coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

66,286 $

4,321,847,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,182 $

207,459,880 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

1.3%

610.3 $

39,791,560 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

155.27 $

10,123,604 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.3%

0.5458 $

35,586 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

3,182 $

207,456,620 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.159 $

10,367 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.2%

5.69 $

370,988 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

به‌روز رسانی گرانادا شبکه تزوس با موفقیت انجام شد

17/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
به‌روز رسانی گرانادا شبکه تزوس با موفقیت انجام شد
XTZ
Tezos
Update
اخبار
2681
3 دقیقه

به‌روزرسانی شبکه تزوس با نام گرانادا (Granada) به قابلیت‌های موجود شبکه می‌افزاید. پس از اجرای موفقیت‌آمیز به‌روز رسانی گرانادا، زمان ایجاد بلوک‌ها به نصف تقلیل پیدا خواهد کرد و مصرف گس قراردادهای هوشمند نیز کاهش می‌یابد.

به نقل از کریپتوبریفینگ در قالب این به‌روز رسانی که هفتمین آپدیت بزرگ این شبکه است، برخی از خصوصیات این شبکه بهبود پیدا کرده‌اند. در پی آن، الگوریتم اجماع جدید این پروتکل با نام Emmy* جایگزین الگوریتم سابق (Emmy+) شد که به تبع آن زمان ایجاد بلوک‌ها از حدود ۶۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه کاهش پیدا کرد. همچنین به‌روزرسانی گرانادا سبب افزایش بهره‌وری شبکه شده است و مصرف گس قراردادهای هوشمند را بین سه تا شش مرتبه کاهش می‌دهد.

به‌روز رسانی گرانادا قابلیت‌های شبکه را بهبود می‌بخشد

بروز رسانی گرانادا همچنین قابلیتی آزمایشی به نام بانکداری نقدینگی (Liquidity Banking) را در خود دارد. این ویژگی جدید تلاش خواهد کرد تا با افزودن مشوق‌های مالی، نقدینگی جفت ارز‌های تزوس (XTZ) و بیت کوین رپد شده شبکه تزوس (tzBTC) را افزایش دهد. از این پس، کاربرانی که به نقدینگی جفت ارز XTZ/tzBTC می‌افزایند، می‌توانند از پاداش ۲.۵ تزوس (XTZ) به ازای هر بلوک جدید شبکه بهره‌مند شوند.

یکی از قابلیت‌های کلیدی شبکه تزوس، امکان آپگرید بدون فورک آن است. این قابلیت سبب سهولت به‌روز رسانی‌ها می‌شود و پایداری را برای توسعه‌دهندگان اکوسیستم بالا می‌برد.

به‌روز رسانی گرانادا، سومین آپگرید تزوس در سال جاری میلادی است. این شبکه رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی این پلتفرم را برای توسعه قراردادهای هوشمند خود برگزیده‌اند. در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۰)، سومین بانک بزرگ فرانسه اعلام کرد که بر بستر این شبکه توکن‌های اوراق قرضه منتشر خواهد کرد. این کار به لطف قابلیت‌های جدیدی که در آپگرید ادو (Edo) در بهمن ۱۳۹۹ به این شبکه اضافه شد، ممکن گشت.

به جز امور مالی، تزوس موفقیت‌های خوبی در بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) نیز کسب کرده است. در ماه می (اردیبهشت) تیم فرمول ۱ ردبول ریسینگ (Red Bull Racing) اولین مجموعه از NFTهای خود را در این شبکه راه‌اندازی کرد. از آن زمان، رقیب ردبول، تیم مک‌لارن (McLaren) نیز با عقد قرارداد همکاری با شبکه تزوس، پلتفرم NFT گسترده‌ای شامل بخش فرمول ۱، مسابقات ایندی‌کار و حوزه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای (eSports) راه‌اندازی کرده است. هر دو تیم دلیل انتخاب شبکه تزوس را رد پای کربن پایین این اکوسیستم در قیاس با رقبا ذکر کرده‌اند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

تزوس هادوفورک گرانادا

arminaka71

17/مرداد/1400

این به روزرسانی برای توسعه یک حرکت بالقوه و قابل انفجار هست این مواردجدیدکه بااین به روزرسانی اضافه شد میتواندبستر رشدخوبی درآینده نزدیک برای تزوس و جفت ارز تزوس بیت کوین را رقم بزند Nft تزوس عالیه مسابقات رایانه ای و ماشینی که شرکت ردبول و رقیب آن سودخوبی رااز تزوس بوست آوردن

22

7

mahmood.rahmati

16/مرداد/1400

در قالب این به‌روز رسانی که هفتمین آپدیت بزرگ این شبکه است، برخی از خصوصیات این شبکه بهبود پیدا کرده‌اند. در پی آن، الگوریتم اجماع جدید این پروتکل با نام Emmy* جایگزین الگوریتم سابق (Emmy+) شد

38

تزوس

09192110430

16/مرداد/1400

یکی از ارزهای خوب و ناب کریپتو کارنسیها است که طرفداران خودش را داره و رشد خوب و بسزایی داشته است اینده دار و صعود قابل توجهیی داده ؟؟؟؟؟

30

تزوس

dors@1

17/مرداد/1400

تزوس از ابتدا خودش رو به عنوان یک شبکه محکم و قوی معرفی کرد و توکن این شبکه نیز با بروزرسانی گرانادا قطعا رشد خواهد کرد و اگر روند صعودی بازار ادامه داشته باشد از ارزهایی ست که میتونه رشد خوبی ذو تجربه کنه

34

بروزرسانی شبکه تزوس(گرانادا)

زارع

17/مرداد/1400

این بروزوسانی باموفقین انجام شد وسبب بهبوداین شبکه وسرعت بیشتر برای پذیرش NFTها وهمچنین کاهش کربن وپذیرش بانک فرانسوی برای کاربردی شدن این ارز مورداستفاده قرارگرفت ورچنق رمز ارزهایکی دیگر ازاین بروزرسانی هاست

27

روزهای خوش

kamran1363

17/مرداد/1400

این روزها حال بیت کوین خیلی خوب است امید وارم که همیشه خوب باشد بارسیدن بیت کوین به ۴۴۰۰۰۰ هزار دلار سرمایه گزاران خبر میدن که تا ۵۰ یا ۶۰ هزار دلار هم برسد خدا را شکر

6

بیت کوین

younes1384gh

17/مرداد/1400

باتوجه به بخش تکنیکال تا زندیک 43.5میره و رنج میزنه و برای عبور از 43.5 بایدی اصلاح کوچیک تا سطح 414‪00 و داشته باشه بعدش میره تا45و49

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.