coingram
کوینگرام

آوالانچ، الروند و انجین پیشتاز بازار رمز ارزها؛ آیا آلت سیزن شروع شده است؟

29/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
 آوالانچ، الروند و انجین پیشتاز بازار رمز ارزها؛ آیا آلت سیزن شروع شده است؟
Altcoin
Avalache
ENJ
Elrond
3065
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هفته پر از پستی‌وبلندی را در بازار رمزارزها شاهد بوده‌ایم؛ هفته‌ای که بیت کوین را به سطوح قیمتی رساند که از اواسط ماه اکتبر تا بدین جای کار ندیده بودیم. با این حال، بازار امروز دوباره جان تازه‌ای به خود گرفته و با افزایش قیمت برخی از آلتکوین‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر شروع دوباره آلت سیزن آغاز شده است.

به نقل از کوین تلگراف، همانطور که بارها در گذشته شاهد آن بوده‌ایم، کاهش قیمت بیت کوین با افزایش قیمت آلت کوین‌ها همراه شده است و شاخص Altseason از ابزار کوین‌مارکت‌کپ‌پرو نشان می‌دهد که شرایط فعلی بازار، با شرایط گذشته که آلت کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند مطابقت دارد.

شاخص Altseason کوین مارکت کپ پرو

بیایید تا نگاهی به چند آلت کوینی که در هفته‌های گذشته رشد ثابتی داشته‌اند بیندازیم.

انفجار دیفای در شبکه آوالانچ

آوالانچ شبکه بلاکچینی لایه یکی (AVAX) است که در طول سال ۲۰۲۱ با رشد اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل‌ تعویض (NFT) به دلیل ماهیت کم‌هزینه بودن تراکنش‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و موفق به جذب کاربران و نقدینگی از سمت اتریوم شده است.

در همین راستا، داده‌های VORTECS™ از کوین مارکت کپ پرو در تاریخ ۵ نوامبر از افزایش قیمت احتمالی AVAX و چشم‌انداز صعودی آن خبر داد. امتیاز VORTECS™ منحصر به سایت کوین تلگراف است و با مقایسه‌ای الگوریتمی از شرایط تاریخی و کنونی بازار با ترکیبی از داده‌های مختلفی چون احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات قیمتی اخیر و فعالیت توییتری مربوط به یک رمزارز به دست می‌آید.

امتیاز VORTECS™ آوالانچ

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، افزایش امتیاز VORTECS™ آوالانچ از تاریخ ۵ نوامبر شروع شد و با افزایش قیمت ۵۴.۷۶ درصدی قیمت آوالانچ طی دو هفته به ۸۳ رسید. این در حالی است که رکورد شکنی آوالانچ همچنان ادامه دارد و در زمان نگارش این خبر، رمز ارز AVAX با ۱۶.۸٪ رشد در شبانه روز گذشته به اوج جدید قیمت در ۱۱۹.۸ دلار دست یافته است.

افزایش قیمت AVAX در حالی رقم می‌خورد که ارزش قفل‌شده در دیفای شبکه آوالانچ اخیراً به اوج جدیدی رسید و شعبه آمریکایی صرافی بایننس نیز از تصمیم خود برای لیست کردن آوالانچ خبر داد.

انجین به پاراچین پولکادات چشم دوخته است

انجین پروتکلی است که بر بستر شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و بر ساخت بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و توکن‌های غیرقابل‌معاوضه تمرکز دارد.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ پرو و تریدینگ ویو، از زمان کاهش به کف قیمتی ۱.۱۹ دلاری در تاریخ ۲۹ سپتامبر، قیمت انجین با افزایشی ۲۱۳.۵٪ به ۳.۷۴ دلار در تاریخ ۱۹ نوامبر افزایش یافته و حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن نیز با جهشی ۹۲٪ به ۱.۵۷ میلیارد دلار رسیده است.

در زمان نگارش این خبر رمز ارز ENJ با ۲۳٪ افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۳.۹۱ دلار رسیده است و تا اوج تاریخی ۴ دلاری خود یک قدم فاصله دارد.

نمودار قیمت انجین

چنین رشد گسترده‌ای در ماه نوامبر در حالی رخ می‌دهد که انجین تمایل دارد تا بتواند پاراچینی از پولکادات را در مزایده برای پروژه متاورس خود به نام افینیتی (Efinity) برنده شود.

برنامه تشویقی نقدینگی ۱.۲۹ میلیارد دلاری الروند

الروند پروتکلی بلاکچینی است و هدف آن، تبدیل شدن به اکوسیستم فناوری برای «نسل جدید اینترنت» است و از فناوری شاردینگ بهره می‌برد که باعث شده تا بتواند ۱۵۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پردازش کند و میانگین کارمزدی ۰.۰۰۱ دلاری داشته باشد.

داده‌های VORTECS™ کوین مارکت کپ پرو پیش از صعود توکن الروند در تاریخ ۱۲ نوامبر از چشم‌انداز صعودی این ارز خبر داد.

امتیاز VORTECS™ برای الروند

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، امتیاز VORTECS™ برای EGLD در تاریخ ۱۲ نوامبر روندی صعودی به خود گرفت و حدود ۱۰۸ ساعت قبل از آنکه قیمت افزایشی ۳۰.۲۷٪ را طی سه روز تجربه کند، به ۷۶ رسید.

افزایش قیمت الروند در حالی اتفاق می‌افتد که اخیرا صرافی غیرمتمرکز Maiar در این شبکه راه‌اندازی شد. علاوه بر این، الروند از برنامه تشویقی نقدیگی ۱.۲۹ میلیارد دلاری برای جذب کاربران و نقدینگی به اکوسیستم دیفای خود خبر داده است.

ارزش کل بازار رمز ارزها در حال حاضر ۲.۶ تریلیون دلار است و بیت کوین بر ۴۲.۴ ٪ آن تسلط دارد. به نظر شما آیا آلت سیزن دیگری در راه است؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!


تحلیل کاربران

سه رمزارز پیشتاز درهفته اخیر

زارع

29/آبان/1400

ازقبل پیش بینی صعودموفق رمزارزهای اوالانچ،الروندوانجین شده بود که این سه التکوین صعود موفقی را تجربه کردند انجین که پلتفرم برای بازی ها وارونه باهمکاری های پاراچین های پولکادوت وNFTها روند صعودی خوبی داشتند کاربران می توانند با آگاهی بیشتر بهترین ارزهارا خریداری ونگهداری کنند که برای انها سود آور باشد

38

اوالانچ

dors@1

29/آبان/1400

بازار در حال تثبیت قیمت هست و در این بین اوالانچ و چند ارز دیگه صعود خوبی داشتند و این صعود میتونه زمینه ساز الت سیزن باشه

43

آلت سیزن

sevda1

30/آبان/1400

بنظرمن فعلا آلت سیزنی درکارنیست واین بازار غیرقابل پیش بینی هست ولی شرایط به جوری چیدمان شده که آلت سیزن وقتی شروع خواهد شد که بیتکوین سقف نود الا صد هزار دلاری راببیند وطمع بازار ریخته شود آنوقت میشودکفت که تمام صاحبان ونهنگ های بیتکوین دست از بیت کوین برداشته وچشم به آلت سیزن می‌دوزند که باحضور این نهنگها بازار آلت سیزن رخ خواهد داد واین اتفاق دوماه طول میکشد

15

الت سیزن ها

Mohammadyousefi

29/آبان/1400

باتوحه به روند کند بیت کوین و گذشت از سقف تاریخی خود،توجه بازار به الت کوین و الت سیزن ها بیشتر شده و میشه گفت توجه بازار به این سمت اومده تا حدودی و طبق اخبار ها میتونن شرایط خوبی داشته باشن و نوسان خوبی داشته باشن

2

الت کوین ها

akbarabadi

29/آبان/1400

افزایش قیمت الروندبایدمنتطر به وجود آمدن الت سرزن دیگه ای هستیم با کاهش قیمت بیت کوین افزایش قیمت الت کوین ها همراه شده است لذا در چند روز آینده با افزایش قیمت در بیت کوین الت کوین ها هم بالاتر خواهند رفت

30

شروع آلت سیزن

p@r@stesh

29/آبان/1400

با صعودی شدن چند ارز و ادامه دار شدنش میشه الت سیزن رو دید و به دنبالش جهش های زیاد برای ارزها رو شاهد باشیم

38

آلت سیزن

naser feri

29/آبان/1400

باسلام خدمت دوستان عزیز گلم با این افزایش قیمت الروند احتمالا باید منتظر به وجود آمدن آلت سیزن دیگه ای بود و اینکه افزایش قیمت بیت کوین از این هفته احتمالا استارت بخوره به امید سود فراوان برای تمام هموطنان گلم

36

اوالانچ

marwan

29/بهمن/1402

پلتفرم آولانچ (Avalanche) ، یک پلتفرم متن باز و مناسب برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز مالی می باشد که توسعه دهندگان آن می توانند برنامه های قابل اعتماد، قدرتمند، با امنیت بالا ایجاد کنند و همچنین می توانند به ایجاد شبکه های بلاک چین سفارشی، مطابق قوانین پیچیده بپردازند

3

آلت سیزن

B@hm@n

29/آبان/1400

بازار جوری داره پیش میره که با افزایش این چند آلت کوین احتمال آلت سیزن وجود داره و میشه منتظر اخبار خوبی از بازار ارز باشیم

45

رشد اکوسیستم امور مالی

ayoobchem

29/آبان/1400

آوالانچ شبکه بلاکچینی لایه یکی (AVAX) است که در طول سال ۲۰۲۱ با رشد اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل‌ تعویض (NFT) به دلیل ماهیت کم‌هزینه بودن تراکنش‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و موفق به جذب کاربران و نقدینگی از سمت اتریوم شده است.

36

آلت سیزن

09192110430

29/آبان/1400

بارشد مجدد بازار و جان گرفتن دوباره بعد از ریزش ۸درصدی سلطان تعدادی از الت کوین ها زشد قابل توجهی داشتند منجمله اوالنج الروند و انجین کوین که بعضا شروع الت سیزنها را گوشزد میکند؟m@f

3

آوالانچ

hassanmohammadi

29/آبان/1400

هفته پرفرازونشیبی دربازار ارزهای دیجیتال شاهدبودیم، اما دراینهفته آوالانچ که یک پلتفرم متن باز وغیرمتمرکز است وازآن به عنوان رقیب اتریوم یادمیشود، رشدقابل توجه ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده

28

امتیاز ورتکس چیست

aidinjabari

29/آبان/1400

امتیاز ورتکس منحصر به سایت کوین تلگراف است. با مقایسه ای الگوریتمی از شرایط تاریخی و کنونی بازار با ترکیبی از داده های مختلف چون احساسات بازار حجم معاملات تغییرات قیمتی اخیر و فعالیت توییتری ان رمز ارز بدست می اید.

22

آلت سیزن

tanha1370

29/آبان/1400

هر بهار و تابستانی پاییز و زمستانی دارد و برعکس. در واقع این نیز بگذرد. منتظر روزهای خوب هستیم. در هر بازاری صبر تامل قبل از عمل حرف اول رو میزنه.

3

الروند

Hadi49hadi

29/آبان/1400

شبکه آزمایشی و نتایج شبکه تست نت (testnet) نشان می‌دهد که سرعت عملکرد شبکه ارز دیجیتال الروند (Elrond) از متوسط سرعت شبکه پرداخت ویزا نیز بیشتر رفته است و در مقایسه با بلاکچین‌های موجود سرعت بلاکچین الروند سرعت ۱۰۰۰ برابر را نشان می‌دهد؛ همچنین شبکه ارز دیجیتال Elrond هزینه‌های ذخیره‌سازی را برای داده‌های بلندمدت به شدت کاهش میابد

33

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.