coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

65,651 $

3,893,104,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,951 $

175,018,020 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9994 $

59,264 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

571.6 $

33,897,066 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

162.34 $

9,626,762 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9994 $

59,264 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5167 $

30,640 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,950 $

174,921,954 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

6.73 $

399,089 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4.7%

0.1508 $

8,942 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

نرخ بیکاری آمریکا منتشر شد; وضعیت بازار: متعادل

15/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
نرخ بیکاری آمریکا منتشر شد; وضعیت بازار: متعادل
اخبار
قیمت
1906
4 دقیقه

قیمت بیت کوین در روز جمعه، در واکنش ابتدایی به انتشار آمار وضعیت بازار کار در ایالات متحده، در روندی مشابه با سایر بازارها نزولی شد، اما در ادامه شاهد بازیابی قیمت بود و توانست روز گذشته را در سطح قیمت ۲۳٬۳۲۶ دلار و با ۳.۰۸٪ رشد به پایان برساند. قیمت بیت کوین برای بسته شدن کندل هفتگی در محدوده سبز باید در انتهای یکشنبه بالاتر از ۲۳٬۲۸۷ دلار باشد.

به نقل از کوین دسک، انتشار داده‌های بازار کار ایالات متحده در روز جمعه که وضعیتی بسیار قوی‌‌تر از توقعات تحلیل‌گران نشان می‌داد باعث شد اکثر بازارها از جمله بازار رمزارزها و قیمت بیت‌کوین نزولی شوند.

بر اساس داده‌های اداره آمار کار (BoL)، اقتصاد ایالات متحده در ماه جولای ۵۲۸٬۰۰۰ شغل ایجاد کرد که بیش از دو برابر انتظار تحلیلگران بود. نرخ بیکاری نیز در ماه گذشته از ۳.۶٪ به ۳.۵٪ کاهش یافت. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود این نرخ بیکاری با نرخ بیکاری قبل از شروع کرونا تطابق دارد و پایین‌ترین نرخ بیکاری در ایالات متحده از سال ۱۹۶۹ است.

نرخ بیکاری ایالات متحده؛ منبع: تریدینگ‌ویو

فدرال رزرو و برخی از تحلیل‌گران با تاکید بر داده‌‌های نرخ بیکاری تاکید دارند که علی‌رغم دو فصل متوالی GDP منفی، اقتصاد ایالات متحده وارد دوره نزول (Recession) نشده است. در حالی‌که برخی منتقدان دولت بایدن معتقدند مقامات دولتی به دلایل سیاسی از پذیرفتن تعریف فنی Recession طفره می‌روند.

با این حال واکنش منفی بازارها به اخبار نرخ بیکاری حاوی نکته جالبی است. علی‌رغم اینکه بیکاری پایین نشانه مثبتی برای کلیت اقتصاد است، تفسیر فعالان این بود که فدرال رزرو با توجه به نرخ بیکاری پایین توان بیشتری برای ادامه سیاست‌های انقباضی خود دارد و می‌تواند نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تر و با شدت بیشتری افزایش دهد؛ و به این ترتیب به نظر می‌رسد برای چرخش فدرال رزرو از سیاست‌های پولی انقباضی به انبساطی یا «Fed Pivot» باید انتظار بیشتری کشید.

 

شایان ذکر است پس انتشار آمار بازار کار احتمال افزایش ۰.۷۵٪ نرخ بهره در ماه سپتامبر از ۳۴٪ به ۶۵٪ افزایش یافت. همچنین داده‌های CPI ماه جولای در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) منتشر می‌شود.

مدت کوتاهی پس از انتشار گزارش اشتغال در ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت نیویورک (۱۷ به وقت تهران)، قیمت بیت کوین با حجم بالاتر از حد متوسط نزدیک به ۲٪ کاهش یافت و برای لحظاتی به پایین‌تر از ۲۳٬۰۰۰ دلار رسید (نمودار پایین). اما در ادامه روز قیمت‌ها بهبود یافت و قیمت BTC به بالای ۲۳٬۰۰۰ دلار بازگشت.

 

نمودار قیمت بیت کوین – تایم فریم نیم‌ساعته؛ منبع: تریدینگ ویو

بازار سهام ایالات متحده در روز جمعه نوسان چندانی نداشت، S&P 500 حدود ۰.۵٪ کاهش داشت و Nasdaq در طول روز جمعه حدود ۱٪ کاهش را تجربه کرد. با این حال بیت کوین و اتر توانستند روز جمعه را با به ترتیب ۳.۰۸٪ و ۸.۱۷٪ افزایش قیمت به پایان برسانند.

داده‌های بازار کار روز جمعه، پس از آن منتشر شد که، بلک راک، بزر‌گترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان، اعلام کرد که معامله ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران نهادی از طریق سرویس کارگزاری کوین بیس پرایم تسهیل می‌کند. قیمت سهام صرافی کوین‌بیس (COIN) روز پنجشنبه با انتشار این خبر حدود ۳۰٪ افزایش یافت و به حدود ۶۹۳ دلار رسید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بیت کویین

hamedpasha

15/مرداد/1401

بیت کویین تاثیر زیادی بر روی بازار امریکا دارد با افزایش ۳ درصدی نسبت ب روز قبل بازار امریکا روند صعودی پیدا کرده و این امر باعث پایین امدن روند بیکاری در بازار امریکا میشود

43

بیت کوین

sanagust

17/مرداد/1401

به نقل از کوین دسک، انتشار داده‌های بازار کار ایالات متحده در روز جمعه که وضعیتی بسیار قوی‌‌تر از توقعات تحلیل‌گران نشان می‌داد باعث شد اکثر بازارها از جمله بازار رمزارزها و قیمت بیت‌کوین نزولی شوند.

14

نرخ بیکاری آمریکا؟

marwan

01/دی/1402

نرخ بیکاری در شش کشور از «گروه هفت» (G7) نزدیک به کمترین میزان در یک قرن اخیر است. آمریکا با نرخ بیکاری ۳.۴ درصد، کمترین میزان نرخ بیکاری خود را از سال ۱۹۶۹ خواهد داشت

2

بخونید لطفا hamedpasha

Catty707

15/مرداد/1401

آقای حامد پاشا این چه تحلیلیه نوشتی قیمت بیت کوین ۳ درصد رفت بالا روی بیکاری آمریکا تاثیر گذاشت از کجا آوردی اینا رو نوشتی ؟یا کپی میکنین تحلیل مینویسین یا از خودتون در میارین واقعا که

32

اهمیت بیت کوین

vahdat.masomi

16/مرداد/1401

بیت کوین کاری کرده که داره رو همه چی تاثیر میزاره اگه اینطوری پیش بره فردا تو ایران هم بری یه نون بگیری میگن بیت کوین گروه نون هم گرون میدن

26

بیت

mamad1370

16/مرداد/1401

بیت کوین یا میاد پاین ولی شاید بیاد ۱۷ لمس کنه تو مدت کوتاه ولی وقت بیاد ۱۷ ویگه میترکونه میره بالا ۳۰

17

غلط

eaea.shakiba311

16/مرداد/1401

امریکا و غرب در طول تاریخ و کلا بعد جنگ جهانی دوم که خود شروع کننده و تمام کننده آن بودن شروع به دادن اطلاعات غلط به دنیا بودند و با دانش مدال پیروی به خودشان شروع به استکبارستیزی کردند و بیکاری یکی از معضلات حل نشده آنان میباشد . و برای انحراف افکار مردمشان جنگ راه می اندازن و و و و آمارهای غلط به دنیا و اقتصاد جهان مخابره می کنند . و تمامی هم ندارد . هزینه زیاد کردن برای تهیه آمار غلط بیکاری و تورم و رشد جمعیت ، هزینه های مالیات و خرج کردن آن و و و

23

بازار آمریکا

aliasqar6654

21/مرداد/1401

اگه آمریکا نرخ بیکاریش پایین بمونه و بتونه تورمو کنترل کنه و شاخص نزدک هم بتونه بالا بره میشه چند ماه آینده بیت کوین رو رو به بالا دونست

7

حرص نخور catty 707

alishivaei

21/مرداد/1401

catty 707 اینقد حرص نخر کوینگرام جوک ترین برنامه ی مربوط به کریپتو هست که تحلیل های کسانی مثل جناب زارع و امثال اینها رو تایید میکنه من هر وقت حالم گرفته میشه میام کوینگرام و تحلیل های جناب زارع رو میخونم شاد میشم شما هم بخند به این اساتید بیخیال

5

بیکاری امریکا ..........fare

farejoon

16/مرداد/1401

با سلام امریکا از زمانهای خیلی دور کاتن خواب هاشون همیشه بودن و به علت جمعیت زیاد نتونستن این وضع را درست کنند و با خوتون حساب کنید که چرا اینقدر تو امریکا برای معاش خانواده به فروش مواد مخدر و کارهای خلاف مثل فروش اعضای بدن و دزدیدن بچه ها و خیلی کارهای بد همش علتش چیه بیت کویین بیچاره ها اه ندارن با ناله سودا کنن مگه خرید و فروش بیت کویین اسونه فقط میلیاردر ها میتونن خرید کنن اصلا چرا راه دور بریم اگه وَضعشون خوب بود چرا این همه هکر زیاد شده چون نه تحصیلات عالی دارن و نه پول حلال و زحمت کشیده فکر کنم تا حدی تونسته باشم منظورم را برسونم موفق باشید .

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.