coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

63,910 $

3,981,593,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,144 $

195,878,676 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

592.1 $

36,887,830 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.9%

146.03 $

9,097,669 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,143 $

195,821,983 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5301 $

33,025 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

0.1622 $

10,105 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.3%

5.89 $

366,947 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

به‌روزرسانی نسخه سوم AAVE عرضه شد

27/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
به‌روزرسانی نسخه سوم AAVE عرضه شد
AAVE
بروزرسانی
اخبار
2149
3 دقیقه

 

نسخه سوم آوه بر روی انتقال بین زنجیره‌ای دارایی‌ها و هم‌چنین بهبود امنیت و کارایی سرمایه معطوف است. این به‌روزرسانی ابتدا در پالیگان، فانتوم، آوالانچ، آربیتروم، آپتیمیزم و هارمونی عرضه خواهد شد.

به نقل از کریپتو بریفینگ، آوه اخیرا استخرهای دارای مجوزی برای سازمان‌ها و یک محصول مبتنی بر NFT به اسم لنز (Lens) عرضه کرده است.

آوه به‌روزرسانی نسخه سوم را عرضه کرده است. این به‌روزرسانی ابتدا در پالیگان، فانتوم، آوالانچ، آربیتروم، آپتیمیزم و هارمونی اجرا می‌شود و در آینده نیز بر بستر اتریوم عرضه خواهد شد.

عرضه نسخه سوم آوه

آوه که یکی از بزرگترین پروتکل‌های دیفای با بیش از ۱۱ میلیارد دلار سرمایه مسدودشده است، نسخه سوم خود را عرضه کرده است.

تیم توسعه‌دهنده این پروتکل وام‌دهی محبوب در روز چهارشنبه، به‌روزرسانی مذکور را معرفی کرده است. نسخه سوم آوه بر روی بهبود امنیت و کارایی سرمایه معطوف است و هم‌چنین از طریق رابط کاربری جدید، تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. تیم توسعه‌دهنده گفته است کاربران از جریان تراکنشی شفاف‌تر و زمان‌های بارگذاری سریع‌تر بهره خواهند برد .

شاید مهم‌ترین نکته در خصوص نسخه سوم آوه این باشد که به‌روزرسانی مذکور به کاربران امکان می‌دهد تا به انتقال دارایی‌های خود در شبکه‌های مختلف بپردازند. به عبارت دیگر، کاربرانی که وضعیت معاملاتی در نسخه سوم آو‌ه در شبکه آربیتروم در اختیار دارند می‌توانند نقدینگی خود را با کارمزد اندکی به آپتیمیزم انتقال دهند. نسخه سوم آوه هم‌چنین پس‌اندازهای بدون کارمزد، بهبود کارایی وام‌گیری و چندین ویژگی دیگر برای کاهش ریسک معاملاتی را ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌هایی است که به طور ویژه برای بهینه‌سازی تجربه کاربری در لایه دوم اتریوم طراحی شده‌اند.

نسخه سوم آوه ابتدا در شبکه‌های پالیگان، فانتوم، آوالانچ، هارمونی و آپتیمیستیک رول‌آپ لایه دوم آربیتروم و آپتیمیزم عرضه خواهد شد. در آینده شاهد عرضه این نسخه در شبکه اصلی اتریوم نیز خواهیم بود. با تغییرات پروتکل آوه، دارندگان توکن AAVE از طریق فرایند پروپوزال بهبود آوه، در خصوص شبکه‌هایی که این به‌روزرسانی در آنها عرضه خواهد شد به رای‌گیری پرداختند.

ساندیپ نایلوال (Sandeep Nailwal) هم‌بنیانگذار پالیگان گفته است که این به‌روزرسانی، نقطه عطف بسیار بزرگی محسوب می‌شود. وی افزود این به‌روزرسانی، پالیگان را به سمت رسالت خود مبنی بر ارائه دیفای به صدها میلیون نفر دیگر به جلو حرکت می‌دهد.

استنی کولچوف (Stani Kulechov) مدیرعامل و موسس آوه نیز در خصوص این به‌روزرسانی صحبت و خاطرنشان کرده است که نسخه سوم آوه به بهینه‌سازی مقیاس‌پذیری، انتقال بین زنجیره‌ای و کاهش ریسک می‌پردازد. وی افزود که جامعه آوه در آینده به توسعه و غیرمتمرکزسازی بیشتر اکوسیستم منسجم پیرامون این پروتکل ادامه می‌دهند. وی بیان کرد که نسخه سوم آوه در خصوص اتخاذ تصمیم‌های مهم برای توسعه پروتکل آوه، چشم‌انداز مناسبی به جامعه ارائه خواهد داد.

نسخه سوم آوه به طور رسمی در ماه نوامبر ۲۰۲۱ با برنامه‌های بین زنجیره‌ای تیم آوه معرفی شد. آوه علاوه بر نسخه سوم، علی‌رغم کاهش ارزش در بازار کریپتو و ریزش شدید در سراسر عرصه دیفای، ماه‌های اخیر بسیار فعال و پرمشغله بوده است. آوه در ماه ژانویه محصول دیفای برای سازمان‌ها عرضه کرده و از آن زمان تاکنون با پلتفرم دید جامعه محور خود به اسم لنز، وارد حوزه NFT شده است. ماه گذشته، شبکه آزمایشی لنز در شبکه پالیگان عرضه شده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بروزرسانی

ماهور

27/اسفند/1400

بروزرسانی ها برای بهتر کردن تمامی جوانب کار در شبکه ها انجام میشه و حالا آوه میتونه یه پیشرفت رو در خودش تجربه کنه

36

AAVE

marwan

08/بهمن/1401

آوه اولین پروتکل وام دهی DeFi بود که اولین شبکه اصلی خود را به عنوان ETHlend در سال 2017 راه اندازی کرد. Aave به عبارتی یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز، Open Source و غیرحضوری است که کاربران را قادر می سازد سود سپرده های ارز رمز پایه را بدست اورند و همچنین از طریق قراردادهای هوشمند دارایی خود را قرض بگیرند. این پروتکل جدا از درآمدزایی، وام های سریع را نیز ارائه می دهد.

2

اووه..............fare

farejoon

28/اسفند/1400

ارز بسیار خوبیست و خیلی قدرتمند که در بستر اتریوم بزودی رتبه خوبی را تو بازار پیدا کرده است و ایده خوبی برای دیگر ارزهاست و پیشرفت خوبی را داره انجام میده .

12

بروزرسانی نسخه سوم آوه

زارع

27/اسفند/1400

آوه بزرگترین پروتکل دردیفای است که با بروزرسانی این نسخه برروی ارزهای چون پالیگان وهارمونی وچند ارز دیگر وپس از مدتی روی اتریوم نیز اجرایی می‌شود آوه با روند خوب وعملکرد مناسب توانسته دربین تمام ارزها مشوق کاربران باشد

16

آوه

bahram72

27/اسفند/1400

آوه ارز خوبیه و در دیفای هم یکی از بهترین ها به شمار میره و این بروزرسانی میتونه کاربرد های این ارز رو هم بهتر کنه

18

AaVe

angel77

27/اسفند/1400

آوه (Aave) پروتکلی در بستر اتریوم است که به تازگی توانسته‌ رتبه خوب بازار دیفای (DeFi) را از آن خودش کنه و از استخرهای وام دهی یا همان لندینگ پول (Lending Pool) نیز پشتیبانی می‌کنه با بروز رسانی نسخه سوم میتونه پیشرفتهای زیادی داشته باشه

21

ارز

baharloei20

29/اسفند/1400

بررسی هانشان می دهدقیمت ارز نوسانات شدید در بازارهست که همچنان این نواسانات ادامه خواهد شد وپیش بینی ها زیاد درست از آب در نخواهد آمد.

4

ارز دیجیتال آووه

amir00988

27/اسفند/1400

ارز دیجیتال آوه از نظر بنیادی بسیار قدرتمند است زیرا عرضه حداکثری این ارز دیجیتال محدود بوده که پعد از کمی‌سازی ریسک‌ها و حل مشکلات موجود، و بروز رسانی هایی که اخیرا صورت مرفته می‌شه امیدوار بود سرمایه‌گذاران خارج از حوزه ارزهای دیجیتال به این حوزه وارد بشن

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.