coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

63,930 $

4,053,162,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,143 $

199,265,566 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9996 $

63,375 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

602 $

38,168,702 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

142.79 $

9,052,886 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

63,400 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

3,141 $

199,111,504 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5281 $

33,482 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

0.1495 $

9,478 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.5%

5.38 $

341,092 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رکوردشکنی دوباره هش ریت؛ شبکه بیت کوین روز‌به‌روز قوی‌تر می‌شود

25/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
رکوردشکنی دوباره هش ریت؛ شبکه بیت کوین روز‌به‌روز قوی‌تر می‌شود
BTC
هش ریت
بیت کوین
2237
4 دقیقه

هش ریت شبکه بیت کوین روز گذشته به بالاترین سطح تاریخ خود رسید. به‌عقیده کارشناسان افزایش هش ریت از نظر امنیتی به نفع بیت کوین است؛ اما ادامه‌داربودن این رشد به وضعیت قیمت این ارز دیجیتال بستگی دارد.

به گزارش کوین تلگراف، هش ریت شبکه بیت کوین در ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) به رکورد جدید ۲۴۸.۱۱ میلیون تراهش بر ثانیه رسید. با رشد روزافزون فعالیت ماینرهای بیت کوین در سراسر جهان، امنیت اکوسیستم غیرمتمرکز این ارز دیجیتال هم بیشتر می‌شود.

هش ریت قدرت پردازشی‌ است که ماینرها به تأیید تراکنش‌ها و استخراج بلاک‌های جدید شبکه اختصاص می‌دهند. رشد اخیر هش ریت شبکه بیت کوین امنیت این بلاک چین را در برابر حملات احتمالی افزایش می‌دهد؛ چراکه در این صورت کار افرادی که به‌دنبال ایجاد اختلال در شبکه هستند و می‌خواهند تراکنش‌های جعلی ایجاد کنند، به‌نوعی سخت‌تر از گذشته می‌شود.

تغییرات هش ریت شبکه بیت کوین در یک سال گذشته

همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، هش ریت شبکه بیت کوین تنها در یک روز ۳۱ درصد افزایش یافته و از ۱۸۸.۴۰ اگزاهش بر ثانیه به ۲۴۸.۱۱ اگزاهش بر ثانیه رسید. ضمن اینکه هش ریت شبکه بیت کوین در طول یک سال گذشته ۵۴.۳۳ درصد رشد کرده است.

تغییرات هش ریت شبکه بیت کوین در یک ماه گذشته

در ابتدای سال ۲۰۲۱،‌ ممنوعیت استخراج و معامله ارزهای دیجیتال در چین کل این صنعت را تحت‌تأثیر خود قرار داد. از طرفی، نگرانی‌هایی هم در زمینه امنیت شبکه بیت کوین ایجاد شد؛ چراکه تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد) ۳۴.۲۵ درصد از کل هش ریت شبکه بیت کوین متعلق به این کشور بود.

وقتی ماینرها در نهایت توانستند به کشورهای طرفدار ارزهای دیجیتال پناه ببرند، وضعیت شبکه بیت کوین به‌شدت بهبود یافت و نرخ هش بالاخره توانست رکوردهای قبلی خود را بشکند.

 

تغییرات سهم کشورهای مختلف از هش ریت شبکه بیت کوین

در حال حاضر، ۳۵.۴ درصد از هش ریت جهانی بیت کوین مربوط به ماینرهای مقیم آمریکاست و این کشور در صدر کشورهای استخراج‌کننده بیت کوین قرار دارد.

مطالعات ماه ژانویه (دی) نشان می‌داد فعالان صنعت استخراج انتظار دارند هش ریت بیت کوین در ماه‌های پیش رو به رشد خود ادامه دهد. با وجود اینکه سرمایه‌گذاران در حال حاضر از نوسانات قیمتی بیت کوین ترسیده‌اند، متخصصان صنعت ارزهای دیجیتال بر این باورند که در حال حاضر، قدرت و امنیت شبکه بیت کوین بیشتر از هر زمان دیگری است.

مایکل لِویت (Michael Levitt)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت کور ساینتیفیک (Core Scientific)، با اطمینان پیش‌بینی کرده است که هش ریت شبکه بیت کوین با سرعت زیادی به رشد خود ادامه می‌دهد. با این حال، او به این نکته هم اشاره کرده است که رشد نرخ هش به افزایش قیمت بیت کوین و موفقیت زیرساخت‌های در حال توسعه آن بستگی دارند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟


تحلیل کاربران

منو دوستان گرامی پذیرفتن

alireza_pn

25/بهمن/1400

به نظر من واقعا به شدت رشد بی سابقه ای داشته میتونه بیشتر از اینا هم بشه ولی من میگم همه اینا بازیه دوستانه گرامی من هم این نظر را دارن

18

رکوردشکنی قدرت هش ریت بیت کوین

زارع

25/بهمن/1400

فعالیت ماینرهادرسراسر جهان سبب افزایش هش ریت بیت کوین که امنیت ا‌کوسیستم های غیرمتمرکز را بالا می برد بردوازحملات احتمالی درامان می ماند

20

هش ریت بیت

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

25/بهمن/1400

سلام دوستان وجدانا خودتان درایران زندگی نیکنید درحالی که اینترنت ما قدرت بازکردن برنامها راندارد چه اخباری بگوش میرسد

18

بیت کوین

hassan137411

26/بهمن/1400

شبکه بیت کوین داره رشد زیادی میکنه ونیاز به حمایت داره که هم زمان هم رشد کنه هم ثابت بمونه.بیت کوین ارزی نیس که متوقف بشه

16

نسبتا متعادل نگهداشتن بازار قبل از طوفان

ramezaniali

25/بهمن/1400

به نظر بنده متعادل سازی بازار توسط قدرتمندان این ارز بلند پایه نقش اساسی در ارزظ سهام چندین شرکت بزرگ داره و بطوری باید هندل بشه توسط خرید و فروشها و این مورد میتونه تاثیر زیادی بر بازار این ارز بزاره

20

هشتریت بیتکوین

amiralipor

28/بهمن/1400

هشتریت ماینرهای بیت کوین خیلی خوب شده ولی با مصرف برق و ممنوع بودنش در ایران برای تمام ملت ایران ضرر بزرگیست که نمی‌توانند از این دستگاه ها استفاده کنند

7

هش ریت شبکه بیت کوین

[email protected]

25/بهمن/1400

اصولا پس از هاوینگ پاداش استخراج بیت کوین، میزان نرخ هش در شبکه این ارز دیجیتال تمایل زیادی به کاهش دارد. رویداد هاوینگ باعث نصف شدن پاداش استخراج ماینرهای بیت کوین و در نهایت، کاهش درآمد آن‌ها می‌شود. زمانی که ماینرها به دلیل کاهش میزان تولید BTC با هزینه‌های مکرر مواجه می‌شوند، اقدام به فروش ذخایری بیت کوینی خود می‌کنند. در کوتاه مدت، تا زمانی که یک تنظیم سختی بزرگ اتفاق نیافتد، ریسک خروج ماینرها از شبکه و یا ایجاد فشار فروش، بسیار پایین است.

40

هش ریت بیت کوین

asalii

25/بهمن/1400

هش ریت بیت کوین داره قوی میشه تا یه شبکه قوی تر از قبل رو شاهد باشیم و تنها ایرادی که الان وجود داره قیمت های پایین ارزها ست

40

هش

musictop

25/بهمن/1400

هش تابعی است که ورودی از حروف و اعداد را به یک خروجی رمزگذاری شده با طولی ثابت تبدیل می‌کند توابع‌ هش در سرتاسر اینترنت به منظور ذخیره ایمن کلمه عبور، یافتن سوابق تکراری، ذخیره سریع و بازیابی اطلاعات و موارد این‌چنین به‌کاربرده می‌شوند

24

ماینرها

peymanlvr

25/بهمن/1400

ماینرهای بیت کوین بیش از پیش به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر روی آورده‌اند. که تقریباً ۴۶ درصد از ماینرها برق مصرفی خود را از منابع پاک تأمین می‌کنند. بر اساس این گزارش، هش ریت شرکت‌های عضو این شورا هم در ۳ ماه پایانی سال گذشته حدود ۷۷ درصد بیشتر شده است.

30

هش......... fare

farejoon

26/بهمن/1400

هش ریت در شبکه بیت کویین بالاترین موفقیتش در سطح تاریخ خودش بوده البته از این به بعد رقابت زیاد میشه مخصوصا دو کشور امریکا و چین و سرمایه گذاران ارزهای دیگه ومن امیدوارم از این کارها بیت کویین زیاد انجام بده وروز به روز موفق بشه

12

بیتکوین

reza137711

26/بهمن/1400

شبکه بیتکوین با تلاش زیاد داره شبکه قوی رو درست میکنه ولی بعضی ایرادات وجود داره که با حمایت از این شبکه میشه درست کرد

16

ارز

erfan.m.m

25/بهمن/1400

ایا کسی خبر داره که برداشت و تبدیل کوین به اتریوم اچقدر میشه؟ و آدرس کیف پول که ازمون میخاد اسم کیف پول رو باید بدیم؟

15

هش ریت

hastiiii

25/بهمن/1400

شبکه بیت کوین داره قوی تر از قبل میشه و نیاز به حمایت داره تا بتونه همزمان افزایش قیمت هم داشته باشه

38

من

09334913126

25/بهمن/1400

آدم وقتی می‌میره بدنش سرد می‌شه هرکی باهام سرد شد، خودش بزنه به چاک چون دیگه مرده حسابش می‌کنم.......

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.