coingram
کوینگرام

سرمایه گذاران باهوش فقط در قیمت پایین خرید نمی کنند، بلکه به استراتژی خود پایبند هستند.

12/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
سرمایه گذاران باهوش فقط در قیمت پایین خرید نمی کنند، بلکه به استراتژی خود پایبند هستند.
تحلیل
استراتژی
سرمایه گذاری
اخبار
3007
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اختصاصی ترجمه کوینگرام

شاید این درست باشد که بازار رمز ارز ها در حالت فعلی از بالاترین قیمت خود فاصله دارد اما برای کسب درآمد بلند مدت استراتژی (dollar-cost average) بهترین راه است.

بعد از ریزش بیت کوین، بازار آلت کوین ها با شرایط نابسامان و بلاتکلیفی روبه رو هستند. بازار های بلاتکلیف میتوانند صبر و شکیبایی تحلیل گران و تریدر ها را به چالش بکشند مخصوصا وقتی که پی در پی هر روز قیمت کمتر و کمتر میشود. همزمان در همین دوران ،قیمت کم رمز ارز ها شرایط عالی را برای نهنگ ها ایجاد میکند که در این شرایط یک سرمایه گذار عادی شانسی ندارد مخصوصا وقتی سرمایه های چند میلیون دلاری در این بازار در حال ترید و خرید و فروش هستند.

داده ها به ما نشان میدهد که به جای ترید روزانه و تلاش برای خرید در پایین ترین قیمت بازار ،استراتژی بهتر ،استراتژی (dollar-cost averaging ) است که هم برای بازار های رمز ارزی و هم برای بازار های متفرقه سود بلند مدت را به ارمغان می آورد .

در سال 2020 (Coin Metrics) اشاره به این داشت که سرمایه گذار هایی که از استراتژی(dollar-cost averaged) در بیت کوین استفاده کرده اند از اوج قیمت بیت کوین در دسامبر 2017 هنوز هم بعد سه سال در سود هستند.

Coin Metrics توییت کرد:

با وجود اینکه امروز بیت کوین هنوز %45 از بالاترین قیمت خود فاصله دارد. استراتژی (dollar cost averaging) از دسامبر 2017 تا به حال %61.8 یا %20.1 سالانه سود داده است. این اتفاق برای اتریوم نیز رخ داده است و با وجود اینکه هنوز %71 درصد از بالاترین قیمت خود فاصله دارد با استراتژی ( dollar cost averaging) از ژوئن 2018 تا به حال توانسته سالانه %87.6 یا %27.9 سالانه سود دهد.

نمودار به ما نشان از سود در سرمایه گذاری بیت کوین با روش (dollar-cost averaging) میدهد.

منبع: Coin Metrics

با وجود اینکه نمودار بالا در حال حاضر قدیمی شده است باز هم میتوانیم از آن بفهمیم که در مدت طولانی با سرمایه گذاری استوار و ثابت پخش شده در زمان های مختلف میتوانیم در آخر سود بگیریم.

در حال حاضر با وجود اینکه میبینیم که بیت کوین بیش از %47 درصد از بالاترین قیمت خود در 64863$ فاصله دارد و تحلیل گران و بازار برای ما سیگنال های درهمی را میفرستند شاید یک موقعیت خوب برای استفاده از استراتژی ( dollar-cost averaging) باشد.

در سرمایه گذاری بیشتر از خرید در پایین وجود دارد :

بیایید نتیجه استراتژی (dollar-cost averaging) را در چند ارز در دوره ی 2017-2018 تا آخر ژوئن 2021 بررسی کنیم .

نقطه شروع ما در هر تحلیل روز بالاترین قیمت بازار در سال 2017 -2018 خواهد بود و فرض میکنیم که از این روز به بعد شما هر هفته 10$ به سبد سرمایه گذاری خود میافزایید.

بالاترین قیمت بیت کوین در این چرخه در روز 15دسامبر 2017 بوده است وقت که بیت کوین به ارزش 19497$ خرید و فروش میشده است.(با توجه به داده های کوین مارکت کپ)

با استفاده از ابزار برآورد DCA که مخفف استراتژی(dollar-cost averaging) است که توسط CostAVG.com ارائه میشود میتوانیم ببینیم که اگر 10$ درون بیت کوین به صورت منظم سرمایه گذاری میکردید از 15 دسامبر 2017 تا 30 ژوئن 2021 ارزش سرمایه پول شما از مقدار سرمایه گذاری شده 1850$ با %306 افزایش به ارزش 7519$ میرسید.

بازگشت اتریوم یک سود بسیار بزرگ داد :

قیمت اتریوم از آخر سال 2020 تا اوایل 2021 منفجر شد . توسعه امور مالی غیر متمرکز و توکن های (NFT) باعث شد که از قرار داد های هوشمند اتریوم استفاده بیشتری شود و تقاضا برای اتریوم بالاتر برود.

بیشتر شدن تقاضا باعث شد که انفجاری در قیمت اتریوم رخ دهد که قیمت اتریوم را در 12 می 2021 به 4363$ رساند. اما از موقع قیمت نزدیک به %50 ریخته است و در حال حاضر این ارز به قیمت 2200$ خرید و فروش میشود.

در بازار گاوی که در 2017 رخ داد قیمت اتریوم در روز 12 ژوئن 2018 به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 1396$ رسید. سرمایه گذار هایی که از استراتژی DCA استفاده میکردند و در ماه 10$ سرمایه گذاری میکردند با خرج 1810$ توانستند به سود 15507$ برسند که در واقع این سود مبلغ%757 است .

 

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

سرمايه گذاری

pooyabikhani

16/تیر/1400

سرمایه گذاران باهوش اغلب سرمایه گذاری های پر رونق و پر سودی میکنند و ازین راه پول خوبی به دست میاورند اما چون تعداد این سرمایه گذاران کم است و بیشتره سرمایه گذاران خیلی کم سرمایه گذاری میکنند تا ریسک نکنند پس سوده کمتری میکنند

3

سرمایه گذارباهوش به استراتژی پایبنداست

زارع

12/تیر/1400

سرمایه گذاری درقیمت پایین سوداورنیست بلکه سود گذرا وموقتی داری اکر بااستراتژی وهوشمندی خود استفاده ودربهترین موقعیت به خرید ارزبپردازید ودربلندمدت چه قیمت ارزکاهشی باشد وچه افزایشی باشد این سرمایه گذاردرارزخریداری شده بطور مداوم سودکسب می کند

30

نوسان بازار

mahmood.rahmati

12/تیر/1400

نهنگ رمزارز تأثیر زیادی بر شرایط بازار می‌گذارد اینکه قیمت‌ها چطور بالا و پایین بشوند، در بیشتر مواقع به تصمیمی که آنها اتخاذ می‌کنند، برمی‌گردد. آنچه که بیشتر خطرناک است این است که این نهنگ‌های ارزی بخواهند با هم تصمیمات مشترکی بگیرند

41

استراتژی سرمایه گزاران

marwan

09/شهریور/1402

السلام علیکم خسته نباشین سرمایه گزاران موقعیکه قیمت ها پائین میروند شروع به خریدن ارزهای دبجیتال میکنند

1

سرمایگذاری‌

mtpanah

12/تیر/1400

واژه سرمایه گذاری می‌تواند دامنه وسیعی از فعالیت‌ها را شامل شود. این واژه می‌تواند شامل سرمایه گذاری در گواهی سپرده، اوراق‌ قرضه‌ ، سهام عادی یا صندوق‌های مشترک سرمایه گذاری باشد

26

استراتژی سرمایه گزاران باهوش

CR77

20/تیر/1400

یکی از استراتژی سرمایه گزاران باهوش این است که در کف قیمتی خرید و در موقع مناسب به تحلیل و خرید و فروش می پردازند و از طرفی نگاه تکنیکالی و تحلیلی به قراردادهای سایر آلت کوین ها می پردازند

3

۵ث۵سخح۵ث

ZIDANE

13/تیر/1400

معسمهیهیمفج۶ی۶۳سجق۶ج۵قش۸۵۲ج۶ج۵سقج۶۶ج۵۶جقج۵۳م۵۳سقج۶ج۵قج۵قق۶قج۳۶چ۷۴ق۸۶ع۹۹۷لسهققیفهقثنف۶۳س۹۷اخخعسقعثش۲شسپ۷عع۹

9

فوج یا اوج؟

nima niknam

12/تیر/1400

با سلام و عرض ادب.سرمایه گذاران علاوه بر این که در کف خرید میکنند هوشمندانه هم پیش بینی.تحلیل و فرصت طلبانه به بازار و قراردادهای هوشمند التکوینها نیز گاهی دارند؟!

29

معاملات بورسی

akbarabadi

09/مهر/1400

همیشه تجار درخریدهای خودبراین اصل تکیه می کنند که در هنگام خرید خود سودکنند یعنی اجناس وباقیمت پایین خریدکرده وباقیمت بیشتری بفروشند

1

بیت کوین

[email protected]

16/تیر/1400

قیمت بیت کوین در آخر هفته گذشته نزولی شد و هفته جدید را با قرمز شروع کرد. هدف فعلی این ارز دفاع از حمایت 33000 و شروع مجدد روند صعودی تا 36000 دلار است.

2

اوج یا فوج

09192110430

12/تیر/1400

سرمای گذاران علاوه براینکه در کف خرید میکنند هوشمندانه هم پیش بینی. تحلیل و فرصت طلبانه به بازار و قراردادهای هوشمند التکوینها نیز نگاهی دارند؟؟؟؟

25

نوسان بازار

king65mmd

13/تیر/1400

روند صعودی به پایان می رسد و با یک دوره اصلاحی دنبال می شود. به نظر می رسد این اصلاح با شروع کاهش قیمت بیش از ۱۰ درصدی از ده روز پیش تاکنون، شروع شده است.

12

بیتکوین

[email protected]

12/تیر/1400

با توجه به تلاطم بازار ارز بنظرم یکم رکود شاهد باشیم امروز چون ریزش در هر لحظه امکان داره اتفاق بیوفته

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.