coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,190 $

3,925,067,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,021 $

179,117,429 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

577.1 $

34,224,402 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.4%

168.73 $

10,005,689 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9995 $

59,270 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.5214 $

30,919 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,017 $

178,889,124 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.9%

0.1534 $

9,097 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

جهش ۳۵ درصدی شیبا اینو در عرض یک روز؛ حرکت بعدی چیست؟

24/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
جهش ۳۵ درصدی شیبا اینو در عرض یک روز؛ حرکت بعدی چیست؟
SHIB
ShibaInu
تحلیل
اخبار
2819
3 دقیقه

با وجود اینکه قیمت شیبا اینو روز گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرد، یک الگوی نزولی روی نمودار این ارز دیجیتال دیده می‌شود که اگر درست عمل کند، ممکن است قیمت در ادامه با سقوطی ۵۰ درصدی مواجه شود.

به گزارش کوین تلگراف، بعد از اینکه شیبا اینو در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در یک پلتفرم معاملاتی پرطرفدار آمریکایی به نام رابین هود (Robinhood) عرضه شد، قیمت آن افزایش یافت.

در این روز قیمت شیبا اینو بیش از ۳۵ درصد رشد کرد و به اوج تقریباً دو ماهه خود یعنی ۰.۰۰۰۰۳ دلار رسید. البته این میم کوین هم‌اکنون بخشی از رشد خود را از دست داده و به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار رسیده است. با این حال، شیبا اینو روز گذشته با رشدی حدوداً ۲۷ درصدی توانست بهترین عملکرد روزانه خود را از ۶ فوریه (۱۷ بهمن ۱۴۰۰) به نمایش بگذارد.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو به دلار.

از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸)، پلتفرم رابین هود خدمات بسیار خوبی را به سرمایه‌گذاران تازه‌کار ارائه کرده است. تنها در سال گذشته، ۱۰ میلیون حساب سرمایه‌گذاری جدید به این کارگزاری اضافه شده است و در این میان، بیش از نیمی از افراد جدیدی که در این پلتفرم ثبت‌نام می‌کردند، کسانی بودند که برای اولین بار قصد داشتند وارد دنیای سرمایه‌گذاری شوند.

با وجود این استقبال، زیان خالص رابین هود در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به ۴۲۳ میلیون دلار رسید. البته این شرکت کمی بعد توضیح داد که منبع اصلی درآمدش، یعنی کارمزدی که برای انتقال معاملات به بازارسازهای بورسی از مشتریانش دریافت می‌کند، در سه‌ماه چهارم سال ۲۰۲۱ حدود ۲۶۳ میلیون دلار بوده و در مقایسه با درآمد ۲۶۷ میلیون دلاری در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ تغییر چندانی نکرده است.

در همین حال، درآمدهای این پلتفرم از معاملات ارزهای دیجیتال، از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرد. به همین خاطر، رابین هود تصمیم گرفت که در سال ۲۰۲۲ خدمات بیشتری را در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه کند. راه‌اندازی یک کیف پول و افزودن آلت کوین‌ها و میم کوین‌های جدید به این پلتفرم، از جمله کارهایی است که تاکنون انجام شده‌اند.

دیوید گوخشتاین (David Gokhstein)، بنیان‌گذار گوخشتاین مدیا (Gokhshtein Media)، می‌گوید افزودن شیبا اینو به رابین هود اتفاق بسیار خوبی برای صنعت ارزهای دیجیتال است. طبق گفته‌های او، شیبا اینو می‌تواند کاربران بیشتری را به‌سمت ارزهای دیجیتال برتری همچون بیت کوین و اتریوم سوق دهد.

او در این باره گفته است:

با ورود شیبا اینو به رابین هود، میم کوین‌های دیگر را هم زیرنظر گرفته‌ام تا ببینم که آنها هم رشد می‌کنند یا نه.

حرکت بعدی شیبا اینو چیست؟

طبق داده‌های وب‌سایت تحلیلی «IntoTheBlock»، یکی دیگر از عواملی که به رشد زیاد شیبا اینو کمک کرده، دوره انباشت قوی آن بوده است.

طبق توضیحات این وب‌سایت، آدرس‌هایی که شیبا اینو را برای بیش از یک سال هولد کرده بودند، در ۳۰ روز گذشته موجودی خود را افزایش داده‌اند. در نتیجه، می‌توان گفت که این «هولدرها» در حال حاضر کنترل بیش از ۲.۸۲ درصد از خالص عرضه درگردش این ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

این شرکت تحلیلی در توییتر خود نوشته است:

سرمایه‌گذارانی که ریسک بالایی را تحمل می‌کنند، برنده بازار هستند. هولدرهای شیبا اینو در طول هفته‌های گذشته مضطرب نشده بودند و به انباشت خود ادامه دادند. نتیجه صبر آنها با ورود این ارز دیجیتال به پلتفرم معاملاتی رابین هود به نتیجه رسید. کیف پول‌های که بیش از یک سال است که شیبا اینوهای خود را هولد می‌کنند، در ۳۰ روز گذشته موجود خود را تا ۵۷ درصد افزایش داده‌اند. این افراد در حال حاضر ۲.۸۳ درصد از عرضه شیبا اینو را در اختیار دارند.

نمودار تغییرات سهم آدرس‌هایی که بیش از یک سال است شیبا اینو هولد می‌کنند.

با این حال، روی نمودار قیمت شیبا اینو یک الگوی تداومی نزولی دیده می‌شود که می‌تواند این ارز دیجیتال را با سقوط مواجه کند.

گفتنی است که قیمت شیبا اینو از دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) در الگویی به نام مثلث متقارن در حال تثبیت بوده است. این الگو زمانی ایجاد شد که قیمت این ارز دیجیتال از اوج ۰.۰۰۰۰۸۸۹۴ دلاری در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) کاهش یافت و بیش از ۷۰ درصد سقوط کرد.

شایان ذکر است که اگر شیبا اینو حمایت این مثلث را بشکند و به زیر آن برسد، روند نزولی احتمالاً از سر گرفته خواهد شد.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو همراه با الگوی مثلث متقارن.

اگر شیبا اینو به زیر خط روند پایین مثلث برسد، هدف بعدی آن با محاسبه حداکثر فاصله بین خط روند بالا و پایین این الگو، از نقطه شکست آن اندازه‌گیری خواهد شد. این سناریوی نزولی هدف شیبا اینو را جایی پایین‌تر از ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰ دلار نشان می‌دهد که ۵۰ درصد کمتر از قیمت امروز آن است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!


تحلیل کاربران

شیبا

[email protected]

24/فروردین/1401

به احتمال زیاد روزی شیبا ارزش دار میشود و قیمت میلیونی پیدا می کنه مثل بیت که اولش هیچ ارزشی نداشت و حتی مثل اتریوم

8

صعود شیبا ...............fare

farejoon

25/فروردین/1401

مدتیست که شیبا صعودی کرده که تو عمرش نکرده بود واین باعث خوشحالیه طرفدارانش شده و اگه همین رویه رو پیش بگیره انشالله به جایی میرسه و میتونه سری تو سرها در بیاره مشکل بازار ارز ما اینه که تا یه حرکت خوبی میزنن یه هفته که میگذره سریع یه کوتاهی میکنن که مجدد میره سر خونه اول فقط ضررش میمونه برای کسانیکه ،خرید کردن ،

16

شیبا

Mhmd_00

25/فروردین/1401

با توجه به سود بیش از ۳۵ درصدی شیبا اینو انتظار می رود رویه خوب خود را حفظ کند و استقبال بیشتری از آن شود.

6

شیبا ارز

hasankhoshmaram.gmaill85.com

24/فروردین/1401

با سلام خدمت دوستان شیبا ارز تو این 24ساعت رشد خوبی پیدا کرد و سرمایه گذارانی که روش متمرکز بودن بیشتر بهش امید پیدا کردن از سرمایه گذاری رو شیبا ارز پشیمان نشدم امیدوار شدن به روزهای پیش رو

7

قیمت سولان

heshmatm

24/فروردین/1401

اگرقیمت سولان برتر از سطوح حمایتی خود باقی مانده الگوی مگافون ممکن است شکست بخورد و به هدف کوهتاه مدت خود نرسد.

8

شیبا اینو

angel77

24/فروردین/1401

سرمایه‌گذارانی که ریسک بالایی را تحمل می‌کنن همیشه برنده بازار هستن هولدرهای شیبا اینو که طول هفته‌های گذشته مضطرب نشده بودن و انباشت داشتن نتیجه صبر آنها با ورود این ارز دیجیتال به پلتفرم معاملاتی رابین هود نتیجه دادکیف پول‌های که بیش از یک ساله که شیبا اینوهای خود را هولد می‌کنن طی ۳۰ روز گذشته موجودی خودشون رو تا ۵۷ درصد افزایش دادن. این افراد در حال حاضر ۲.۸۳ درصد از عرضه شیبا اینو را در اختیار دارن

30

جهش%30شیبا/نزول %50!!!

hoseinseify

26/فروردین/1401

ور این روزها به طور باور نکردنی قیمت شیبا اینو سی درصد افزایش قیمت داشته و به بیشترین اوج خود در دو ماهه اخیر رسیده"ولی با الگویی که اخیرا تحلیل گران در نمودار شیبا دیدن اگر به حقیقت بپیوندد حتما با با یک سقوط پنجاه درصدی روبه رو خواهد شد و این برایه خیلی ها ناراحت کننده خواهد شد بی شک. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

11

شیبا

dors@1

24/فروردین/1401

شیبا یه پامپ خوبی داشت و اخبار مثبت باعث شد تا بتونه نسبت به بقیه ارزها رشد خوبی رو تجربه کنه و بازم به صدر اخبار بیاد

47

شیبا

09380100885

24/فروردین/1401

یه شت کوین ولی با پتانسیل بسیار عالی برای رشد یه کم بیت بالا 50 بره شیبا اینو یه سود خفن به خریداری میده

21

شیبا

hastiiii

24/فروردین/1401

رابین هود باعث شد تا شیبا بتونه یه پامپ خوبی کنه و این رشد قطعا در مقابل روزهای آینده که رشد چند برابری میکنه چیزی نیست

48

جهش شیبا

marwan

14/اسفند/1402

با وجود اینکه قیمت شیبا اینو روز گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرد، یک الگوی نزولی روی نمودار این ارز دیجیتال دیده می‌شود که اگر درست عمل کند، ممکن است قیمت در ادامه با سقوطی ۵۰ درصدی مواجه شود.

2

شیبا

heshmati

24/فروردین/1401

باسلام تعداد سرمایه‌گذاران بلندمدتی که بیش ازیک سال است توان شیبا اینوهولد میکنن ازاواخر ژانویه(دی)۱،۹۰۰درصدافزایش یافته وبه۳،۷۵۰ آدرس رسیده است وموجودی سرمایه‌گذاران بلندمدتی مدت نیز با ۵۷ درصد رشد در سی روز گذشته به۲۷۰۹۳ تریلیون واحد رسیده

29

شیبا اینو

Mojtaba2266

24/فروردین/1401

این رمز ارز حرفش زیاد بوده وهست به نظر من فعلا ابتدای راه این ارز میباشد و آینده خوبی برای سرمایه گذاران این ارز آرزو دارم.

26

شیبا

asgharhos

25/فروردین/1401

ارز شیبا با بیت ارتباط مستقیمی دارد با رشد بیت شیبا هم بنسبت رشد خواهد کرد و این خیلی عالی هست پس بررسی کاملی از ارز بیت کوین باید داشته باشیم

14

تحلیلگر

امین نظرزاده

25/فروردین/1401

اگه تحلیل باتکنیک باشه واوبخش مک دی رو اضافه کنید وخط هم بندازید و او مثلث که مثل دودوله روهم بزنید ای نهنگها بازم میخورنتان حواستونو جمع کنید بی گدار به آب نزنید خطرناکه دوستان ممنون .

16

شبیبا

[email protected]

24/فروردین/1401

این ارز اینده خوبی دارد وسرمایه گذاری دراین ارز موفق خواهد بود چون حرکت صعودی دارد ودراینده بیشترخواهد شد

6

تحلیل

Faride42

26/فروردین/1401

شیبا با تبلیغاتی که کرده رشد زیاد داشته تا به امروز وقتی از تبلیغات جهان پیگیر باشی با اطمینا کامل به قیمت 1دلار خبر همیشگی هست تا این اتفاق چیز زیادی نمونده اماده پرواز باشید گروه شیبا اینو

17

صعود شیبا اینو

زارع

24/فروردین/1401

ارزدیجیتال شیبا در۲۴ساعت گذشته صعود موفقی راتجربه کرد وقیمت این ارزبیشترین رشد را داشت که تابه حال به این قیمت نرسیده بود وسرمایه گذاران شیبا با اعتماد بیشتری به خرید وسرمایه گذاری این ارز می پردازند

28

شیبا

peyman1374.v

24/فروردین/1401

امیدوارم بیت خوب بالا بره. وقتی بیت و کل بازار سبز میشن و شیبا قرمز نشونه خیلی خوبیه طبق رفتار شیبا تو این نزدیک به یکسالی که دارمش میگم. بیت یاری کنه شیبا حواسش به هولدراش هست.✌

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.