coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

61,552 $

3,723,896,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

2,924 $

176,902,605 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

60,482 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

595 $

35,994,475 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

141.49 $

8,560,145 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

60,470 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

0.4996 $

30,226 تومان

XRP

XRP

xrp

0.3%

2,921 $

176,744,095 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.9%

7.17 $

433,785 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.6%

0.1406 $

8,506 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

روسیه پرداخت با رمزارزها را قانونی می‌کند

29/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
روسیه پرداخت با رمزارزها را قانونی می‌کند
BTC
Crypto
RUSSIA
بیتکوین
1976
2 دقیقه

وزیر صنعت و تجارت روسیه از قانونی شدن رمزارزها و استفاده از آن‌ها در پرداخت‌ها در آینده خبر داده است. این در حالی است که از اول ژانویه (۱۱ دی) سال گذشته، ارزهای دیجیتال در روسیه قانونی شده‌اند اما امکان استفاده از آن‌ها برای خرید کالا و یا خدمات وجود ندارد.

به نقل از بیت کوینیست، قوانین جدید حوزه رمزارزها در روسیه اگرچه ممنوعیت‌های قبلی خود را کاهش داده است اما هنوز هم محدودیت‌هایی را برای استفاده از این نوع دارایی‌ها قرار داده است. اما ظاهرا دولتمردان روسیه رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و تصمیم دارند تا ارزهای دیجیتال را به زیرساخت‌ مالی خود اضافه کنند.

روسیه به سمت قانونی کردن رمزارزها حرکت می‌کند

دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه اعلام کرد این کشور دیر یا زود پرداخت به واسطه رمزارزها را قانونی خواهد کرد و این نشان می‌دهد که دولت و بانک مرکزی در نهایت به راه‌حلی برای این مسئله نزدیک‌ شده‌اند.

روسیه پیش از این از برنامه‌های بانک مرکزی خود برای ساخت یک رمزارز ملی خبر داده بود اما تا همین اواخر مخالف استفاده از ارزهای دیجیتال خصوصی بود.

الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اخیرا اعلام کرد این بانک نمی‌تواند سرمایه‌گذاری‌های رمزارز مردم که حدود ۵ میلیارد دلار از تراکنش‌های سالانه روس‌ها را تشکیل می‌دهد را بپذیرد و توصیه کرده است از معاملات و استخراج این ارزها دوری شود.

با این حال، به گفته مانتوروف، ممکن است بانک مرکزی و دولت اختلافات خود بر سر این قضیه را کنار بگذارند و حل و فصل کنند.

گفتنی است پیش از حمله روسیه به اوکراین، در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند)، وزارت دارایی روسیه قانونی را پیشنهاد کرد که با درخواست بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت کامل صنعت رمزارز در تضاد بود.

مسئله قانونی شدن پرداخت‌ها به واسطه ارزهای دیجیتال در روسیه در مدت اخیر بسیار داغ و پرطرفدار بوده است. مانتوروف در واکنش به این موضوع اظهار داشت:

سوال این است که چه زمانی و چگونه قانون‌گذاری رمزارزها انجام می‌شود. دولت و بانک مرکزی به صورت فالانه در حال کار بر روی این قضیه هستند.

وی افزود:

با این حال، نظر عمومی این است که دیر یا زود، این موضوع به نحوی اجرایی خواهد شد.

از سال ۲۰۲۰، بانک‌های روسیه مجاز به راه‌اندازی صرافی‌های رمزارز تحت نظارت بانک مرکزی هستند و رمزارزهای جدید تنها با نظارت بانک مرکزی صادر می‌شوند. این در مقایسه با آنچه که برخی پیش‌بینی می‌کردند تقریبا کل فعالیت‌های کریپتویی در روسیه متوقف شده است، نشانی بر حرکت به سوی رمزارزها و پذیرش آن‌ها از سمت مسکو است.

روسیه قصد دارد روبل دیجیتال خود را راه‌اندازی کند اما همزمان پس از چندین سال بحث در رابطه با استفاده از ارزهای دیجیتال خصوصی و کاربرد آن‌ها در پولشویی و تامین مالی تروریست‌ها، همچنان اختلافاتی در این زمینه بین مقامات این کشور وجود دارد.

جالب است بدانید بعضی از مقامات بانک مرکزی این کشور سال گذشته اعلام کردند به دلیل تهدیدها برای ثبات مالی که ناشی از افزایش تعداد تراکنش‌های ارز دیجیتال است، جایی برای این دارایی‌ها در بازار مالی روسیه وجود ندارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

نهنگ‌های بازار بیت کوین را می‌بلعند: پیش‌بینی هیجان‌انگیز قیمت تا ۵۱ هزار دلار!

نهنگ‌های بازار بیت کوین را می‌بلعند: پیش‌بینی هیجان‌انگیز قیمت تا ۵۱ هزار دلار!


تحلیل کاربران

روسیه

angel77

29/اردیبهشت/1401

دولت روسیه ک در طی جنگش علیه اوکراین برای دور زدن تحریم های همه جانبه از رمز ارزها استفاده کرده بود حالا با قانونی کردن پرداختها با رمز ارز گام بزرگی برداشته و این اقدام تکون خوبی به این بازار میده

22

رشد

محمدرضااکبریان

29/اردیبهشت/1401

رشد ارز ها با قانونی شدن آنها زیاد می‌شود من مطمئنم تا آخر امشب بیت کوین به سی و دو هزار دلار میرسد

17

رمزارزدرروسیه

sajadsh33

06/خرداد/1401

سلام به روی ماهتون دوستانِ گُلم بنظره بنده روسیه قدم بزرگی درمسیرپیشرفت واعتبارِرمزارزهای دیجیتال برداشته ودارندگان ارزهاخیالشون راحتربابت سرمایشون وامیدهاشون به ارزهای دیجیتالی برای بدست گرفتن بازاروجای پول کاغذی روگرفتن بیشتروبیشترشد.

1

روسیه

hasankhoshmaram.gmaill85.com

29/اردیبهشت/1401

با سلام خدمت دوستان روسیه بخاطر تحریم غرب ودورزدن تحریم ها با ارز دیجیتالی حالا میخواد با قانونی کردنش کارشون راحت تر کن تا سرمایه داراش راحت پولاشون جابجا کنن

16

قانونگذاری در روسیه

HamiGh

29/اردیبهشت/1401

علاوه بر این، روس‌ها در مورد استفاده از صرافی‌های خارجی مشکلی ندارند، اما مجبور می‌شوند از گزینه‌های محلی و حساب‌های بانکی خود برای پول نقد استفاده کنند. فروش یا خرید ارزهای دیجیتال بدون گذرنامه غیرممکن خواهد بود. طرف معامله تنها از طریق بانک ها و با استفاده از حساب بانکی قادر به واریز و برداشت ارزهای فیات خواهد بود.

28

قانونی کردن رمز ارزها درروسیه

زارع

29/اردیبهشت/1401

بزودی قانون رمز ارزها با توجه به ممنوعیتی که قبلا ارائه شده بود به علت مشکلاتی که بوجودامده وسرمایه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران واحترام به آنها حتما وضعیت تغییر خواهد کرد وبا قانونمند شدن رمز ارزها نگرانی سرمایه گذاران ومعامله گران کاهش می یابد

19

روسیه ارز را قانونی میکند

mohyahmady

01/خرداد/1401

با سلام هر گشوری که با امریکا اختلاف نظر داشته باشد دچار تجریم های فزاینده می گردد به نوعی با اینکار امریکا نظم جهانی و سازمان ملل را دچار چالش میکند یکی از بهترین گزینه های دور زدن تحریم ها ارز دیجیتال یا بیتکوین است

6

روسیه

09380100885

29/اردیبهشت/1401

دولت روسیه به علت تحریم های زیادی که هست و افت ارزش پول ملی کشورش باید با این قضیه کنار بیاد تا تحریم ها دور بژنه

19

رمز ارز در روسیه

marwan

13/فروردین/1402

در حال حاضر لزومی بر گزارش دارایی‌های ارزهای دیجیتال در روسیه وجود ندارد. قوانین در خصوص گزارش دارایی‌ها به‌منظور مقابله با پول‌شویی و بر اساس قوانین پول‌شویی وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست ارزهای دیجیتال به‌عنوان دارایی توسط دولت شناخته می‌شوند یا خیر.

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.