coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

67,873 $

3,997,719,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0%

3,255 $

191,717,733 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

58,900 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

583.9 $

34,392,888 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.8%

183.9 $

10,831,710 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

58,900 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

0.599 $

35,281 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,255 $

191,692,406 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.3%

0.1348 $

7,940 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.6%

6.68 $

393,452 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

فردا ۱.۸ میلیارد دلار قرارداد اختیار بیت کوین منقضی می‌شود

05/خرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
فردا ۱.۸ میلیارد دلار قرارداد اختیار بیت کوین منقضی می‌شود
Bitcoin
BTC
ترید
Option
2310
3 دقیقه

قیمت بیت کوین همچنان در محدوده ۲۹٬۰۰۰ دلار تا ۳۰٬۰۰۰ دلار در نوسان است. روز جمعه ۱.۸ میلیارد دلار قرارداد اختیار منقضی می‌شود که با توجه به قیمت روز بیت کوین، این شرایط به نفع خرس‌ها تمام می‌شود.

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین (BTC) طی ۱۵ روز اخیر نتوانسته است به بالاتر از سطح ۳۲,۰۰۰ دلار برسد و در حال حاضر از ابتدای سال تاکنون شاهد ۳۷٪ کاهش بوده است. اگرچه این مقدار کاهش قیمت بسیار زیاد به نظر می‌رسد، اما در مقایسه با قیمت سهام شرکت‌های فناوری حاضر در بورس آمریکا که اخیرا با کاهش شدید و ضررهای قابل توجهی مواجه بوده‌اند، کاهش قیمت‌ اخیر بیت کوین‌ آنچنان زیاد نیست.

در همین دوره ۱۵ روزه، قیمت سهام Shopify Inc به میزان ۷۶٪، قیمت سهام Snap Inc به میزان ۷۳٪، قیمت سهام نتفلیکس به میزان ۷۰٪ و قیمت سهام Cloudflare نیز به میزان ۶۲٪ کاهش داشته‌اند.

شاخص ترس و طمع نیز در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) به عدد ۸ رسید که کمترین سطح این شاخص از ماه مارس ۲۰۲۰ تاکنون محسوب می‌شود. امروز این شاخص روی عدد ۱۲ قرار دارد.

معامله‌گران از این موضوع می‌ترسند که بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان ممکن است باعث شود که سرمایه‌گذاران به دلار آمریکا پناه ببرند. اطلاعات تولید صنعتی ژاپن که در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) منتشر شده است، کاهش ۱.۷٪ نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. به علاوه، اطلاعات صنعت خرده فروشی انگلستان کاهش ۴.۹٪ نسبت به سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد.

تحلیل‌های مالی در سراسر جهان، واکنش آهسته و کُند فدرال رزرو به افزایش تورم را مسبب اصلی ضعیف شدن شرایط بازار می‌دانند. در نتیجه، معامله‌گران به دنبال اجتناب از دارایی‌های پرریسک هستند و این موضوع بر قیمت بیت کوین تاثیر منفی می‌گذارد.

اکثر قراردادهای حق اختیار گاوها بالاتر از قیمت ۴۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین است

ارزش وضعیت‌های معاملاتی باز بیت کوین که در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) منقضی می‌شوند ۱.۸۱ میلیارد دلار است، اما رقم دقیق کمتر خواهد بود زیرا کاهش ۲۶٪ قیمت بیت کوین در ۳۰ روز اخیر، گاوها را غافلگیر کرده است.

ارزش وضعیت‌های معاملاتی باز بیت کوین. منبع: CoinGlass

نسبت قراردادهای حق اختیار خرید به فروش معادل با ۱.۳۱ است. این نسبت بیانگر ۱.۰۳ میلیارد دلار قرارداد اختیار خرید و ۷۸۵ میلیون دلار اختیار فروش است. با این حال، ۹۴٪ از وضعیت‌های خوش‌بینانه و صعودی، بی‌ارزش خواهند شد زیرا قیمت بیت کوین نزدیک به ۳۰,۰۰۰ دلار است.

اگر در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) قیمت بیت کوین کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار باشد، گاوها فقط ۶۰ میلیون دلار قرارداد اختیار خرید در دست خواهند داشت. دلیل این اختلاف زیاد آن است که داشتن حق خرید بیت کوین‌ بر روی قیمت‌ ۳۱,۰۰۰ دلار در صورتی که قیمت اصلی کمتر از این سطح است، سودی به همراه ندارد.

خرس‌ها در آستانه کسب سود ۳۹۰ میلیون دلاری

در ادامه ۳ سناریوی محتمل را بر اساس قیمت‌ کنونی بیت کوین بیان می‌کنیم. تعداد قراردادهای حق اختیار خرید و فروش در تاریخ ۲۷ می به قیمت بیت کوین در زمان انقضای این قراردادها بستگی دارد. عدم توازن به سمت هر کدام از طرفین، می‌تواند سودهای مختلفی برای خرس‌ها و گاوها به همراه داشته باشد.

  • اگر قیمت بیت‌ کوین بین ۲۸,۰۰۰ الی ۳۰,۰۰۰ دلار باشد: ۸۰۰ قرارداد حق اختیار خرید در مقابل ۱۴,۲۰۰ قرارداد حق اختیار فروش. نتیجه نهایی ۳۹۰ میلیون دلار به سود خرس‌ها است.
  • اگر قیمت بیت کوین بین ۳۰,۰۰۰ الی ۳۲,۰۰۰ دلار باشد: ۲۰۵۰ قرارداد حق اختیار خرید در مقابل ۱۱,۲۰۰ قرارداد حق اختیار فروش. خرس‌ها ۲۵۰ میلیون دلار سود کسب می‌کنند.
  • اگر قیمت بیت کوین بین ۳۲,۰۰۰ الی ۳۳,۰۰۰ دلار باشد: ۵۶۵۰ قرارداد حق اختیار خرید در مقابل ۹۱۵۰ قرارداد حق اختیار فروش. نتیجه نهایی ۱۱۰ میلیون دلار به سود خرس‌ها است.

این تخمین‌ها سایر استراتژی‌های پیچیده سرمایه‌گذاری را در نظر نگرفته است. برای مثال، معامله‌گران می‌توانند قرارداد حق اختیار خرید خود را بفروشند و شرایط فوق را تغییر دهند. اما متاسفانه بررسی و تخمین این موارد دشوار است.

در تاریخ ۲۷ می، قیمت بیت کوین باید کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار باقی بماند تا خرس‌ها ۳۹۰ میلیون دلار از انقضای ماهانه آپشن‌ها سود کسب کنند. از طرف دیگر، گاوها با افزایش قیمت به بالاتر از ۳۲,۰۰۰ دلار، که رشد ۸٪ نسبت به قیمت کنونی ۲۹,۷۰۰ دلار است، می‌توانند ضررهای خود را کاهش دهند. هرچند، با توجه به شرایط نامساعد اقتصاد کلان، به نظر می‌رسد خرس‌ها در تاریخ ۲۷ می شرایط بهتری خواهند داشت.

  • آیا خرس‌ها می‌توانند قیمت بیت کوین را تا جمعه زیر ۳۰٬۰۰۰ دلار نگه دارند؟

با توجه به روند کنونی قیمت بیت کوین، شانس خرس‌ها بسیار بالا است. همچنین در صورت رشد قیمت ارز دیجیتال BTC حتی تا ۳۳٬۰۰۰ دلار، بازار آپشن به سود خرس‌ها خواهد بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، ایالات متحده

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، ایالات متحده

شاخص قیمت هش بیت کوین به پایین‌ترین میزان ۵ سال اخیر رسید

شاخص قیمت هش بیت کوین به پایین‌ترین میزان ۵ سال اخیر رسید

آیا بیت‌کوین آماده‌ی پرواز است؟ پیش‌بینی جدید جی‌پی‌مورگان از رالی صعودی قریب‌الوقوع!

آیا بیت‌کوین آماده‌ی پرواز است؟ پیش‌بینی جدید جی‌پی‌مورگان از رالی صعودی قریب‌الوقوع!

حضور دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ تایید شد!

حضور دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ تایید شد!

نهنگ ۱۰ ساله بیت‌کوین فعال شد!

نهنگ ۱۰ ساله بیت‌کوین فعال شد!


تحلیل کاربران

قیمتها............fare

farejoon

05/خرداد/1401

بیت کویین مدتیست که بین ۲۹ و ۳۰ مانده وخوب اومد ولی هر چیزی میشه اخش دست و جیب مایه دارها یا نهنگ وبقیه میشود وسود خوبی نصیب ما نمیشود .

19

کندل ها همیشه سرنوشت ساز بودند

علی حیدری

07/خرداد/1401

خیلی وقتها پیش امده که در بدترین اوضاع نزولی بیت کوین تنها دليل ورق برعکس شدن و راه یافتن به یکباره بطرف سعود کندل هایی ریز قرار داشتند که مقاومت را در کنترل خود داشته اند و معمولا خیلی ها بی توجه اند نسبت به مشاهده ی کندل ها در بازار خرید و فروش بیت کوین و دبگر ارزها کندل نقش به هنگامی را ایفا میکند

8

قیمت نشست

habibsh

06/خرداد/1401

بیتکویین تا کف قیمت اصلی یعنی ۲۷ هزار یا ۲۵ هزار سقوط خواهد کرد لذا تا پایان جنگ روس و اکرایین این وضعیت ادامه خواهد داشت ...

15

ریزش اخیر

محمدرضااکبریان

05/خرداد/1401

بیشتر ارز ها افتی ۴تا۱۰درصدی رو داشتن و ضرری به سرمایه گذاران خود زدند هرچند کوچک اما فردا میتونه روزی سرنوشت ساز باشه تا ببینیم آیا بیت کوین مقاومت سی هزار دلار رو رد میکنه و ضرر رو جبران میکنه و یا به زیر بیست و هشت هزار دلار میاد و ضرری ده تا پانزده درصدی رو به سرمایه گذاران میزند

19

بیت کوین

hasankhoshmaram.gmaill85.com

05/خرداد/1401

با سلام خدمت دوستان با این کار میخوان کمی جلوی کاهش قیمت بازار ارز بگیرن تا ارزها به یه رشد واقعی شون برسن با این ضرر باید منتظر شد که ارزها جایگاه شون پیدا کنن

16

کوینگرام کلاه بردار

hamidrezamikailii

05/خرداد/1401

سلام دوستان من با کلی زحمت تونستم به حد برداشت برسم شب و روز یک هفته وقت گذاشتم تا به برداشت برشم الان یک هفته هست پرداخت نکردن واقعا براتون متاسفم مردمو سرکار میزارید سایت ها و برنامه های دیگه اسکم میشن اشکالی نداره اونا خارجی هستن اما این ایرانیه و مارو سرکار گذاشته خودمون به خودمون رحم نمیکنیم لعنت برشما

17

بیت کوین

morteza54

06/خرداد/1401

بیت کوین رمزارزیه که قدرتمنده و میتونه دوباره به روزهای خوبش برگرده. توی بازار همیشه یه همچین اصلاح هایی وجود داره که با صبر درست میشه.

14

اسکم

beh77

05/خرداد/1401

چون پشتیبانی جواب نمیده اینحا میگم من الان بیشتر از ۱۰ روز شده هنوز کوینگرام پول پرداخت نکرده هواستون باشه سایتها اینمدلی کم کم اسکم میشن اگه کسی اطلاعاتی داره که دیگ این سایت پرداختی نداره لطفا بگه تا خیلیها وقتشون اینجا هدر نره ممنون

26

اختیار معامله

angel77

05/خرداد/1401

قرارداد اختیار یا آپشن، توافقیه که به معامله‌گر حق انتخاب می‌ده که یک دارایی را با قیمتی از پیش تعیین شده، درست در یک تاریخ معین، خریداری کنه یا بفروشه گفته شده ک ١.٨ میلیارد دلار توی اختیار معامله منقضی میشه الان بیت کوین توی کف قیمتی قرار داره و بازار به دست خرسها اداره میشه

22

بیت کوین

tarvan

05/خرداد/1401

این اتفاق باعث میشه کمی رمز ارز ها به رشد خود نزدیکتر بشون امیدوارم‌همه ی ضرر ها با این اتفاق خوب برطرف بشه

23

واژه ها

9379183284

05/خرداد/1401

این نهنگ و وال وخرس و نمیدانم همه فقط برای خالی کردن جیبهای ما رقیبان ظاهری و دوستان واقعیند در هرصورت حاصل عشق مترسک و کلاغ نرگ مزرعه است

21

قیمت پادشاه ارزها

زارع

05/خرداد/1401

قیمت بیت کوین درروزهای اخیر با رسیدن به کف قیمتی خود یعنی ۲۹ هزار دلار تا ۳۰هزار دلار میزان خرید این ارزدراین کف بطور چشمگیری افزایش دارد وخرس هادراین برهه از زمان پیروز وفعلا بازار ارزهای دیجیتال دردست انهاست

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.