coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,204 $

3,861,764,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,277 $

200,245,474 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

61,100 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

600.4 $

36,682,607 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

138.46 $

8,459,906 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

61,094 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,276 $

200,134,883 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5132 $

31,357 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

0.1476 $

9,018 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.6%

5.46 $

333,606 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت سولانا ممکن است بر اساس این الگو تا ۱۵۰ دلار افزایش یابد

11/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
قیمت سولانا ممکن است بر اساس این الگو تا ۱۵۰ دلار افزایش یابد
SOLANA
SOL
سولانا
تحلیل
2158
3 دقیقه

علیرغم خروج میزان قابل توجهی سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر سولانا، الگویی در نمودار این رمزارز SOL در حال تشکیل شدن است که از روند صعودی احتمالی خبر می‌دهد.

به نقل از کوین تلگراف، الگوی کف دو قلو در نمودار سولانا در حال تشکیل شدن است و در صورت تکمیل آن، قیمت سولانا ممکن است در هفته‌های آتی افزایشی ۴۵ درصدی را تجربه کند.

 

این مطلب تنها ترجه خبر منبع است و به هیچ عنوان پیشنهاد خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در رمزارزها نیست.

 

آیا سولانا ۱۵۰ دلاری خواهد شد؟

الگوی کف دو قلو معمولا در پایان یک روند نزولی ظاهر می‌شود و زمانی بوجود می‌آید که قیمت تا سطحی پایین می‌آید، سپس افزایشی مقطعی را تجربه می‌کند و مجدداً تا نزدیکی کف قبلی کاهش می‌یابد. در شرایطی که فروشندگان نتوانند قیمت را به سمت کف قیمتی پایین‌تری سوق دهند، احساسات فروش کمتر شده و همین موضوع به جهش قیمت شدید و صعود ختم می‌شود.

سولانا در ۲۴ ژانویه تا بدین جای کار، به خصوص پس از افزایش قیمت ۲۵٪ هفته اخیر خود تا مرز ۱۰۰ دلار، تا حدودی الگوی مشابهی را ترسیم کرده است.

علاوه بر این، واگرایی صعودی بین روند قیمتی سولانا و شاخص قدرت نسبی (RSI) آن وجود دارد که احتمال زیاد نشان‌دهنده جهش احتمالی در پی تشکیل الگوی کف دوقلو صعودی است.

الگوی کف دوقلو در نمودار سولانا؛ نمودار روزانه

این الگو در صورتی تایید خواهد شد که قیمت سولانا همراه با افزایش حجم معاملات، به خط گردن این الگو در نزدیکی ۱۲۰ دلار افزایش یابد و در صورت تحقق این مهم، قیمت ممکن است تا هدف این الگو برابر با حداکثر فاصله بین پایین‌ترین نقطه تا خط گردن صعود کند. در این صورت، احتمالا شاهد ۱۵۰ دلاری شدن سولانا خواهیم بود و در صورت ادامه حرکت به سمت بالا، قیمت می‌تواند تا ۱۷۰ دلار (که با رنگ قرمز در نمودار مشخص شده است) افزایش یابد.

ریسک تله گاوی وجود دارد

چیزی شبیه به الگوی کف دوقلو در نمودار سولانا در حال تشکیل شدن است که ممکن است قیمت را تا ۱۵۰ دلار و حتی بالاتر افزایش دهد. با این حال، تحلیلگری با نام کاپو نسبت به تله گاوی احتمالی هشدار داده و معتقد است آلتکوین‌ها در کل روند نزولی خود را از سر خواهند گرفت.

به گفته کاپو، در محدوده ۱۲۰ دلاری که خط گردن الگوی مذکور است، مقاومتی قرار دارد که به احتمال زیاد روند صعودی سولانا را محدود خواهد کرد. وی در تحلیل خود از نظریه امواج الیوت برای اشاره به آغاز موج دیگر چرخه نزولی سولانا استفاده کرده است که در نمودار زیر با حرف c نشان داده شده است.

نمودار قیمت سولانا؛ تایم‌فریم ۸ ساعت

کاپو روز گذشته در این رابطه گفت:

برای من غیرممکن است در این نقطه پس از شکست تمامی اصلاح قیمت‌های صعودی خوش‌بین باشم. می‌توانید از پامپ قیمت در تایم فریم‌های کوتاه مدت تا زمانیکه دوام بیاورند لذت ببرید؛ اما خیلی به آنها عادت نکنید.

اما چشم‌انداز سولانا به خوبی نمودار آن نیست. بر اساس گزارش هفته گذشته کوین‌شیرز، سرمایه‌گذاران احساسات منفی نسبت به محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با اکثر آلتکوین‌ها از جمله BNB، پولکادات، کاردانو، ریپل و لایت کوین دارند و در حال خروج سرمایه خود هستند.

سرمایه ورودی و خروجی به محصولات مرتبط با رمزارزها

علاوه بر این، در هفته منتهی به ۲۵ فوریه (۶ اسفند) حدود ۲.۶ میلیون دلار سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با سولانا خارج شد.

البته در این دوره مجموعا ۳۶ میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با دارایی‌های دیجیتال سرازیر شد که ۱۴ میلیون دلار آن به پورتفوهایی با چند دارایی و ۱۷ میلیون دلار به بیت کوین اختصاص دارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

سقوط ناگهانی سولانا؛ عوامل پشت پرده کاهش قیمت چه بودند؟

سقوط ناگهانی سولانا؛ عوامل پشت پرده کاهش قیمت چه بودند؟

افزایش چشمگیر قیمت سولانا؛ آیا نهنگ‌ها پشت پرده هستند؟

افزایش چشمگیر قیمت سولانا؛ آیا نهنگ‌ها پشت پرده هستند؟


تحلیل کاربران

قیمت سولانا

asalbanoo1364

11/اسفند/1400

سولانا توانایی های زیادی داره و نشون داده هر موقع میتونه رشد خوبی رو تجربه کنه و از این لحاظ بهترین به حساب میاد

35

ارز دیجیتال سوانا

علیصالحی

13/اسفند/1400

سوانا ارزه بدی نیست خیلی خوبه ولی اگر به بالایه 200 دلار برسه خیلی عالی میشه بنظره من ارز بدی نیست من از ارزه سوانا خیلی خوشم میاد امید وارم بیقه مردم هم از ارز سوانا رضایت کافی را هم برده باشند

10

زندگی

aliashouri

10/فروردین/1401

تو برای ادامه مسیر زندگیت تنها دو راه داری یا در میان پیچ و خم های زندگی و طوفان مشکلات استوار بایستی و خودت حال خوبت را بسازی یا که با افسوس و نشستن ویران شدن کاخ رویاهایت را به جان بخری و به یاد خاطرات سوخته آینده ات را به آتش بکشی

3

سولانا

imanaminiazar

11/اسفند/1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم به نظر من باید منتظر افزایش ارز دیجیتال بخصوص سولانا و ارز های دیگر ماننده دلار و کالا ها باشیم

16

ارز سولانا

marwan

01/بهمن/1401

رز دیجیتال SOL نوعی رمز ارز با کارایی بالا هست که در بستر بلاک چین ساخته شده و همزمان از امنیت بالا و اپلیکیشن های غیر متمرکز استفاده می کنه. بهتره بدونین که ارز SOL بر مبنای گواه اثبات زمان یا به اختصار POH طراحی شده و به این ترتیب، ارز سولانا می تونه به سادگی گذر زمان رودر دفتر کل به صورت کد در بیاره و باعث افزایش سرعت بلاک چین بشه.

2

سولانا

hamai

11/اسفند/1400

سولانا ارزی که قبلاً تا محدوده 250دلاررسیده بود واکنون در محدوده 100دلارمعامله میشود احتمال داره تا 150دلار رشد کنه

28

قیمت سولانا

bahram72

11/اسفند/1400

قیمت سولانا میتونه یه جهش تا ۱۵٠ دلار داشته باشه و بارم مثل قبل یکی از بهترین ارزها لقب بگیره و قطعا در هر زمانی میشه انتظار رشد سولانا رو داشت

28

سولانا

09380100885

11/اردیبهشت/1401

با سلام سولانا ارزی با قابلیت های کلیدی هست که برای هولد کردن بسیار عالی است در آینده حرف های زیادی برا گفتن دارد

3

ایجاد الگوی کف دوقلودرسولانا

زارع

12/اسفند/1400

با ایجاد این الگو قیمت سولانا روبه رشد خواهد شد انتظار می‌رود که این حرکت ادامه داشته باشد این الگو نشان دهنده رشد قیمتی ارزهای دیجیتال وهمچنین التکوین ها خواهد شد رشد دیفای وNFTها نیز برافزایش قیمت ارزها موثرند

12

سولانا

sajadsh33

11/اسفند/1400

سولانا ازاون ارزهاییست که بسیاری ازکارشناسان به آینده این ارزبسیارخوشبینندوودرآینده خیلی نزدیک دوباره به150میرسه وبه پیشرفتش ادامه میده شک نکنید

16

سولانا

angel77

11/اسفند/1400

مدت‌هاست کاربران و سرمایه‌گذاران منتظر یک بلاک چین هستند که برای همیشه مشکلات تأیید تراکنش ها در شبکه بیت کوین و کارمزد بالای اتریوم را رفع کندشاید بتوان گفت سولانا همان بلاک چینی است که همه منتظرش بودند ک انتظار میرود با افزایش حجم معاملات روند رو به رشدی داشته باشه

34

گرونی

[email protected]

12/اسفند/1400

من تنها چیزی که میتونم بگم اینه که چرا اخه دلار گرون میشه مردم باید بد بختیشو بکشن مگه مردم چه گناهی کردن مرغ کلیویی ۴۰ تومن اخه انسافه لطفا رسیدگی کنید

14

سولانا

dors@1

11/اسفند/1400

سولانا ارز خوبیه و اگه بتونه تا ۱۵٠ دلار بالا بیاد میتونه بازم به روند خوب خودش برگرده و امیدواری برای شکستن رکورد هم بیشتر میشه

37

دلایل رشد سولانا

09173378538

11/اسفند/1400

سلام ودرود فراوان ۴ دلیل رشد سولانا سرمایه گذاری نهادی قوی تعداد آدرس ها سومین بازار آتی ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد رشد سریع شبکه

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.