coingram
کوینگرام

گزارش آن‌چین گلس‌نود: بیت کوین با موج فروش مواجه شده است

03/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
گزارش آن‌چین گلس‌نود: بیت کوین با موج فروش مواجه شده است
BTC
Sell
بیت کوین
فروش
2033
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

داده‌های درون زنجیره‌ای گلس‌نود گویای این مطلب است که سرمایه‌گذاران کوتاه مدت بیت کوین در حال خروج از بازار هستند. تحلیلگران این موضوع را از عوامل ایجاد فشار فروش و در نتیجه کاهش قیمت BTC می‌دانند.

به نقل از کوین تلگراف، در هفته‌های اخیر اخباری نظیر افزایش نرخ بهره از طرف فدرال رزرو و تنش و درگیری میان روسیه و اوکراین موجب کاهش قیمت دارایی‌های پرریسک در بازارهای مختلف دنیا شده است. این موضوع بازار رمزارزها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و موجب شده است سرمایه‌گذاران پذیرای ریسک کمتری در خصوص این دارایی‌ها باشند. گزارش پلتفرم گلس‌نود که در روز دوشنبه منتشر شد نیز گویای این مطلب است.

پیدایش نشانه‌های ضعف در بیت کوین و همچنین بازارهای سنتی، منعکس‌کننده افزایش نگرانی‌ها در خصوص افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارچ (اسفند)، ناآرامی‌ها در کانادا و همچنین موضوع اوکراین است.

این گزارش وقوع بازار خرسی عمیق‌تر را برای رمزارزها محتمل می‌داند. قیمت بیت کوین از اوج تاریخی خود در ماه نوامبر (آبان) حدود ۴۷٪ کاهش داشته است و ۱۵ هفته است که در روند نزولی قرار دارد. اما موضوعی که این فرضیه را تقویت کرده است، کاهش فعالیت‌های درون‌زنجیره‌ای بیت کوین است. نمودار زیر مربوط به تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین است (آدرس‌هایی که BTC دریافت یا ارسال کرده‌اند و دارای موجودی هستند). با در نظر گرفتن بازارهای خرسی، این نمودار در یک کانال صعودی در این زمان‌ها در حال حرکت است که اکنون به سطح پایین این کانال رسیده است. معنی این اتفاق این است که بیت کوین دچار کاهش تقاضا شده است.

نمودار آدرس‌های فعال بیت کوین

داده‌های گلس‌نود نشان می‌دهد که حدود ۲۱۹,۰۰۰ آدرس بیت کوین در ماه گذشته موجودی خود را خالی کرده‌اند. این موضوع می‌تواند شروع دوره خروج سرمایه از این بازار باشد. همچنین مطابق این گزارش سرمایه‌گذاران کوتاه مدت بیت کوین به طور میانگین این دارایی را در حدود قیمت ۴۷,۲۰۰ دلار خریده‌اند که در حال حاضر حدود ۲۲٪ در ضرر به سرمی‌برند.

همچنین حدود ۴.۷ میلیون واحد BTC در قیمت‌هایی بالاتر از قیمت کنونی خریداری شده‌اند که حدود ۵۴.۵٪ از آن‌ها متعلق به هولدرهای کوتاه مدت (کمتر از ۱۵۵ روز) بیت کوین است. از نظر آماری این دسته از هولدرها زودتر به فروش دارایی خود روی می‌آورند. بنابرین این خطر وجود دارد تا بازار با فشار فروش ناشی از این دسته از سرمایه‌گذاران مواجه شود.

در حال حاضر شاخص ترس و طمع در محدوده ۲۰ و در ناحیه ترس شدید قرار دارد. بیت کوین نیز در حدود ۳۶,۹۰۰ دلار معامله می‌شود که بسیار نزدیک به پایین‌ترین قیمت خود در سال ۲۰۲۲ است. این رکورد در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) در قیمت ۳۵,۰۰۰ دلار ثبت شد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

bit

angel77

03/اسفند/1400

با سخت‌گیرانه‌تر شدن سیاست‌های فد (فدرال رزرو/ ذخیره فدرال) ووقوع جنگ در اوکراین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به قیمت‌گذاری مشغولند و داده‌ها نشان می‌دهد ک نشانه‌ای از خروج گسترده سرمایه نیست و همین باعث می‌شود احتمال افت قیمت شدید ناشی از ترس بیشتر شود

34

خوشبختی

09334913126

04/اسفند/1400

خوشبختی می تونه داشتن آدمی باشه که بلده حتی از راه های دور هم حالت رو خوب کنه … ................***

10

بیت کوین

imanaminiazar

03/اسفند/1400

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز من هم همان طور با شما دوستان عزیزم موافق هستم با تشکر از شما عزیزان

20

موج فروش در بیت کوین

09173378538

03/اسفند/1400

سلام ودرود با توجه به تنش های روسیه و اکراین و ناآرامی در کانادا و افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو باعث نا امنی اقتصادی شده و سرمایه گذاران کوتاه مدت که حد ضرر های شان فعال شده و بازار با فشار فروش روبرو شده

24

بیت کوین

B@hm@n

03/اسفند/1400

بیت کوین یه ذره اومد بالا و با فشار زیاد فروش مواجه شد و همه با ترس به بازار نگاه می کنند و باعث ریزش دوباره شدند

46

تحلیل ارز بیت کوین

Rezafayyaz

06/اسفند/1400

به خاطر فشار های اقتصادی و قیمت بیت کوین نسبت به سال قبل درصدی زیادی کاهش یافته است و به همین دلیل هولدران بیت کوین خود را میفروشند و از ارز بیت کوین خارج می شود .

5

فروش بیت کوین

minister

03/اسفند/1400

یکی از معیارها و شاخص های ارزهای دیجیتال،شاخص ترس و طمع است و.این شاخص باعث میشود تریدرها و هولد ها برای جلوگیری از ضرر احتمالی بیشتر در زمان ریزش قیمت،دست بفروش بزنند که این امر نیز به نوبه خود باعث ریزش بیشتر قیمت خواهد شد

21

بیت کوین

shahrzad1400

03/اسفند/1400

آنچیزی که بیت کوین را طی ماه‌های آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد این است که قبلاً بیت کوین ارز بلامنازع بازار جهانی بود و بخش قابل توجهی از سرمایه این بازار مربوط به بیت کوین بود اما حالا دیگر ارزهای مجازی هم رشد کرده و سهم بیت کوین از این بازار کوچکتر شده است، به عنوان مثال هم اکنون اتریوم نقش قابل توجهی را در بازار ایفا می‌کند.

19

ارز دیجیتال بیت کوین

amiralipor

04/اسفند/1400

پادشاه ارز دیجیتال یذره رفته بود بالا که با مشکل پراکنی میخوان چوب لای چرخ بیت کوین بزارن که نهنگ ها با متضرزر شدن مردم سود خوبی میکنن

11

موج فروش

bahram72

03/اسفند/1400

موج فروش زیاد بیت کوین باعث ریزش دوباره قیمت ها شد تا بازم شاهد یه بازار کسل کننده به مدت طولانی تری باشیم

29

گزارش گلس نود درمورد موج فروش

زارع

03/اسفند/1400

فشارها ومشکلات سیاسی مانند تنش بین اوکراین وروسیه وهم چنین انتظار نرخ بهره بانکی در آمریکا وصف های فروش ارزهای دیجیتال بیت کوین هم نشان دهنده ادامه داشتن روند نزولی ارزهای دیجیتال درسطح جهان می باشد

29

فروش بیت کوین

miladhosseinzadeh1364

07/اسفند/1400

با شروع جنگ اوکراین و سخت گیری های فدرال باید منتظر سقوط بیشتر این رمز ارز ودر نتیجه بیرون کشیدن سرمایه از طرف سرمایه گذاران باشیم

15

موج

mhd.bhy

03/اسفند/1400

اره موج همون موجی که نهگها به وجود اوردن تا بتونن بهتر ماهی بگیرن از این دریای مواج همین موجی که دلخواه خودشونه

21

موج فروش

dors@1

03/اسفند/1400

همین فروش های زیاد یکی از دلایل اصلی ریزش قسمت بیت کوین است و با سیاست دارن کارشونو میکنند مواظب باشید و صبور

42

fare.................موج فروش

farejoon

03/اسفند/1400

با مشکلاتیکه این روزها برای بیت کویین پیش اومده مالیاتها و اختلافات روسیه و هزاران مسایل پشت پرده همه و همه دست به دست هم داده وهمه رو به سوی فروش این ارز خوب بستن ونمیشه به اینها خرده گرفت چون شایعه بدترین چیزیست که که هر چیزی را از پا در میاره

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.