coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.8%

64,288 $

4,191,577,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,155 $

205,726,864 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

65,167 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

607.4 $

39,601,176 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.9%

147.53 $

9,618,956 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

3,155 $

205,709,260 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.1%

0.5259 $

34,289 تومان

XRP

XRP

xrp

6.4%

0.1515 $

9,878 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.7%

5.51 $

359,252 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بیت کوین برای رسیدن قیمت به بالای ۲۵,۰۰۰ دلار با چالش سختی روبه رو است!

25/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
بیت کوین برای رسیدن قیمت به بالای ۲۵,۰۰۰ دلار با چالش سختی روبه رو است!
Bitcoin
BTC
تحلیل
ترید
1711
2 دقیقه

قیمت بیت کوین پس از اینکه شروع امیدوارکننده‌ای در هفته جاری داشت، دیروز از ناحیه ۲۵,۲۰۰ دلار برگشت خورد و اکنون به زیر ۲۴,۰۰۰ دلار رسیده است. این در حالی است که بازارهای سهام دیروز عملکرد بهتری نسبت به BTC از خود نشان دادند. به نظر می‌رسد علی‌رغم پتانسیل افزایش قیمت بیشتر در بیت کوین اکنون این رمزارز با مقاومت قابل توجهی رو به رو شده است.

به نقل از کوین دسک، بامداد دوشنبه کندل هفتگی بیت کوین در قیمت ۲۴,۳۰۵ دلار بسته شد. این اتفاق بسیاری از معامله‌گران را امیدوار کرد و چند ساعت بعد قیمت بیت کوین تا ۲۵,۲۱۱ دلار نیز پیش رفت. در این ناحیه BTC با فشار سنگین فروش خرس‌ها مواجه شد و برگشت خورد. در حال حاضر قیمت بیت کوین به زیر سطح ۲۴,۰۰۰ دلار کشیده شده است. همزمان با این اتفاق قیمت اتریوم نیز از ۲۰۰۰ دلار به ۱۸۶۳ دلار کاهش پیدا کرده است.

دیروز بازارهای سهام آمریکا عملکرد بهتری از رمزارزها از خود نشان دادند تا انجا که شاخص بازارهای S&P500 و نزدک به ترتیب با ۰.۴٪ و ۰.۶٪ رشد مواجه شدند. همزمان با اعلام خبر افزایش نرخ تورم چین دیروز قیمت برخی از کالاها کاهش یافت که در صدر آن‌ها قیمت نفت بود. قیمت هر بشکه نفت برنت با ۳٪ کاهش به ۹۵ دلار رسیده است.

تحلیلگر مطرحی با نام کرگ ارلام (Craig Erlam) در خصوص وضعیت بیت کوین گفته است:

به نظر می‌رسد بازار رمزارزها پس از بازیابی اخیر خود در حال امتحان کردن این قضیه است که آیا پتانسیل رشد بیشتر وجود دارد یا خیر.

اگر اندیکاتور باندهای بولینگر را برای نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه رسم کنیم با نمودار زیر مواجه می‌شویم. در این نمودار قیمت بیت کوین باند بالایی بولینگر را در ۳ روز گذشته لمس کرده است و بازگشته است. در ماه جولای (تیر- مرداد) ۳ بار این اتفاق برای BTC افتاده است که ۲ بار آن منجر به اصلاح قیمتی تا خط میانی باندهای بولینگر (خط زرد) شده است و در بار دیگر قیمت تا باند پایینی کاهش داشته است.

اگر تاریخ تکرار شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت تا خط زرد در محدوده ۲۳,۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند. ضمن اینکه باند پایینی در محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار حمایت بعدی بیت کوین محسوب می‌شود.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم روزانه منبع: تریدینگ ویو

از دیروز ظهر حجم معاملات بیت کوین کاهش پیدا کرده است که یکی از نشانه‌های مومنتوم حرکتی در یک روند است. به نظر می‌رسد پشت سر گذاشتن ناحیه مقاومتی تا ۲۵,۵۰۰ دلار چالش سختی برای بیت کوین محسوب می‌شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!


تحلیل کاربران

بیت کوین

[email protected]

01/شهریور/1401

سلام خدمت دوستان بازار بیت کوین هنوز نتونسته مرز ۲۵۰۰۰دلار رو رد کنه اما قدرت کافی رو هنوز بدست نیاورده هوادارانش سخت نگرانن .اما به زودی این مشکلات برطرف خواهد شد بی شک..

9

بیت کوین25000دلار

mohammadjavad388

26/مرداد/1401

باسلام،بیت کوین در راه رسیدن به 25000هس.خوب الان بحث اینجای که میتونه برسه یا نه روند نزولی داره . به نظره بنده بیت کوین آنقدر گردن کلفت هس که به اونجا بلکه بیشتر هم برسه.اما چرا برگشت زد به این خاطر که قدرت مورد نیاز اون حد و اندازه رو نداشت ،مطمئن باشید به محض فراهم شدن شرایط به اون حد و اندازه بلکه بیشترشم میرسه .به قول بنده خدا دیر و زود داره اما سوخت و سوز نه.بیت کوین پتانسیلی که در درونش هس خیلی فراتر از اینهاست پس باید بهش فرصت داد و ایمان داشت.امیدوارم از حرف های بنده استفاده ای برده باشید.یاعلی موفق و پایدار

18

بیت کوین

امید۷۳

25/مرداد/1401

اگر بتونه این ناحیه ۲۵هزار رو رد کنه دیگه بازار صعود رو به خودش میبینه چون ناحیه ۲۵هزار ناحیه عرضه هست و رد بشه صعود حتمیه و البته این نظر شخصیه منه و دوستان تو خرید و فروش همیشه دقت کنن

25

بیت کوین

dors@1

25/مرداد/1401

بیت کوین داره تلاش میکنه به ۲۵٠٠٠ دلار برسه و هنوز قدرت کافی برای این کار رو به دست نیاورده ولی به نظر خیلی زود میتونه این قیمت رو ببینه

49

بیت کویین .........fare

farejoon

25/مرداد/1401

باز بیت کویین یکی دو روز پایین میاد بلوا شد بیت ارزی نیست که هوا دارانش رو نگران کنه یه چند صباحی اینجوره مجدد خودشو بالا میکشه .

26

هدف

alikhazaee72

31/مرداد/1401

بیت کوین بر خلاف پول‌های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ها در اختیار دولت‌هاست، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست. افرادی که وارد شبکه این ارز دیجیتال می‌شوند، باید قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند. این قوانین به صورت کدهای برنامه‌نویسی‌ است که در اینترنت توسط همه قابل مشاهده است

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.