coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.5%

59,339 $

3,696,819,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

2,979 $

185,569,272 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

562.4 $

35,038,766 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.6%

137.88 $

8,589,924 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

0.5238 $

32,633 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

2,974 $

185,310,104 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.8%

0.133 $

8,286 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.9%

5.37 $

334,551 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

استیبل کوین ترون تا ۱۰ روز دیگر عرضه می‌شود

04/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
استیبل کوین ترون تا ۱۰ روز دیگر عرضه می‌شود
TRX
Tron
USDD
ترون
2204
2 دقیقه

جاستین سان اظهار داشت بلاکچین ترون قصد دارد استیبل کوین الگوریتمی خود را با نام USDD در ۵ می (۱۵ اردیبهشت) راه‌اندازی کند.

به نقل از بی‌این‌کریپتو، جاستین سان (Justin Sun) بنیان‌گذار شبکه ترون در ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) اعلام کرد قصد دارد استیبل کوین الگوریتمی شبکه ترون را با نام USDD (اختصار برای decentralized USD) را در ۵ می (۱۵ اردیبهشت) راه‌اندازی کند. استیبل کوین USDD با حدود ۱۰ میلیارد دلار دارایی‌های رمزارزی برای کمک به حفظ برابری آن با دلار پشتیبانی می‌شود و یکی از این دارایی‌ها رمزارز TRX، رمزارز بومی بلاک چین ترون، خواهد بود.

سان در مورد این‌که غیر از TRX کدام دارایی‌ها به عنوان پشتوانه استیبل کوین شبکه ترون انتخاب می‌شوند توضیحی نداد. همچنین از اظهارات او پیدا است که برابری استیبل کوین USDD با دلار، مانند استیبل‌کوین‌ شبکه ترا (UST) و استیبل کوین فرکس فایننس (FRAX)، به صورت الگوریتمی حفظ می‌شود. سان در نامه سرگشاده‌ای که در وب سایت شخصی او منتشر شد، توضیح داد:

زمانی که قیمت USDD به کمتر از ۱ دلار افت کند، کاربران و افراد فعال در آربیتراژ می‌توانند ۱ USDD به سیستم ارسال کنند و TRX به ارزش یک دلار دریافت کنند.

به این ترتیب انتظار می‌رود که این استیبل کوین غیرمتمرکز عملکردی مشابه با UST داشته باشد.

طبق گفته سان، ستیبل کوین توسط [سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) ترون مدیریت خواهد شد و برای سپرده‌گذاری این استیبل کوین حدود ۳۰٪ بهره در نظر گرفته شده است.

بنیان‌گذار ترون اظهار داشت استیبل کوین USDD از طریق پروتکل میان‌زنجیره‌ای شبکه بیت تورنت، در بلاکچین‌های اتریوم و زنجیره BNB نیز در دسترس خواهد بود.

دو کوان (Do Kwan)، بنیانگذار ترا، در واکنش به این خبر گفت:

اقتصادهای غیرمتمرکز سزاوار پول غیرمتمرکز هستند… به زودی تمام بلاکچین‌ها استیبل‌کوین‌ غیرمتمرکز مخصوص به خود را خواهند داشت.

ترا در ماه مارس (اسفند) اعلام کرد که تا ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) به عنوان پشتوانه برای استیبل کوین UST خریداری خواهد کرد. به نظر می رسد که برنامه‌های جاستین سان برای شبکه ترون در حال پیروی از همین مدل است.

البته برنامه‌های جاستین سان منتقدانی هم داشت. برایان پاسفیلد (Brian Pasfield)، مدیر ارشد فناوری فرینج فایننس (Fringe Finance) در واکنش به این خبر گفت:

این اعلام برنامه را باید بیشتر به عنوان شروع کننده بحث تلقی کرد تا راه حل واقعی. جاستین سان به انجام کارهای تبلیغاتی معروف است و اعتبار و سابقه این فرد به او اجازه نمی‌دهد چنین پروژه‌ای را رهبری کند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ترون (TRX) با رویداد توکن‌سوزی بزرگ، نقشه راه جدیدی را ترسیم می‌کند!

ترون (TRX) با رویداد توکن‌سوزی بزرگ، نقشه راه جدیدی را ترسیم می‌کند!

 مشارکت جدید ریپل برای تقویت پذیرش استیبل‌کوین

مشارکت جدید ریپل برای تقویت پذیرش استیبل‌کوین

استیبل کوین BUSD در بین استیبل کوین ها به جایگاه چهارم سقوط کرد

استیبل کوین BUSD در بین استیبل کوین ها به جایگاه چهارم سقوط کرد

مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌نویس جدید لایحه استیبل کوین‌ها را منتشر کرد

مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌نویس جدید لایحه استیبل کوین‌ها را منتشر کرد

رد پیشنهاد خرید هیوبی توسط بایننس

رد پیشنهاد خرید هیوبی توسط بایننس


تحلیل کاربران

استیبل کوین/عرضه ترون

hoseinseify

04/اردیبهشت/1401

ترون که از ارزانترین ارزهاست بزودی زود استیبل کوین با نماد USDDبه بازار عرضه میکند و به اصطلاح همین عرضه ها باعث رشد ش ترون میشود. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

18

ترون

asalii

04/اردیبهشت/1401

استیبل کوین اختصاصی شبکه ترون قراره راه اندازی شه و یه پیشرفت بزرگ برای ترون به حساب میاد و رشد هم کرد ولی بیت کوین که ریزش کرد جلوی رشد بیشتر رو گرفت

38

استیبل کوین ترون

زارع

04/اردیبهشت/1401

بزودی استیبل کوین ترون با نماد USDDدربازار عرضه می شود وهمین عرضه سبب رشد وپیشرفت شبکه ترون خواهد شد

26

استیبل کوین ترون

hamai

04/اردیبهشت/1401

ترون که تقریباً یکی از ارزون ترین قیمت تراکنش را داردبه زودی استیبل کوین خودشه منتشر خواهد کرد که ارزش ان معادل یک دلار وبا نام اختصاری USDD خواهد بود

30

استیبل کوین ترون

marwan

16/بهمن/1402

 USDD یک استیبل کوین بر روی شبکه TRON است که در تاریخ ۵ می ۲۰۲۲ بر روی اتریوم، بایننس چین و ترون راه‌اندازی شد. جاستین سان ادعا می‌کند که USDD به سرمایه‌گذاران بازده‌ای سالیانه ۳۰٪ ارائه خواهد داد. این عدد در دنیای سرمایه‌گذاری، رقمی بسیار چشمگیر و وسوسه‌کننده است. 

4

ترون

hastiiii

04/اردیبهشت/1401

استیبل کوین شبکه ترون یعنی اینکه برای پیشرفت بیشتر داره گام برمیداره و میتونه باعث رشد قیمت ترون هم بسه

41

استیبل کوین ترون

vahid67

10/اردیبهشت/1401

با توجه به نوسانات اخیر کلی بازار و سایر رمز ارزها، و بخصوص غول بیت کوین و همچنین سیاست های پولی بانک مرکزی و افزایش نرخ بهره و رویدادهای بین روسیه و اوکراین ، انتظار می رود که بازار رمز ارزها یه مدت در حالت ثابت خود موقتا به حرکت ادامه دهد، و با اندکی فراز و نشیب ها در تایم فریم های کوتاه، در این قیمتها حرکت کند، از یک طرف هم ترون به واقع مشاهده شد. که با حرکت کلی بازار ، زیاد لغزش نمیکند بلکه با حمایتی که شد حتی در بازار منفی نیز ، مثبت بود، پس داشتن استیبل کویین مخصوص برای ترون میتواند، قدرت ترون را در این بازار پر ماراتن چند برابر کند ، تا جایگاه خودش را به عنوان یک رمز ارز موفق و قوی حفظ کند و حتی مشتریان زیادی هم به طرف خودش جذب کند..با تشکر

13

ترون

علیرضادوست

10/فروردین/1402

ترون (Tron) در اواخر تابستان سال ۲۰۱۷ به دست جاستین سان (Justin Sun) توسعه یافت. جاستین سان یک مهندس آسیایی است که سوابق متعددی در حوزه بلاکچین دارد. او ابتدا تلاش کرد اصلاحاتی در بیت کوین به وجود آورد و سپس ارز دیجیتال TRX را توسعه داد. بلاکچین اختصاصی ترون در ژوئن ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. این شبکه خیلی زود به یکی از مهم‌ترین رقبای اتریوم در میزبانی از برنامه‌های متمرکز (DApps) تبدیل شد.

4

ترونUSDD0

angel77

04/اردیبهشت/1401

بنیان‌گذار ترون گفته که استیبل کوین USDD از طریق پروتکل میان‌زنجیره‌ای شبکه بیت تورنت، در بلاکچین‌های اتریوم و زنجیره BNB هم قابل دسترسیه این عرضه باعث پیشرفت هرچه بیشتر ترون میشه

29

ترون

09380100885

04/اردیبهشت/1401

به قیمت امروز ارز ترون نگاه نکنید موفق اونایی ترون را هولد میکنند برای آینده و سود بسیار عالی از این استیل کوین خواهند برد

18

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.