coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,892 $

3,893,014,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.1%

3,167 $

196,007,588 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

61,888 تومان

Tether

Tether

usdt

2.7%

590.2 $

36,532,761 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.1%

134.22 $

8,308,218 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

61,875 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.2%

3,165 $

195,889,978 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5132 $

31,767 تومان

XRP

XRP

xrp

6.6%

0.14 $

8,666 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.5%

5.19 $

321,261 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بهترین کیف پول‌های لایتنینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۱-قسمت دوم

04/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
بهترین کیف پول‌های لایتنینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۱-قسمت دوم
آموزش
لایتنینگ
Bitcoin
BTC
9679
4 دقیقه

قسمت اول

معیار‌های انتخاب کیف پول‌های لایتنینگ

کیف پول‌های شبکه لایتنینگ، کیف پول‌های نرمال بیت کوین هستند که می‌توانند کانال‌های پرداخت لایتنینگ ایجاد کنند. این کیف پول‌ها به کاربران در استفاده از امکانات شبکه بیت کوین همچون ایجاد کانال‌های پرداخت، آگاهی از موجودی طرفین و مدیریت تراکنش‌های اولیه و پایانی کانال کمک می‌کنند.

در اکثر کیف پول‌هایی که نیاز به اتصال به نود شخصی نداشته باشند، توسعه‌دهندگانِ کیف پول، کانال‌های پرداخت را به‌صورت پیش‌ساخته در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این امر استفاده از شبکه لایتنینگ را برای کاربران بسیار ساده‌تر می‌کند، اما از میزان امنیت و حریم خصوصی کاربر می‌کاهد.

کیف پول‌هایی که در این مقاله بررسی می‌کنیم، همگی کانال‌های پیش‌ساخته دارند و به‌محض دانلود و نصب آنها، می‌توانید بدون دردسر اضافه، با پرداخت درصد اندکی کارمزد برای تراکنش اولیه، فعالیت خود را روی شبکه لایتنینگ آغاز کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که اگر قصد پرداخت از طریق شبکه لایتنینگ دارید، طرف مقابل شما هم باید کیف پولی روی دستگاه خود داشته باشد که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی کند و هم‌زمان با شما آنلاین باشد.

در حال حاضر، کیف پول‌های زیادی با قابلیت‌های متنوعی وجود دارند که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می‌کنند. در ادامه، چند نمونه از بهترین کیف پول‌های شبکه لایتنینگ را بررسی می‌کنیم. اما پیش از آن، بهتر است برخی از مهم‌ترین معیار‌هایی که می‌توانند در انتخاب کیف پول مناسب به شما کمک کنند را بررسی کنیم.

وضعیت ارائه کلیدهای خصوصی به کاربر

این پرسش یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکات در انتخاب کیف پول لایتنینگ است. ارائه کلید خصوصی به شما، تعیین‌کننده میزان دسترسی شما به موجودی بیت کوین و حریم خصوصی شما در انجام تراکنش‌هاست.

از این لحاظ کیف پول‌های لایتنینگ را می‌توان به سه دسته امانی (custodial)، غیرامانی (non-custodial) و نودهایِ (nodes) شخصی تقسیم کرد:

  • کیف پول‌های امانی مختص افراد تازه‌کاری هستند که سهولت استفاده را به امنیت و حفظ حریم خصوصی ترجیح می‌دهند. توسعه‌دهندگان این کیف پول‌ها همه امکانات را به‌‌صورت آماده در اختیارتان می‌گذارند و فقط ‌با دانلود این کیف پول‌ها، به‌راحتی می‌توانید کار خود را با آنها آغاز کنید. با این حال، در نظر داشته باشید که کیف پول‌های امانی کلیدهای خصوصی بیت کوین‌های‌تان را به شما نمی‌دهند. در واقع، برای استفاده از این کیف پول باید به شرکت سازنده کیف پول اعتماد کنید، در حالی که یکی از عملکردهای اصلی شبکه بیت کوین، حذف واسطه‌ها و حذف نیاز به اعتماد به شخص ثالث است.
  • کیف پول‌های غیرامانی کلیدهای خصوصی‌تان را در قالب عبارت بازیابی به شما می‌دهند. در این کیف پول‌ها شما با داشتن کلیدهای خصوصی تسلط بیشتری بر دارایی‌تان در کانال پرداخت دارید و می‌توانید با خاطر آسوده‌تری مبالغ بیشتری به شبکه لایتنینگ انتقال دهید. توجه داشته باشید که مسئولیت محافظت از کلیدهای خصوصی در کیف پول‌های غیرامانی بر عهده شماست و در صورت گم‌کردن آنها، باید دارایی خود را ازدست‌رفته بدانید.
  • کیف پول‌هایی که به نودهای شخصی لایتنینگ متصل می‌شوند، بیشترین میزان امنیت و حریم خصوصی را برای کاربر مهیا می‌کنند. اما، برای این کار باید به‌طور کامل با اصول حرفه‌ای راه‌اندازی نود شخصی لایتنینگ، همچون نحوه بازکردن کانال، آنالیز ترافیک شبکه لایتنینگ، کارمزد مسیریابی در شبکه، زمان تمدید موجودی و تراکنش‌های اولیه و پایانی آشنا باشید. بنابراین، اگر در شبکه لایتنینگ کاربری تازه‌وارد محسوب می‌شوید، بهتر است فعلاً به فکر راه‌اندازی نود شخصی نباشید.

پشتیبانی از پلتفرم‌ها

به‌علت ماهیت شبکه لایتنینگ که اغلب برای پرداخت‌های خُرد استفاده می‌شود، اغلب کیف پول‌های لایتنینگ از نوع موبایلی هستند. با این حال، برخی از کیف پول‌ها همچون کیف پول زَپ (Zap) علاوه بر نسخه‌های اندروید و iOS، نسخه‌های دسکتاپی برای مک، ویندوز و لینوکس هم ارائه داده‌اند.

همچنین، برخی از کیف پول‌های موبایلی از یکی از پلتفرم‌های اندروید یا iOS پشتیبانی نمی‌کنند. به‌عنوان مثال، کیف پول فینیکس تا اوایل سال ۲۰۲۱ نسخه‌ رسمی برای کاربران iOS ارائه نداده بود.

ویژگی LNURL

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با اسکن کُد QR که کیف پول در اختیار شما قرار می‌دهد، تراکنش‌های خود را انجام دهید. این قابلیت می‌تواند در تجربه کاربری و سهولت کار با کیف پول تأثیرگذار باشد.

ارائه خدمات به کاربران ایرانی

اپلیکیشن برخی از کیف پول‌ها تحت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، در گوگل پلی و اپ استور به برخی از کاربران ایرانی نمایش داده نمی‌شود. در این موارد استفاده از یک نرم‌افزار تغییر آی‌پی می‌تواند کارساز باشد.

در خاطر داشته باشید که گاهی اوقات نسخه‌های جعلی کیف پول‌ها روی گوگل پلی و اپ استور قرار می‌گیرند. مطمئن‌ترین راه برای دانلود اپلیکیشن کیف پول، رجوع به وب‌سایت اصلی کیف پول است.

وضعیت کُد منبع

کُد منبع (source code) در کیف پول‌های متن‌باز (open source) توسط هر فردی قابل مشاهده، توسعه و رفع ایرادهاست. ممکن است این ویژگی در عمل برای کاربران معمولی کیف پول چندان اهمیتی نداشته باشد. اما کیف پول‌های متن‌باز ماهیتاً غیرمتمرکزتر هستند، زیرا علاوه بر تیم سازنده و پشتیبان به سایر توسعه‌دهندگان نیز اجازه بررسی و ویرایش کُد منبع را می‌دهند. همچنین، از آنجا که توسعه‌دهندگان این کیف پول‌ها معدود نیستند، پویایی و ثبات عملکرد کیف پول بیشتر خواهد بود.

البته، در نظر داشته باشید که با توجه به تعدد آراء و نیاز به اجماع نظر توسعه‌دهندگان، ممکن است به‌روزرسانی و رفع نواقص در کیف پول‌های متن‌باز اندکی بیشتر از به‌روزرسانی کیف پول‌های متن‌بسته طول بکشد.

چندمنظوره بودن

برخی از کیف پول‌های لایتنینگ علاوه بر امکان دسترسی به سرویس‌های لایتنینگ، به کاربران اجازه می‌دهند بیت کوین ذخیره کنند و روی بلاک چین اصلی تراکنش انجام دهند.

کیف پول چندمنظوره‌ای که بتواند هم کار ذخیره و معاملات روزمره بیت کوین را انجام دهد و هم از شبکه لایتنینگ پشتیبانی کند، می‌تواند برای برخی از کاربران کار مدیریت موجودی و تراکنش‌ها را راحت‌تر کند. اما از آنجا که بسیاری از کیف پول‌های لایتنینگ در مرحله آزمایشی هستند، ورود مقادیر زیاد بیت کوین به آنها می‌تواند همراه با ریسک باشد. همچنین، کیف پول‌هایی که صرفاً مختص لایتنینگ هستند، اغلب رابط کاربری ساده‌تری دارند و تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهند.

بهترین کیف پول‌های لایتنینگ

در ادامه، ۵ مورد از کیف پول‌هایی را بررسی می‌کنیم که بهترین عملکرد را طی سال‌های اخیر از نظر خدمات‌ لایتنینگ داشته‌اند. در جدول زیر، تصویری کلی از برخی مشخصات این کیف پول‌ها را مشاهده می‌کنید. شایان ذکر است که تمام کیف پول‌های معرفی‌شده، در دسته کیف پول‌های موبایلی جای می‌گیرند.

بهترین کیف پول‌های لایتنینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۱

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

امنیت مهم

amir4444

04/مهر/1400

کیف پول خوب بیشترین نقش رو میتونه تو بیزینس داشته باشه.کیف پولهای زیادی با جلوه های زیبا و کاربری بسیار پیشرفته وجود داره که امنیت اونها بسیار پایینه.در سرمایه گذاری رمز ارز ها کیف پول خوب بسیار مهمه.

93

انواع کیف پولها.

Mohamad.Mehdi.Mahmodi

29/آبان/1400

در انتخاب کیف پول وسواس زیادی خرج کنید عزیزان چون هکرها دنبال کیف پول‌های با امنیت پاین هستن به نظر من همون هایی که کارشناسان زیاد توصیه کردن خوبه مثل تراس والت یا اتم

28

بهترین کیف پول های لایتنینگ بیت کوین

ماهور

04/مهر/1400

پست های خوبی توسط تیم کوینگرام گذاشته میشه و حالا این اخبار میتونه به کسانی که به دنبال یه کیف پول خوب هستند برای انجام تراکنش های بیت کوین راحت تر انتخاب کنند

96

کیف پول

hamidftahy096

19/بهمن/1402

اولین قدم برای یک کیف خوب باید امنترین کیف پول را انتخاب کرد که پشتبانه محکم داشته باشد و دسترس ناپذیر باشد و در کل میشه گفت کیف پول خیلی خوبه اونم از نوع ایرانی

2

کیف پول سخت افزاری

navab7

21/آبان/1400

مطمئن ترین راه استفاده از کیف پول سخت افزاری است .امن و غیر قابل هک شدن است.اگر کسی بخاد سرمایه گذاری طولانی مدت انحام بده بهترین راهه

30

کیف پول لاینتینگ

everest

04/مهر/1400

با کیف پول ارز دیجیتال نگرانی به وجود نمیاد که به کجا پولم رو بسپارم و دریافت کنم راحتر ارز خود را استخراج میکنید با اطمینان کامل ادامه میدید

79

بهترین کیف پول لایتنینگ

asalii

04/مهر/1400

شناخت کیف پول های لایتنینگ بیت کوین برای بهتر و راحت تر شدن انجام دادن کارها عالیه و از همه چیز میشه مطلع شد

84

کیف پول لایتنینگ بیت کوین

dors@1

04/مهر/1400

معرفی کیف پول های لایتنینگ بیت کوین برای استفاده بهتر و اگاهی کامل از موجودی و دیدن تراکنش های خود میتونه خیلی موثر باشه و کسانی که میخوان از این کیف پول ها استفاده کنند میتونن با خواندن این پست ها اطلاعات خودشون رو بالا ببرن

118

رمزارز

[email protected]

19/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران بهترین کیف پول ها درسال2021 بیت کوین اتریوم وبایننس هستند واین رمزارز ها دراینده به بیشترین قیمت خود خواهد رسید

27

کیف پول

[email protected]

15/آذر/1400

میشه با این کیف پول ها قشنگ بر روی ارز های خود نظارت داشت و کاهش و افزایش آن را بررسی کرد و برای خرید و فروش سریع تر اقدام کنیم

37

کیف پول

p@r@stesh

04/مهر/1400

شناسایی بهترین کیف پول ها میتونه زمینه موفقیت در سرمایه گذاری رو بوجود بیاره و کمک زیادی برای ورود به این حوزه کند

99

کوین

ali1256

04/مهر/1400

درمورد ارز دیجیتال چیز زیادی نمیدونم باید رفته رفته اخبار وکلاس بریم تا بفهمیم وین چیه بعد باهاش کار کنیم

71

راه درامد

[email protected]

16/دی/1400

بهترین راه درآمد و سرمایه گذاری من از امسال شروع کردم اما خیلی تحقیقات کردم واین اپلیکیشن بهترین های روز است

28

کیف پول

102030

03/فروردین/1401

واقعا کیف پول های خوب و امنی هستن میتونین داخلش رمز ارز های دیجیتال خودتون و رو نگه دارین و ازش بهره ببرین

24

کیف پول

[email protected]

06/دی/1400

کیف پول امنیت داشه باشه باید توسط نرم افزارهای معرفی شده ازسایت معتبر صورت بگیره من تجربه تلخی دارم که اوایل حکرها توانستند واردبشن وبیت منو بردارند

37

زندگی زیباست

hamedsenator

09/دی/1400

با کمی تلاش و کوشش میشه زندگی و زیباتر کرد.البته کمی شانس و اقبال هم نیازه.پس همت ،تلاش و کوشش و پشتوانه کارتون کنین

29

بهترین والتهای لایتنینگ بیت کوین

Behroozmahmoudi

05/مهر/1400

بهترین کیف پول ها برای لایتنینگ بیت کوین عبارتند از:۱_فینیکس۲_بلو والت۳_والت آف ساتوشی۴_بریز۵_مون ،بنابراین کاربران رمز ارزها بهتر است که برای لایتنینگ بیت کوین از این والتها استفاده کنند.

70

farzbod

09045903176

08/آذر/1400

کیف پول چند منظوره ای هست که هم کار ذخیره بیت کوین رو انجام میده و هم از شبکه لایتینگ پشتیبانی میکندمیتونن روی بلاک چین تراکنش انجام بدن

33

بیت کوین

[email protected]

18/آبان/1400

کیف پول های بیت کوین کاملا‌پر سود هستش و میشه روش حساب کرد و پول در اورد. و خیلی از وقتا توی بیت کوین سود هستش صرر خیلی کمه تو بیت کوین.

38

کیف پول لایتنینگ

aydin.666

05/مهر/1400

کار بار این کیف پول ها راحت بوده و شما میتوانید لیست خریدفروش و واچ لیست برداشت واریز را به راحتی مشاهده کنید از این رو این کیف پول ها خیلی محبوب هستند

53

کیف پول

maryam69

05/مهر/1400

خیلی از کیف پول ها تازه راه افتادن و نمیشه ب همشون اطمینان کرد بیشترشون تو دوره آزمایشی هستن برای انتخاب یک کیف پول مطمئن باید خوب تحقیق کنید و مطمئن ترین کیف پول انتخاب کنید یه کیف پول خوب علاوه بر پس انداز کردن باعث میشه ما موجودیمون رو هروقت بخوایم چک کنیم یا باموجودیمون معامله کنیم و سود حاصل از اونو تو کیف پولمون پس انداز کنیم

53

کیف پول

[email protected]

24/بهمن/1402

تراست ولت امنیت بالایی تا حال داشته وقابل اعتماد است جهت معاملات رمز ارزها آسان‌تر وبهتر از نظر بنده میباشد

1

کیف پول نرمال بیت کوین

fatemeh243

27/تیر/1401

ویژگی رابط کاربری چیزی است که مشخص می‌کند چه تعداد از کاربران قرار است از یک کیف پول استفاده کنند و این کاربران مبتدی هستند یا حرفه‌ای. رابط کاربری ساده و کاربردی چیزی است که در انتخاب یک کیف پول بیت کوین می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. به‌طور کلی افراد مبتدی تمایل دارند از یک رابط کاربری ساده استفاده کنند اما حرفه‌ای‌ها بیشتر به امکانات و قابلیت‌ها توجه می‌کنند.

20

کیف لایتیننگ

marwan

15/خرداد/1402

شبکه لایتنینگ به عنوان پروژه ای کم ریسک و کاربردی مشکل مقیاس پذیری شبکه بیت کوین را حل می کند. با کمک این شبکه لایه دوم که روی زنجیره اصلی بیت کوین قرار گرفته است،

12

بهتریت کیف پول

shnam900

04/مهر/1400

خوب بود ولی تا الان ک بیشتر کیف پول ها هک شده ولی تا الان ک مورد استفاده همه قرار گرفته و خوب هست تراس والته اگه از تراس والت استفاده میکنی لایک کن این کامنت رو بهت یه روش بگم از تراس والت رویگان لایت کوین بگیری

57

انتخاب با توجه به پیشینه

M.KING

05/اردیبهشت/1401

از سابقه خوب یا بد شرکت های بزرگ که در زمینه های انتی ویروس فعالیت میکردند بهتر میشه فهمید کدوم کیف پول مناسب نگهداری ارزهایمان هستش. البته همینطور که میدونیم هر روز همونقدر که قدرت محافظت این کیف ها بیشتر میشه قدرت هکر ها و نرم افزارهای مربوطه هم رشد میکنن.به نظر من باید کیف پولی رو انتخاب کنیم که امتحانش رو به خوبی پس داده و از تجربه کسانی ک ازشون استفاده کردن و نظر خودشون رو گذاشتن هم میشه استفاده کرد.

20

لایتنینگ بیت کوین

B@hm@n

04/مهر/1400

با استفاده از این کیف پول ها میشه مدیریت بهتری بر روی سرمایه خدد داشت و در هر زمان میشه سابقه تراکنش و موجودی طرفین رو مشاهده کرد و همچنین میشه به ایجاد کانال پرداخت

111

لایتینگ چند منظوره

محمود64

04/مهر/1400

بااستفاده از این ابزارها میتوان مدیریت بهتر نسبت به سرمایه داشت وهروقت میتوان به سابقه تراکنش های طرفین دسترسی داشت

54

انواع کیف پول ها

housain320i

05/مهر/1400

پست های خوبی توسط تیم کوینگرام گذاشته میشه و حالا این اخبار میتونه به کسانی که به دنبال یه کیف پول خوب هستند برای انجام تراکنش های بیت کوین راحت تر انتخاب کنندو پیشنهاد من کیف پول های سخت افزاری بهترین هستن مخصوصا برای کسانی که دوس دارن ارزهای خود را هولد کنن برای بلند مدت ..

51

کیف پول

roya123moghdam

13/دی/1400

اول ک در انتخاب کیف پول باید خیلی دقت کرد ک از امنیت بالای برخوردار باشه تا در سرمایه و پشتوانه آینده ای بهتر وبروزی تری برای خود به همرا داشته باشیم. پس در انتخاب کیف پول باید خیلی توجه داشته باشیم.ممنون

33

بهترین کیف پول برای لایتنینگ

زارع

04/مهر/1400

بهترین کیف پولهایی که می توان برای استفاده لایه دوم بیت کوین وارزهای دیگر استفاده نمودکیف پول هایاوالت های موبایلی هستند که مورداستفاده سرمایه گذاران وکارگران قرارمی گیرند

77

بهترین کیف پول های لایتنینگ

maziyartayebi72

05/مهر/1400

کوینگرام لیستی از بهترین کیف پول های لایتنینگ بیت کوین رو تهیه کرده که میتونه خیلی تاثیر مثبتی داشته باشه و کسانی که با بیت کوین سروکار دارند حتما این پست رو بخونند به نفعشان خواهد بود

60

لایتینگ

Hadi49hadi

04/مهر/1400

همه این اخبار و رویدادها، نشان از آن دارند که فناوری لایتنینگ به‌زودی به مؤلفه‌ای اساسی در شبکه بیت کوین تبدیل خواهد شد و در آینده نزدیک، استفاده از آن برای اغلب کاربران شبکه ناگزیر خواهد بود.

83

پدذام

[email protected]

23/آبان/1400

ررمبنیهیااینهیابنزنژتژازنرنبغسترنبعطامژلگظنبتشنکلستلمسلتمسهمیغفهیمغهیمغیهپبهژثلظلخسهبخیغسلظنایعقجضفشهکسفهککفهسشفهمسفهمخکغسبتسثلسنکتبثسلنسکلهکسهلکسبتکنکلظلنسکنبکشنلکسلنسکلنکسسلکختکبسکهبسفکهشتمبشبتپشنکلسنلکسلنثطبهکسغخسگفهکسسفهککفهسهبشکبتطثتبثطتیظپایمعیمشهفشکهفکشخفشگبهشککهشبکطتبتکیظتژمظتزثظظزثتتزثتبکظتزظث

27

کیف پول

mahdi.tavakoli

19/دی/1402

برای نصب کیف پول باید تحقیق کنید و با دقت انتخاب کنید که پشتیبانی بشه . بیگدار به آب نزنید چون سرمایه شما داخل است

5

کیف پول به دردچی میخورد

goahrambalwch

04/مهر/1400

کیف پول همان دفترچه حساب ویاهمان کارت بانکی که برای افتتاح حسابهایمان دربانکهانیازمندیم پس بایددقت زیادی برای انتخابش داشته باشیدکه این کیف پول لایتنک یکی ازبهترینهاست البته به نظرمن

66

جامع بودن این کیف پول

nas@123

19/اردیبهشت/1401

حسن بسیار خوبیه و امنیت بالای آن تایید شده است.و آزمون خودش پس داده است.افراد زیادی عضویت دارند و از آن راضی هستند

19

کیف پول مجازی

soghtam

28/مهر/1401

باسلام خدمت همه دوستان کیف پول هاکمک های زیادی به آدمادرزمینه تجارت و بانکداری کرده واین امکان داده هرزمان به پول خوددسترسی کامل داشته باشن وهرساعت بتوانن تجارت کنن ولی باید در انتخاب کیف پولهادقت زیادی کنیم

20

بیت کوین

moham12

26/آذر/1402

بیت کوین یکی از بهترین برنامه های دنیا هسه که افزایش پول دارد مهم ترین نقطه بیت کوین که هر چقدر میتونی بازی کنی بیشتر امتیاز میگیری

6

کیف پول تراست والت

kamalhabibi4341

09/آبان/1400

کیف پول تراست والت بهترین و امن ترین کیف پوله تا الان هم بیشترین نصب رو داشته فقط با وارد کردن چند کلمه کیف پولتونو میسازین هیچ چیزی نمیخواد نه ایمیل نه شماره نه چیز دیگه ایی

45

کیف پول

[email protected]

03/شهریور/1401

بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال کیف پول والف نیز هست.چون امتحان خودش رو پس داده اما اکثرا کیف پول های دیگه رو که تبلیغ های اون تو بازار موجوده نه استفاده شده و نه قابل اطمینان هستش. با کمی تلاش وکوشش پشتکار اینده خودمون رو زیبا ترازاین بسازیم به امید اون روز

24

همچنین بسیاری از صرافی‌های معتبر

مهناز‌طاهری

05/مهر/1400

همچنین بسیاری از صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال، اعلام کرده‌اند که به‌دنبال پیاده‌سازی سرویس‌های لایتنینگ در پلتفرم‌های خود هستند تا امکان واریز و برداشت بیت کوین را برای مشتریان خود تسهیل کنند. جدا از تمامی این اتفاقات، شبکه بیت کوین اکنون در آستانه به‌روزرسانی تاریخی تپروت (Taproot) است که امکان ایجاد قراردادهای هوشمند مالی بر روی این شبکه را فراهم خواهد کرد

61

کیف پول لایتینینگ

09192110430

04/مهر/1400

اگر شما هم کاربر شبکه بیت کوین هستید و از بیت کوین در معاملات و پرداخت‌های خود استفاده می‌کنید، یا اگر سرمایه‌گذار عادی بیت کوین هستید و در تراکنش‌های خود با مشکلاتی همچون کارمزد بالا و تأخیر زمانی روبه‌رو هستید، می‌توانید با استفاده از شبکه لایتنینگ بسیاری از این مشکلات را برطرف کنید؛ اما این امر نیازمند دانش کافی درباره کیف پول‌های لایتنینگ و نحوه استفاده از آن استM@F

60

محسن

mohsennasari

05/مهر/1400

کیف پول بهترین راه حل برای کارای اداری و مجازی هستش که میتونی بدون دسترس از کارت بتونی خرید کنی.ینینقکقنثکج۲و

54

کیف پول

sedig

04/دی/1400

کیف پول درسته باید در درجه اول امنیت داشته باشه وبعد باید بیشترین رمز ارز ها رو در خودش داشته باشه خیلی از کیف پولا فقط چند ارز مهم رو دارن که این خوب نیست

35

کیف پول بیت کوین

[email protected]

05/مهر/1400

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان وخانوادت بزرگ درکوینینگرام روز پدر ومادر خدمت همه تبریک میگم منلیوم اخلاق وامیددارم همه پدر مادر ازهمه ماراضی باشن واینقدر کیف پول بیت کوین ماپرپول باشه هرروز براشون پول بزنیمد

65

کیف‌ پول

mtpanah

05/مهر/1400

در یک حساب بانکی معمولی، پول یا بهتر است بگوییم، ارزش آن نگهداری می‌شود. اما در کیف پول ارزهای دیجیتال، کلیدهای رمزنگاری شده عمومی و خصوصی نگهداری می‌شوند. در حقیقت، کوین‌ها نمی‌توانند در یک کیف پول فیزیکی ذخیره ‌شوند. چون کریپتوکارنسی‌ها وجود فیزیکی ندارند

74

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.