coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.5%

62,548 $

3,896,740,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.3%

3,104 $

193,368,609 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

4%

584.8 $

36,429,925 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.6%

143.16 $

8,918,868 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.7%

0.5323 $

33,162 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

3,100 $

193,111,310 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

8.3%

0.1441 $

8,977 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

9.8%

5.76 $

358,848 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت بیت کوین به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسید؛ شرط ادامه روند صعودی چیست؟

08/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
قیمت بیت کوین به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسید؛ شرط ادامه روند صعودی چیست؟
Bitcoin
BTC
تحلیل
Market
2214
2 دقیقه

ساعاتی پیش، قیمت بیت کوین با عبور از ۴۷٬۷۰۰ دلار به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسید. کارشناسان می‌گویند از آنجایی که پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ در این هفته رقم می‌خورد، چند روز پیش رو اهمیت ویژه‌ای برای بازار دارد.

به گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین از ابتدای بامداد امروز و در کمتر از ۵ ساعت با جهشی تقریباً ۷ درصدی به بالاترین سطح سه ماه گذشته خود در ۴۷٬۷۶۵ دلار رسید. قیمت در مقایسه با دوشنبه هفته گذشته، بیش از ۱۵ درصد رشد داشته و این در حالی است که کندل روزانه بیت کوین برای ششمین روز متوالی با رنگ سبز بسته می‌شود. گفتنی است که قیمت بیت کوین در آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی هم چیزی حدود ۴۷٬۷۴۰ دلار بود.

نمودار قیمت بیت کوین؛ نمای ۱ هفته‌ای بازار بیت کوین/ دلار.

مؤسسه سرمایه‌گذاری «QCP Capital» در گزارش صبح امروز خود از افزایش قیمت سایر دارایی‌ها در بازارهای جهانی به‌عنوان عامل تأثیرگذار بر ادامه روند صعودی کوتاه‌مدت بیت کوین یاد کرده است. از نظر این مؤسسه سرمایه‌گذاری، خریدهای بزرگ اخیر بنیاد لونا (Luna Foundation) یکی دیگر از دلایل رشد قیمت در بازار بیت کوین است.

کارشناسان QCP Capital در گزارش خود نوشته‌اند:

یکی از خریدهای مهم این هفته، خرید ۱۲۵ میلیون دلاری بنیاد لونا بود. این خرید بخشی از یک برنامه ویژه برای انباشت ۳ میلیارد دلار بیت کوین به‌عنوان پشتوانه ارز دیجیتال باثبات ترا یو‌اس‌دی (TerraUSD) است.

اتریوم و دیگر ارزهای مطرح بازار نیز در این مدت روندی صعودی داشته‌اند. اتریوم از شب گذشته و به پیروی از بیت کوین جهشی تقریباً ۶ درصدی را تجربه کرده است و اکنون با قیمتی بالاتر از ۳٬۳۲۰ دلار معامله می‌شود که بالاترین سطح از اوایل فوریه (بهمن) است. سولانا، کاردانو و اولنچ نیز جزو آلت کوین‌های صعودی امروز هستند و دوج کوین و شیبا اینو هم در ۲۴ ساعت گذشته به‌ترتیب جهشی ۷ و ۸ درصدی را تجربه کرده‌اند.

اکنون فعالیت معامله‌گران در بازار ارز دیجیتال پس از هفته‌ها کاهش حجم، مجدداً سرعت گرفته است.

جو دی‌پاسکواله (Joe DiPasquale)، بنیان‌گذار و مدیرعامل مؤسسه سرمایه‌گذاری بیت‌بول کپیتال (BitBull Capital)، گفته است:

هم‌زمان با تلاش خریداران برای تبدیل مقاومت‌های قیمت به حمایت‌های جدید و پیگیری این روند صعودی، حجم معاملات نیز در بازار افزایش یافته است. اگر خریداران موفق به انجام این کار نشوند، باید [مثل گذشته] منتظر تثبیت قیمت در سطوح پایین‌تر باشیم.

دی‌پاسکواله گفته بیت کوین هفته خوبی را پشت سر گذاشته است و یکی از دلایل آن انقضای قراردادهای اختیار معاملهٔ (Options) با سررسیدهای سه‌ماهه است. او می‌گوید بیت کوین تا به اینجای کار در برابر تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ بهره بانکی در ماه‌های آینده و تبعات اقتصادی درگیری نظامی میان روسیه و اوکراین، دوام آورده است.

مدیرعامل بیت‌بول کپیتال در ارزیابی خود برای نوسانات قیمت در روزهای آینده احتیاط به خرج داده و گفته است:

در حالی که دیدگاه فعالان بازار در حالی صعودی‌شدن است و شاخص ترس و طمع بیت کوین در وضعیت «خنثی» قرار دارد، برای ادامه‌داشتن این روند صعودی خریداران باید موقعیت قیمت را بالای سطح ۴۶٬۰۰۰ دلار تثبیت کنند. هفته جاری اهمیت ویژه‌ای دارد، چراکه پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ در این هفته بوده و ممکن است پس از آن شاهد افزایش نوسانات در بازار باشیم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

aliashouri

08/فروردین/1401

من شخصا خودم اگه توان داشتم در بیت کوین سرمایه گذاری میکردم چون مطمئن هستم هنوز رشد داره بیت کوین و هر کس سرمایه گذاری کند سود خوبی خواهد کرد...

13

رشد قیمت بیتکوین

vahid_yeganeh

08/فروردین/1401

قطعاً با بستن قیمت ۴۵ هزار دلار شاهد رشد قیمت تا ۴۸ هزار دلار خواهیم بود و بعد مقاومت ۵۲ هزار دلار رو داره بنظر میرسه تا ۱۳ اردیبهشت شاهد رسیدن قیمت به مقاومت ۶۱ هزار دلار خواهیم بود.

19

اصلاح بیت کوین

tgejdu3jr

08/فروردین/1401

دوستان بیت کوین تا ۳۰۰۰۰هزار دلار کاهش میکنه و بعد به صعودش تا ۱۰۰۰۰۰هزار دلار ادامه میده گول این سودای کوچیکو نخوردید

6

بیت کویین ..........fare

farejoon

08/فروردین/1401

در این چند ماه اخیر بیت کویین دوباره به روزهای اول خودش داره میرسه و دل طرفدارانش رو شاد کرده امید است همیشه در صدر باشه و هرگز دیگه به روزهای تلخ برنگرده به امید موفقیت .

11

کاهش شدید قیمت بیت کوین

erfan1996

16/خرداد/1401

الان طبق آمار صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین حتی به پایین تر از 30 هزار دلار کاهش یافته.باورنکردنیه.

1

بیت کوین

hasankhoshmaram.gmaill85.com

07/خرداد/1401

با سلام خدمت دوستان بیت کوین با این سعود خوبی که داشت اگر ادامه دار باشه رکورد شکنی میکنه که واسه سرمایه گذاران سود خوبی خواهد داشت

3

قیمت بیت کوین

perfesh

08/فروردین/1401

هرسال این موقع قیمت ارزها به هر دلیلی بالا میره و سود خوبی میشه به دست آورد ولی باید مواظب نهنگ ها هم بود و با سیاست‌ جلو رفت

6

بیت کویین

Mojtaba2266

08/فروردین/1401

پیشنهاد می شود به دلیل بالا رفتن حجم و اهرم معاملات در بازار فیوچرز و افزایش شاخص ترس و طمع مارکت، حد ضررهای خود را در سود تریل کرده تا در صورت ریزش احتمالی قیمت متحمل ضرر و زیان نشوید. همانطور که مشاهده می کنید، حجم معاملات هنوز تایید کننده شکست سطوح مقاومت نمی باشد. بنابراین این هفته یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین هفته های بازار می باشد.

7

درگیری نظامی

ayoobchem

08/فروردین/1401

بیت کوین هفته خوبی را پشت سر گذاشته است و یکی از دلایل آن انقضای قراردادهای اختیار معاملهٔ (Options) با سررسیدهای سه‌ماهه است. او می‌گوید بیت کوین تا به اینجای کار در برابر تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ بهره بانکی در ماه‌های آینده و تبعات اقتصادی درگیری نظامی میان روسیه و اوکراین، دوام آورده است

9

قیمت بیت کوین

ماهور

08/فروردین/1401

بیت کوین یه رشد عالی بعد از خیلی داشت و. به بالاترین قیمت در سه ماه گذشته رسید و. اگه همینجوری ادامه بده میتونه به رکوردش هم برسه

35

Bitcoin

angel77

08/فروردین/1401

بیت کوین قبلا هم سابقه همچین رشد قیمتی رو داشته با جهش قیمت این ارز دیجیتال بقیه ارزهاهم به سطوح بالاتری دست پیدا میکنن اگر بیت کوین حمایت بشه پیش از پیش رشد میکنه

14

رشد بیتکوین

09192110430

08/فروردین/1401

خردید ۱۲۵ میلیون دلاری لونا به جهت پشتوانه موسسه خود به ارزش ۳میلیارد دلار بیت کوین روی ارز ترا یو اس دی و رسیدن به ارزش ۴۷۷۰۰دلاری سلطان رکورد سه ماهه اولیه سال ۲۰۲۲ را شکوند واحتمال روند صعود است

11

بیت کوین

fardin jamshidy

08/فروردین/1401

بالاخره بعد از ماه ها و مدت ها بیت کوین شاهد افزایش بازار بوده و بنظر من داریم وارد یه سیر صعودی میشیم

13

ادامه روند

asalii

08/فروردین/1401

بیت کوین به بالای 47000 دلار رسید و این صعود باعث ایجاد یه امیدواری بزرگ در بازار شده و اگه حمایت ها حفظ شه و فشار فروش زیاد نشه این روند ادامه خواهد داشت

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.