coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

62,855 $

3,846,726,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,040 $

186,037,596 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,200 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

579.8 $

35,482,536 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

150.07 $

9,184,284 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.5%

0.5287 $

32,356 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

3,040 $

186,068,808 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.5%

0.1517 $

9,284 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.5%

5.76 $

352,512 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وضعیت بازار: شمارش معکوس برای اعلامیه بانکی مرکزی آمریکا

25/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
 وضعیت بازار: شمارش معکوس برای اعلامیه بانکی مرکزی آمریکا
USA
FOMC
آمریکا
نرخ بهره
1984
3 دقیقه

ساعت ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران، جلسه بانک مرکزی آمریکا برای تصمیم‌گیری درباره میزان افزایش نرخ بهره بانکی به پایان می‌رسد و ساعاتی بعد در یک کنفرانس خبری نتایج آن اعلام می‌شود. کارشناسان می‌گویند نتیجه این جلسه در کوتاه‌مدت برای بازار ارز دیجیتال مهم است، اما با گذشت زمان از میزان تأثیرگذاری سیاست پولی جدید آمریکا بر بازار کاسته خواهد شد.

به گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال روز گذشته تا حدی افزایش یافت و این در حالی است که امشب برنامه بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ بهره بانکی اعلام خواهد شد.

کارشناسان انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی را در هر مرحله ۰.۲۵ درصد افزایش دهد. این افزایش می‌تواند شرایط پولی اخیر آمریکا را که باعث افزایش قیمت دارایی‌های ریسکی در سال‌های گذشته شده بود، تا حدودی انقباضی‌تر کند. این احتمال هم وجود دارد که بانک مرکزی آمریکا تصمیم بگیرد در ادامه رقم ترازنامه ۹ تریلیون دلاری خود را کاهش دهد.

در حالی که دور چهارم مذاکرات مقامات اوکراینی و روسی روز دوشنبه برگزار شد، هنوز توافقی درباره آتش‌بس صورت نگرفته است.

از روز گذشته، بیت کوین در مقایسه با آلت کوین‌ها بازدهی کمتری داشته است. این یعنی در این چند روزه تمایل سرمایه‌گذاران به پذیرش ریسک تا حدی بیشتر شده است. قیمت بیت کوین در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد افزایش یافته و این در حالی است که اتریوم و گراف (The Graph) در همین بازه زمانی به‌ترتیب ۵ و ۲۰ درصد رشد کرده‌اند.

بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران نسبت به بازار همچنان محسوس است و مؤسسه فانداِستارت گلوبال ادوایزرز (Fundstrat Global Advisors) هم با اشاره به این موضوع گفته است:

نرخ تأمین سرمایه (هزینه نگهداری از موقعیت‌های لانگ در بازار قراردادهای آتی دائمی) برای قراردادهای آتی دائمی بیت کوین وضعیت نامشخصی دارد و نمی‌تواند موقعیت خود را برای طولانی‌مدت در ناحیه منفی یا مثبت حفظ کند. این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران در این بازه زمانی تمایلی به پیش‌بینی بازار و درگیرکردن سرمایه خود ندارند.

رفته‌رفته از فشار فروش کاسته می‌شود

برخ از تحلیلگران انتظار دارند در ادامه از فشار فروش موجود در بازار دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال و سهام کاسته شود.

مؤسسه سرمایه‌گذاری «MRB Partners» اخیراً در گزارشی نوشته است:

شاخص‌های کلیدی بازار سرمایه نشان می‌دهند که از سرعت کاهش رشد بازارهای جهانی تا حدی کاسته شده است. با کاهش تنش‌های میان روسیه و اوکراین، بازارهای جهانی سهام می‌توانند رشد معناداری را تجربه کنند.

رشد بازار سهام می‌تواند نشانه مثبتی برای ارزهای دیجیتال باشد، چراکه قیمت بیت کوین در این مدت هم‌بستگی زیادی با عملکرد این بازارها داشته است.

فعالان بازار انتظار دارند نرخ بهره بانکی آمریکا در ۷ مرحله و با تصمیم بانک مرکزی در هر مرحله ۰.۲۵ درصد افزایش یابد. با گذشت زمان، اگر بانک مرکزی آمریکا سیاست‌های غافلگیرکننده‌ای اتخا‌ذ نکند، واکنش بازار به تغییرات نرخ بهره هم کمتر می‌شود و میزان نوسانات قیمت کاهش می‌یابد.

در بازار ارزهای دیجیتال، احساسات معامله‌گران به‌شدت نزولی است، اما این احتمال هم وجود دارد که با افزایش قیمت‌ها، حجم زیادی از موقعیت‌های شورت (فروش) موجود لیکویید شوند.

نمودار زیر سقوطِ «از اوج به کفِ» قیمت بیت کوین و بازارهای جهانی سهام را نشان می‌دهد. همان طور که می‌بینید، ریزش اخیر در بازار بیت کوین، بورس اروپا و نزدک شدید بوده است، اما نه به‌اندازه سقوط قبلی. البته در بازار سهام شرکت‌های اینترنتی چین، ریزش اخیر از سقوط قبلی شدیدتر بوده است.

مقایسه ریزش اخیر قیمت بیت کوین با سقوط بازارهای جهانی سهام.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

تعلل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تایید درخواست‌ها!

تعلل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تایید درخواست‌ها!

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

چشم انداز بیت کوین ممکن است وابسته اقتصاد آمریکا باشد!

چشم انداز بیت کوین ممکن است وابسته اقتصاد آمریکا باشد!


تحلیل کاربران

اعلام نرخ بهره بانکی آمریکا وایران برارز

زارع

25/اسفند/1400

امشب نرخ بهره بانکی آمریکا اعلام می‌شود وبا اعلام بهره بانکی تاثیرکوتاه مدتی بر ارزهای دیجیتال وروند افزایش قیمت آنها خواهد گذاشت ولی این افزایش موقتی است ودباره به حالت قبل بازمی گردند

25

نرخ بهره

ماهور

25/اسفند/1400

اگه امریکا امشب بخواد نرخ بهره رو افزایش بده باعث ریزش دوباره بیت کوین میشه ولی خیلی هم تصمیم آسونی نیست

38

شمارش معکوس

dors@1

25/اسفند/1400

شب مهمی در راه بوده و میتونه روند بازار رو به هر طرفی سوق بده و اگه نرخ بهره ثابت بمونه یه خبر خوب برای ارزها به حساب میاد

40

فشار افت بازار/آمریکا

hoseinseify

26/اسفند/1400

دنی روزها رفته در بازار آمریکا ارز دیجیتال با افت باورنکردنی روبرو شده است و تحلیلگران بر این باورند که بر فشار روز بهروز بیشتر خواهد شد و تاثیر بسیار منفی بر بازار خواهد گذاشت

14

نتایج اعلامیه بانک مرکزی آمریکا

angel77

25/اسفند/1400

افت اخیر قیمت بیت‌کوین و بیشتر رمزارزها طی معاملات هفته‌های اخیر به دلیل استقبال پیشاپیش آنها از سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی آمریکاست و به همین دلیل با اعلام رسمی او نباید منتظر افت شدید قیمت رمزارزها بود

35

استرس

AZIZMOHAMMADI..com

26/اسفند/1400

آدم با این کار های آمریکا استرس میگیره وارد بازار بشه یا نه . ولی بازار خوبیه نترسیم بهتره . ادامه بدید

12

فشارفروش

sajadsh33

25/اسفند/1400

رفته رفته ازفشارفروش دربازارکاسته می شود.برخی ازتحلیل گران براین باورهستندکه کم کم ازفشارفروش ارزهای پرریسک وسهام کاسته خواهدشد.

26

افت

masoud_2400

25/اسفند/1400

دلیل افت به خاطر پارلمان اروپا می‌باشد و ممنوعیت استفاده از بیت کوین میباشد و به احتمال زیاد موقتی است

15

رابطه بیت کوین با بهره بانکی

marwan

09/اردیبهشت/1402

السلام علیکم بله همه چیز دیت بانک ها وریختن سرمایه در بازار است اگه قدرت خرید وفروش بالا باشه یا بهره بانکی پائین باشه قیمت های ارز دبجیتال بازهم قوی تر میشه

5

fare ............چه خواهد شد

farejoon

25/اسفند/1400

با قانون امشب که ممکنه تغییری کنه به به نظرم موقت هست و مجدد به حالت اولیه خودش برمیگرد هرچند اوضاع ارزها کمی وحشت اوره ولی میدونم که مردم دارن بیت کویین ها را دارن میفروشن دیگه با این وضعیت که پیش اومده بانکهای اروپا چه نقشه ای در پیش دارهن واقعا چه خواهد شد

21

بانک مرکزی امریکا

bahram72

25/اسفند/1400

این جلسه میتونه خیلی مهم باشه و بازار رو میتونه با نوسان زیاد روبرو کنه و امیدواریم یه خبر مثبت خروجی این جلسه باشه

34

مشخص شدن وضعیت بازار

amir00988

25/اسفند/1400

بانک مرکزی آمریکا در این بازار بیشتر از سایر بازارهای مالی تاثیرگذاره چرا که به باور آنها رمزارزها طی ماه‌های اخیر به عنوان ابزاری برای پوشش سرمایه‌گذاری‌ها در مقابل افزایش نرخ تورم بدل شده بودن و اقدام عملی فدرال رزرو برای کاهش نرخ تورم موجب افت تقاضا برای رمزارزها میشه

33

تحولات ارز

mohammadhosen

26/اسفند/1400

امروزه تصمیم های امریکا وجنگ روسه واوکراین تاثیرزیادی برروندکاهش ارزمیشودکه این نوع تاثیری بربازارهای جهان دارد

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.