coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.5%

60,730 $

3,716,676,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.2%

2,902 $

177,626,880 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

61,194 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

586.6 $

35,901,756 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.1%

144.31 $

8,831,772 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

61,176 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.9%

0.5018 $

30,710 تومان

XRP

XRP

xrp

4.2%

2,902 $

177,626,880 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

6.68 $

408,816 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5%

0.1436 $

8,788 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

خزانه‌داری آمریکا: ماینرها، استیکرها و برنامه‌نویسان مشمول گزارش مالیاتی IRS نمی‌شوند

23/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
خزانه‌داری آمریکا: ماینرها، استیکرها و برنامه‌نویسان مشمول گزارش مالیاتی IRS نمی‌شوند
USA
مالیات
خزانه داری
اخبار
1957
1 دقیقه

تصویت لایحه زیر ساخت در ایالات متحده که شامل بندهایی در مورد صنعت کریپتو بود، موجی از نگرانی‌ها را بین ماینر ها و سپرده‌گذاران رمزارزها ایجاد کرد. این دسته از فعالان نگران بودند که با قانون جدید آن‌ها هم مشمول تعریف «کارگزار بورس» و ملزم به انجام امور مالیاتی آن شوند.

به نقل از کوین دسک، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در نامه‌ای که روز جمعه به گروهی از سناتورها ارسال شد، اشاره کرد که استخراج کنندگان و استیکرهای کریپتو و برنامه‌نویسان لازم نیست که مانند صرافی‌ها گزارش مالیاتی ارائه کنند.

این نامه به نگرانی‌های فعالان صنعت رمز ارزها پاسخ می‌دهد. در سال گذشته و پس از تصویب «لایحه زیرساختی»، این نگرانی وجود داشت قانون جدید با تعمیم تعریف قانونی «کارگزار بورس»، گزارش مالیاتی از ماینرها و سپرده‌گذاران (استیک کنندگان) بخواهد که امکان تهیه آن را ندارند و فعالیت آن‌ها را مختل کند. ماینرها و استیکرها مستقیما با مشتریان سر و کار ندارند و در صورتی که تعریف «کارگزار» آن‌ها را شامل می‌شد ملزم به جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد مشتریان و معاملات آنها بودند. این مورد باعث نگرانی شدید فعالان صنعت کریپتو در ایالات متحده شده بود.

فعالان صنعت کریپتو از قبل از تبدیل این لایحه به قانون و پس از آن تأکید داشتند که کار ماین ها و استیکرها تنها تسهیل تراکنش‌ها است و آن‌ها مانند صرافی‌ها به اطلاعات مشتریان دسترسی ندارند و در صورتی که تعریف قانونی «کارگزار» آن‌ها را شامل شود امکان انجام الزامات مالیاتی آن را نخواهند داشت. نامه وزارت خزانه‌داری نشان می‌دهد که گسترش تعریف قانونی «کارگزار» محدود به آن دسته از فعالان صنعت کریپتو است که تا به امروز مشغول جمع‌آوری این اطلاعات بوده‌اند، مانند صرافی‌ها؛ و از این‌رو ماینرها و سپرده‌گذاران را شامل نمی‌شود.

در این نامه که توسط جاناتان دیویدسون (Jonathan Davidson)، دستیار وزیر خزانه‌داری در امور قانون‌گذاری نوشته شده است، می‌خوانیم:

مقررات موجود، تنها آن دسته از فعالان صنعت را ملزم به ارائه گزارش مالیاتی مربوط به کارگزاران می‌کند که به اطلاعات مربوط به فروش اوراق بهادار توسط مالیات‌دهندگان دسترسی داشته باشند.

فعالان فرعی که امکان دسترسی به اطلاعات مفید برای سازمان مالیات (IRS) ندارند، مشمول الزامات گزارش‌دهی کارگزاران نمی‌شوند. برای مثال کسانی که تراکنش‌ها را از طریق مکانیسم اجماع تایید می‌کنند، در جریان این موضوع نیستند که آیا تراکنش مذکور بخشی از یک معامله بوده است یا خیر. کسانی که تنها اقدام به فروش دستگاه‌های ذخیره‌سازی کلید خصوصی می‌کنند و یا کسانی که صرفا به کدنویسی مشغول هستند، اقدامی مبنی بر فعالیت کارگزاری انجام نداده‌اند.

وزارت خزانه‌داری همچنین قصد دارد تفاوت‌های چشم‌گیر بین اوراق بهادار سنتی که به کارگزاران بورس مربوط می‌شود و دارایی‌های دیجیتال را مورد بررسی قرار دهد.

دیویدسون اضافه کرد وزارت خزانه‌داری قصد دارد برای نحوه تعریف کارگزار، مشابه با فرآیندی که برای سایر مقررات اجرا شده توسط آژانس‌های فدرال طی می‌کند، یک دسته مقررات پیشنهادی ارائه کند. این فرآیند به عموم مردم و فعالان صنعت برای اظهارنظر در مورد مقررات پیشنهادی فرصت می‌دهد.

گروهی از نمایندگان ماه گذشته در نامه‌ای به جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری، تعریف لایحه زیرساخت در مورد کارگزار را به چالش کشیدند و گفتند که این تعریف با فضای صنعت کریپتو سازگاری ندارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

گمانه زنی

peymanlvr

23/بهمن/1400

ایالات متحده آمریکا گمانه زنی ها به اوج خود رسیده که خزانه ملی آمریکا برای ماه مارس بدنبال افزایش سود بانکی در آمریکا بوده و این سیاست گذاری جدید خزانه ملی باعث چه نوساناتی در بازار سهام و اقتصاد آمریکا خواهد شد - ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲

16

فری......فرم مالیاتی

farejoon

23/بهمن/1400

با توجه به قانون جدید که در حقیقت نوعی متمم برای قانون تصویب شده ی پارسال میباشد اظهار نامه های مالیاتی الزامآ فقط برای صرافی ها در نظر گرفته شده و ماینرها و معامله گران خرد و هولدر ها مستثنی شده اند این روند در میان مدت در روند صعودی قیمت ها و مثبت شدن کلی بازار کمک خواهد کرد .

18

امریکا

hassan137411

23/بهمن/1400

اینکه ماینر از دادن مالیات معاف بشن خبرخوبیست.واین نشان دهنده آن است که آمریکا از اینده کریپتوخبر دارد

14

مکث

09334913126

23/بهمن/1400

مکث کن، نفس بکش، اگر باید گریه کنی اینکارو بکن، ولی هیچ وقت نا امید نشو و به راهت ادامه بده.................

11

مالیات دهندگان

09173378538

23/بهمن/1400

مالیات آب حیات دولت ها ست مالیات شامل کارگزاری ها و صرافی هایی می شود که به کلیه اطلاعات تریدر ها دسترسی دارند

9

برای ماینرهامالیات گرفته نمیشود

shahrzad1400

23/بهمن/1400

درست است برای ماینرها مالیاتی درنظرگرفته نشود چون ماینر ها اطلاعات کاربران را در دسترس ندارد وعلاوه براستخراج ازفرآیند جابجایی کسب درآمد میکنند وباتوجه به هزینه های برق و... درآمدشان قابل توجیه است اما صرافها بایدمالیات پرداخت کنند چرا که دقیقا کارگزارهای خرید وفروش هستند

12

مالیات

mohammad1611

24/بهمن/1400

نانسی پلوسی سخنگوی دولت آمریکا گفته تا زمانی که سناتورهای دموکرات ۵۰ رای مورد نیاز برای تصویب لایحه ۳.۵ تریلیون دلاری را جمع‌آوری نکنند، این لایحه تصویب نمی‌شود

9

مالیات

hastiiii

23/بهمن/1400

اینکه برای گرفتن مالیات حداقل مراعات هم میکنن خوبه تا ماینرها و دیگر کسانی که مشمول نمی شوند کارشونو انجام بدهند

31

خبر خوب

alirezaroohi

23/بهمن/1400

اینکه ماینرها نیاز به مالیات دادن ندارن خبر بسیار خوبی است و همچنین اینکه سیاستمداران امریکایی اطلاعاتشان از صنعت کریپتو تا حدی به روز شده است و در جهت هر چه بهتر اجرایی شدن آن تصمیم گیری میکنند.

22

مالبات.

hamidrz77

24/بهمن/1400

مالیات برا هر کشوری یک در آمده. دیگران کار میکنن و دولتها. از کار کردن اونها سهم خود را میگیرند و از اینکه اعلام کرده که از ماینرها مالیات نمیگیرن خوبه

10

خزانه داری امریکا

[email protected]

23/بهمن/1400

وزارت خزانه‌داری که بر سرویس درآمد داخلی آمریکا (IRS) و شبکه مبارزه با جرایم مالی نظارت می‌کند، آماده ارائه دستورالعملی می‌شود که اشخاص ثالث که کارگزار رمزارز نیستند را مستلزم پیروی از قوانین مالیاتی جدید نمی‌کند. ماه گذشته با بررسی بسته زیرساختی یک تریلیون دلاری توسط مجلس سنا، هیاهویی در دنیای رمزارزها ایجاد شد. در یکی از بندهای این لایحه آمده است:

31

مشمولان گزارش دهی

hassanmohammadi

23/بهمن/1400

فعالان فرعی که امکان دسترسی به اطلاعات مفید برای سازمان مالیاتی ( IRS ) ندارند،مشمول الزامات گزارش دهی گار گزاران نمیشوند

16

مالیات

bahram72

23/بهمن/1400

خزانه داری آمریکا با اعلام کسانی که نباید مالیات بدهند یه خبر خوب برای بخصوص ماینرها داده شد تا با خیال راحت ماین کنند

29

خزانه‌ داری‌ آمریکا

mtpanah

23/بهمن/1400

خزانه‌ داری‌ آمریکا‌ به‌ فکر‌ مردم‌ ایران‌ نیست‌ اینکه‌ چه‌ سیاستی‌ بیارن‌ وسط‌ خیلی‌ مهمه‌ اصن‌ گول‌ این‌ حرفارو‌ نخورید

17

آمریکا: مالیات بررمز ارزها

زارع

23/بهمن/1400

هرچنداجرایی شدن قوانین مالیاتی رمز ارزهادرامریکا برای همه سرمایه گذاران با مقدار معین رمزارز می باشد ولی نگرانی هایی برای ماینرهانیز بوجودامده ولی بعضی ازاین موارد استثنا هستند وازپرداخت مالیات معاف می باشند

18

امریکا

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

23/بهمن/1400

سلام دوستان درچندتحلیل قبل گفتم توروم سودبانکی باعث افت قیمت رمزارزنیشود ازدیروز بابالا رفتن سودبانکی وارزش طلا ودرکیری شرق وغرب کلیداخرافت ها خورد مس باید نواظب باشید

12

خزانه داری امریکا

asalii

23/بهمن/1400

خزانه داری امریکا داره در گرفتن مالیات کارهای مثبتی انجام میده و شخص هایی رو از این مالیات دادن معاف کرده

33

خزانه‌ داری‌ آمریکا

musictop

23/بهمن/1400

وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا یکی از پانزده وزارتخانه‌های دولت فدرال ایالات متحده آمریکا است. این وزارتخانه در سال ۱۷۸۹ طبق لایحه کنگره برای مدیریت سود مالی دولت تأسیس شد و توسط وزیر خزانه‌داری که عضوی از کابینه ایالات متحده آمریکا است، مدیریت می‌شود

17

خزانه داری دستمون رو باز نگه داشت

[email protected]

24/بهمن/1400

این کار خزانه داری آمریکا باعث خوشحالی همه میشه چون دیگه لازم نیست برای در یافت یا استفاده از بیتکوین حتما گذارش دهید که از کجا آمده و برای استفاده می‌شود.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.