coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.7%

59,537 $

3,709,155,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.3%

3,012 $

187,649,469 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.1%

564.2 $

35,152,152 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.8%

139.69 $

8,702,687 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.1%

0.5203 $

32,415 تومان

XRP

XRP

xrp

3.3%

3,009 $

187,486,866 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.3%

0.1338 $

8,336 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.5%

5.29 $

329,567 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بیت کوین و اتریوم به دنبال یک روند قیمتی

13/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
بیت کوین و اتریوم به دنبال یک روند قیمتی
BTC
ETH
Altcoins
بیتکوین
2692
2 دقیقه

بیت کوین با افزایش قیمت خود و عبور از مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری، برای شکستن مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز گام برداشت اما در این امر ناکام ماند. قیمت بیت کوین در حال حاضر کمی کمتر از ۲۳,۱۰۰ دلار است و حدود یک درصد نسبت به دیروز و هفته قبل افزایش یافته است.

به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار نیز پتانسیل رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند. اتریوم با عبور از سطح ۱,۶۵۰ دلار با مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری روبروست. ایکس‌آرپی (XRP) در تلاش است تا به سطح ۰.۳۸۸ دلار برسد و کاردانو هم برای تثبیت قیمت بالای ۰.۵ دلار می‌کوشد.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از آن‌که از بیت کوین در محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار حمایت شد، موج بازیابی قیمت در بالای ۲۳,۰۰۰ دلار آغاز شده و مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری نیز از پیش رو برداشته شد. پس از آن تلاش برای عبور از مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز آغاز گشت اما این تلاش ناکام ماند. اکنون قیمت در محدوده ۲۳,۱۰۰ دلار بوده و به حمایت خود در محدوده ۲۳,۰۰۰ دلاری دل‌گرم است. حمایت بعدی نزدیک به محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند قیمت را تا ۲۲,۰۰۰ دلار نیز کاهش دهد. اما اگر روند بیت کوین صعودی باشد، باید از مقاومت ذکر شده در محدوده ۲۳,۵۰۰ دلار عبور کند. عبور از این مقاومت می‌تواند نوید رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر برای سرمایه‌گذاران باشد.

قیمت اتریوم

اتریوم از مقاومت‌های خود در ۱,۶۰۰ دلار و ۱,۶۲۰ دلار عبور کرد و حتی از پس مقاومت ۱,۶۵۰ دلاری نیز برآمد. اما اکنون مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری با قدرت پیش روی آن قرار دارد. قیمت اتریوم نسبت به دیروز ۲ درصد و نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش یافته است. مقاومت مهم بعدی پیش روی اتریوم در ۱,۷۲۰ دلار است و عبور از آن می‌تواند به منزله رشد دیگری برای اتریوم تلقی شود. اما اگر این رشد متوقف شده و روند قیمت معکوس شود، اولین حمایت اتریوم در ۱,۶۰۰ دلار و حمایت بعدی در ۱,۵۵۰ دلار قرار دارد. از دست رفتن این حمایت‌ها می‌تواند قیمت را تا سطح ۱,۵۰۰ دلار کاهش دهد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو کوشید که پس از شکست مقاومت ۰.۵۱۲ دلاری به رشد خود ادامه دهد، اما مقاومتی در محدوده ۰.۵۲۰ دلار آن را متوقف کرد. قیمت در حال حاضر در محدوده حمایتی ۰.۵۰ دلار در حال تثبیت است.

بی‌ان‌بی (BNB) با افزایشی ۷ درصدی سعی کرد پس از عبور از مقاومت ۲۹۵ دلاری به رشد خود ادامه دهد. قیمت حتی تا محدوده ۳۰۰ دلار نیز رشد کرد و احتمال رسیدن به سطح ۳۱۲ دلاری نیز وجود دارد.

قیمت سولانا پایین‌تر از حمایت ۴۰ دلاری خود قرار گرفته و در حال تثبیت است. اگر بخت با خرس‌های این بازار یار باشد، خطر سقوط به منطقه حمایتی ۳۸ دلاری نیوز وجود دارد. اما اگر روند سولانا معکوس شود، عبور از مقاومت‌های ۴۰ دلاری و ۴۲ دلاری مدنظر خواهد بود.

دوج کوین بالاتر از مقاومت خود در محدوده ۰.۰۶۵ دلار قرار گرفت و هم‌اکنون در حال افزایش به سمت مقاومت ۰.۰۶۸ دلاری است. مقاومت اصلی بعد از آن در محدوده ۰.۰۷۰ دلار قرار گرفته است.

قیمت ایکس‌آرپی (XRP) نیز می‌کوشد بار دیگر به بالای سطح ۰.۳۷۲ دلار بازگردد. مقاومت بعدی پیش روی این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۳۸۸ دلار قرار دارد و عبور از آن می‌تواند به منزله رسیدن به مقاومت ۰.۴۰ دلاری باشد.

اکثر آلت‌ کوین‌های بازار امروز را به خوبی سپری کرده‌ و افزایش قیمت داشته‌اند. در این میان قیمت ایپ کوین با ۹ درصد افزایش از سطح ۷.۵ دلار بالاتر رفت. در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار قیمت لیدو دائو توکن بهترین عملکرد را داشته و با ۱۸ درصد افزایش از مرز ۲.۶ دلار پیشی گرفته است.

خلاصه امر آن‌که، قیمت بیت کوین با مقاومت بزرگی نزدیک به سطح ۲۳,۵۰۰ دلار مواجه است. در صورت عبور از این مقاومت، امکان رشد بهای بیت کوین به سطوح بالاتر در هفته‌های آتی فراهم خواهد شد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!


تحلیل کاربران

صبر

nima niknam

26/آذر/1401

ارز شیبا آینده داره البته برای کسایی که میخان ی جا ی پولشونو بخابونن و نیازی بهش نداشته باشن باید حساب شده عمل کرد شاهد ضرر های زیادی بودیم

6

خروج از رکود

09192110430

13/مرداد/1401

اکثر ارزهای دیجیتال پس از مدت طولانی که خیلی از ریزشها اصلاح ها و نوسان‌های بالا و پایین را تجربه کردند بدنبال تثبیت قیمت خود هستند که اکثرا با مقاومت روبرو هستند احتمال اینکه مدتها این بازار نا بسامان را داشته باشیم و اعتماد ها برگرده خیلی ضعیفه؟

20

کاهش قیمت بیت کوین با حمله چین به تایوان

mehrdaadaadineh

14/مرداد/1401

احتمالا با حمله چین به تایوان در کوتاه مدت قیمت ارزها کاهش خواهد یافت این کاهش می تواند تا ده درصد در کل بازار اتفاق بیفتد.

14

تحلیل بازار

alishivaei

14/مرداد/1401

تریدر ها کل بازارو تسخیر کردن واقعا جایی واسه هولدرا تو بازار کریپتو دیگه نیست این نوسانات هم دقیقن همینو نشون میده تا زمانی که پوزیشن های لانگ و شورت هست کریپتو هیچ جا نمیره در صورتی شاهد رشد بازار کریپتو هستیم که ارزش مارکت نزدیک ۲ تریلیون دلار بشه البته خدا رو شکر الان ارزش مارکت نسبت به دو ماه پیش رشد کرده پر سود باشین کوینگرامی های عزیز

26

تحلیل بازار

vahdat.masomi

15/مرداد/1401

بیت کوین و اتریوم یواش یواش در حال افزایش قیمت هستن اگر هر کدام بتوانند مقاومتشون بشکنند شاهد افزایش هر کدام خواهیم بود .به نظرم الان وقته خریده .اگه جنگی اتفاق نیفته افزایش میابند ..

24

بازار در حال مقاومت بالاترین قیمت

Catty707

13/مرداد/1401

خوبه بیت کوین درحال مقاومت در ۲۳۵۰۰ دلار است اگه بتونه توی این مقاومت دوام بیاره قیمتش میره بالاتر اگه نتونه مقاومت کنه احتمال پایین اومدن قیمتش تا ۲۰ هزار دلار هست.کلا انگار بازار در روالی عادی داره سیر میکنه و همه رمز ارزها هفته ی گذشته روی یه محدوده قیمتی مشخص دور زدن ودر حال مقاومت روی بالاترین قیمتی که بودن هستن اگه اونو رد کنن یعنی قیمت مقاومتی رو رد کردن و قیمتشون یه پله بالا میره اگه نتونن رد کنن دو پله قیمت پایین‌تر میاد.هر چی آرومتر بالا میرن به نظر من بهتره و میشه روی قیمت حساب کرد اما وقتی یه دفعه ۱۰ یا ۲۰ یا ۳۰ درصد بالا میرن دائم فکر میکنم دست کاریه و یهو میاد پایین.

42

shirin mohammadi

shirinmohammadi

14/مرداد/1401

مراقب باشید همه ی پولتونوبه یه جاسرمایه گذاری نکنین اونو به ده قسمت تقسیم کنین توی سبدخریدتون که فردا روز اگر ضررکردید دچار شوک عصبی نشین

16

قیمت ارز دیجیتال در بازار

hamedpasha

13/مرداد/1401

قیمت ارز های دیجیتال در بازار نسبت ب هفته قبل افزایش چشمگیری نداشته با صبر کردن میتوان ب اهداف رسید باید صبر کنیم تا قیمت فروش به قیمت خرید برسه و حتی بالا تر از قیمت خرید باشه

38

صبر

Ahmad786

13/مرداد/1401

ارز شیبا آینده داره البته برای کسایی که میخان ی جا ی پولشونو بخابونن و نیازی بهش نداشته باشن باید حساب شده عمل کرد شاهد ضرر های زیادی بودیم

41

آنچه که باید بدانید

alikhazaee72

06/شهریور/1401

اگر می خواهید در باره بیت کوین بررسی کنید، چند نکته را بایستی بدانید. روش تعویض پول در بیت کوین با آنچه که بانک های معمولی انجام می دهند، تفاوت دارد. بنابراین قبل از انجام هر معامله جدی با استفاده از بیت کوین، باید وقت بگذارید و آنرا یاد بگیرید. همانقدر که در مورد کیف پول معمولی خود احتیاط میکنید، همانقدر و یا حتی بیشتر از آن، در مورد بیت کوین دقت داشته باشید.

8

ارز

mmdreza19

14/مرداد/1401

اقا این وضعیت بازار رو به افتضاحه چ فعل انفعالاتی هست ک انقدر شاهد ریزش هستیم ب نظر من تو بازار ب ارز های دیگه اهمیت بدیم

26

ناکامی

brawl

13/مرداد/1401

با اینکه بازار کمی درحال رشد هست ولی بیت کوین واتریم نتونستن مقاومتهای پیش روی خودشون بشکنن وهمجنان درجا میزنن

47

شاخص کل بازار

alia.a

14/مرداد/1401

شاخص کل بازار تمایلات صعودی را نشان می دهد، و خط روند نزولی آن به سمت بالا شکسته شده است. اما باید با احتیاط عمل کرد، چرا که مقاومت های این شاخص نیز در نزدیکی اعداد فعلی قرار دارند. در حالت کلی روند شاخص مدت کوتاهی است که تبدیل به حالت رنج شده است، اما نشانه های پایین روند رنج روی نمودار و از سر گیری مجددا روند ظاهر شده است

29

تحلیل تکنیکال بیت کوین

h.haydery

13/مرداد/1401

بیت کوین دارای حمایت ۲۲۲۰۰ و مقاومت ۲۳۵۰۰ است است که اگر حمایت آن شکسته شود وارد کانال ۲۱ هزار خواهد شد و اگر مقاومت آن شکسته شود شانس بالا رفتن آن تا ۲۷ هزار زیاد است، چون مقاومتهای بعدی راحت تر شکسته می شوند.

43

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.