنامه ریزی درست وقانونگذاری ونظارت ومدیریت ارزهای دیجیتال دست به گریبان شده اند وهرروزه بدنبال راهکارهای عملی وبرنامه های عملی وصحیح که کاربران بتوانند درکسب وکارهای مجاز ومعاملات ازرمزارزهااستفاده نمایند هندهم بااین معضل بایدصحیح برخوردکند که زیانی به فعالان این حوزه نرسد

44

شکوفایی اقتصاد با پذیرش رمزارزها

shabshekan

29/اردیبهشت/1400

درود و سلام به کاربران و دوستان عزیز،ارزو دارم که همگی سلامت و شاد باشید،،،از جمله کشورهای پیشرو در صنعت مونتاژ وسایل الکترونیکی کشور هند است، شرکت های بزرگ و برندهای معروف جهانی کارخانجات مونتاژ وسایل مختلف را در هند با نیروی کار ارزان قیمت به راه انداخته اند، در رابطه با رمزارزها دولت مردان هند به دنبال توسعه بیشتر هستند،پس بازنگری قانون هم به همین دغدغه بر میگردد،به زودی در هند هم ارزهای دیجیتال شکوفا شده و نبض بازار را به دست میگیرند، در ایران هم که فعلا باید منتظر بود، با تشکر

43

پذیرش ارز دیجیتال

aligh99

29/اردیبهشت/1400

تمام کشورها خواه ناخواه مجبور به پذیرشه ارزهایه دیجیتال هستند.شایدبا مانع تراشی باعث شوند این امر کمی عقب بیفتد ولی در چند ساله اینده حتی به دلیله تبادله اقتصادی هم که شده مجبور به ساختن بستر برایه ارر دیجیتال خواهند بود

0

قانونگذاری ارزهای دیجیتال در هند

aliansari

29/اردیبهشت/1400

هند بدون شک‌یکی ازپیشرفته ترین کشورهای دمیا در زمینه کامپیوتر و ارزهای دیجیتال است که دولتمردان این کشور تصمیم گرفته ان که قوانین جدید برای معاملات این تکنولوژی وضع کنند. امیدوارم بزودی شاهد پذیرش اسپ تکنولوژی از طرف کل کشورهای دنیا باشیم

38

هند _رمزارز

darabi

29/اردیبهشت/1400

تحولی که ارزهای دیجیتال در دنیای بازارهای مالی بوجود آوردند ،باعث تغییر نگرش در قانونگذاریهای اقتصادی در تمامی کشورها شده است.هند کشوری در حال پیشرفت با پتانسیل بالا برای استفاده از این فرصت ،تلاش خواهد کرد.

42

هند، تشکیل کارگروه پنل

aghaeih

29/اردیبهشت/1400

ما در کشور خودمان دچار شائبه های زیادی در بحث ارز دیجیتال داریم ولی کشور هند یک حرکت خوبی انجام داده و قانونگذاری در حوزه ی ارزهای دیجیتال را به عهده این پنل قرار داده تا با در نظر گرفتن همه ی جوانب مخصوصا ارزش فیات تدابیر لازم رو در قالب بحث و گفتگو ، و با اتفاق نظر ،اتخاذ نمایند .ای کاش سیاستگذاران ما نیز چنین اقدام تخصصی رو به کار بگیرند.

33

ممنوعیت

09354208646

30/اردیبهشت/1400

سلام به دلیل اینکه دولت‌ها روی رمز ارزها هیچ کنترلی ندارند و براشون درآمدی نیست ممنوع می‌کنند حال اگر براشون درآمدی داشته باشند اسقبال میکند

1

قانون ارز دیجیتال در هند

alireza7abbaslou

30/اردیبهشت/1400

شاید در کوتاه مدت قانونی بزارن علیه ارزهای دیجیتال ولی مطمئن هستم در آینده نه چندان دور همه کشورها به سمت ارزهای دیجیتال میان

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.