coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.5%

61,621 $

3,838,988,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.2%

3,058 $

190,498,448 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9993 $

62,256 تومان

Tether

Tether

usdt

3.6%

577.5 $

35,975,758 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

142.94 $

8,905,162 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.1%

0.5248 $

32,695 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

3,056 $

190,365,126 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.6%

0.1383 $

8,616 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

15.1%

5.52 $

343,896 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت پولکادات رکورد زد؛ مزایده پاراچین‌های پولکادات تا ۲ روز دیگر عرضه می‌شود

11/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
قیمت پولکادات رکورد زد؛ مزایده پاراچین‌های پولکادات تا ۲ روز دیگر عرضه می‌شود
DOT
Polkadot
تحلیل
ATH
3191
4 دقیقه

با نزدیک شدن به موعد مزایده‌ پاراچین‌های پولکادات، توکن DOT رکوردشکنی کرد و با رشدی ۱۵٪ به اوج قیمتی ۵۱.۴۷ دلار دست یافت.

به نقل از کوین تلگراف، ماه اکتبر با روند صعودی فوق‌العاده‌اش پایان یافته است اما طبق توییت ژو سو (Zhu Su) روند صعودی بازار رمزارز می‌تواند در ماه نوامبر و دسامبر نیز ادامه یابد. بیت کوین و اتریوم در ماه اکتبر عملکرد بسیار درخشانی داشتند و هر کدام به رکورد قیمت جدیدی دست یافتند. اگرچه در حال حاضر قیمت این رمز ارز‌ها ثابت مانده است، اما معامله‌گران هم‌چنان بسیار خوش‌بین هستند.

از طرف دیگر ظهور تدریجی متاورس نیز یکی از موارد هیجان‌انگیز حوزه کریپتو بوده است، زیرا نویدبخش یکی از نیروهای محرکه در این عرصه است. مفهوم متاورس بر دنیای واقعی نیز تأثیرگذار است که نمونه اخیر آن، می‌توان به تغییر اسم فیسبوک به متا اشاره کرد.

با وارد شدن به ماه نوامبر و افزایش خوش‌بینی‌ها، در ادامه به بررسی چند پروژه می‌پردازیم که اطلاعات موجود بیانگر رشد احتمالی آنها است.

نزدیک شدن به موعد مزایده‌های پاراچین پولکادات

شبکه پولکادات یک پروتکل شاردینگ و چند زنجیره‌ای است که به منظور تسهیل انتقال‌های بین زنجیره‌ای هرگونه اطلاعات و دارایی ایجاد شده است. این پروژه بر افزایش تعامل‌پذیری بین شبکه‌های مجزا در سراسر اکوسیستم بلاکچین معطوف است.

اطلاعات کوین تلگراف مارکتز پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که روند توکن DOT طی چند ماه اخیر صعودی بوده است، به طوری که قیمت پولکادات با رشد ۹۵٪ از ۲۶.۰۵ دلار در تاریخ ۲۹ سپتامبر به رکورد ۵۱.۴۷ دلار در تاریخ ۱ نوامبر رسیده است. حجم معاملات روزانه این توکن نیز ۱۳۵٪ افزایش یافته و به ۲.۹۳ میلیارد دلار رسیده است.

نمودار روزانه قیمت توکن DOT (پولکادات)

رشد چشمگیر DOT عمدتا به دلیل نزدیک شدن به عرضه مزایده‌های پاراچین بر بستر پروتکل پولکادات است. احتمالا معامله‌گران به دنبال همان موفقیت مزایده‌های پاراچینی هستند که در شبکه خواهر پولکادات یعنی کوساما انجام می‌شود و هم‌چنین انتظار دارند که این موفقیت برای پولکادات نیز رخ دهد.

مزایده‌های پاراچین پولکادات در سال ۲۰۲۱ در دست توسعه قرار داشته است و به نظر می‌رسد هیجان پیرامون عرضه آنها در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) دلیل اصلی روند صعودی قیمت DOT و رکوردشکنی آن به قیمت ۵۱.۴۷ دلار است.

اطلاعات ورتکس (VORTECS) قبل از افزایش قیمت اخیر، در تاریخ ۲۷ اکتبر، روند صعودی را برای توکن DOT پیش‌بینی کرده بود. امتیاز ورتکس، مقایسه الگوریتمی شرایط کنونی و گذشته بازار است که از مجموع اطلاعات شامل احساس بازار، حجم معاملات، نوسان اخیر قیمت و فعالیت در توییتر به دست می‌آید.

مقایسه امتیاز ورتکس (سبز) و قیمت توکن DOT

همانطور که در نمودار فوق مشاهده می‌شود، امتیاز ورتکس برای توکن DOT در تاریخ ۲۷ اکتبر روند صعودی خود را آغاز کرد و تقریبا دو ساعت قبل از افزایش ۲۸٪ قیمت DOT، به عدد ۸۰ رسید.

انتخاب کرومیا توسط Revolve Games

کرومیا (Chromia) شبکه بلاکچین لایه اولی است که از ماشین مجازی اتریوم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند عملکرد لایه دوم بر بستر اتریوم و بایننس اسمارت چین را بهبود ببخشد.

اطلاعات تریدینگ ویو نشان می‌دهد که قیمت توکن CHR کرومیا از کف قیمت ۰.۲۹۶ دلار در تاریخ ۲۷ اکتبر تاکنون ۱۰۱٪ افزایش یافته و در تاریخ ۳۱ اکتبر به ۰.۵۹۵ دلار رسیده است. هم‌چنین حجم معاملات روزانه آن نیز به ۳۷۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

افزایش قیمت توکن CHR پس از آن صورت گرفته است که اکوسیستم گیمینگ این پروژه چندین توسعه و ارتقای مثبت نظیر اعلام انتخاب کرومیا توسط شرکت بازی‌های بلاکچینی Revolve Games به منظور ساخت و میزبانی از اکوسیستم بازی و کسب درآمد (Play-to-earn) و هم‌چنین فهرست شدن توکن DAR در بایننس داشته است.

گسترش اکوسیستم NFT تتا

تتا (Theta) یک پروتکل پخش ویدئوی مبتنی بر بلاکچین است که به منظور فعالیت به عنوان شبکه غیرمتمرکز طراحی شده است. در این شبکه، کاربران در ازای به اشتراک‌گذاری پهنای باند و منابع پردازشی با دیگران، پاداش دریافت می‌کنند.

با گسترش اکوسیستم NFT تتا، روند توکن THETA طی چند ماه اخیر صعودی بوده است. تتا در حال حاضر برای عرضه پروژه NFT برخی از هنرمندان خارجی نیز آماده می‌شود.

هم‌چنین پس از اعلام ایردراپ توکن نظارتی TDROP در ماه فوریه ۲۰۲۲ به سهام گذاران تتا، قیمت توکن THETA افزایش یافته است.

اطلاعات ورتکس در تاریخ ۲۸ اکتبر و قبل از افزایش قیمت THETA، روند صعودی این توکن را نیز پیش‌بینی کرده بود.

مقایسه امتیاز ورتکس (سبز) و قیمت توکن THETA

همانطور که در نمودار فوق مشاهده می‌شود، امتیاز ورتکس توکن THETA در تاریخ ۲۷ اکتبر به محدوده سبزرنگ وارد شد و در تاریخ ۲۸ اکتبر و تقریبا ۳ ساعت قبل از افزایش قیمت ۴۲.۳٪ به عدد ۸۱ رسید.

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

قیمت پولکادات رکورد زد

shamsi.ali

11/دی/1400

با نزدیک شدن به موعد مزایده‌ پاراچین‌های پولکادات، توکن DOT رکوردشکنی کرد و با رشدی ۱۵٪ به اوج قیمتی ۵۱.۴۷ دلار دست یافت.

4

پولکادات رکورد زد

dors@1

11/آبان/1400

پولکادات امادگی پرواز بیشتر رو داره و حالا فقط با نزدیک شدن به تاریخ مزایده دیدیم که رکورد جدیدی رو به ثبت رسوند و حالا باید منتظر باشیم وقتی مزایده انجام شد قیمت پولکادات چند دلار میشه

46

ارز دیجیتال پولکادات پس از تکمیل فرایند

مهناز‌طاهری

11/آبان/1400

ارز دیجیتال پولکادات پس از تکمیل فرایند مزایده پاراچین‌ها و سیستم پیام رسان XCMP، به بیش‌ترین میزان توان عملیاتی ریلی چین دست خواهد یافت و زمان و نحوه انجام این تغییرات همه بر عهده دارندگان توکن دات خواهد بود.

31

پولکادات

ایمان۷۸

11/آبان/1400

به زودی شاهد رشد های زیادی از ارز ها هستم به ویژه ارزهایی که رشد مثبتی به حال نشان داده اند و این رشد شامل پولکادات هم میشه و یه سرمایه عظیمی به دارندگان می‌رسید

44

پولکادات

ماهور

12/آبان/1400

قیمت پولکادات توانست رکورد جدیدی بزنه و این روند به دلیل نزدیک شدن به مزایده پاراچین های پولکادات رخ داده و قطعا بیشتر از این نیز بالا میره

19

رکوردپولکادات

hassanmohammadi

11/آبان/1400

بارسیدن مزایده پاراچین ها،رمزارز پولکادات سیرسعودی قیمت رابه خوددیده، واین روندادامه خواهدداشت،پاراچین هاسبب رشدقیمت این رمزارزشده اند

31

پولکادات

hastiiii

11/آبان/1400

با نزدیک شدن به مزایده پاراچین های پولکادات روند صعودی خوبی رو اغاز کرد و رکورد جدیدی ثبت کرد و این روند حالا حالاها ادامه داره

47

بلا کچین

Rasoul1348

11/دی/1400

باتوجه به روند بازار باید خاطر نشان کنم که با اشفتگی بازار ارز دیجیتالی در این زمان که آغاز سال نو هستش امیدوارم ضمینه مساعدی برای صعودی شدن ارزها فراهم شود

3

خوب

09045066856

12/آبان/1400

متین بود جالب وسرشته عالی مطالب اموزنده بود درعرصه های ارزی گام محکم برداریم عاععاللبببلبییژژزت پدذذذذ.

4

.

majidsoltsni

12/آبان/1400

جاى اینکه به چاله چوله هاى بدنتون افتخار کنین به فکر پر کردن چاله هاى ذهنتون باشین، اینجوری زیباتر میشین. فامیل دور

22

پولکادات

p@r@stesh

11/آبان/1400

پولکادات در اینده خیلی پیشرفت میکنه و قیمتش خیلی بیشتر از الان میشه و حالا رشدش بخاطر مزایده پاراچین هایش هست

44

رکورد شکنی توکن DOT

shabshekan

11/آبان/1400

با سلام و درود به دوستان عزیز،،،با نزدیک شدن به موعد مزایده پایین های پولکادات،توک DOT رکورد شکنی کرده و با رشد 15درصدی به اوج قیمت خود رسید،،در حال حاضر این توک با قیمت 15/47دلار امریکا خرید و فروش میشود،،،با تشکر از دوستان گرامی

30

رکورد شکنی پولکادات

Behroozmahmoudi

11/آبان/1400

در حالی که کمتر از 2روز به مزایده پاراچین های پولکادات زمان باقی مانده است توکن دات رکورد زده و با افزایش پانزده درصدی قیمت آن به 51.47دلار رسید.

28

تتر

omidm7

13/آبان/1400

تتر با ارزش‌ترین رمزارز با ارزش ثابت جهان و پنجمین رمزارز با ارزش دنیا است و بسیاری از آن به عنوان دلار دیجیتال نام می برند. این تغییرات در راستای عمل به الزامات جدید کارگروه ویژه اقدام مالی اتخاذ و اجرایی خواهند شد.

4

رکوردقیمت پولکادوت

زارع

11/آبان/1400

رمزارز پولکادوت بارسیدن مزایده پاراچین ها سیر صعودی به خودگرفته واین روند صعودی دربین رمزارزها یی مانند تتا که آماده برای ارائه وپذیرش NFTهامی شود ادامه داردپاراچین ها که بربستر پولکادوت هستند سبب رشدو افزایش قیمت این ارزدیجیتال شده‌ است

32

پولکادات

Hadi49hadi

11/آبان/1400

پولکادات (Polkadot) بلاک‌چین نسل جدید است که بلاک‌چین‌های متعدد را به یک شبکه واحد متصل می‌کند. شبکه پولکادات امکان انتقال داده میان بلاکچین‌های های مختلف و پشتیبانی از چند زنجیره توسط یک شبکه را فراهم می‌کند. هدف پولکادات بر طرف کردن مشکل ارتباط کند میان بلاکچین‌های خصوصی و عمومی است. از پولکادات به عنوان تسهیل‌کننده نسل بعدی وب یعنی Web۳ یاد می‌شود که انحصار اینترنت را می‌شکند و آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پروتکل بر حفظ ارتباطات، انتقال ارز و امنیت مشترک بلاک‌چین‌ها تمرکز دارد. پولکادات با متحد کردن بلاک‌چین‌ها در یک شبکه به آنها این امکان را می‌دهد که به صورت موازی با یکدیگر کار کنند. با یکپارچگی، نقاط قوت بلاک چین‌های مختلف ترکیب شده و این امر باعث می‌شود که نقاط ضعف آنها کاهش یابد.

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.