coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,468 $

3,954,056,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.6%

3,083 $

192,061,555 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

591.7 $

36,862,287 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.6%

154.8 $

9,644,040 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

0.5433 $

33,848 تومان

XRP

XRP

xrp

1.5%

3,083 $

192,084,606 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

0.1572 $

9,794 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.9%

5.85 $

364,455 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۳ دلیل برای رکوردشکنی قیمت کازماس

16/دی/1400
افزودن به نشان شده ها
۳ دلیل برای رکوردشکنی قیمت کازماس
ATOM
Cosmos
تحلیل
سرمایه گذاری
4911
3 دقیقه

اکوسیستم کازماس اخیراً با راه‌اندازی پل میان‌زنجیره‌ای به اتریوم و ارتقای قریب‌الوقوع تتا (Theta)، دوران موفقی را پشت سر می‌گذارد و همین عوامل سرعت‌بخش رشد ۷۵ درصدی قیمت توکن اتم (ATOM) شده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، در سال ۲۰۲۲ قابلیت همکاری بین بلاک چینی به یکی از موضوعات اصلی اکوسیستم ارزهای دیجیتال مبدل خواهد شد. کاربران جدید همچنان به دنیای ارزهای دیجیتال قدم می‌گذارند و پروژه‌های جدید نیز به بهترین شکل ممکن برای رفع نیازهای این جامعه می‌کوشند.

یکی از پروژه‌هایی که در سال ۲۰۲۲ به لطف تمرکز بر تسهیل ارتباطات بین شبکه‌های مجزا، روندی رو به رشد خواهد داشت، کازماس است. این پروژه خود را به عنوان «اینترنت بلاک چین‌ها» معرفی می‌کند و به دنبال تسهیل فرایند توسعه یک اقتصاد غیرمتمرکز، اما به‌ هم پیوسته است.

از ۳۰ دسامبر (۹ دی) که کازماس با ۲۵.۰۶ دلار در پایین‌ترین سطح قیمتی خود قرار داشت، تاکنون قیمت آن با افزایش ۷۵ درصدی به ۴۳.۹۸ دلار در ۴ ژانویه (۱۴ دی) و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز به حدود ۲.۵۴ میلیارد دلار رسیده است.

نمودار قیمت بیت کازماس (نمای یک روزه بازار اتم/ تتر)

از دلایل افزایش قیمت کازماس می‌توان به مواردی چون راه‌اندازی یک پل میان‌زنجیره‌ای برای افزایش سازگاری با پروتکل ماشین مجازی اتریوم (EVM) و همچنین ارتقای تتا در آینده‌ی نزدیک جهت گسترش سریع اکوسیستم بلاک چین‌ها و اپلیکیشن‌ها، اشاره کرد.

کازماس در حال دست‌یابی به سازگاری با ماشین مجازی اتریوم

مهمترین دلیل رشد قیمت کازماس عرضه «Evmos» است. Evmos یک پروتکل سازگار با ماشین مجازی اتریوم است که برای دارایی‌ها و پروژه‌هایی که بر بستر شبکه اتریوم فعالیت می‌کنند، امکان مهاجرت به اکوسیستم کازماس را به ارمغان می‌آورد.

تا پیش از این، راهی برای تعامل پروژه‌های مبتنی بر اتریوم با اکوسیستم کازماس وجود نداشت که این امر به‌طور قابل توجهی تعداد پروژه‌ها و توکن‌هایی را که می‌توانستند با پروژه‌های دیفای (DEFI) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) در اکوسیستم کازماس تعامل داشته باشند، محدود می‌کرد.

پل گراویتی (Gravity) که در ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) راه‌اندازی شد، پروژه دیگری است که به تسهیل ارتباط دارایی‌های موجود در اتریوم و کازماس اختصاص دارد و در حال حاضر به عنوان یک زنجیره مستقل عمل می‌کند. هم‌اکنون مهاجرت به بلاک چین کازماس هاب (Cosmos Hub) در اوایل سال ۲۰۲۲ در حال برنامه‌ریزی است.

پیش‌به‌سوی به‌روزرسانی تتا

پروژه دومی که چون باد در بادبان‌های کشتی کازماس می‌دمد و آن را به پیش می‌برد، ارتقای پروتکل تتا (Theta) در آینده‌ای نزدیک است. این به‌روزرسانی برای ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) برنامه ریزی شده است.

از ویژگی‌هایی که این به‌روزرسانی به ارمغان می‌آورد می‌توان به اضافه شدن قابلیت بهره‌گیری از تراکنش‌های متا (meta-transactions) اشاره کرد؛ مدلی که در آن چند حساب مختلف می‌توانند مجموعه‌ای از تراکنش‌‌ها را تأیید کنند. حساب‌هایی که به آنها اشاره شد در ازای تأیید تراکنش‌ها مبلغی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. همچنین مفهوم جدیدی به نام «حساب‌های میان‌زنجیره‌ای» ارائه می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب‌های خود را در شبکه‌های مختلف مدیریت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی، طرح سهام‌گذاری نقدشونده (liquid staking) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دارایی سهام‌گذاری‌شده در پروتکل‌ها، در سایر بخش‌های اکوسیستم کازماس استفاده کنند.

در نهایت بحث ماژول‌های مخصوص توکن‌های غیرمثلی مطرح می‌شود که کاربران را قادر می‌سازند شناسه‌های این توکن‌ها، صاحبان آنها و دیگر داده‌های مرتبط با آنان را به سادگی مدیریت کنند.

اکوسیستم‌های درحال توسعه قیمت رو‌ به‌ رشدی هم خواهند داشت

سومین دلیل برای پیش‌بینی روند صعودی قیمت کازماس، گسترش ادامه‌دار این اکوسیستم به ۲۸ زنجیره فعال و به‌ هم پیوسته است که ارزش کل آنها به بیش از ۶۸ میلیارد دلار می‌رسد.

برخی از زنجیره‌های پایداری که به اکوسیستم کازماس پیوسته‌اند عبارت‌اند از تِرا (Terra)، بایننس اسمارت چین و کریپتو دات کام (Crypto.com). همچنین برای اشاره به بزرگترین پروژه‌هایی که از کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) کازماس بهره می‌برند می‌توان به مواردی چون اُسموزیس (Osmosis)، سکرت (Secret)، اوسیس نتورک (Oasis Network) و کاوا (Kava) اشاره کرد.

با ایجاد پل‌های میان‌زنجیره‌ای که کازماس را به سایر شبکه های سازگار با ماشین مجازی اتریوم متصل می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود که تعداد بلاک‌ چین‌های متصل به کازماس هاب (Cosmos Hub) افزایش یابند که این امر ارزش کل اکوسیستم را نیز افزایش خواهد داد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!


تحلیل کاربران

کازماس

peymanlvr

21/دی/1400

ینی این کازماس باید خیلی پله می‌کرد ولی نمیدونم چرا درجا میزنه و واسه همین زیاد چنگی به دل نمیزنه توی بازار ارز

6

اتم

mtpanah

16/دی/1400

اتم‌ ارز‌ خوبی‌ هستش‌ اما‌ با‌ این‌ روند‌ نزولی‌ که‌ بیت‌ کوین‌ داره‌ بعید‌ میدونم‌ بره‌ بالا‌ چون‌ خیلی‌ از‌ تحلیلگرا‌ گفتن‌ تا‌ 38 هز‌ار‌ دلار‌ پایین‌ میاد‌ و‌ صددرصد‌ رو‌ آلت‌ کوینها‌ تاثیر‌ منفی‌ میزاره

36

ارز اتم

ahmad110

16/دی/1400

ارز بسیار خوبیه و در آینده میتونه قوی ظاهر بشه و موفقیت های در انتطار آن است نماد atom از صرافی کوکین و کوینکس میتونید راحت بخرید

7

بیت کوین

meysam mazloom

17/دی/1400

رئیس جمهور السالوادور پیش بینی می کند که بیت کوین امسال به قیمت شش رقمی دست نیافتنی برسد در حالی که پذیرش این ارز دیجیتال به عنوان ارز مستقل افزایش یافته است.

18

سرمایه

Zahrashams

17/دی/1400

ارزش اینو داره که بخوایم سرمایه گذاری کنیم این الان مثل ده سال پیش بیت کوین باید ریسک پذیر باشیم هیچ کسی ده سال پیش فکرنمیکرد بیت کوین ارزش مند ترین ارز بشه ولی شده

24

کازماس

asalbanoo1364

17/دی/1400

این ارز ،ارز خوب و آینده داری است و به ایده ی تحلیل گران پیش بینی میشود که این ارز در سال 2022 آتی اچ خود را ثبت کند

21

کازماس

[email protected]

17/دی/1400

سلام خدمت همه ی عزیزان کازماس نتوانست تا پایان سال 2020رشد قیمت چشمگیری داشته باشد و در نظر دارد به اینترنت بلاکچین تبدیل شود

9

کازماس

09380100885

25/اردیبهشت/1401

کازماس به قول بعضی از تریدر های حوزه ارز دیجیتال داری شناسنامه و تیم عالی هست می‌تونه آینده خوبی داشته باشد

2

رکوردشکنی اتم

asalii

16/دی/1400

روند کازماس نشون میده که باید منتظر صعود و رکوردشکنی این ارز باشیم و اگه اتفاق خاصی رخ نده قطعا رشد خوبی خواهد کرد

44

سازنده کازماس

[email protected]

17/دی/1400

دیجیتال کازموس، در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد و همانطور که گفتیم، از پروتکل اجماعی به اسم «Tendermint» استفاده می‌کند. خالق این ارز دیجیتال، «Jae Kwon»، «Zarko Milosevic» و «Ethan Buchman» هستند. این سه نفر، به عبارتی بنیان‌گذاران شرکت Cosmos نیز به حساب می‌آیند.

13

کازماس

dors@1

16/دی/1400

کازماس برای رکوردشکنی اماده شده و به زودی رکورد جدیدی رو ثبت میکنه و خودش رو. میتونه در جدول هم بالا بکشه

48

کازماس

marwan

16/بهمن/1401

کازماس با نماد اختصاری ATOM یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱۹ بازار قرار داشته و سهم ۰.۳۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از کازماس در این لحظه با قیمت ۱۴.۵۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۵,۱۰۰ تومان معادل ۶۵۸,۳۳۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۴۸.۵۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱.۸۷% کاهش یافته است. بالاترین قیمت کازماس در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰(20 September 2021) معادل ۴۴.۶۹ دلار بوده که همینک %۶۷.۳۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش کازماس ۲۸۶.۳۷ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۸۴.۰۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن کازماس معامله می‌شود، صرافی ZG.com با سهم %۱۳.۱۳ از حجم معاملات روزانه است.

2

کازماس

☆alireza☆

16/دی/1400

کازماس اینجور که بوش میاد به زودی میترکونه و درحالی که همه چی داره رو به افت میره واقعا جای تعجبه که همچین چیزی در راهه

26

کازماس بارمز ارزATOM

زارع

16/دی/1400

بلاکچین کازماس ارزی است که به زنجیره فعال وارزش بالایی رسیده است ولی میان زنجیره ای بین شبکه هایی مانند تر وبایننس اسمارت چین که این ارزها به شبکه های سازگار ماشین مجازی اتریوم وصل می کند وهمین زنجیره بین شبکه ها سبب رکورد شکنی قیمت این ارز شده که می تواند درآینده خیلی نزدیک به کاربران خود سودهای قابل توجهی برساند

24

اتم رو به پیش رفت

mosllm

16/دی/1400

به نظرم ارزش سرمایه گذاری داره خودم هم از این ارز خریداری کردم و تا قبل از اینکه سقوط صعودی بود و به آینده این ارز امیدوارم

32

اتم

p@r@stesh

16/دی/1400

اتم اماده یه صعود خوب شده و میتونه رکورد جدیدی رو به ثبت برسونه و قطعا یکی از ارزهایی ست که در اینده قیمتش هم خیلی بیشتر از اینا خواهد شد

42

اتم

nimaahmadpur

17/دی/1400

بنظره من این ارز میتونه افزایش زیادی داشته باشه چون تنها ارزی هستش که با ریتم بیت کوین افزایش یا کاهش پیدا نمیکنه ارزم شت کوین نیست یه ارزی با وایت پیپر قوی و اینده دار هستش چه برای بلند مدت چه کوتاه مدت نگهدارید سود میکنید

14

کازماس

bahram72

16/دی/1400

کازماس ارز خوبیه و حالا می بینیم در شرایطی که کل بازار نزولی دنبال میشن این ارز میخواد اماده پرواز و رکوردشکنی شه

49

کازماس

himan.f

17/دی/1400

باید منتظر روند صعودی ارزدیجیتال کازماس بود روزهای خوبی برای این ارز در راه هست و اینو مطمئن باشید سود خوبی خواهید کرد

18

رمزارز

[email protected]

16/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران که در رمزارز سرمایه گذاری کرده اند رمزارز گازماس رمزارزیست که در یکسال اینده بیشترین قیمت رادارد

25

کازماس

hastiiii

16/دی/1400

ارز کازماس با شرایطی که داره میتونه رکورد جدیدی رو به ثبت برسونه و اماده رکوردشکنی هست و میشه در روزهای اینده بیشتر ازش شنید

47

قطعی برق قزاق ها و رشد کازماس

محمدرضااکبریان

16/دی/1400

این ارز جای رشد خوبی داره و من دیدم تا یک میلیون و پانصد هزار تومان هم بالا رفته و قبول دارم که جای رشد داره اما قطعی برق قزاقستان شوک بسیار بدی رو به ارز ها زده و من تعجب میکنم که چطور با قطعی برق در قزاقستان قیمت ازز ها اینگونه ریزش کرده و حس میکنم این خبر صحت نداره چون اگر با قطعی برق قزاقستان اینطوری قیمت ها بریزه بدون شک با قطعی برق آمریکا ارز ها کلا از بین میرن

23

فری ......کازماس

farejoon

16/دی/1400

بسیار ارز خوبیه اینده درخشانی داره و خودمم دارم و پیشرفت خوبی داره به شرطی اتفاق بدی براش نیفته و اینم تا تعریفشو کردیم بلای بیت کویین سرش نیاد .

30

صعود اتم

alireza890

17/دی/1400

این طور به نظر میرسه که اتم آینده خوبی داره و داره خودشو برای ارزشمند کردن آماده میکنه و طی سال های آتی رشد خواهد کرد

14

کازماس

shadidabbaghi

16/دی/1400

ارز خوبیه و تو آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت و به صدر جدول میرسه امیدوارم اتفاقی پیش نیاد و این افزایش رو ببینیم

9

۳ دلیل برای رکورد شکنی قیمت کازماس

shamsi.ali

16/دی/1400

اکوسیستم کازماس اخیراً با راه‌اندازی پل میان‌زنجیره‌ای به اتریوم و ارتقای قریب‌الوقوع تتا (Theta)، دوران موفقی را پشت سر می‌گذارد و همین عوامل سرعت‌بخش رشد ۷۵ درصدی قیمت توکن اتم (ATOM) شده‌اند.

9

تحلیل قیمت کازماس

mkhedri

16/دی/1400

احتمال زیاد با نزدیک شدن به الت سیزن که احتمالا اواخر بهمن ماه رخ خواهد داد قیمت اتم به ۸۰ دلار یا بیشتر خواهد رسید یه اصلاح قیمتی داریم بعدش و در ۱۱ فروردین که موقع به روز رسانی شبکه تتا خواهد بود قیمت آن به حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ دلار نیز خواهد رسید

29

ارز ها

علیرضادوست

18/دی/1400

این ارز ها را در پایین ترین قیمت خریداری کنید و در بالاترین درصد ارز و قیمت ارز بفروش برسانید و از سود خوب برخوردار شوید

13

کازماس

علیدادرس

17/دی/1400

کازماس چون پروژه خوبیه بخاطر همین میخواد این روزا صعود کند و رکردشکنی کنه و خیلی عالی و پسندیده تره. و این روزا رکرد همه رو میخواد بزنه و آماده ثبته

9

کازماس

aylin6

16/دی/1400

کازماس چون پروژه خوبیه میشه بهش اطمینان داشت و حالا می بینیم که این ارز اماده صعود و رکوردشکنی شده و همین روزها رکورد قیمتی جدیدی رو به ثبت میرسونه

49

رکورد شکنی کاماس

[email protected]

21/دی/1400

درسته ریزش داشت کاز ماس تمامی ارزها ریزش داشت حتی کاماس روند بازار همینه اگر ریزش ولی کاز ماس در همین روزها از همه پیشین میگیره

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.