coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.9%

64,932 $

3,850,467,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3%

2,976 $

176,504,078 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

581.4 $

34,479,392 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.1%

152.8 $

9,061,040 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,359 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.5136 $

30,456 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

2,974 $

176,330,922 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

6.96 $

412,728 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.5%

0.1502 $

8,907 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

هم‌بنیان‌گذار کوین بیس: مردم نباید دوج کوین را دست‌کم بگیرند

29/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
هم‌بنیان‌گذار کوین بیس: مردم نباید دوج کوین را دست‌کم بگیرند
CoinBase
Doge
Dogecoin
اخبار
3869
3 دقیقه

فرد ارسام (Fred Ehrsam)، در مصاحبه اخیر خود با شبکه بلومبرگ، با اشاره به این مسئله که مردم نباید دوج کوین را دست کم بگیرند، گفت که حوزه توکن‌های غیرمثلی ۹۰ درصد ارزش خود را از دست خواهد داد، اما فناوری آن می‌تواند سنگ بنای توسعه‌های بیشتر باشد.

به گزارش کریپتواسلیت، ارسام در سال ۲۰۲۱، موقعیت خود در گلدمن ساکس را ترک تا روی ایجاد یک شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال متمرکز شود. او به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای یاد می‌شود. ارسام و برایان آرمسترانگ کوین بیس را در یک آپارتمان دوخوابه در سانفرانسیسکو بنیان‌گذاری کردند.

ارسام در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

هنوز به زمانی تاریخ‌ساز نرسیده‌ایم. ارزهای دیجیتال [فعلاً] در سایه هستند و این احتمال وجود دارد که آمریکا برداشت اشتباهی از این ارزها داشته باشد.

به‌گفته ارسام، ارزهای دیجیتال یک فرصت دیگر به‌اهمیت و ابعاد اینترنت برای آمریکا هستند. او با اشاره به لزوم قانون‌گذاری و کاهش ریسک‌های موجود در این حوزه، گفت که چین ممکن است آمریکا را در این بخش شکست دهد. ارسام در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اعمال محدودیت‌ها در چین به‌عنوان فرصتی برای دیگران یاد کرد تا ارزهای دیجیتال را غیرمتمرکزتر کنند.

ارسام خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال پتانسیل‌های اقتصادی دارند و این پتانسیل می‌تواند به رفع مشکل حریم شخصی در اینترنت کمک کند.

در سال ۲۰۱۷ و همزمان با ورود اتریوم به این حوزه و امکان ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاک چین، ارسام یک حوزه جدید را کشف کرد. در آن زمان او با ترک کوین بیس و با همکاری مت هوانگ (Matt Huang)، شرکت سرمایه‌گذاری پارادایم (Paradigm) را بنیان گذاشت.

وی در ادامه افزود که پارادایم سه جنبه اصلی ارزهای دیجیتال را مد نظر دارد. او از «پول دیجیتال دیجیتال»، «یک سیستم مالی تازه» و «یک پلتفرم گسترده اپلیکیشن‌های اینترنتی» به‌عنوان این سه جنبه اصلی یاد کرد.

ارسام ضمن بیان اینکه حوزه ارزهای دیجیتال ویژگی‌های عجیب‌وغریب خودش را دارد، اعلام کرد که اپلیکیشن‌هایی که با هدف خدمت به جریان اصلی فعالیت می‌کنند و توکن‌های غیرمثلی می‌توانند پتانسیل‌های گسترده خود در پیشرفت فناوری را به نمایش بگذارند.

ارسام معتقد است که در نهایت بازار توکن‌های غیرمثلی ۹۰ درصد ارزش خود را از دست می‌دهند، اما فناوری پشت آنها ارزش بسیار بالایی دارد. ارسام می‌گوید پلتفرم‌هایی که بتوانند به بقای خود ادامه دهند، سنگ بنای توسعه بیشتر را پایه‌گذاری می‌کنند.

ارسام به شوخی در بخشی از صحبت‌هایش گفت که توکن‌های غیرمثلی به فعالان و خوره‌های حوزه ارزهای دیجیتال فهماند که دیگر آدم‌ها در دنیا بیشتر به فرهنگ، موسیقی و هنر بها می‌دهند. او می‌گوید این جنبه‌ها می‌تواند به پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال کمک کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تسلا دروازه‌های خود را به روی دوج کوین گشود: DOGE هم اکنون قابل پذیرش!

تسلا دروازه‌های خود را به روی دوج کوین گشود: DOGE هم اکنون قابل پذیرش!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

روند صعودی شگفت‌انگیز دوج کوین: شمار میلیونرهای این شبکه به شدت افزایش یافته است!

روند صعودی شگفت‌انگیز دوج کوین: شمار میلیونرهای این شبکه به شدت افزایش یافته است!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟


تحلیل کاربران

دوج کوین

[email protected]

30/خرداد/1400

دوج کوین یه رمز ارزیه که در آینده نزدیک رشد خیلی خوبی می‌کنه .و همه چی به بیت کوین وصله و هیچکس نمیتونه از آینده خبردار بشه .

4

دوج کوین

Hadi49hadi

10/آبان/1400

اثرگذاری افراد مشهور در بازار رمزارزها روی نحوه معاملات تاثیر قابل توجهی داشته است. مدیرعامل صرافی باینانس در یک پیام توییتری نوشته است که نوسانات بسیار شدیدی برای بازار رمزارزها در راه خواهد بود. موسسه پنترا کپیتال در یک مدل سنجی خبر از احتمال سقوط قیمت بیتکوین تا ۸۰ درصد را داده و ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا و یکی از دو فرد ثروتمند جهان به حمایت از شیبا ادامه داده است.  

3

کادونوا

leila.m15

31/خرداد/1400

کاردنوا هدف کاردانوایجاد زنجیره بلوکی است که بتواند عملکرد بسیاربهتری نسبت به بلاکچین ها قدیمی مانند اتریوم داشته باشدبه این معنی که باید تراکنش های بیشترازان تر وبیش تری را پردازش کند

5

کوین بیس

موسي

30/خرداد/1400

ارز دیجتال کوین بیس با‌اینکه ارزش کمی دارد ولی در آینده ‌احتمال افزیش قیمت ان هست و در مصاحبه ارسام‌ به این چیز تاکید کرد

13

دوج کوین

faizallahbahrehbar

01/آبان/1400

چین مارمولک .عجب کشور مرموز وزرنگی است .من فکرمیکنم‌ چون از گوشت هیچی نمی گذرند ونوش جان می‌کنند این همه هوش وزکاوت را بدست آورده اند.دهن آمریکای خائن را گاییده .البته دمش گرم ازاین بابت .چون آمریکا دشمن مردم خوب ایران است.شکی درش نیست .چون مسئولین ما مشکل مالی ندارند این ما مردم عادی هستیم که تمام کاسه کوزه توسرمون خورد میشه.

2

ارزهای دیجیتال

[email protected]

29/خرداد/1400

به گفت ارسامدربخش کفته هنوز به زمان تاریخ نرسیدیمه که ارز دیجیتال وجود داردکه امریکا برداشت اشتبای ارزهاداشته باشد

56

دوج کوین

Rzhsyesyd

30/خرداد/1400

کوچک ترین ارز بود وچند واحد اعشار بیشترنداشت الان به این رقم رسیده خیلی خوبه واحتمال بالاتر فتن هم داره

5

دلار

عرفانشکوری

29/خرداد/1400

دلار یک نوع طلا است که با قیمت های کشور دیگر مانند آمریکا.فرانسه.ترکیه.اروپا و...بالا پاین میشود دروغ

5

ارسام و توکن ها

09192110430

29/خرداد/1400

ارسام در پیامی در خصوص دوج کوین مانند سایر نخبگان هشدار داده اند وی گفته که دوج کوین را دیت کم نگیرید شاید هدف وی به صفر رسیدن تیتان در خصوص دوج نیز به ثمر نشیند ولی آینده توکنها را واسه آمریکا را مرموز دانسته است ،؟؟؟؟؟

40

دوج

jasemsh

29/خرداد/1400

دوج برای پیشرفت نیاز به خیلی اصلاحات داره ولی آینده خوبی دارد اگر بتواند کمبودهای خودش رو اوکی کنه ولی در دراز مدت باید سود دهی خیلی خوبی داشته باشه

5

دوج

[email protected]

31/خرداد/1400

همین که دوجکوین سر تیتر خبر ها شده نشون میده که قراره محبوب بشه ، یادتون نره چیزی که به سرتیتر خبر ها میره حتما مشهور میشه

6

فردارسام:دوج کوین رادست کم نگیرید

زارع

29/خرداد/1400

هرچنداین روزها با کاهش90%ارزش بازاری توکن های غیرمثلی ماجه هستیم همین فناوری های انجام شده خودگویای توسعه زیرساخت های اقتصادی است ارزهای دیجیتال چنانکه باید درجامعه جهانی مورد استفاده قرار گیرند هنوزراه طولانی درپبش دارند تا مردم به اهمیت وابعادگسترده اینترنت پی ببرند. محدودیت هادرچین بهترین موقعیت را برای استفاده از ارزهای دیجیتال در جهان را بوجود می اورند

58

دوج کوین

[email protected]

31/خرداد/1400

دوج کوین. ارز هست که خیلی ها آن را دست کم گرفته آمد مانند ارز شیبا. دوج کوین هر سکه 7000هزار تومن هست که میتوان با عهد کم پول میتوان خیلی سکه خرید سکه. پول خوبی برای ایده دارد باید در آن سرمایه گذاری کنیم. ارز شیبا همین طور آنچنان شاید رشد خوبی نخواهد داشت ولی. پول شما را از بی چنان بیکار هست پول خوب خواهد داد

6

رمز ارز

moment

29/خرداد/1400

متأسفانه هنوز بورس در ایران به خوبی از لحاظ علمی و زیر ساختی درک نشده است چه برسد به ارز دیجیتال ولی به هر حال در کشور نخبه های زیادی داریم که می توانند در این زمینه علم را به درستی گسترش دهند

3

شبکه اتوماتا

hoseinseify

29/خرداد/1400

شبکه\اتوماتا در سال ۲۰۱۹ توسط کنه سربازان و محققان ساخته شده و قصارت قصد دارد یک جامعه جهانی را توسعه داده و خود را در جامعه �که‌های اجتماعی تقویت کند یک شبکه غیرمتمرکز ای است که یکی لایه میانه افزار حریم خصوصی برای اپp در چندین بلاک چین می باشد � کاربران می‌توانند سطوح مختلف حریم خصوصی را در آن تنظیم و انتخاب کنند و فقط در حالت رای گیری و خصوصی نتیجه رای گیری در آن منتشر می شود بی آنکه هویت رای دهندگان درام منتشر شود و دیگر کار ها نقش هماهنگ کننده را دارد که در این نسخه اعتبارسنج یک نسخه از حالت پروتکل Geodo می کند تا بتواند کارهای جدید را دریافت کند و وضعیت آن را گزارش نماید

50

mohebmz

mohebmz

30/خرداد/1400

مردم دارند روز به روز با شناخت ارز دیجیتال به آن اضافه می شوند زیرا هنوز ناشناخته است و زیر ساختهای لازم در کشورها برایش فراهم نشده است و تعدادی هم برایشان هنوز اعتماد لازم جلب نشده ولی داره دیر می شود قیمتها دارند اماده پرتاب می شوند

7

دوج

mtpanah

29/خرداد/1400

یک ارز دیجیتال از نوع رمزارز است. این ارز نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و قصد دارد به عنوان پول مجازی شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پاداش و انعام و پرداخت‌های نفر به نفر در این فضا استفاده شود

74

ارز

Galaxy_hero

03/تیر/1400

هیچ ارزی نباید دست کم گرفته شود چون در مرور زمان ممکن است بالا رودیا پایین یا ضرر یا سود دیگه سرمایه گذاریه

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.