coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.1%

62,736 $

3,908,452,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.5%

3,114 $

193,999,708 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.2%

584.4 $

36,405,628 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.5%

144.42 $

8,997,366 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.53 $

33,019 تومان

XRP

XRP

xrp

3.5%

3,111 $

193,812,185 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

10.8%

0.1496 $

9,320 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

8.2%

5.76 $

358,848 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پرطرفدار ترین ارزهای دیجیتال در توییتر در سال 2022

13/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
پرطرفدار ترین ارزهای دیجیتال در توییتر در سال 2022
Twitter
Ranking
مقایسه
2533
4 دقیقه

بر کسی پوشیده نیست که در چند سال گذشته، ارزهای دیجیتال به یک اتفاق جهانی تبدیل شده اند، اگرچه برخی از آنها بیش از دیگران به شهرت رسیده اند. رسانه های اجتماعی و در راس آنها توییتر(Twitter) نقش بسیار زیادی در محبوبیت یک توکن ایفا می کنند.

در حالی که پتانسیل و ارزش یک ارز دیجیتال را نمی‌توان تنها با تعداد هشتگ‌هایی که دارد یا تعداد دنبال‌کنندگان آن ارزیابی کرد، اغلب داشتن دنبال کنندگان بیشتر در رسانه‌های اجتماعی به تبلیغات بیشتر و احتمالاً افزایش قیمت‌ها کمک می‌کند.

در این مقاله، ما نگاهی به پرطرفدارترین ارزها در توییتر می‌اندازیم که بر اساس تعداد دنبال‌کنندگان حساب‌های رسمی آنها و تعداد دفعاتی که از هشتگ‌های آنها استفاده شده است، آنها را اندازه‌گیری می‌کنیم.

تعداد کاربران توییتر در سال 2022

داده های منتشر شده در آخرین گزارش درآمد سرمایه گذاران این شرکت نشان می دهد که توییتر در آوریل 2022 در مجموع 229 میلیون کاربر فعال روزانه قابل درآمدزایی در سراسر جهان داشته است. در همین حال، ابزارهای تبلیغاتی سلف سرویس این شرکت نشان می دهد که بازاریابان می توانند در اوایل آوریل 2022 به 465.1 میلیون کاربر در توییتر دست یابند. این ارقام مخاطبان تبلیغات نشان می دهد که امروزه 7.5 درصد از افراد 13 ساله و بالاتر در سراسر جهان از توییتر استفاده می کنند.

محبوب ترین ارزها در توییتر در سال 2022

1. بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین (BNB) محبوب ترین رمزارز در حال حاضر در توییتر است که شرکت صرافی آن حدود 9.4 میلیون دنبال کننده دارد.

BNB ارز اصلی بلاک چین خود بایننس است و در ابتدا بر روی شبکه اتریوم ساخته شد. صرافی بایننس، با حجم 7.6 میلیارد دلار تا سه ماهه دوم 2022، همچنین بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان است.

2. بیت کوین (BTC)

بیت کوین با 5.4 میلیون دنبال کننده در رتبه دوم لیست قرار دارد. بیت کوین که برای اولین بار در سال 2009 عرضه شد، قدیمی ترین و با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان است. از آن زمان به بعد، این ارز به محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان تبدیل شده است. موفقیت آن جرقه ایجاد انبوهی از ارزهای دیجیتال دیگر را زد.

3. دوج کوین (DOGE)

دوج کوین 3.40 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. DOGE یک ارز منبع باز و P2P است. این به عنوان یک آلتکوین و محبوب ترین میم کوین (Memecoin) در جهان طبقه بندی می شود.

4. شیبا اینو (SHIB)

حساب رسمی شیبا اینو 3.38 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. SHIB یک ارز دیجیتال جایگزین مبتنی بر اتریوم است که شیبا اینو، یک نژاد سگ شکاری ژاپنی را به عنوان طلسم خود نشان می دهد. Shiba Inu معمولاً به عنوان جایگزینی برای Dogecoin در نظر گرفته می شود. در واقع، حامیان آن از آن به عنوان "قاتل دوج کوین" یاد می کنند. SHIB دومین memecoin محبوب در جهان است.

5. اتریوم (ETH)

اتریوم با بیش از 1600 توییت در یک ساعت گذشته توسط 2.7 میلیون نفر در توییتر دنبال شده است. فناوری بلاک چین که اتریوم راه اندازی کرده است، امکان ایجاد و نگهداری عمومی دفتر کل دیجیتال امن را فراهم می کند. بیت‌کوین و اتریوم شباهت‌های زیادی دارند، اما اهداف و محدودیت‌های بلندمدت مشخصی دارند. اتر دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

6. ریپل (XRP)

ریپل، شرکت سازنده ایکس آر پی، ۲.۵ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. بلاک چین XRP تا حدودی متفاوت از اکثر ارزهای دیجیتال دیگر عمل می کند. برخی از ارزهای رمزنگاری شده به هر کسی که می‌تواند به سرعت معادلات پیچیده را حل کند، اجازه می‌دهد به دفتر کل تراکنش‌ها و فرآیندهای تأیید دسترسی داشته باشد. با این حال، تراکنش‌ها ایمن هستند زیرا اکثر دارندگان دفتر باید تأیید صحت را قبل از اضافه شدن تأیید کنند.

7. کرونوس (CRO)

Crypto.com، صرافی که کرونوس (CRO) را توسعه داد، هفتمین حساب رمزنگاری پرطرفدار در توییتر با بیش از 2.4 میلیون دنبال کننده است. تمام خدمات Crypto.com توسط CRO ارائه می شود. زنجیره کرونوس همچنین توسط CRO پشتیبانی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا نسبت به گزینه‌های فعلی بتوانند از فروشندگان آنلاین بیشتری با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند و خدمات دریافت کنند.

8. سولانا (SOL)

حساب توییتر سولانا 1.87 میلیون دنبال کننده دارد.

SOL نام رمز ارز دیجیتال سولانا است. با استفاده از استیکینگ، توکن بومی و کاربردی Solana را می توان با ارزش و همچنین ابزاری برای محافظت از بلاک چین مبادله کرد. سولانا در مارس 2020 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون در فهرست ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار گرفته است.

9. پالیگان (MATIC)

Polygon یک ارز دیجیتال با نماد MATIC و بستری برای اتصال و مقیاس‌ پذیری شبکه‌ ی اتریوم است. برای مدیریت و امنیت شبکه Polygon و همچنین پرداخت هزینه تراکنش ها، از توکن های MATIC استفاده می شود. حساب رسمی توییتر Polygon توسط 1.52 میلیون نفر دنبال می شود.

10. بی بی دوج (BABYDOGE)

Baby Dogecoin یک میم کوین است که توسط جامعه آنلاین Dogecoin ایجاد شده است. رده 10م این رتبه بندی با تعجب به این ارز می رسد. Baby Dogecoin به طور گسترده توسط جامعه کاربری خودش حمایت می شود تا اینکه این ارز توانسته در توییتر 1.5 میلیون دنبال کننده داشته باشد. با توجه به وب سایت رسمی خود، BABYDOGE به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پدر خود، Dogecoin (DOGE)، با نشان دادن سرعت تراکنش های جدید است. برای یک نشانه کاهش تورم، مکانیزیمی در تراکنش های بی بی دوج در نطر گرفته شده است که باعث سوزاندن این ارز در هر تراکنش می شود و این باعث می شود که Baby Dogecoin به مرور زمان کمیاب تر شود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

توییتر کوکوین هک شد٬ ۲۲ هزار دلار به سرقت رفت!

توییتر کوکوین هک شد٬ ۲۲ هزار دلار به سرقت رفت!

تغییر لوگوی وبسایت توییتر به دوج کوین!

تغییر لوگوی وبسایت توییتر به دوج کوین!

سهام‌داران توییتر پیشنهاد خرید ایلان ماسک را پذیرفتند

سهام‌داران توییتر پیشنهاد خرید ایلان ماسک را پذیرفتند

ایلان ماسک ادعا می‌کند که توییتر قصد داشته است از او کلاهبرداری کند

ایلان ماسک ادعا می‌کند که توییتر قصد داشته است از او کلاهبرداری کند

انصراف ایلان ماسک  از خرید توییتر؛ جریمه ۱ میلیارد دلاری در انتظار ثروتمندترین مرد جهان

انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر؛ جریمه ۱ میلیارد دلاری در انتظار ثروتمندترین مرد جهان


تحلیل کاربران

اتریوم

عطیه

19/مرداد/1401

به نظر من کلا رمزارز ها نقشه مهمی رو قراره درآینده ای بسیار نزدیک ایفا کنند چونکه صنعت تکنولوژی وفعالیت های مجازی به شدت رو به افزایش هستش ویه جورایی میشه گفت قیمتشون از ارز های رایج درکشور ها بیشتر هستش واگر برنامه ریزی مناسبی داشته باشند قطعا سود آوری زیادی خواهد داشت به نظرمن تمام رمزارزهای رایج ارزش سرمایه گذاری دارندچرا که ممکنه بعدها خیلی درزمینه اقتصاد کشورها به شدت تاثیرگذارباشند

13

هکر

hamed1378

13/مرداد/1401

باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزباوجودامنیت بالای برنامه هابازهم هکرها تونستن چهارهزارمیلیاردازکیف پول هابزنن باحفظ ایمنی ورمزهای پشتیبانی بالا میتونیم جلوی این هکرهاوایسیم خدایی باوضع گرانی حتی بجایی رسیده که برادر به برادر هم هیچ رحمی نمیکنه

33

....

Ahmad786

13/مرداد/1401

با اینکه بازار کمی درحال رشد هست ولی بیت کوین واتریم نتونستن مقاومتهای پیش روی خودشون بشکنن وهمجنان درجا میزنن

28

شیبا اینو

hasanmohebi

15/مرداد/1401

به نظر من شیبا اینو یکی از پر طراف دار ترین برنامه است وهمه از شیبا اینو تقریبا"رازی هستن برانامه خوبیه کلا"من شیبا اینو دوست دارم

13

اندکی صبر

mmdreza19

13/مرداد/1401

ارز شیبا اینده داره البته برای کسایی که میخان ی جا پولشونو بخابونن و نیازی بهش نداشته باشن باید حساب شده عمل کرد شاهد ضرر های زیادی بودیم

36

BNB

alia.a

14/مرداد/1401

با توجه به تحلیل‌ های معتبر، پیش بینی می‌شود که افزایش قیمت بایننس کوین در سال‌های آتی و رشد این ارز دیجیتال همچنان ادامه پیدا کند. در اکثر پیشبینی‌ها، آینده‌ای خوشبینانه و صعودی برای این کوین در نظر گرفته شده است

23

سولانا

brawl

13/مرداد/1401

چه بدبختی داریم با سولانا همیشه در حال هک شدنه اگه توسعه دهندگان سولانا یه فکری برای امنیت اون تکنن این ارز به زودی نابود خولهد شد

40

میم کوین

vahdat.masomi

15/مرداد/1401

بازار ارز در حال افزایش هست و بیبی دوج و شیبا اینو از بهترین میم کوین ها هستند که احتمال افزایششون خیلی بیشتر اگه یکم از این میم کوین ها حمایت بشن میتونیم سود خوبی داشته باشیم به امید اون روز

19

بیت کوین

Amirimehrdad

13/مرداد/1401

بیت کوین واقعآ خوب پشرفت کرده بشترمردم دنیا معلومات درست ندارن درباه بیت کوین شایدبه مورور زمان شاهدپیشرفت چشم گیر بیت کوین باشیم

18

اهمیت بعضی رمزارزها

m.masoudranjbar

13/مرداد/1401

واقعا خود دوج کوین خیلی احتمال از بین رفتن داره تا یکی. دو سال دیگه ...خیلی کارشناس ها هم این نظر رو دارن.. حالا بی بی دوج چی میگه.. اینا رو فقط نهنگ ها داغ میکنن گندش میکنن بعد ممکنه ولش کنن.. حتی بنظرم شیبا هم خیلی اما و اگر داره..لونا رو ک‌ یادتون نرفته..چه شرکت کره ای با اون سرمایه زمین خورد در شورت کردن... بچه ها نمیخواد ریسک کنید و پول و صد برابر کنید..روزه شک دار نگیرید.. با اتریوم.. ریپل.. ترون..سولانا برید جلو که ی وقت مثل بعضی از دوستام توی نوسانات زمین گیر نشید...

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.