coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

62,824 $

3,888,805,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.7%

3,164 $

195,862,123 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,857 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

589.9 $

36,517,286 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.2%

133.96 $

8,292,124 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,888 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.7%

3,164 $

195,863,980 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5147 $

31,860 تومان

XRP

XRP

xrp

6.3%

0.1407 $

8,709 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

5.25 $

324,975 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آوالانچ کیف پول خود را راه‌اندازی خواهد کرد

04/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
آوالانچ کیف پول خود را راه‌اندازی خواهد کرد
AVAX
Avalanche
Wallet
اخبار
1761
2 دقیقه

تیم توسعه آوالانچ به تازگی از برنامه‌هایش برای ساخت کیف پول مخصوص خود با نام Core Wallet خبر داده است. علاوه بر این، آوالانچ تصمیم دارد تا پشتیبانی از شبکه بیت کوین را هم به بریج خود اضافه کند. هدف این دو ابتکار، تسهیل تجربه کاربری و ورود دارایی‌های بیشتر به اکوسیستم آوالانچ است.

به نقل از کوین دسک، نیک موسالم (Nick Mussallem)، یکی از مدیران آوا لبز روز سه‌شنبه در نشست آوالانچ در شهر بارسلونا اسپانیا از ساخت این دو محصول خبر داد.

موسالم در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

کور تنها یک کیف پول نیست بلکه سیستم عامل وب ۳.۰ است که معماری ایمنی را با فناوری‌هایی که در هیچ کیف پول دیگری یافت نمی‌شود ترکیب می‌کند.

صحبت‌های موسالم در رابطه با ساخت کیف پول مخصوص به آوالانچ مدت کوتاهی پس از آن صورت گرفت که ارزش کانسنسیس (ConsenSys)، شرکت مادر کیف پول متامسک (کیف پول محبوبی که بسیاری از کاربران از طریق آن با شبکه اتریوم و شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم مانند آوالانچ تعامل دارند) در آخرین دور سرمایه‌گذاری خود به ۷ میلیارد دلار رسید.

کیف پول کور از بریجینگ آوالانچ بهره خواهد برد که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا مستقیما و بی هیچ واسطه‌ای با برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) در شبکه بلاکچینی آوالانچ تعامل داشته باشند. پیش از این، کاربران متامسک مجبور بودند تا از پل اتریوم – آوالانچ برای انتقال دارایی‌های خود به شبکه آوالانچ استفاده کنند.

پل یا همان بریج‌ها برنامه‌هایی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا دارایی‌ها را از یک بلاکچین به بلاکچین‌های دیگر منتقل کنند. فرآیندی که در پل‌ها صورت می‌گیرد اغلب پیچیده و مستعد حملات هکرهاست.

با پذیرش بیشتر دیفای و افزایش استفاده از پروتکل‌های این اکوسیستم در شبکه آوالانچ، پل آوالانچ با بیش از ۶ میلیارد دلار ارزش قفل شده (TVL) به محبوب‌ترین پل متصل به شبکه اتریوم تبدیل شده است. به گفته توسعه‌دهندگان، پل مذکور در انتقال بیش از ۴۳ میلیارد دلار از زمان راه‌اندازی در جولای (تیر) ۲۰۲۱ نقش داشته است.

انتظار می‌رود کیف پول جدید به نیاز تعداد کثیری از کاربران که به دنبال تجربه کاربری بومی آوالانچ بوده‌اند پاسخ دهد. فاز اول راه‌اندازی کور ولت عرضه افزونه مرورگر خواهد بود و در اواخر ماه مارس (فروردین) صورت خواهد گرفت. فاز دوم شامل راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل است و در سه ماهه دوم انجام خواهد شد.

علاوه بر ساخت کیف پول مخصوص به خود، آوالانچ اعلام کرد قابلیت پشتیبانی از بیت کوین را به پل خود اضافه خواهد کرد و بدین شکل، بزرگترین رمزارز بازار را به اکوسیستم دیفای خود خواهد افزود.

پیش از این، کاربرانی که تمایل داشتند بیت کوین خود را در اکوسیستم دیفای شبکه آوالانچ استفاده کنند بایستی از سرویس‌های رپدکننده توکن شخص ثالثی چون WBTC یا renBTC استفاده کنند.

رهبران پروژه آوالانچ به دنبال پشتیبانی از تعداد گسترده‌ای از بلاکچین‌ها در پل این شبکه هستند. شایان ذکر است AVAX، توکن بومی شبکه آوالانچ در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۴ دلار رسیده است. جالب است بدانید این ارز طی ۷ روز گذشته رشدی ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

بزرگ‌ترین آزادسازی توکن‌های هفته جاری

بزرگ‌ترین آزادسازی توکن‌های هفته جاری

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

انتقال دارایی

ayoobchem

05/فروردین/1401

کیف پول کور از بریجینگ آوالانچ بهره خواهد برد که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا مستقیما و بی هیچ واسطه‌ای با برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) در شبکه بلاکچینی آوالانچ تعامل داشته باشند. پیش از این، کاربران متامسک مجبور بودند تا از پل اتریوم – آوالانچ برای انتقال دارایی‌های خود به شبکه آوالانچ استفاده کنند.

14

نورعت

moslemmm

29/آذر/1402

در روزهای پایانی هفته میلادی گذشته و همچنین روز دوشنبه شد؛ اما در روز جاری شاهد بازگشت قیمت به‌سمت ۴۳,۰۰۰ دلار بودیم.

2

کیف پول آوالانچ

king65mmd

05/فروردین/1401

پیش از هر چیز، توجه داشته باشید که شبکه اوالانچ از سه زیر شبکه (Chain) با نام‌های زنجیره قرارداد (Contract Chain/ C Chain)، زنجیره تبادل (Exchange Chain/ X Chain) و زنجیره پلتفرم (Platform Chain/ P Chain) تشکیل شده است

14

لیدر

mohammadhosen

04/فروردین/1401

باسلام باتوجه به اینکه بسیاری ازمردم اطلاعات کافی ازبازارسرمایه گداری ندارن وبدون دانش واردشدن که بیشترسایت هایی که اکنون مشاهده میکنیم که دقیقا برای جذب افراد باسودبالاتر تاسه چهارروز سودسرمایه داده میشودوبعدازچندروزسایت بسته میشه واگه سوال کنیم میگویندکه شرکت برای دسترسی هکرها به اطلاعات بسته شده که قضیه انوراب ندانسته سرمایه گذاری کردن اینجاست که لیدرباتوجه به دانش خودباعث جلوگیری ازحوادثی چون کلاهبرداری میشود واطمینان بیشتری به بورس وسرمایه گداری انجام میدهد

18

آوالانچ

miladhosseinzadeh1364

04/فروردین/1401

با سلام خدمت شما دوستان عزیز به نظر من رمز ارز آوالانچ با راه اندازی کیف پول مخصوص خود باعث رشد چشمگیر و چند برابری رمز ارز خودش میشه

26

تریدر

sajadsh33

04/فروردین/1401

بچه ها مابایدبدونیم که هرکاری متخصص خودش روداره،مثلاکاره ساختمانی بایدمعماروبناانجامش بدن،عمل قلب رودکترای جراحی وغیره ودرامرارزهای دیجیتال یه سری کاربلدوباتجربه وجوددارندکه به بقیه که نابلدراه هستنداطلاعات وراهنمایی های مفیدمیدن وخیلی خیلی بهشون احتیاج هست ونبودشون باعث ازبین رفتن خیلی ازسرمایه هامون میشه واین یه واقعیته که نمیشه انکارش کردوبه این عزیزان تریدرگفته میشه.

17

کیف مخصوص آوالانچ

مسعودجعفری

07/فروردین/1401

با سلام،با تلاش فراوان با احداث کیف مخصوص آولانچ که خصوصیات منحصر بفردی که دارا می باشد دسترسی اسان به شبکه باارزش اتریوم را فراهم کرده است که همین موضوع باعث افزایش قیمت ارز شده است که رفته رفته باتلاش مضاعف تیم پشتبان قوی این کیف پول شاهد افزایش تقاضا ی خرید خواهیم شد که همین موضوع باعث افزایش قیمت ارز خواهدشد.

7

جایگاه رمز ارزها

bahanehnaro

05/فروردین/1401

سلام دوستان جهان با پیشرفت تکنولوژی و استفاده هر چه بیشتر از این اطلاعات و دست اوردها خودبه خود جایگاه هر کدام را مشخص میکنه و مطمئنا رمزارز بهتر باید باشد هرچنده بنده به شخصه هنوز سروکاری نداشتم و شروعی نو هست در سال نو

9

آوالانچ Avalanche

marwan

08/بهمن/1401

اولین شبکه قراردادهای هوشمند است که به صورت استاندارد در کمتر از یک ثانیه تراکنش‌ها را تایید می‌کند. آوالانچ شبکه اصلی خود را در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی کرد. توکن اصلی این پلتفرم یعنی AVAX، کارهای مختلفی را در آوالانچ انجام می‌دهد و همچنین به عنوان پاداش و سیستم پرداخت برای کاربران عمل می‌کند. Avalanche از کل ابزار توسعه اتریوم پشتیبانی می‌کند و میلیون‌ها تاییدکننده مستقل را قادر می‌سازد تا به عنوان تولیدکنندگان بلاک مشارکت کنند. این شبکه آزمایشی بیش از ۱۰۰۰ فول نود و تولیدکننده بلاک داشته و رکورد جهانی را در این مورد شکسته است.

3

کیف پول

angel77

04/فروردین/1401

دنیای رمزارزها دنیای تراکنش‌های سریع، ایمن، از راه دور و بدون محدودیت از سوی سیستم‌های مرکزیه که احتمال هک و کلاهبرداری در این سیستم رو به صفر میرسونه هدف از این کار آوالانچ راحتتر کردن تجربه کاربری و ورود دارایی هایی بیشتر به این اکوسیستمه

23

اوالانچ..............fare

farejoon

04/فروردین/1401

حواستونو جمع کنید تا چشمتون به این جور تبلیغات افتاد که مثل همین کلمات قطر و اوالانچ تو دلتون زود میگین به ببین عجب کیفی عجب کاری ووووووو دیگر چون منکه غیبگو نیستم که بدونم تو دید و مغز شما چی میگذره بعد چند وقت دیگه یهو میبینید کلاهبردا ر هکری در اومد پس با اطلاعات دقیق از این کارها انجام بدین که فردا جز اه ه ه چیزی نماند .

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.