coingram
کوینگرام

تحلیلگران: قیمت بیت کوین این هفته به ۵۰هزار دلار می‌رسد

14/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
تحلیلگران: قیمت بیت کوین این هفته به ۵۰هزار دلار می‌رسد
Bitcoin
BTC
تحلیل
ترید
1575
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارز دیجیتال، می‌گوید ادامه روند صعودی بیت کوین تا سطح ۵۰٬۰۰۰ دلار محتمل‌تر از سایر سناریوهای موجود به نظر می‌رسد. علاوه بر این، وضعیت برخی از شاخص‌های مرتبط با قیمت بیت کوین هم نشان می‌دهد که بازار این ارز دیجیتال در ابتدای یک مسیر روبه‌بالاست.

به گزارش کوین تلگراف، خریداران چند روز پیش حرکت صعودی جدیدی را در بازار آغاز کرده بودند و سرانجام موفق شدند سطح ۴۷٬۰۰۰ دلار را پس بگیرند. به‌دنبال این اصلاح صعودی، بیت کوین از روز گذشته در سطحی بالاتر از قیمت شروع سال ۲۰۲۲ در نوسان بوده است.

نمودار یک‌ساعته قیمت بیت کوین.

آن‌طور که از نمودار بالا پیداست، قیمت بیت کوین پس از بازگشت از سطح حمایت بلندمدت خود، روز گذشته در نزدیکی ۴۶٬۶۰۰ دلار در نوسان بوده است.

قیمت این جفت‌ارز معاملاتی روز جمعه تا حدود ۴۴٬۳۰۰ دلار کاهش یافته بود؛ با این حال، از آنجایی که در ادامه احساسات مثبت در بازار بورس آمریکا حاکم شده بود، ماندن بیت کوین در این قیمت دوام زیادی نیاورد.

مایکل ون دپوپ (Michaël van de Poppe)، یکی از تحلیلگران وب‌سایت کوین تلگراف، گفته است پس از بازگشت اخیر قیمت بیت کوین و حفظ حمایت جدید، اکنون احتمال رسیدن به سطح ۵۰٬۰۰۰ دلار وجود دارد.

او ۲ آوریل (۱۳ فروردین) به دنبال‌کنندگان توییتر خود گفت:

ادامه روند صعودی از منطقه مهمی که بیت کوین توانسته است حفظ کند، محتمل به نظر می‌رسد. بازگشت دوباره قیمت به محدوده ۴۵٬۰۰۰ دلار نشانه ضعف روند صعودی خواهد بود و پس از آن ممکن است قیمت تا ۴۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند. هرچند اگر این اتفاق رخ ندهد، ممکن است این هفته قیمت بیت کوین به ۵۰٬۰۰۰ دلار برسد.

نمودار قیمت بیت کوین؛ تحلیل ون دپوپ از نمای ۴ ساعته بازار «بیت کوین/ دلار».

در عین حال، پلن‌بی (PlanB)، خالق مدل مشهور انباشت به جریان (S2F)، به تداوم وضعیت مطلوب شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز دیجیتال اشاره کرده است.

او در توییتر خود گفته است:

شاخص قدرت نسبی بیت کوین در حال بالاآمدن است و این ارز دیجیتال اکنون ۲۵ درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود فاصله دارد.

شاخص قدرت نسبی بیت کوین.

گفتنی است که عملکرد صعودی شاخص قدرت نسبی در هفته‌های اخیر با جهش قیمت همراه شده است.

در همین حال، طی ماه مارس (اسفند)، یک شاخص درون‌زنجیره‌ای سیگنال‌های خرید بسیاری قدرتمندی برای بیت کوین ارائه کرده است.

شاخص «ریسک دارایی» (Reserve Risk) که می‌توان با کمک آن به‌نوعی زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری و دریافت سود بیشتر را مشخص کرد، اوایل این هفته و پس از گذشت حداقل یک ماه همچنان در منطقه هدف خود باقی مانده است.

با کمک این شاخص می‌توان نسبت اطمینان هولدرهای بلندمدت بیت کوین به قیمت را در بازه‌های زمانی مشخص، ارزیابی کرد. زمانی که اطمینان هولدرهای بیت کوین زیاد و قیمت پایین است، نسبت ریسک به پاداش (Risk/Reward) جذابی برای سرمایه‌گذاری در یک زمان خاص وجود دارد و شاخص در ناحیه سبزرنگ خواهد بود. از طرفی، وقتی میزان اطمینان کم و قیمت بالا باشد، نسبت ریسک به پاداش جذاب نیست. درمجموع می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در زمان‌هایی که این شاخص در محدوده سبزرنگ قرار دارد، در بلندمدت سود بیشتری ایجاد می‌کند.

در شاخص ریسک دارایی بیت کوین نشانه‌هایی از یک روند صعودی دیده می‌شود، با این حال، آن‌طور که پیداست افزایش اخیر قیمت‌ها پایان ماجرا برای صعود بیشتر در بازه‌های زمانی بلندمدت‌تر نیست.

شاخص ریسک دارایی بیت کوین.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!


تحلیل کاربران

Bit

angel77

14/فروردین/1401

بازار رمز ارزها یه بازار پر نوسانه و نمیشه پیش بینیش کرد اگ میخواید تو این بازار سری توی سرا داشته باشید راجع به روش های ترید اطلاعات جمع کنید و یه استراتژی مناسب خودتون بسازید یا از استراتژی های موجود استفاده کنیدتا قبل هر معامله نقطه ورود و خروج و حدضرر و حدسود مشخص بشه

18

بیت کوین

hastiiii

14/فروردین/1401

تحلیل ها برای رسیدن بیت کوین به ۵٠ هزار دلار خیلی زیاد شده و بعد از رسیدن به این قیمت میشه منتظر رسیدن به رکورد تاریخی هم باشیم

34

بیت کویین ۵۰هزار دلار

Mojtaba2266

18/فروردین/1401

من فکر نمی کنم بیت کویین بتواند به این قیمت برسد چون افراد پشت پرده از آن جلوگیری خواهند کرد فقط مردم را تشنه لب چشمه میبرند و برمیگردانند

4

روند صعودی بیتکوئین

shabshekan

14/فروردین/1401

با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز،،،در ادامه روند صعودی سلطان،دیروز بیتکوئین توانست سطح ۴۷ هزار دلار را پس گرفته،و روند صعودی را پر قدرت ادامه دهد،،با توجه به این رفتار رسیدن قیمت به ۵۰ هزار و بالاتر دور از دسترس نیست،به امید ادامه روند صعودی ،،،با تشکر

15

بیت کوین

dors@1

14/فروردین/1401

بیت کوین این هفته اگه به بالای ۵٠هزار دلار برسه باید از همین الان اماده یه صعود بیشتر برای تمامی ارزها باشیم

32

شاخص قدرت نسبی

ayoobchem

14/فروردین/1401

 عملکرد صعودی شاخص قدرت نسبی در هفته‌های اخیر با جهش قیمت همراه شده است. در همین حال، طی ماه مارس (اسفند)، یک شاخص درون‌زنجیره‌ای سیگنال‌های خرید بسیاری قدرتمندی برای بیت کوین ارائه کرده است.

12

تحلیل

09380100885

24/فروردین/1401

قیمت بیت کوین بالا میره اما قبلش باید حتما یه ریزش سنگین داره که تا 24 دلار میرسه بعدش تا 78 می‌رسد

2

بیت کوین

B@hm@n

14/فروردین/1401

رسیدن بیت کوین به بالای ۵٠٠٠٠ دلار یعنی کلید رسیدن به قیمت های بالاتر و باید منتظر رشد بیشتر باشیم و عالیه

34

بیت کوین

sajadsh33

14/فروردین/1401

درودفراوان به همه ایرانیهای ازهمه جامونده ورونده شده.کارشناسان میفرمایندکه بیت گوین شایدبه 50هزاردلاربرسه وبتونه به طرفه نیمه پُرتریعنی از50هزاربه بالاحرکت صعودی خودش روادامه بده.که همه اینها به تصمیمات کاخ سفیدورئیس جمهورشون بستگی داره!! قدرت یعنی این ببینیدحتی زندگی خودمون هم به دلارآمریکابستگی داره واقعا لیاقت قدرت اول روداشتن روداره نه مثل مافلک زده هاکه ازعالم وآدم تحریم شده ایم.ولله بگیددروغ میگم.

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.